Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Der kommer tit en powernap på en times tid ind i i programmet også. Men jeg vælger at holde det ude af regnskabet, da nattesøvn uden tvivl er det vigtigste. Men havde jeg kunnet vælge om, havde jeg 100% været kontormus og ikke inden for transportsektoreren. Lige nu prøver jeg at lægge 48 år som B-menneske bag mig og det må tage den tid det tager. Er gået fra at sove typisk ved 01-tiden til 23-tiden på 2 uger. Enkelte gange allerede klokken 21-22 men stadig altfor sent de dage vækkeuret ringer lidt i 2. Det er ikke optimalt for restitutionen men arbejder på at sove tidligere og tidligere og føler at jeg stadig kan flytte mig. Er det ikke "godt nok" til december når jeg kan søge turnus, må jeg fravælge morgentur men dermed også muligheden for at cykeltræne med andre de fleste dage. Så vil virkelig gerne køre morgen - ikke kun pga træningen men også fordi det (næsten) er min eneste sociale omgang med andet end kolleger.

Vægt i morges 88,9kg - tidskorrigeret 88,5 - fedt% 13,2 efter 5 timers nattesøvn og 4850kcal (3timers cykling og 1times styrketræning)

Jeg er øm i patterne og desværre også i quads efter i går - det var ikke ligefrem meningen. Tror jeg tager en rulletur op til ABCs mødested her om lidt. Så bliver jeg heller ikke fristet til at sove til middag. Skal møde 2:54 så uret ringer klokken lort.

1700 bobs lagt ude på cykelbanen, så håber jeg kan platte mig til en masse fri-tirsdage. Træningstiden mandag 20:30-22:30 kan jeg ikke bruge til noget mere.

tilføjet: ingen cykling i dag alligevel, første gang jeg får et slumreanfald går jeg rigtigt i seng.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt i morges 88,9kg - tidskorrigeret 88,3 - fedt% 13,1 efter 4 timers nattesøvn, 3620kcal og en tiltrængt hviledag.

Jeg var sgu træt da jeg mødte 2:54. Fik en lille powernap i taxaen til lufthavnen og også ti minutter i toget efter klargøring inden jeg kørte. En god lang lur i Odense og en lille inden træning. Havde dog "examensnerver" og sov lidt og dårligt.

Heldigvis var jeg i god tid da jeg skulle køre for bagdækket var fladt - heldigvis let at spotte flinten, så det var et hurtigt slangeskift. På vej hjem fra arbejde havde jeg prøvekørt ruten til ABCs mødested i bil, så det fik heldigvis fint at finde derud. Det gjorde træningen også. Deres træningsfilosofi en HELT anden end Hvidovres. De træner kort og hårdt og kører overraskende langsomt mellem intervallerne, altså stor pulsforskel - det ligger godt til min natur, så alene dér er jeg fan.

Første interval var lidt et vildskud for hvem skulle jeg køre med? Men det ramte vi fornuftigt. Vi lagde ud med fem m/k i rulleskift. Først røg den ene helt af og halvvejs gik den ene på hjul og vi tog i stedet føringer på 30-40 sekunder. Han meldte sig dog ind igen og efter 20 minutter var intervallet slut. Fik både ros for jævnt tempo i rulleskift, sporsikker kørsel og godt tryk i føringerne. Jamen tak, tak og tak :-)

Så dalrede vi ud på en bakke og kørte tre spurter. I princippet 30, 20 og 10sek men bakken var for kort så jeg fik kun kørt 20, 20 og 10. Desværre kørte mange alene og det er sgu svært at trykke maxwatt ud uden modstandere. Må prøve om der er nogen der vil tage kampen op men jeg så kun én som umiddelbart kunne noget. Det var faktisk overraskende ynkeligt, så håber bare at de hurtige var et andet sted på rundstrækningen.

Nå men hovmod står for fald - sidste opgave var 11,8km enkeltstart. Dog meldt ud at den skulle køres uden at gå i hegnet. Der var så en håndfuld gutter der kom vel hurtigt udenom.

