Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Hmm.... Four Jacks... dem skal jeg da lige huske. Jeg tænker at Henriks ide med weekendmusik i loggen skal genopleves. Denne gang ikke underlig eller sjælden musik men mere noget er der er lidt glemt - men ellers kendt. Der kunne FJ passe perfekt ind. 

Jeg stod op allerede halv otte “i nat” for at få kørt bilen til service. Eftersom jeg slet ikke havde sovet færdig, var jeg giga træt og lagde mig flere gange for at få en lur men jeg faldt aldrig i søvn. Tiden gik og til sidt var det presset, hvis jeg skulle hente bilen og nå til “julefrokost” i den cykel-facebookgruppe vi har på arbejde. Ikke at vi cykler meget sammen men....
Så kunne det også være lidt spas at køre i korte rør i november. Da jeg endelig fik taget mig sammen passede det ligeved at det begyndte at regne, så den første halve time var lidt våd - men stadig varm. Især da jeg vendte i syd mens det regnede nordpå og blæste kraftigt op, det fik varmen et ekstra skud opad.
Men sindsyg vind. Turen tog et kvarter længere end i sommer men i medvinden lå jeg en god bid på 40-45 i timen på Durano Plus-dækkene, som ellers opsluger al tempo. Generelt en OK oplevelse, i betragtning af hvor lidt jeg har kørt.

Jeg havde taget skiftetøj med, så jeg kunne smutte i DSBs træningscenter efter maden men benene var off, efter at have siddet stille på en stol hele aftenen.
Bilen var btw først færdig 25 minutter i lukketid, så den må jeg hente i morgen/tirsdag.

9875AED5-19CF-47C2-98E2-0CF2CA4DC0C8.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

92,9kg efter ædegildet i går.

Jeg var tæt på at køre ud på diget og køre nogle antrit. Jeg havde dog fedtet for en fridag i morgen, så jeg kunne køre med HvidovreCK så jeg sprang over. Jeg endte med ikke at få fri. Men lidt styrktræning skulle der til:

2 sæt tåhævninger på et ben
3 x 8 bulgarsk split squat 
2 x12 skateboardsquats
2 x sæt kropshævninger
2 x sæt bicepcurl
2 x sæt dips
2 sæt skulderpres
2 sæt mave

Link to comment
Share on other sites

93,2kg efter 4300kcal.

Jeg måtte slukke for TV2NEWS. Hele tiden kaldte de nogen som vinder, i stedet for udråbe, erklære... Henrik kan sikkert finde flere gode danske ord. Kalder lyder frygteligt... næsten værre end at kommentere PÅ noget.

Jeg fik 2 x 15 minutters sweet spot i bogen. Men wattmåleren fra cykelcomputeren er det samme fejl. Kom til at tænke på... Garmin´en fik en opdatering for et par uger siden. Det er garanteret den - Garmin opdateringer laver altid lort i et eller andet. Jeg prøver om der stadig er liv i min gamle Bryton-computer og ser hvilke værdier den læser. Det Zwift skriver føles rigtig, i hvert fald.

I øvrigt underligt at køre SS på 90% og ikke 95% af FTP. Det er markant lettere men vel fint i forbindelse med styrketræning.
 

Link to comment
Share on other sites

Pyh, der nåede jeg lige at tro, at MOL var blevet slagtet.

5/11: Fullbody i DSBs kælder

6/11: Hviledag

7/11: MTB-debut i Hareskoven med tre kolleger. Skidesjovt - især fordi jeg ikke var den der faldt mest! Jeg slap med en enkelt gang men til gengæld i et mudderhul med et spor under overfalden, der fangede forhjulet. Det er ikke sidste gang jeg lejer sådan en sjover. Jeg var stegt i stængerne og afbestilte min tid på cykelbanen søndag.

8/11: Ærgerligt med den aflyste banetid, for benene var blevet OK efter en nats søvn. Havde svært ved at komme ud men fik kørt fem antrit på diget. Jeg havde for lidt tøj på, så skyndte mig hjem igen.

