Proteinpulver - problemer


No.1
 Share

Recommended Posts

Hey MOL.! nogen af jer der har haft problemer med at overtale de gamle om at protein-pulver er godt nok og at man ikke dør af det! bare jeg nævner det går de helt kolde! og synes sku det ville være rart at have!

Edited by No.1
Link to comment
Share on other sites

Du kunne forklare at der bla er valle protpulver i cheasy youghurt og spørge dem om det er generelt at de mener fødevare sikkerheden er elendig i Danmark, da proteinpulver er lovligt at sælge i dk og at tilsætte fødevarer..

Begge forældrer ryger sikkert og skyller deres pamol'er ned med øl :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, for 6år siden da jeg stadig boede hjemme og kom hjem med en plastik spand fyldt med weigh gainer, der troede min mor sgu også jeg var røget på stoffer, det blev bestemt ikke bedre af hvordan ediketten så ud... :bigsmile:

Men efter 1-2år fik jeg hende vist overbevidst om at det altså ikke var skadeligt, på nær at hun var nødt til at købe 5liter mælk mere om ugen...

Ptpoul aka Brandon nu ikke så kæk over for andres forældre....... Det ville Brandon ALDRIG ALDRIG gøre........ :poking:

Link to comment
Share on other sites

Ja, for 6år siden da jeg stadig boede hjemme og kom hjem med en plastik spand fyldt med weigh gainer, der troede min mor sgu også jeg var røget på stoffer, det blev bestemt ikke bedre af hvordan ediketten så ud...  :bigsmile:

Men efter 1-2år fik jeg hende vist overbevidst om at det altså ikke var skadeligt, på nær at hun var nødt til at købe 5liter mælk mere om ugen...

Ptpoul aka Brandon nu ikke så kæk over for andres forældre....... Det ville Brandon ALDRIG ALDRIG gøre........  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men jeg føler nu at brandons eneste store svaghed var hans mangel på humor. Her afviger jeg fra Brandons formel på success.

Spørgsmålet er så: Hvis Brandon havde humor, ville den så være sarkastisk og en anelse grov? Nej den ville være sprælsk og meget tæt på politisk korrekt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share