Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Juhuu, det var sjovt. Ikke voldsomt udfordrende men sjovt at lege.

Romaskine: 5 min

Planken: 2x30 sek

ss

Squat: 15x20, 15x20, 10x60, 8x80, 3x100, 3x102,5 3x105, 20x60 cardio, høhø

Kropshævninger: 10, 10

Lårcurl: 15x30, 10x50, 10x50, 10x50

Leg extensions: 15x30, 20x80 mere cardio

Bænkpres: 15x20, 12x60, 12x60

Laterals: 12x8, 12x8, 12x8

Hypers: 12, 12, 12

Mavemaskine: 15x80, 15x80

Rotary torso: 15x15, 15x20, har stadig ikke set lyset

Nu skal jeg ud og lege med tog i skala 1:1 - det bliver også sjovt!

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dagens Lokale Nyheder

Så var man lige til trænings i Hillerød i dag. På den ene side af døren, er der opslag om at det bliver til et nøglecenter pr. 1/2, med dertilhørende synlig rengøring fra kl. 6-9. På den anden side, er der opslag om at Nicolaj har sagt op pr. 1/2. Spændende! Måtte lige prøve at få lidt inside information på vej ud, og det viser sig så, at han har købt det lille gym oppe ved stationen.

Link to comment
Share on other sites

Nå så han skal derop. Hvis han gerne selv vil styre hvad der skal ske, kunne jeg forestille mig at mulighederne er bedre end i en kæde, hvor det helst skal være nogenlunde ensartet.

I dag var der generalforsamling i HCM og jeg er nu kun fungerende kasserer indtil vi har flyttet adgangen til klubbens konto over til den nye mand.

Oh, jeg er i syv sind om jeg tør vove mig til banecykling i morgen. Jeg er jo stadigvæk på penicillin men har det faktisk fint og hoster næsten ikke mere - hyler dog stadigvæk i vejrtrækningen men det kan vist blive ved længe inden det går væk. Men det er dog indendørs og jeg kan sætte mig på hold med H70 og over, så det ikke bliver vildt.

Helle og Håndtasken kan godt få gang i checkhæftet - det her er sq smart:

Og ellers må man jo flytte - hollandsk skulle vel være til at lære hvis man drikker sig en lille skid på:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Mijn Nederlandse sucks. Ik moet schrijven in het Deens :tongue:

Jeg vovede mig til banecykling i dag og nøj hvor var det bare dæjli at komme i gang og særdeles hyggeligt. Vi sad efterfølgende i 1½ time og hyggesnakkede og søbede kaffe nede hos mekken.

For lige at komme i den rette stemning, startede jeg motorsaven og fik afpelset stængerne (det var 2 mdr siden sidst) inden jeg satte kursen mod velodromen. Det er sq lige før at den proces alene flytter på ens tankegang, for lige pludselig irriterede det mig voldsomt at jeg er sat så meget tilbage træningsmæssigt.

Lungerne tog det overraskende fint og ikke en eneste gang var der anløb til at de var generede. Det gik heller ikke ligefrem hurtigt men endte nu alligevel på hold 3 af 4 og der kører jeg nu alligevel en gang i mellem når hold 2 kan fyldes med hurtigere folk. Ingen problemer med at sidde med men kunne godt mærke at kroppen blev unormalt presset i mine føringer når der skulle flyttes luft.

Dagens menu stod på opvarmning, 3 x 20 omg, 30 omg og afrul.

http://connect.garmin.com/activity/259681383

Det var et hul i tidsplanen inden det efterfølgende hold skulle på banen så vi var 4 der pakkede ud igen og tog 30 omgange mere.

http://connect.garmin.com/activity/259681363

På vej hjem var jeg i Heino og spendere 399 på et nyt pulsbælte. Det irriterer mig at det skal være nødvendigt at købe nyt så ofte, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg sender Laura Mo en venlig tanke for titlen.

Sygdommen er umiddelbart væk - der går givetvis nogle uger inden vejrtrækningen fungerer optimalt igen. Men bortset fra at jeg ikke skal cykle udendørs lige med det første, så er jeg tilbage på normal aktivitet igen.