9/11: Fællestræning med HvidovreCK. Lang tid siden med fællestræning og så i mørke, så mine fingre sov flere gange af at holde krampagtigt i styret. Ellers var det fint. Kørte en “spurt” på  ca 6oo meter (det er ikke en spurt i min verden) som var den på 270 og smadrede lårene fuldstændigt og de kom aldrig til hægterne igen. Alligevel lidt hjemmestyrk, da jeg kom hjem.

10/11: 35min på Zwift. Sweet spot med 15sekunders forcering hvert femte minut - den jeg har kørt nogle gange her på sidste

I dag: Fællestræning med HvidovreCK. To omg opvarmning. Så fire ture skiftevis høj kadence og tungeste gear (hvor de fleste snyder). Jeg lagde for hårdt ud, så tur tre måtte jeg tage lidt fesent, hvis der skulle være kvalitet i resten af programmet og det gjorde alle de andre faktisk også. Derefter en længere tur med holdkørsel. De tre andre var noget hurtigere end jeg, så da den ene punkterede og der kom uro, blev jeg lidt for presset og fik ikke pause nok og sad på hjul resten af vejen. Havde jeg vidst at vi var færdige bagefter og været mentalt mere modig, skulle jeg nok bare have taget mine føringer og kørt mig i skraldespanden men... jeg kyllingede ud. Og så en rolig omgang at slutte af på. Træls at der ikke lige er en spurt at slutte af med. Nu man har haft 10 minutter at sunde sig i, så kunne de 270 meter (mener jeg der er) godt have kvalitet i sig. 

...

Fra 4/1 2021 arbejder jeg med fri hver anden weekend og en ugentlig hverdagsfri. Møder nogenlunde som nu (marginalt tidligere) men er hjemme nogle timer tidligere. 

Efter en masse nørklen rundt og sletten cykelprofiler og sensorer, så vises watt på turbotræneren igen ens på Zwift og cykelcomputeren. I dag mangler der RPM på graferne men de var på cykelcomputeren mens jeg kørte. Garmin er lækkert når det virker men sjit, hvor er der tit fnidder i det.

Min støjende underbo er flyttet.

3541178D-5AB8-400E-9F14-B39B487693B8.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med underboen, hvis man kan sige det :)
Så krydser jeg fingre for at der ikke flytter et sæt nybagte forældre ind med et kolikbarn.

Det lyder hyggeligt med mtb-turen, ud over det sociale i det, så tror jeg at jeg selv kunne have godt af at få styrket min teknik på cyklen igennem noget mtb-kørsel :)

Link to comment
Share on other sites

"MTB-debut i Hareskoven med tre kolleger. Skidesjovt - især fordi jeg ikke var den der faldt mest! Jeg slap med en enkelt gang men til gengæld i et mudderhul med et spor under overfalden, der fangede forhjulet. Det er ikke sidste gang jeg lejer sådan en sjover "

Lyder underholdene.

Hvis du lejer, skal du så ikke vaske den (det kunne jeg se en fordel i)

Link to comment
Share on other sites

Den lejede cykel blev bare afleveret som den var - indsølet i grus og snavs - dejligt. Men man betaler så også lidt for det; jeg gav 310kr for tre timer for den billige udgive. Det er fint nok. Jeg har ikke plads til flere cykler. Jeg gider ikke gøre den ren og der skulle være meget mere vedligehold end på en landevejscykel - det gider jeg SLET ikke. Her er ingen sjove steder i nærheden, så det er alligevel begrænset hvor tit jeg ville få den i bilen og kørt i skoven. 
Teknisk var jeg klart underlegen i forhold til de andre men kækt skrevet, så kompenserede fysikken for det. Ingen tvivl om at det er god tekniktræning.