Vi endte ude i Hove og 4 andre og mig sagde hunden, sagde tak for i dag og kørte "Hvidovrevejen" hjem. Dejligt let for mig kun at skulle fedte med bykørsel på udturen. Alligevel fik jeg sneget små 98km på kontoen.

ingen tvivl om at jeg kører med igen på torsdag. Desværre er de næste to weekender afsat til DSB men de træner både lørdag og søndag også. Jeg er ret sikker på at min nye legeplads et fundet. Dog bekvemt at køre med Hvidovre til vinter, så slipper dem ikke helt.

nu skal jeg i seng og sove længe - har fridag i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Vægt i morges 88,4kg - tidskorrigeret 88,4 - fedt% 12,8 efter 8 timers nattesøvn og 4 timers cykling

I dag ville jeg køre en lille løsnetur inden regnen kom. Måske høvle lidt fedt, så jeg tog den semifastende. Jeg er dog så øm om min aftagende muskelmasse at jeg bundede en proteinshake med lidt ekstra BCCA inden jeg kørte ud på Amager. Fårk jeg hader motorvejsbroen i sidevind. Ved godt jeg ikke blæser af, men :chicken:

Ellers ved jeg ikke hvad der skete. Turen i går føltes i benene og burde vel også sætte en dæmper på løjerne men jeg havde psykopatgode stænger og både watt og fart var langt, virkelig langt over min sædvanlige standart. Det stak også i søen og turen blev noget mere intensiv end det var planen og sidste halvdel blev til en god gang rå-tons. Blot 36km men var det jo også tænkt som restitution :blush:

Link to comment
Share on other sites

Vægt i morges: 89,1kg - tidskorrigeret 88,5 - fedt% 13,0 efter 2 timers nattesøvn og 70 minutters cykling

Sølle to timers søvn er for lidt, men det gik i fisk søvnmæssigt i forbindelse med at besøge mor. Har dog sovet en time i Odense og to hjemme i egen seng.

Så jeg var egentlig ganske frisk til ABCs licenstræning. Stængerne var tunge i det fra start men efterhånden jeg kom derud var der fint hul igennem. Træningen gik så op i hat og briller. Træneren var der ikke og havde ikke meldt et program ud. Dertil blev det regnvejr og nogle flygtede hjem ASAP og da vi skulle køre interval i regnen, kunne jeg fornemme på opdelingen, at det var de hurtige der kørte og resten der krøb i læ under et halvtag ved en skole. I princippet kører jeg gerne i lun sommerregn men gad ikke blive sat af ude i "ødemarken" og skulle bøvle med at finde hjem i regnvejr - trods alt. Så da regnen stilnede af, trak vi ud og kørte bare hjem. Vi havde snakket om at lave et interval på vejen men det blev desværre ikke til noget. Inden da nåede vi dog et kvarters interval ude på flyvestationen. Vi begyndte 5 mand i rulleskift og endte med tre mand med korte føringer.

70,5km som var rigeligt komfortable.

Dog er det ligesom i Hvidovre at jeg er pisse presset i medvind men jeg næsten vil påstå, at jeg ville have kunnet trukket den i modvinden hurtigere alene end da vi var flere om det. Det må jo være mig, så. Det irriterende er, at jeg ikke kan gennemskue hvad jeg skal arbejde med. Nå, jeg må bare blive ved at hade medvind :unsure:

På vejen hjem stoppede jeg op for at "plyndre" et kirsebærtræ ude ved Riisby - et lille hyggeligt sensommerritual. En Hvidovremand kørte forbi og jeg fik kørt op til ham. Deres træning faldt også fra hinanden da det blev regnvejr. Tsk tsk.....

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville også lyve hvis jeg påstod at kroppen ikke havde det bedre mens jeg sad på skolebænken. Men det er nu engang de vilkår jeg har. Med mindre jeg vil arbejde midt på dagen, hvor jeg ikke får udrettet noget som helst. Eller køre aften hvor jeg kun får kørt fællestræning hver anden weekend og givetvis lader B-mennesket i mig løbe løbsk, så jeg går i seng ved 4-5-tiden om natten (som jeg har tendens til når jeg har lang ferie).