Altså næsten. I dag stod den på vægtræning og udover lidt småtterier, skal vi tilbage til 23/12 siden sidste pas. Så jeg valgte generelt at træde et par skridt baglæns i forhold til dér og så justere lidt hist og pist. 1t 58m i FW i passende tid inden der blev alt for menneskefyldt.

Romaskine: 5 min

Planken: 45sek, 45sek

Squat: 15x20, 15x20, 8x60, 6x80, 3x102½, 3x105, 3x107½, 10x80, 10x80

Benpres, 1bens uden forspænding: 6x60, 6x60, 6x60

Lårcurl: 15x30, 8x55, 8x55, 8x55, 8x55

Kondicykel: 10 min - 5 lette og luskede spinups @ de små 10 sek der var ATP og kreatinfosfat til rådighed. Jeg nåede aldrig at blive synderligt forpustet men fik oversvedt cyklen alligevel. Lidt ærgeligt at der var RPM-begrænser på den.

Rows, DB: 8x28, 8x28, 8x28

ss

Skrå bænkpres, DB: 8x28, 8x28, 8x28

Arnold pres: 8x14, 8x14, 8x14

ss

Hammercurl: 8x14, 8x14, 8x14

Tricep pushdowns: 8x30, 8x30, 8x30

Dødløft: 10x60, 10x60, 10x60 - stadigvæk pisseræd for at buste lænden igen så terper teknikken.

Sideplanke m laterals: 8x4, 8x4, 8x4

Planke m knæ til bryst ss arm i cirkel med 5kg på lænden: 3, 3, 3

Hypers m 5 kg: 8, 8, 8

Mavemaskine: 8x85, 8x85, 8x85

Rotary torso: 8x20, 8x25, 8x30 - prøver om jeg kan lære at få kontakt til den skrå mave hvilket jeg på ingen måde har for nuværende.

Crosstrainer: 5 min

Sq hurtigt det render baglæns for en - det var generelt en del tungere end jeg havde forestillet mig at det skulle være; lige undt bentræningen men den kørte jeg jo også næsten efter planen mens jeg var syg.

Jeg havde næsten kørt IF og indtil klokken 15 da træningen var slut, kun indtaget 1 avocado og en shake lige inden træning og nu var jeg begyndt at kunne mærke matheden. Her til aften er der skovlet kartofler ned så skulle gerne være klar til en gang spinning i morgen, i hvert fald hvis jeg ikke er alt for søvnig. Den står nemlig på morgentjans i morgen og da jeg først er vågnet ved 10-tiden de sidste to dage, så kan jeg næppe falde i søvn lige om lidt. Uanset hvad, så glæder jeg mig og håber at det er en instruktør efter min smag.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

3½ times søvn - på arbejde - hjem og sove et lille kvarter og så til spinning.

Jeg lagde meget blødt ud. D for lige at se om lungerne ville lege med og ditto foden; det var første gang med rigtig stående kørsel og alt fungerede heldigvis fint.

Efter et fesent første kvarter, ville jeg lægge pres på og fedtsvedte også wældi men var aldrig i nærheden af at kunne træde mig i hegnet. Dårlig optakt, DOMS i quads, de sidste to dage på kun lige over 2100kcal og det at pulstoppene skulle komme i stående mellemtakt eller dobbelttakt, hvilket overhovedet ikke passer mig, gjorde at det ikke kunne blive bedre.

Heldigvis er spinning grundlæggende en sjov træningsform, så selv en ærgelig spinningtime er god underholdning :wub:

Uanset hvor træt man er, kan man aaaltid styrketræne, så det er planen for i morgen. Lørdag trækker jeg stikket og napper en hviledag.

Søndag er jeg rask nok til at besøge mor. Det glæder jeg mig til. Men kost/vægtmæssigt har det virkeligt været lækkert at jeg ikke har skullet på besøg nogle steder og leve af kage og sodavand. Og især ikke at bruge et par dage bagefter på at slås med slik/kagecravings bagefter.

Nu: fisk og kartofler!

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I går var jeg for træt til at modstå sulten og endte lidt over 3500kcal. Ærgeligt, men er heldigvis tilbage i den gode rytme igen.

I morges skulle jeg først møde kl. 6:54 og kunne derfor sove længe :wub:

God timing at det er sådan en dag en klovn kapper vandforsyningen til Hovedbanegården, så det ikke er muligt at tanke kaffe.

Træningen var præget af meget mere energi end sidst og gennemførte med små pauser.