I går 92,8kg - i dag 92,3kg efter 3950kcal.
I går fik jeg styrketrænet. Min sidste pause var lang så der trænede jeg overkrop, der ikke får mig til at svede uhæmmet:
Træk til bryst: 10x75, 10x75, 10x75
Rowsmaskine: 10x75, 10x75, 8x75
Bænkpres, DB: 8x30, 8x30, 8x30, 8x30
ss
Scottcurl: 10x32,5 , 10x32,5 , 10x32,5 - lidt ned i vægt for flere reps og langt mere TUT
Laterals: 8x10, 8x10, 8x10
ss
Tricep pushdowns: 8x32,5 , 8x32,5 , 8x32,5

Herefter ud og køre det sidste. Pga sporarbejde skulle jeg med taxa ind på hovedbanegården. Den kom aldrig, så jeg stod et kvarter i pisse regnvejr og blev både gennemblødt og kold. Den træk tænder, ikke bare at tage hjem men at gå i kælderen og fortsætte:
Lidt romaskine for at få varmen
Tåhævninger på et ben: 30 @bw, 20x14, 15x14 - de var helt off
ss
Squatopvarmning
Frontsquat: 5x70, 5x70, 5x70, 5x70, 5x70 - overkommeligt for benene men min core var temmelig udfordret og jeg evner ikke at lade det svage venstre-ben arbejde så meget som det højre.
Legextension med et ben: 10x45, 10x45, 10x45, kun venstre ben: max x 40, max x 40
ss
Siddende lårcurl: 10x80, 10x80, 9x80
Hyperextension: 20, 20, 15 - stoppede pga krampe i maven
ss
Mavebænk: 15, 15, 11
Jeg kunne akkurat ikke nå toget hjem, så fjollede lidt i benpresmaskinen
4 sæt for venstre ben og 2 for højre ben
5 minutters meget stille cykling - 70rpm <100watt

I dag er jeg overraskende frisk i skinkerne men jeg holder fast i hviledagen alligevel.

...
Der er styr på indkøb, tøjvask osv. Overvejer om jeg skulle pakke sommer-cykeltøjet væk (indian summer er næppe realistisk) og få system i vinterkludene. Ellers står den på ren afslapning. Jeg er mere bevidst om at nyde fridagene, nu der kun er halvanden måned tilbage før jeg ikke har halvdelen af dagene fri men kører efter dette skema.

Jeg overvejede at søge ferie på nogle onsdage, så jeg kan komme på cykelbanen. Men pga corona´en er der kun plads til få på holdet, så det er spild af ferie hvis jeg ikke får plads på holdet. Måske bedre at bestille fri til HvidovreCKs vintertræning. Men nu kører de man/ons og når man igen må samles mere end 10, så er det tirsdag/tors.... Det gør det liiiiidt svært at planlægge :wink:

BE1782B6-A522-4BA4-BB48-8A4DE066540B.png

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

92,1kg efter 4300kcal. Man kunne købe en pose æbleskiver for en femmer i LIDL og det fristede. Det blev de ved med, så jeg kom til at spise hele posen :blush:

Fint vejr i dag til at cykle ude. Jeg skal tre timer på cykelbanen i morgen, så jeg undlod og kørte sweet spot på turboen i stedet. Det var klogt, for selvom benene ikke føltes trætte, så var de det alligevel når de skulle lave noget. Tror jeg tager en tur i trykbukserne, nu jeg har dem.

Underboen er faldet til og har fundet musikken. Han holdt fest i går. Ekstremt støjende fra 20-23  (især gæsterne ude på svalegangen hvor der også var gang i den. Vores hoveddøre er SLET ikke lydisolerede, så de kunne stå inde i entreen - det ville lyde ens) og så fadede det og de var næsten stille efter midnat. Det er self ikke OK ift husorden men fint for mig. Min nabos rædsomme smækken med hoveddøren hvert 5-10ende minut var faktisk mere generende. Han kan rende ind og ud 2-3 timer i træk - også efter midnat.
Lige nu spiller underboen, så jeg ikke selv behøver at have noget tændt men gad jeg ikke høre på det, så skulle vi, trods alt, ikke “spille om kap” for at overdøve det. Det er heldigvis P3/P4-ish i stilen, så jeg sparer strømmen og nasser :wink:

