Slankepiller


Lady M
 Share

Recommended Posts

Jeg har en ven i USA der i nogle perioder bruger slankepiller, når han lige skal hakkes lidt ekstra. De virker rigtig godt, men de indeholder effedrin, så de er forbudte herhjemme. Er der nogen herinde der har prøvet andre slankepiller? Og hvilket resultat gav de?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du gerne vil have dem med efadrin i kan du jo bare bestille dem fra eventuelt Sverige eller England hvor de er fuld lovlige.. Opfordrer ikke til ulovligheder, men det er jo mulig.. [slettet af mod - Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud.]

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

vil heller ikke opfordre dig til at bruge dem. men ja det er bevist at therma power virker. men de er nu altså ikke helt ufarlige... har selv brugt dem før og også tabt mig meget men derfor kender jeg også diverse bivirkninger som faktisk ikke er så fede... det er helt op til dig selv men synes ikke du skal gøre det... Men når det er sagt synes jeg heller ikke du skal bruge dine penge på de blå uden efedrin. det er vist aldrig blevet bevist at nogle piller uden efedrin virker så det er det samme som at smide dine penge ud af vinduet.

det er som så meget andet her i livet. der er ingen let udvej, gælder jo i bund og grund om at spise en sundt og afbalanceret kost og så dyrk din motion ved siden af, så skal det nok komme.

Jørgensen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet Thermapower for ca 5 år siden

Jeg fik det ikke dårligt, og tabte mig ok. Men jeg blev afsindig rastløs. Kunne pludselig slet ikke overskue at sidde 45 min i toget hjem til mine forældre eller på bussen ind til uni.

Og så bliver man afhængig af den energi de giver...

-ikke besværet værd hvis du spørger mig i dag :raisebrow:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet Thermapower for ca 5 år siden

Jeg fik det ikke dårligt, og tabte mig ok. Men jeg blev afsindig rastløs. Kunne pludselig slet ikke overskue at sidde 45 min i toget hjem til mine forældre eller på bussen ind til uni.

Og så bliver man afhængig af den energi de giver...

-ikke besværet værd hvis du spørger mig i dag :raisebrow:

-Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det lyder jo ikke særlig sjovt :blush:

Jeg ville heller aldrig tage chancen, for de bivirkninger, der kan være ved forbruget :4smartass:

Er bare nysgerrig, men dyrkede du cardio ved siden af TP?

Edited by ja5260
Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg har prøvet therma power 2-3 gange.. altså bare lige en dosis for at holde mig vågen i byen... Jeg syntes de hjalp, men ikke så meget som forventet... De eneste ting jeg mærkede, var en lille bitte smule varme, og ellers ingen ting..

Jeg aner dog ikke noget om forbruget over længere forbrug, men en af mine venner har prøvet, og ikke mærket nogen forskel.. tror ikke engang han tabte sig, selvom vejede over 100 kg...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet Thermapower for ca 5 år siden

Jeg fik det ikke dårligt, og tabte mig ok. Men jeg blev afsindig rastløs. Kunne pludselig slet ikke overskue at sidde 45 min i toget hjem til mine forældre eller på bussen ind til uni.

Og så bliver man afhængig af den energi de giver...

-ikke besværet værd hvis du spørger mig i dag :raisebrow:

-Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det lyder jo ikke særlig sjovt :blush:

Jeg ville heller aldrig tage chancen, for de bivirkninger, der kan være ved forbruget :4smartass:

Er bare nysgerrig, men dyrkede du cardio ved siden af TP?

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, ikke noget særligt tror jeg. Det var før jeg opdagede alle fordelene ved at holde sig i bare rimelig form. Det blev vist bare til transport-cykling dengang.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg har prøvet therma power 2-3 gange.. altså bare lige en dosis for at holde mig vågen i byen... Jeg syntes de hjalp, men ikke så meget som forventet... De eneste ting jeg mærkede, var en lille bitte smule varme, og ellers ingen ting..

Jeg aner dog ikke noget om forbruget over længere forbrug, men en af mine venner har prøvet, og ikke mærket nogen forskel.. tror ikke engang han tabte sig, selvom vejede over 100 kg...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er de jo heller ikke magiske og gør, at man taber sig lige meget hvor meget og vildt man spiser. Ingen tvivl om de virker, spørgsmålet er om det er besværet værd.

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg har prøvet therma power 2-3 gange.. altså bare lige en dosis for at holde mig vågen i byen... Jeg syntes de hjalp, men ikke så meget som forventet... De eneste ting jeg mærkede, var en lille bitte smule varme, og ellers ingen ting..

Jeg aner dog ikke noget om forbruget over længere forbrug, men en af mine venner har prøvet, og ikke mærket nogen forskel.. tror ikke engang han tabte sig, selvom vejede over 100 kg...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er de jo heller ikke magiske og gør, at man taber sig lige meget hvor meget og vildt man spiser. Ingen tvivl om de virker, spørgsmålet er om det er besværet værd.

<{POST_SNAPBACK}>

True true.. egentligt også ligeglad med den stofskifteøgende effekt.. ville bare gerne kunne holde mig vågen.. men okay, holdt til klokken 5.. dog syntes jeg ikke det er vejen frem, men tænkte jeg bare ville prøve dem, for at se om de havde nogen effekt...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

NB: det er stadig muligt at købe efridrin baseret slankepiller i danske forhandlere, dog tag ikke sådan pille. vil 100% fraråde det.

En alternativ hvis man skal køre pillekur, kunne være THIGTS slanke piller, bruger 8 forskellige metoder til at nedbryde(Anvender IKKE efridrin), har kørt 2 kure med dem, tabte 2 kilo under første og 1,2 kilo på anden omgang. de koster 299 kr, og forhandles hos de største af dks sites. De vandt bla. FLEX store test af slankepiller!