Romaskine: 5 min

Planken: 50sek, 50sek

Squat: 15x20, 15x20, 8x60, 6x80, 5x90, 5x90, 5x90, 5x90, 5x90, 15x60, 15x60, 5´erne skulle have været på 85 men det gad jeg altså ikke

Leg extensions: 15x85, 15x85, lidt shaky quads til sidst, det er jo altid sjaw

Lårcurl: 15x30, 8x55, 8x60, 8x60, 8x55

Kondicykel: 10 min - 5 hårde spinups @ 10 sek

Rows, DB: 8x30, 8x30, 8x30

ss

Skrå bænkpres, DB: 8x30, 8x30, 8x30

Hammercurl: 8x16, 8x16, 8x16

Arnold pres: 8x16, 8x16, 8x16

Tricep pushdowns: 8x32½, 8x32½, 8x32½

Dødløft: 10x60, 10x60, 10x60

Sideplanke m laterals: 9x4, 9x4, 9x4

ss

Planke m knæ til bryst ss arm i cirkel med 5kg på lænden: 4,4,4, presset og kampsvedte bagefter

Hypers m 5 kg: 10, 10, 10

Mavemaskine: 9x85, 9x85, 9x85

Rotary torso: 10x15, 8x20, 8x25, 8x30

- lukketid, men nåede det sq alligevel.

Spinningcyklen er vendt tilbage i cardioafdelingen - indtil videre uden saddel men det ville være dejlig hvis det blev muligt at køre på den i stedet for en "bedstemorcykel". Jeg må dog indrømme at de nye cykler slet ikke er tossede at sidde på men de mangler klikpedaler når man kører vildt på dem. Men det er nok heller ikke meningen, for de kammer over i antrittet.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

"Morgenspinning" klokken 10:15.

Første blok var på en halv times tid i retrostil med en masse småserier på 4-7 minutter. Næppe den store overførsel til ægte cykling men det er en let måde at køre sig hegnet på. Sidste blok på et kvarter var til gengæld en sammenhængende serie hvor jeg fik en ikke særlig kraftig spinners high men til gengæld varede den væsentligt længere end normalt.

Efter at have soppet svedsøen op, gik turen direkte til en gang benkrøl:

Squat: 15x20, 15x20, 8x60, 6x80, 3x100, 3x105, 3x107½, 3x110 , jeg var noget kvast og holdt lange pauser så de 3x100 var faktisk de tungeste af sættene.

Benpres, 1bens uden forspænding: 6x70, 6x70, 6x70

Lårcurl: 15x30, 8x60, 8x60, 8x60, 8x60

Og så videre til mor, hvis kat muligvis har set lyset.

Hvordan det begyndte, ved jeg ikke men vi plejer at lege tagfat og gemmeleg når jeg kommer. Tagfat går begge veje men indtil nu er det mig der har gemt mig og katten der har fundet mig. Men i dag, styrede han direkte om hjørnet og gemte sig bagved en dør og efter ½ minut stak han pludrende og med skæve ører, hovedet frem. Hvis det ikke var tilfældigt men noget han gør igen, så tager jeg sq hatten af for kræet.

Har spist alt for mange gifler og klejner.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ha, jeg har været heldig med valg af læge. Hun var udvalgt pga. interesse for sportsmedicin og hun havde heldigvis overhovedet ingen planer om at tage astmamedicinen væk, som ham jeg var inde hos med lungebetændelsen. A propos den, så lyttede hun på lungerne og frigav mig 100% til træning - også udendørs i frostvejr.

I dag skulle stængerne have en rolig dag, så det blev til resten af passet fra i går. Hold da op hvor var jeg sjældent uoplagt, vægtene snøvlede sig i vejret som var der oliedæmpning i mine led. Det blev dog bedre med tiden, så tror måske at jeg blot var morgen-dehydreret

Crosstrainer: 5 min

Romaskine: 5 min

Rows, DB: 10x20, 8x32, 8x32, 8x32

ss

Skrå bænkpres, DB: 8x30, 8x30, 8x30

Arnold pres: 8x16, 8x16, 8x16

Hammercurl: 8x18, 8x18, 8x18

Tricep pushdowns: 8x35, 8x35, 8x35

Dødløft: 10x60, 10x60, 10x60

Sideplanke m laterals: 10x4, 9x4, 9x4

ss

Planke m knæ til bryst ss arm i cirkel med 5kg på lænden: 5, 4, 4

Hypers m 5 kg: 12, 12, 12

Mavemaskine: 10x85, 10x85, 10x85

Rotary torso: 10x15, 8x20, 8x25, 8x30

Spinningcykling: 20 min roligt, jeps, den havde fået saddel på!