505A14D8-6F68-403A-9C65-3021FA0116EC.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Vægt uændret efter 3400kcal

Klokken 12 stod den på en tur på cykelbanen. Vi kørte meget af det sædvanlige uden jeg kan huske det hele. Da vi kørte italiensk sad jeg som 2 af 5. De andre var dog ikke ekstremt meget hurtigere og for en gangs skyld kørte vi ikke hysterisk hurtigt mellem spurterne i udskilningsløbet, så den fik jeg gaflet overraskende let.

Et par timer efter jeg kom hjem, gik jeg i gang med styrketræning:
Tåhævninger på et ben: 30, 30
Bulgarsk split squat: 10, 10x25, 10x25, 10x25
Skateboardsquat: 10 x blå elastik (forkortes BE), 10x10xBE, 10x10+BE *
Kropshævninger: 10, 10
Bicepcurl: ? X16, ? x16
Dips: max, max
Skulderpres: ? X16, ? X16
Mavebøjninger: 40, 40
Rotator cuff: 15x5, 15x5
* Omsider fik jeg kringlet hvordan jeg får elastikken med i øvelsen (for ikke at al belastning ligger ned i bunden). Det blev hårdt, trods bare en femmer i hver hånd..

5FBE4005-7E84-48BB-BF9F-B6CDDEB56611.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Vægt 200g op efter 4100kcal. Jeg dejsede om allerede før midnat og vågnede sulten et par gange og der røg en proteinbar hver gang. Til gengæld faldt jeg hurtigt i søvn og i dag vågnede jeg lidt i!!! 9.
Blot lidt aktiv restitution, før jeg tager på arbejde. Jeg var også lige ude og købe småkager. Jeg giver kage når det nye signalsystem bryder sammen. Jeg synes SELVFØLGELIG, det er synd for alle brugerne men jeg hader det rådne lort af et sandt hjerte. I dag er det godt nok metroens to nye linier der har holdt stille men det bruger samme signalsystem som vi får indført. Det er noget skrammel og der er mafialignende tilstande ude i kulisserne, der gør at sandheden nok aldrig kommer frem i lyset. Men jeg håber naivt, at for hvert nedbrud kommer vi et lille skridt nærmere at der er nogen lidt oppe i systemet, der får nok.

 

F9F8BBB7-2CAB-4DA0-8C6D-82AB9CCD1757.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det med broen er nok ude af mine hænder men håber både på åben bro og en god pris - husk at fortælle om det :-)

92,3kg efter 4300kcal. En kort tur på turboen med siddende antrit før arbejde.

I går var en fantastisk dag for mit ego. Efter nogle års forsinkelse, skal vi have nyt arbejdstøj og jeg fik taget mål. Efter at have fået målt min livvidde, får jeg et par bukser at prøve. Havde jeg lige trænet og haft pump i min quads, tror jeg de havde siddet til I benene, for der var ikke meget frirum. Men min sprinterrøv kunne ikke være der, så jeg måtte op i livvidde for at få plads til den og så må bæltet stramme ind. Da jeg kom tilbage fra prøvning, var der en der spurgte om der var tøj til folk der trænede så meget. Det er ikke en af dem der plejer at lave pjat og ballade, så jeg tror sgu han mente det....

Jeg har taget skiftetøj med, så jeg kan styrketræne i den gode pause. 

 

851EED42-AEAC-4ECE-BBB4-7258DE0A62EE.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ja, så længe jeg bilder mig ind at der er mine glutes der fylder, så går jeg ikke i panik over at røven er stor :wink:

Men dagen blev en skoddag. Jeg havde slet ikke nogen lang pause og selvom jeg trives med tidspres, så var det ret stressende at få klemt træningen ind i de to mindre pauser, når jeg også skulle klæde om og i køleskabet og finde min madpakke. Det kostede lidt set og TUT men det er også OK, bare det ikke er hver gang. Men...