Vægt i morges: 89,1kg - tidskorrigeret 89,1 - fedt% 13,1 efter 7 timers nattesøvn og 3 timers cykling

Alligevel har jeg lige fyret en ret genial træning af. Ret tæt på hvad jeg kan trække ud af watt og med småkramper og masser af løbsk snot. Hvis ikke wattmåleren er ved at stå af igen, så har jeg wattmæssigt heller ikke før ligget hvor jeg var i dag.

See my 172,8 TSS bike workout. I did 55,7 km in 1:54:26.
 
Lang opvarmning.
10 x 30/30, jeg ville have kørt 40/20 men kunne ikke komme i gang og tog en hurtig beslutning om at køre 30/30 i stedet
8 x 40/20 med en ekstra lang pause ved sidevej/kvægrist. Kan godt være lidt i tvivl om jeg havde kunnet gennemføre uden, for var virkelig ude og skide til sidst.
Herefter ville jeg egentlig bare køre stille men valgte at køre lidt bonusintervaller, dog med lange pauser.
3 min, 2 min, 1 min
10 min henover diget i småtungt gear.
Meget stille hjem.
Ret fedt igen at slås med wattmåleren og betydeligt hårdere kørsel end at køre klubtræning. Tror den kan mærkes i stængerne i morgen.
 
Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Takker - jeg skulle bare veje 15-20 kg mindre, så kunne det måske bruges til noget licens-noget af en slags. Kan godt mærke at cyklingen bliver triviel når der hverken er mål eller nogle afbræk. Så pludselig er det noget der helt reelt trækker i mig :unsure: Heldigvis burde Heino-Cuppen være muligt næste år når jeg igen er 100%på egne ben på arbejde.

Vægt i morges: 88,4kg - tidskorrigeret 88,2 - fedt% 12,8 efter 6 timers nattesøvn og 2 timers hård intervaltræning.

Efter Fuglsangs fine præstation var jeg en hurtig tur i FW. Stort set samme omgang som sidst. Dog et sæt mere på lægge (de er atroferet så meget at de er det første der står af når jeg er presset i intervallerne, sjit det er ynkeligt). Begynder at smide 2,5kg på pr gang i squatten indtil jeg føler træthed og/eller DOMS bagefter. Selve øvelserne gennemføres fuldstændigt uden nogen synderlig indsats med de vægte jeg ligger på endnu.

I morgen står den på tøjvask mm, så der bliver det bare til en nuldag.

Ellers første gang i "store-DSB" at mit tog gik i stykker - egentlig også ret hurtigt. Selvfølgelig i bagenden, så måtte krybe 2x230m  i skråtliggende skærver og tilmed ende med sorte fingre og komme 20 minutter for sent hjem til fyraften. Fyffor pyffor :tongue:

Link to comment
Share on other sites

I betragtning af at jeg har indtaget en del kalorier, er jeg yderst glad ved at vægten stadig er nedadgående. Der må komme en stigning snart - ellers er det ikke retfærdigt, faktisk.

i dag 79 km med Hvidovres morionshold. Jane som træner og Crof som indpisker på hold 1. Det bliver ganske enkelt ikke bedre, så jeg fik kørt nogle fine intervaller, trods jeg absolut ikke varvsærligt velkørende i dag. Jeg kommer, smerteligt, til at vente med det dér squatteri. Det hæmmer simpelthen for meget. 

Stængernes tilstand i morgen må afgøre om jeg holder fri eller kører med ABC.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde nok været for livligt oppe eller..? Kunne ikke finde energien, da ABC skulle køre. Sad og blundede i sofaen og ville så køre med Hvidovre. Men var åbenbart jeg træt til, for jeg missede afgangstiden hjemmefra med 5 minutter og så landede det i en solotur. Puha, det blæste. Lidt over 70km semitons med vending i Roskilde. Ikke så meget maxpower i de trætte stænger men masser af bundniveau. De visnede dog lidt til sidst da maven begyndte at rumle ret heftigt af sult.

Hviledag i morgen, så har ikke spist så mange kulhydrater, så er stadig pænt off i understellet her til aften.

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med en fridag. Både for at slippe for arbejde og så fordi jeg har kørt 7 dage i træk. Vægten herligt nede på 87,5kg.