Link to comment
Share on other sites

Kan du læse dig til i det nye Flex blad. Bla. opsætter de din forbrænding med 45-50%,

du kan så derefter opsætte din forbrænding 20%, via dagligt løb på 30 min, intagelse af 2-3 daglige kommer grøn te/kaffe, 2 liter isvand, masser af kalk!!! creatin tilskud, 5 ugenligt fullbody programmer.

har faktisk opnyet så høj en forbrænding med TIGHTs at jeg kunne gå til fest men en kasse øl uden at blive påvirker!!! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Kan du læse dig til i det nye Flex blad. Bla. opsætter de din forbrænding med 45-50%,

du kan så derefter opsætte din forbrænding 20%, via dagligt løb på 30 min, intagelse af 2-3 daglige kommer grøn te/kaffe, 2 liter isvand, masser af kalk!!! creatin tilskud, 5 ugenligt fullbody programmer.

har faktisk opnyet så høj en forbrænding med TIGHTs at jeg kunne gå til fest men en kasse øl uden at blive påvirker!!!

Hvad mener du med forbrænding? Kun hvilestofskiftet? termogenesen? Eller mener du det totale stofskifte med Pal?

Da procenter er relative, hvad er så udgangspunktet for disse?

Hvordan kan isvand, kalk samt kreatin øge dit stofskifte?

Jeg synes de piller lyder meget mystipysti, kan du ikke scanne artiklen og lægge den ind her.

Edited by zulore
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt at der har været 100.000 indlæg om koffein/efedrin, men her er så mit syn på sagen.

Det er korrekt at koffein/efedrin blandinger øger hvilestofskiftet, men det er ikke særlig meget.

Den primære grund til at nogle (ikke alle!!) taber sig er fordi, at blandingen mindsker sultfornemmelsen (sikkert ved at påvirke noradrenalin og dermed sympaticus aktiviteten) hvorfor at folk så instinktivt spiser mindre.

Jeg har prøvet forskellige variationer og ingen af dem har givet vægttab alene. Tværtimod synes jeg, at man bliver federe omkring livet, hvis ikke man samtidig følger en striks diæt (spørg mig ikke om hvorfor).

De virker gevaldigt opkvikkende, men prisen for det kommer man til at betale når man stopper med dem, man er slet og ret konstant træt og uoplagt i et par uger eller mere, ikke skide smart hvis målet er at fastholde sit vægttab.

Så godt for energi og til at tage sultfornemmelsen for specielt kulhydrater, men virker IKKE uden diæt og træning og en skide dårlig ide, hvis man på sigt vil holde sit vægttab.

Dertil kommer så diverse bivirkninger i form af irritation, rastløshed og problemer med at sove om natten.

Link to comment
Share on other sites

Jo kan jeg godt men de piller virker altså så kan du sige hvad du vil..

hvis du læste lidt iform engang i mellem ville du vide hvorfor de ting opsatte din forbrænding

Du må meget gerne scanne den artikel, jeg er meget nysgerrig og sikkert ikke den eneste, i det mindste for at have det samme grundlag at tale om.

Fordi det står i iform bliver det ikke til den absolute sandhed.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Køb de nye therma power (Blå) de er fuldt lovlige indeholder ikke Ephedra

og virker heller ikke. grunden til at tp har den effekt de har skyldes netop effedra og koffein sammensætningen i disse. så da man valgte at fjerne effedra i de nye tp valgte man også at fjerne effekten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet forskellige variationer og ingen af dem har givet vægttab alene. Tværtimod synes jeg, at man bliver federe omkring livet, hvis ikke man samtidig følger en striks diæt (spørg mig ikke om hvorfor).

Der har tidligere været en masse debat omkring slanketabletter her på MOL.

Efedrin og andre centralstimulerende stoffer aktiverer lipolysen (fedtcellerne sender deres fedt ud i blodbanen), og hvis det fedt ikke bliver brugt, sætter det sig påny. Det finder nødvendigvis ikke altsammen hjem til den uskyldige dellepude på hoften, men kan sætte sig som intraabdominalt fedt (jf. Ivans øgede taljemål, hvilket er usundt), og der er også rejst mistanke om, at det kan sætte sig som åreforkalkningsfedt i pulsårer (hvor hjertets og hjernens pulsårer er livsvigtige) og på længere sigt give blodpropper disse steder (meget usundt).

Dertil kommer de bivirkninger nævnt i indlæggene ovenfor.

1) Løb en tur istedet.

2) Hvis man absolut vil bruge det, bør det foregå under konstant kalorieunderskud (så kan man ligesågodt lade kost/cardio klare det alene :wink: )..

Link to comment
Share on other sites

Der har tidligere været en masse debat omkring slanketabletter her på MOL.

1) Løb en tur istedet.

2) Hvis man absolut vil bruge det, bør det foregå under konstant kalorieunderskud (så kan man ligesågodt lade kost/cardio klare det alene :wink: )..

du har så evigt ret :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg har prøvet forskellige variationer og ingen af dem har givet vægttab alene. Tværtimod synes jeg, at man bliver federe omkring livet, hvis ikke man samtidig følger en striks diæt (spørg mig ikke om hvorfor).

Kronisk forhøjet cortisol kan føre til at man lagrer fedtet anderledes. For mænd vil det medføre øget fedt deponering på maven. Gætter på at det er igennem denne mekanisme man oplever den øgede mængde fedt på bugen?

99% af alle dem der benyttet E+C skulle lade være og passe deres kost og træning istedet. For de sidste disciplinerede 1% kan det være et fornuftigt værktøj..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share