Da jeg var i lunteløb fra første træning til køleskabet, blev jeg mødt en en kollega som spurgte om jeg havde hørt at der skal fyres 50 lokoførere. Først troede jeg at han tog pis på mig men den er sgu god nok. DSB lægger ikke billet ind når der udliciteres strækninger, da de har statskapital i regnskabet. Det er fair nok, bortset fra at andre statslige selskaber i EU ikke tager den slags hensyn. Men DSB mister altså alt hvad der kommer i udbud. I de udbud der hidtil har været, har personalet kunnet virksomhedsoverdrages men det sker åbenbart ikke mere og de nye operatører kommer med egne folk. Med færre skinner at køre på, så er vi for mange. De uddannelser man er blevet anset på er ikke blevet opdateret og er tit håbløst forældede og kan ikke bruges til en skid. Så det bliver spændende 3-4 uger, indtil man ved om man fortsætter eller skal til at sælge Hus Forbi. Der er naturligvis mulighed for at gå frivilligt men der er ikke meget lokkemad og arbejdsmarkedet er Corona-hærget, så det er lidt øv. Men sådan er det jo, når man er i et niche-erhverv. Andre har jo også tildligere været i samme situation, så :wink:

Men der blev trænet... lidt hulter til bulter og en del øvelser flettet sammen og intet noteret undervejs, så alt med forbehold:
Tåhævninger på et ben: 25, 25, 25, 25
Træk til bryst: 10x75, 10x75
Rowsmaskine: 10x75, 10x75
Frontsquat: opv, 5x75, 5x75, 5x75, 5x75, 5x75
Leg extensions: 12x95, 12x95, 12x95
Siddende lårcurl: 10x80, 10x80, 10x80
Bænkpres DB: 10x30, 10x30, 10x30
Scottcurl DB: max x 16, max x 16
Tricep pushdowns: 10x32,5 , 10x32,5
Laterals: 10x10, 10x10
Hyperextensions: 20, 20
Mavebænk 15, 15

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om de overtager nogle af de ansatte, driften samtidigt reduceres eller de bare er mere effektive. Det sidste er ikke helt utænkelig, efter det jeg erfarede de 21 måneder jeg kørte på “Fjern”. Noget af kørslen på Sjælland er også overtaget af svenskere og det er måske især det der driller, eftersom de har svenskere ansat. Jeg bliver forhåbentlig klogere, når fagforeningen en gang har fået et overblik og sender noget info ud. Ledelsen har de sidste par år spillet med meget lukkede kort, så ingen ved rigtigt hvad der foregår eller er i vente. Vi har en masse lokomotivførere under uddannelse som ligger og kører med kørerlærer, så det lå ikke i kortene at man skulle fyre 50 lige nu. Der skal ikke skæres i driften hos os på S-tog men man vil alligevel gerne af med folk også hos os. Også selvom man jævnligt efterlyser folk til overarbejde.
Vi må se. Mit held er, at ikke er en af de mest fagligt aktive og det er givetvis dem der bliver slagtet først. Men jeg er stadig en af de irriterende, der påpeger fejl og mangler der går ud over kunderne og sikkerhedsmæssigt en af regelrytterne :unsure: Ledelse og fagforening mødes 7/12, så før der sker der i hvert fald ikke noget.

... Vægten faldet 100gram efter 3625kcal. Jeg er godt kvast i kroppen i dag. Ikke voldsomt DOMSet men træt og mat.
Jeg vågnet en million gange i nat (næsten da), så jeg stod sent op og når ikke at runde turbotræneren før jeg skal på arbejde.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vi krydser fingre... 