Tog tidligt hjem fra mor for at kunne køre med i Hvidovres licenstræning (ABC kørte klubmesterskab). Men igen kunne jeg ikke få fingeren ud. Jeg var i god tid indtil jeg stod under bruseren men dér kiksede det altså. Ved ikke lige hvorfor mit hoved ikke rigtigt gider. Det helt absurde er, at jeg altid har kunnet tænke mig at prøve gadeløb - alm cykelløb siger mig ikke alverden men jeg tror jeg vil synes gadeløb er sjovt men selvfølgelig uden at vide det, da det desværre ikke indgik i hverken Sommer-cup eller Heino-cup. Sidste år var jeg på arbejde da Hvidovre afholdt deres løb med en motionsklasse men i år har jeg faktisk fri til at kunne køre med, Men nu gider jeg alligevel ikke rigtigt. Fanme sært! Endnu mere åndssvagt!

Mine aleneture er hyggelige nok og planen er at hvis vejret holder i min ferie, så tager jeg cyklen et par dage til Laven (ligger lidt fra Silkeborg lige ned til Julsø). Jeg har ikke være på ferie siden 2002, så det er vel på tide og jeg trænger big time til at komme væk fra det hele.

Nå men jeg skulle jo cykle. Heldigvis er Kermit begyndt at logge lidt igen, så lod mig inspirere. Dog droslede jeg lige programmet  ned fra B til mosjo :blush: og nøjedes med 3 x 3/3. Og måske jeg også skulle begynde at holde mig til de watt som jeg har besluttet hjemmefra. En kombi af at stængerne føltes friske og at diget var spærret af, så det var oplagt at køre intervallerne i modvind, hvor det passede nogenlunde med tiden indtil jeg mødte afspærringen og så rulle af i medvind på knap distance,

Det er bare så meget lettere at holde watt i modvind, men så alligevel fik jeg oversatset og kørte noget sur i det, så snot og savl forlod kraniet i rå mængder nu temperaturen er ved at gå i vinter-mode, mens jeg koncentrerede mig om ikke at kyllinge ud.

Egentlig et fedt koncept at dele intervallerne i blokke, så man kan vride lidt flere watt ud end ellers. Men igen, med den gustne sidemodvind er tallene ikke helt ærlige. Det eneste jeg kørte i medvind var ikke muntert, hvilket ikke blev bedre af de tåbelige 380w, som jeg jo slet ikke kan holde til i længden :4slap:

Ubarmhjertligt når man lægger for hårdt ud og det gik jævnt ned ad bakke, trods indsatsen føltes omvendt værre. Watt-serierne lå som følger

374-372-380 pause 372-359-372 pause 363-361-366

Hviledag i morgen igen, så mit "slidthedstal" kan falde lidt.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 88,1kg - tidskorrigeret 88,9 - fedt% 12,6 efter 4,5times nattesøvn og to timers intervalcykling

Jeg var en idiot i går og gik ikke i seng første gang jeg var træt - til gengæld blev jeg "overtræts-sulten" og fik kværnet ekstra havregryn og banen lige inden jeg gik i seng :-(

STRAM OP!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor spiser du egentlig, lige før du går i seng? Det er for mig den sikre vej til at sove dårligt. Går hellere i seng på tom og rumlende mave.

Jeg er faktisk også i gang med nogle kost-uger, hvor jeg prøver at være lidt mere disciplineret med kulhydrat. Skærer ned på sodavand, kager og slik og den slags. Har ikke haft den helt store effekt på vægten indtil videre, tror jeg, men kropsfornemmelsen er en anden. Jeg var vist ved at blive lige lovlig carboloaded ...

Link to comment
Share on other sites

Dels fordi jeg bliver møgsulten hvis jeg holder mig vågen... Derfor meget dumt at jeg ikke bare fiser i seng når jeg bliver træt.

Og jeg sover elendigt og vågner konstant med rumlende mave, hvis jeg prøver at gå sulten i seng - det er forsøgt og det virker ikke. På det punkt er vi åbenbart direkte modsætning.

Om det er en generel sandhed ved jeg ikke men har læst at man bliver søvnig af kulhydrater op til sengetid. Men det har nu ingen betydning, det er mere at jeg ikke kan sove hvis jeg er sulten. Normalt plejer jeg også at at spise skyr men havde glemt at handle.