Core-træningen var meget lettere end ellers men det er jo nok fordi den ikke var forudtrættet af squat forinden.

Mere godt nyt:

Jeg er jo pissedårlig til at afholde ferie og fik en "advarsel" om at bestille restferie.

Indtil der indføres sommertid, har jeg nu fri på alle tirsdage så jeg kan deltage i så meget banecykling som muligt.

Den første måned efter sommertid, har jeg fri på alle mandage og onsdage så jeg ikke misser opstarten af motionsholdet i HvidovreCK. Indtil da holder jeg mig fra fællestræningen. Den beslutning kommer helt sikkert til at koste på formen men det er kun en fordel i forhold til at undgå en masse uønskede kommenterer om at begynde i D eller H40 - det orker jeg ikke at skulle igennem igen.

Link to comment
Share on other sites

Meget cool!- men typisk at cykelbanen skal være lukket i 4 uger pga. et åndssvagt 6-dagesløb og Disey on Ice i direkte forlængelse.

Men i dag var der træning :bigsmile:

Vejret i betragtning var det ikke overraskende at vi var ret mange - også mange som vi ellers ALDRIG ser en tirsdag eftermiddag. 5 store hold i alt og jeg var på hold 4 men burde have været på hold 3. Hvis jeg er i god tid, gearer jeg cyklen ned næste gang så jeg kører lidt langsommere. Det er nemlig markant mere hyggeligt at snakke i pauserne med de langsomme hold end de andre, hvor det hele handler om cykling og især om løb.

Opvarmning

4 x 24 omgange

Afrul med en lille spurt til at slutte af på

http://connect.garmin.com/activity/262411605

Jeg har jo fået grønt lys til at køre udendørs og har også overvejet om jeg skulle tage ind på arbejde med skiftetøj så jeg kunne begynde at cykle til og fra igen. Men jeg gider ikke vælte ud af sengen klokken halv fem og chockstarte i 10 (eller flere) frostgrader. Godt nok har jeg vintercykeltøj men ikke noget der er så varmt at det er rart når det er mere end et par minusgrader.

Jeg håber at få kørt en gang spinning i morgen men står kun på venteliste. Ellers må jeg jo nøjes squatte og skulle den lande dér, er det også en OK løsning. Men vil helst nå begge dele.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg kom på spinninghold. Samme instruktør som forrige gang, i øvrigt særdeles opmærksom på at holde vores teknik i orden. Desværre for mig, var første del af timens toppe baseret på stående mellemtakt. Sidste ret lange blok var ren enkelttakt: 1 min siddende - mere belastning - halv minut stående og forfra igen og igen og.... Allerede i anden omgang var jeg for optimistisk med belastningen og endte om ikke med fråde om munden så mistede jeg en del væske på savlkontoen, for fårk hvor var jeg presset. Men man bakker jo ikke af når men sidder i klubbens klude.

Bagefter en tur i squatstativet - måtte dog lige vente små 10 min inden der blev ledigt men så kom jeg til hægterne i mellemtiden.

8x60, 8x60, 6x80, 3x100, 3x107½, 3x110, 3x112½

Link to comment
Share on other sites

Det hjælper på det :bigsmile:

Jeg ved ikke om mønsteret er gennemskuet men kører skiftevis 3x3 og 5x5 (+ det løse) og lægger 2½ kg på i squatten til hver træning. På et tidspunkt stopper den leg jo - optimalt vil jeg gerne fortsætte til jeg rammer fail (eller må begynde at slacke med dybden som stadig er pænt under vandret). Jeg har dog en fornemmelse af at jeg bliver bange for konsekvenserne af evt. fejlløft inden det sker, men nu ser vi. Der er stadigvæk pænt smæk i dem, så der skulle gerne gå lidt tid endnu omend de begynder at kunne mærkes.

Jeg kommer til at gøre et eller andet ved "projektet".