92,3kg efter sølle 2675kcal

Overboen... han har rumsteret i nogle måneder. Som regel i weekenden med slagboremaskine eller omkring midnat ved at slå søm i og flytte møbler. Ikke noget vildt generende. Men i morges fyrede han op under slagboremaskine kl 6:56. Jeg småsov lidt herefter men ikke sådan rigtigt før halv 9 og så vågnede jeg en times tid senere.

Benene var stadig tunge efter styrketræning og jeg var sløv og skulle også lige klare vaskekælderen. Men SÅ kom jeg på turboen. 5 antrit med lidt bid i (ikke de 1040w som jeg bestilte men jeg er heller ikke super skarp til peak-watt når jeg sidder ned og SLET ikke på turbotræneren) men med 3 minutters pause imellem. Første på 14sek og så et sekund af pr gang. Det er lidt svært at skrue det perfekte program sammen i teorien men det virkede OK og der var også overskud til at nappe en blok sweet spot bagefter, som jeg havde håbet. Jeg ved ikke om det er uklogt at blande intervallerne :unsure: men det er i hvert fald mere afvekslende og det er ikke en ulempe når man kører indendørs.

Planen var styrketræning bagefter. Jeg gad ikke. Først da jeg havde skrevet på Strava at jeg sprang over, blev det for vattet. Så jeg rettede det og fik trænet lidt. Men kun benene:

Bulgarsk split squat: 10@BW, 10x25, 10x25
ss
Tåhævninger på et ben: 25, 25, 25, 25
Gldaws knæbøjninger med 25kg i hver hånd: 12, 12

 

E0C56D6C-DA7D-456E-A319-AA9DE803FE5B.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

92,4kg efter 4025kcal. Jeg har sat min ipad til at true med at slukke fra 23:45 - så skal jeg i hvert fald tænke aktivt over om jeg vil fortsætte eller gå i seng.
I går gik jeg i seng. Jeg sov ikke længe før underboen begyndte at feste højere end resten af aftenen, der ellers havde været nogenlunde dæmpet. Heldigvis kun en times tid og så kunne jeg sove igen.

Allerede klokken 11 var der banecykling. Vi var ni og jeg fik plads på det langsomme opvarmningshold, hvor jeg havde håbet at de sidste 10 omgange ville været med stram kæde men det var roligt hele vejen. Stadig bedre end at koldstarte for fuld skrue.

Vi lagte ud med “pointløb” Da klokken ringer for første spurt ligger jeg toer. Så skal man jo gå efter den. Ham foran mig var med afstand dagens hurtigste mand men det vidste jeg ikke endnu. Han havde vist regnet med at bade den hjem, for han bandede en del da jeg spurtede forbi ham. Det gik over i alm løb på 15 omgange. Det blev splittet så meget, at jeg kom i tvivl om det var slut men så kom han og to andre blæsende forbi :tongue:

Men ellers meget af det vanlige. I den italienske skulle vi føre 4 (FIRE!!!) omgange hver. Jeg sad 3 af 4 og led som et svin. I udskilningsløbet er det i de tre første udskilninger den forreste der udgår, i stedet for den bagerste. De fleste vil helst køre den normalt, så ved spurt to sidder jeg toer og ham foran mig tager gassen af. Til sidst er tempoet bare SÅ perfekt til et powerantrit, at jeg ikke kan lade være. Den er under 150 meter men dejligt at få alle “hypperne” i spil, modsat når fart og puls i forvejen er høj. Derudover kom jeg ikke helt udover rampen, efter den italienske. Den sved lige lidt for meget.

hæhæ
https://www.instagram.com/p/CH2wNHZpK45/?igshid=1r29hxyuna456

 

DC0E224F-4A5B-4FD6-A5EB-FED842FF7C47.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt uændret efter 3475kcal

Den efterhånden vanlige tur på turboen før arbejde. Benene var godt trætte efter i går og jeg har også lidt DOMS i ballerne - man bruger dem tydeligvis mere når man sidder nede i bukningen.