 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hmm, tja, da jeg for efterhånden en del år siden begyndte at skære ned for mit kalorieforbrug og fx helt droppede at spise noget om aftenen (altså efter aftensmaden), syntes jeg også, det var mærkeligt at gå i seng med rumlende mave, men jeg vænnede mig til det efter et stykke tid.

Link to comment
Share on other sites

Minimal vægtstigning inden for usikkerhederne, så... Gik sent i seng i går og sov længe. Efter flere ugers ekstremt tidlige vagter, har jeg i dag fri 23:14 og i morgen 0:38. Ingen grund til at jeg skal holde stilen op til min ferie :dry:

Cykelcomputeren har meldt at wattmåleren er ved at løbe tør for strøm, så den fik jeg lige styr på og kallibreret. Fik også monteret mit Virb på cyklen, så hvis jeg tør køre med i morgen kan der blive dækning nede fra den tunge ende. Men med p.t. 59 tilmeldte bliver jeg vist bare hjemme. Jeg tænker at det bliver et kaos af overhalinger i starten, hvor der formodentlig er en del der bliver hægtet hurtigt af. Jeg kan se på tilmeldingsfristen at der er flere af klubbens motionister der næppe holder mere end et par sving. En omgang eller to kunne jeg vel nok hænge på hvis ikke der bliver kæmpe huller at lukke eller man ryger på røven i tumulten.

Nå men jeg har lovet at hjælpe med at sætte op klokken 6 i morgen, så snuppede lige cyklen ud for at finde mødestedet og det var klogt, Det lå ikke hvor jeg troede men betydeligt længere væk.

Jeg fik ramt de 17 km perfekt da det begyndte at regne da jeg kørte og nu jeg er hjemme skinner solen - fik lige ramt dagens byge.

....

Må hellere hoppe i fut-tøjet og tage til Kastrup og finde et tog som jeg kan køre tur til Århus i og retur.

Link to comment
Share on other sites

Nå ja... hvidovres gadeløb, der er også åben motionsklasse.

For en sjælden gangs skyld var det en kanon fed arbejdsdag i går. Kørte fra Århus i lav sol og henover Fyn gik det fra skumring til mørke. Kørte lyntog, så fartpiloten på 155 i timen og "to grønne" på signalerne blæste forbi i en lind strøm. Kun afbrudt af få stop med lidt til- og afkoblinger. Hvis bare alle dage var sådan.....

Jeg kunne bare ikke i falde i søvn i går, så havde kun sovet et par timer da uret ringede og jeg meldte mig som hjælper til at stille målområde op. Efter at samlet lidt telte og bygget barrierer gik jeg hjem og sov videre. Vågnede 11:45 (med DOMS i baglår) og løbet startede 12:55, så det kunne jeg jo lige nå. Efter lidt overvejelser hoppede jeg ud i det.

Jeg holdt mig bare bagerst i feltet så længe det gik. På et tidspunkt har jeg lige lukket et par huller og vil lige sunde mig inden det næste men så er det blevet for stort. Det er pænt stort da jeg sætter efter men skamsteger og går død i modvinden da jeg mangler 25-30 meter. Pis, så falder tilbage igen i den gruppe jeg kom fra. De kører lige så åndssvagt som Hvidovre og det er kun de forreste der skiftes til at føre, så wattene falder og min puls stabiliserer sig midt i 80"erne. Til sidst går det så langsomt at flere henter os men jeg gider ikke at springe køen over og køre op foran - kan de ikke finde ud af at inkludere os andre, så fåk dem. Det må de sgu selv om.

Da klokken ringer ud til sidste omgang hopper jeg på fortovet så jeg kommer bag om afspærringerne og triller direkte hjem.

Nu en powernap mere inde sidste arbejdsdag inden ferie.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Måske har du kørt med os :)

Vi skulle til familiekomsammen i Århus i går og kørte 7 mand høj fra København H 8:55 mod Århus (og hjem i dag den modsatte vej med afgang 10:45 fra Århus). Jeg tænker, at du startede dagen i går med netop at køre til Århus, siden du havde en hjemtur derovre fra ...

Det viste sig at være en både super billig og meget komfortabel måde at fragte 7 mennesker Kbh-Århus t/r på. Vi regnede ellers på alle mulige kombinationer af biler, men endte med at bestille Orange billetter til ingen penge. Og turen var præcis på sekundet.