Jeg vil gerne øge cardiomængden, gerne smide vægt og gerne træne hypertrofi. Det holder jo bare ikke på samme tid. Jeg skal til Gørding i weekenden og er altid længe om at falde i søvn når jeg ikke sover i egen seng og vil prøve at tænke over hvad jeg vil, nu jeg alligevel ligger og ikke kan sove.

Hvis det fortsætter med at være sub 5-frostgrader, overvejer jeg også at tage Tacxen ind i lejligheden - den virkede nemlig igen sidst jeg prøvede at tænde den. Jeg gider ikke cykle/fryse ude når det er så koldt og det er heller ikke fedt at sidde gennemsvedt på altanen i 0-2 graders varme. Jeg kunne jo også bare fortsætte med spinning; det er i hvert fald rigeligt varmt :tongue:

Lige nu er jeg forvirret!!!

Lige nu er jeg også på arbejde. På en måde. I dag skulle jeg afløse ved kursus, sygdom, ferie osv. men alle 54 M/K i min turnus passer deres arbejde. I stedet har jeg tilkaldevagt for resten af DSB men der åbenbart heller intet stort fravær i dag. De må ringe efter mig indtil klokken 14 - hvis det ikke sker, så er jeg i fuld galop på vej til en omgang fullbody inden der kommer for mange i FW.

HOV - der er gået 2 uger igen

post-1580-0-05532400-1358416128_thumb.gi

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ah pis - jeg var ikke hjemme - er ellers tosset nok til at jeg gerne ser lidt tog også når jeg har fri.

Dette her afspejler tydeligt behovet for forsignalering, altså at et signal giver en fingerpeg om hvad det næste signal viser. Ellers er det nitten at skulle bruge 4-500 meter på at bremse når man ikke kan se en skid.

post-1580-0-55225600-1358451250_thumb.jp

Dagens træning var 2t 39m i himlen aka FW Ellebjergvej. Jeg var ikke så oplagt da jeg begyndte og da jeg ramte eller var tæt på fail flere gange, var pauserne også lange. Men fin energi hele vejen. Dog en lille krise efter at have reppet til fail i benpres :wub:

Smørrebrødssedlen ser ud som følger:

Romaskine: 5 min

Planken: 55sek, 55sek

Squat: 15x20, 15x20, 8x60, 6x80, 5x92½, 5x95, 5x97½, 5x95, 5x92½, 10x80, 10x80

Leg extensions: 15x90, 15x90 - lettere end sidst. Derfor bonus:

Benpres: 10x100, 10x150, 10x200, 10x200, 13x200 - fail. Ærgelig, den ikke kan gøres tungere, så man ikke bliver så hærget af iltgæld. Glutes brændte helt af; skal jeg mon have min første balleDOMS, hihi?

Lårcurl: 15x30, 8x60, 8x60, 8x60, 8x60

Kondicykel: 5 min - meget let og ved behagelige 80-85 RPM

Skrå bænkpres, DB: 8x20, 8x32, 8x32, 8x32, puh

Rows, DB: 8x20, 8x32, 8x32, 8x32

Arnold pres: 8x18, 8x18, 5x18, fail

Hammercurl: 8x20, 8x20, 8x20, yrk

Tricep pushdowns: 8x37½, 8x37½, 8x37½, havde stakken været støvet, havde jeg failet på sidste rep

Sideplanke m laterals: 10x4, 10x4, 9x4

ss

Planke m knæ til bryst ss arm i cirkel med 5kg på lænden: 5, 5, 4

Hypers m 5 kg: 14, 14, 14

Mavemaskine: 11x85, 11x85, 9x85, fail

Rotary torso: 10x15, 10x20, 10x25, 10x30

Romaskine: 20 min - mødte en fra cykelklubben så vi skulle lige snakke og derfor satte jeg mig i nabomaskinen. Jeg plejer kun at ro i 5 minutter ad gangen - hold da op hvor bliver man øm i røven af 20.

Jeg kom først i tanke om DL efter at have træne core og ville ikke udfordre skæbnen så droppede den.

Nu et par dage uden træning men mon ikke jeg har lidt at restituere :bigsmile:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Lidt for meget drama :surrender:

Jo toget bremser (og begynder også inden man passerer signalet) men man holder først helt stille når man er kommet forbi signalet og og har slået alarmen oppe i fjernstyringen. Og derfor skal "til kaffe" oppe i sikkerhedsafdelingen.