Der er kæmpe ændringer i driften på togene i dag. Nordpå laver man prøvekørsler og sydpå er der spærret for at etablere isenkrammet til det nye signalsystem, der skal køre de førerløse tog og i mellemtiden få os andre til at halte rundt på banen :dry: Jeg håber jeg jeg kan få styrketrænet og har skiftetøj med. Der skulle være to medium pauser. Når jeg kun at træne benene er det fint nok - overkroppen er fint med men ben kan man aldrig få for meget af :wink: 

 

B65459CC-C9C8-4F95-9031-20D4B7E6BEFD.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Den første pause gik i fisk, da brandalarmen lød og Hovedbanegården skulle evakueres.

Tidspanik i pause to, hvor jeg nåede:
Tåhævninger:  25, 25, 25, 25
ss
Squatopvarming
Frontsquat: 5x80, 5x80, 5x80, 5x80, 5x80 - pga trætte stænger havde jeg besluttet for 75kg ligesom sidst  men da det føltes tungt, især for min core, kunne jeg godt se hvorfor :4slap:
Leg extensions: 10x95, 10x95, 10x95, 10x95
ss
Siddende lårcurl: 10x80, 10x80, 10x80
Hyperextensions: 25, 25

... efter en hektisk omklædning med mad i munden, er der nu ro på. Sidder “på pinden” på Østerport St og venter på at det bliver køretid og futteren skal til Fredseriksssund. Så retur til Østerport og Hovedbanen igen og så er det fyraften.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

92,9kg efter 3640kcal.

Det skulle have været en nuldag men overkropstræningen fra i går pressede på:

Træk til bryst: 12x75, 12 x75, 12x75
Rowsmaskine: 10, 11 - næææsten 12 
Bænkpres DB: 12x30, 12x30, 12x30
Laterals: 10x10, 10x10
Scottcurl DB: 15x14, max x 16, max x 16
Tricep pushdowns: 10x32,5 , 10x32,5, 10x32,5
Mavebænk: 15, 15
Hyperextensions: 20, 20
Tåhævninger på et ben: 25, 25, 25

Jeg er slidt og trænger til nogle dage uden træning :dry:

Link to comment
Share on other sites

92,3kg efter 3025kcal

Jeg begyndte at få lidt kriller i hilsen i går. Jeg har været ALT for lange om at begynde at gå med en varmende klud om halsen og kørte stadig tog i korte ærmer - altså også med overkroppen ude af vinduet for at trykke afgang. Samtidigt frøs jeg generelt, eftersom jeg tog foret ud af vinterjakken, da jeg skulle bruge den som sommerjakke. Da jeg var småforkølet da jeg kom hjem, var jeg kun sikker i at det var mig selv der var en klovn.  Så... lukke døren til soveværelse... fuld skrue på radiatoren. Varmeblæseren tændt og så sove med termosokker på. Den slags bør sikkert ikke virke ud fra en lægeligt synspunkt men det gjorde igen-igen og er vågnet frisk til morgen, uden andet end at være lidt tung i hovedet den første halve time, givetvis pga den ret varme nat.

Jeg fik styr på vinterjakke og fundet de lidt varmere bukser frem til vaskedagen i morgen og har en termojakke med på arb i dag

Jeg nåede kun 20 minutter i zone på turboen med en enkelt siddende forcering. Jeg er stadig varm i kroppen, så termoen kommer først på når jeg skal til at køre.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Her kan du se den båd, vi gerne vil have. Den i Korsør sprang vi fra, fordi der var mange motor-kyndige personer, som sagde, at den 5-cyl. VW var kendt for at have nogle alvorlige issues med topstykket. Vi vil jo helst ikke have en motor, som vi efterfølgende skal til at ofre store summer på. Så vi kontakter nok Thomas fra Tempo Både i Ishøj. Han har vist en demo-model liggende, med en masse udstyr i. Så håber vi, at han vil tage vores gamle båd i bytte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share