Eneste minus er, at man hverken kan købe vådt eller tørt på sådan en 3-timers tur gennem landet. Det skal man lige vide, før man tager af sted ...

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde 13:32 - 23:14 går - sådan en lille DSB-ting med at selvom man har arbejdet morgen i flere uger, så er sidste weekend op til ferie næsten altid aftenvagt :dry:

Sjovt du nævner prisen positivt - det er ellers næsten den største udfordring, udover alle forsinkelserne. Og ja, det er træls at man ikke længere kan købe forplejning om bord men folk tog så meget med hjemmefra/fra 7/11,  at det var en underskudsforretning - og den slags skærer man jo væk i dag.

Link to comment
Share on other sites

13 timer siden, Gregers TF skrev:

Sjovt du nævner prisen positivt - det er ellers næsten den største udfordring, udover alle forsinkelserne. 

 

Vi gav knap 1700 kroner inkl. pladsbilletter for 7 personer frem og tilbage mellem København H og Århus (også inklusive bussen fra Århus banegård og ud til vores bestemmelsessted). Det kan vist ikke gøres meget billigere. Men vi bestilte og købte så også i god tid.

Link to comment
Share on other sites

Vægten steget lidt - fuld fortjent. Jeg havde sent fri i går og der skete det som tit sker og bare ikke må ske, nemlig at B-mennesket helt overtager styringen, så jeg kom første i seng lidt i 04. Jeg vågnede som altid 9:15 plus-minus et kvarter og stod op og fik streget nogle at de lette på to-do-listen.

Det lykkedes som sædvanlig at komme for sent ud af døren til Hvidovres motionsfællestræning, så stødte til på transporten. Ved første holdt kom jeg nærmest i forhør over mit løb i går. Men OK, der var også folk længere fremme som jeg i alle andre og kanter kan krølle sammen, så i en licensryttere øjne var det nok sært kørt. Nok nærmere dumt, egentlig.

Jeg frøs og glædede mig over første interval hvor vi var 8 i rulleskift. Hårdt men ikke værre end at der var masser af overskud. Herefter lidt transport ud til næste interval som var en enkeltstart. Jeg frøs stadig og havde det egentlig også sært i maven, så valgte at køre hjem. Næppe snedigt, men det var fristende at holde kæden stram i medvinden, så det gik over stok og sten. 44,7km kunne det blive til.

Om jeg bare er off fordi de sidste dages aftenarbejde har kastet mig ud i totalt søvnkaos eller jeg er ved at blive syg (den klassiske med at immunforsvaret slapper af når man går på ferie), kan jeg ikke bedømme. Men jeg bliver godt nok ked hvis jeg bliver syg nu, jeg omsider har ferie. Især fordi jeg pønser på at tage væk hjemmefra, hvilket ikke er sket siden 2002. Det kræver dog at der er rimeligt vejr.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nok bare træt i går. Til "morgen" kom jeg først fri af dynen henad ved 11-tiden.

Jeg bliver nødt til at stramme op med kosten. Jeg har bare spist og så indtastet om aftenen hvad det er blevet til. I går næsten 4300kcal, næsten det samme i forgårs og er godt deroppe af igen. Nu løbende kalorietælling!

Skrev jeg for nogle uger siden at jeg pønsede på at spendere en tricykel? Nu er den sat yderligere 4k ned så var inde og se. Desværre mangler den i den størrelse jeg havde regnet med men prøvede så et nummer mindre. Sidder lige vel langt over boksen men skal ind igen i morgen hvor vi prøver at flytte rundt på sadlen om den kan flyttes nok til at jeg får røven nok tilbage. Jeg prøvede et andet mærke i samme størrelse som jeg sad ok på, så måske... Men vil ikke betale alverden for en "for-sjov"-cykel, der bare skal bruges til afveksling.

Jeg fik ikke trænet i dag. Gør ikke noget. Skal jeg cykle rundt i Jylland i næste uge er det OK at være frisk fra start. Har dog aftalt at køre med nogle kolleger i morgen. Alt efter fremmødet kan det blive fra gabende langsomt til at jeg får kørt snotten rundt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share