Under normale omstændigheder holder man stille inde i sikkerhedsafstanden bag signalet, så selv om der skulle være et tog foran, så bralrer man ikke ind i det.

Der er dog stadigvæk få strækninger (vistnok op mod Kalundborg og et par steder i Jylland) hvor der ikke er noget sikkerhedsnet og hvor man kan køre overfor rødt ligesom i en bil.

På S-banen gælder det faktisk også når vi kører venstresporskørsel, men så er hastighedsgrænserne også en en del lavere end når vi kører normalt i højre side.

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage fra Gørding.

Begge sæt børn var hos ex'erne. Min exs nye flamme er på skiferie i Østrig, så det blev et besøg i lavt tempo og mere snakke-tid end ellers.

Vi havde endda tid til at tage til Bramming for at køre en spinning-øvet-time. Det var allerede klokken 10, så en for lille morgenmad (og carb-fattig aftensmad i går) gjorde at jeg gik reelt sukkerkold med et kvarter tilbage men havde også lagt ret hårdt fra land. Lang opvarming og to 19-minuttersblokke og ret meget stående kørsel.

Bortset fra at jeg har kørt mento-karameller ned i stor stil, har kosten været nogenlunde fornuftig.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Efter et rutineknæk hos kiropraktoren, gik det videre til FW.

Jeg er ikke blevet meget klogere på hvad jeg vil, efter at have været i Gørding. Men det ligger helt stramt at jeg bare skal have det så sjovt som muligt og dermed ingen forpligtende mål idet jeg ikke mentalt har det godt med den slags. Omvendt vil jeg ikke afvise at jeg muligvis improviserer noget hvis lysten er til det. Den ellers nogenlunde planlagte deltagelse i Heino Cup er dermed skrinlagt. Jeg er ret sikker på at når fællestræningen igen går i gang så vil det være cyklen der trækker. Jeg skal bare lige huske ikke at lade mig rive og få ideer til noget som ikke er realistisk - i hvert fald ikke hvis det stadigvæk skal være sjovt.

Vægttabet er ikke vigtigt. Går det, er det VIRKELIGT dejligt men jeg gider ikke mere at fravælge hverdagens små glæder som lidt mørk chokolade til TV´et eller f. eks. en amagerstang når jeg handler. Ryger vægten så tilbage på 90kg, jamen så må det være sådan det er. Indtil videre har alle helbredscheck vist lavt kolesteroltal og hvad de ellers måler for og kan jeg holde det med et "par" kg i overskud, er der næppe helbredsmæssige årsager til at lægge stilen om.

Vægttræningen vil jeg holde fast i men kun lave lidt basalt for overkroppen og men holde fast i at træne stængerne i samme mønster som nu. DL vil jeg laaangsomt køre op i gear så jeg forhåbentlig er trænbar til vinter. Kører 60+ugenummer kg.

I dag blev det til:

Romaskine: 5 min

Squat: 15x20, 15x20, 8x60, 6x80, 4x100, 3x110, 3x112½, 3x115

Benpres, et ben uden forspænding: 6x80, 6x80, 6x80

Lårcurl: 15x30, 8x60, 8x65, 8x65, 8x60

Kropshævninger + 5kg: 6(@bw), 6, 6, 6

Dødløft: 10x60, 10x62½, 10x62½

Bænkpres: 15x20, 8x60, 6x80, 6x80, 6x80

Arnold pres: 6x18, 6x18, 6x18 = valgfri øvelse efter lyst og humør

Sidebøj i hypersstativ: 12, 12, 12

Planken +10kg: 45sek, 45sek, 45sek

Tåhævninger: 42, kunne lige så godt tage dagens ene sæt nu

Romaskine: 5 min

Crosstrainer: 5 min

:annoyed: Det var meningen at det skulle holdes nede på en times tid men det holdt slet ikke i virkeligheden. Jeg synes ellers at jeg har skåret det overflødige væk.

Nå, men mor må efterhånden være kommet hjem fra smertecenteret på Herlev, så nu vil jeg tøffe til Hillerød. Ikke at jeg vil fråde kager i vildskab men det bliver uden notesblok og køkkenvægt.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share