Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Daw der. Cross Fit, er det Flemming?

Hallihoppa!

Crossfit er træning så man er klar til når verden går under :)

Edit:

Tur i Tivoli:

4x Rutchebanen

3x Dæmonen

Pause

1x Guldminen

1x Den Flyvende Kuffert

1x Radiobiler

1x Dæmonen

1x Spaghetti med blåmuslinger supersettet med 50cl Pelligrino

3x Det Gyldne Tårn (Syd, Nord, Øst)

1x Dæmonen

1x Himmelskibet

1x Rutchebanen

1x Dæmonen

Alt i alt god tur. Heldigvis regnede det lidt da det betød mindre kø til de populære maskiner. Desværre havde jeg ingen jakke med.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Aften VL i Thor med Nas, Dr. Dre og Chief Kamachi. Ulempen ved at have en CD-afspiller når man træner er at hele låårtet bliver pudret med magnesium :)

Burgener 20 kg

Træk:

2x40

2x50

2x55

1x60

200x0x60 (MINDST!)

Frivend:

2x4x70kg

Slut prut finale.

Jeg må nok hellere se at komme i gang med grundtræning istedet for det der leg....

Link to comment
Share on other sites

Start and finish with a mile run. If you've got a twenty pound vest or body armor, wear it.

Hahaha. Jeg skal fandme ha' mig en skudsikker vest :)

Ok, hvad er kodeordet til det latterlige apparat af en cd-afspiller.

Den nægtede at åbne op for mig, selvom jeg prøvede alle de klassiske:

Sesam, luk dig op

Mellon

brutal vold osv

I posen lå en fjernbetjening og batterier. Eject knappen på afspilleren virker åbenbart ikke, men mekanismen er der ikke noget galt med.

Jeg har efterladt lidt hiphop dernede - tager tråd med på fredag.

Link to comment
Share on other sites

Seriøs, struktureret grundtræning med Slayer, Clawfinger, Motörhead og Pantera.

Fredag den etellerandetende i Thor:

Burgerner 20kg

Stød

5x1x40kg

Frivend:

5x5x65kg

Stød-hiv:

5x5x75kg

CGBP:

4x6x50kg

Bøjegøjemøg i bentøjet:

1x5x80kg

FUCK JEG HADER DEN ØVELSE!

1x5x80kg

FUCK JEG HADER DEN ØVELSE!

1x5x80kg

FUCK JEG HADER DEN ØVELSE!

1x5x80kg

FUCK JEG HADER DEN ØVELSE!

1x5x80kg

FUCK JEG HADER DEN ØVELSE!

Military press:

5x5x40kg

BB-krøl:

1x8x20kg bredt greb

1x8x20kg smalt greb

1x8x20kg overhåndsgreb

Link to comment
Share on other sites

|-------------------------------------------så meget-------------------------------------------|

Det er lidt ligesom at børste tænder. Jeg ved jo godt at jeg skal gøre det, det er røvsygt undervejs men bagefter føles det nu meget godt :laugh:

Hvornår regner du med at komme til Kbh. igen?

Link to comment
Share on other sites

Hahaha. Jeg skal fandme ha' mig en skudsikker vest :)

I posen lå en fjernbetjening og batterier. Eject knappen på afspilleren virker åbenbart ikke, men mekanismen er der ikke noget galt med.

Jeg har efterladt lidt hiphop dernede - tager tråd med på fredag.

Jeg må have overnaturlige kræfter, for jeg kunne godt åbne CD-afspilleren. Men de gamle er jo lidt sarte, for de syndtes også at mit Goth-metal var noget larm. Måske skulle vi købe hvide måge på CD til dem.

Og der er copyright på min avatartitel, så den får du ikke lov at hugge, selvom du elsker squat.

Link to comment
Share on other sites

fa'me lee' vægtløftning det der Thyge. Snatch har jeg dog alligevel aldrig prøvet før, ku' da vær' man sku' prøv'. :superman:

Hey homie

Det er sgu en halvsvær øvelse - især hvis man ikke har nogen der kan lære én teknikken (hvilket jeg ikke rigtigt har haft endnu). Prøv om du kan køre overhead squats - evt. bare med et kosteskaft hvis du ikke har prøvet det før. Den video jeg har fået mest ud af at "efterligne" er de her:

A day without snatch is like a day without sunshine....

Jeg må have overnaturlige kræfter, for jeg kunne godt åbne CD-afspilleren. Men de gamle er jo lidt sarte, for de syndtes også at mit Goth-metal var noget larm. Måske skulle vi købe hvide måge på CD til dem.

Og der er copyright på min avatartitel, så den får du ikke lov at hugge, selvom du elsker squat.

Underligt. Jeg glæder mig faktisk til at komme ned og squatte imorgen...

Link to comment
Share on other sites

Av fingre! Der er gået hul i mig på højre tommeltot og ved roden af venstre lillefinger. Jeg glæder mig fandme ikke til at å aftershave på imorgen ...

VL i Thor med Batman, Christian, Jepser, Morten og Michael (mener jeg han hedder).

Frivend:

5x5x67,5kg

Ganske udemærket, bortset fra enkelte hvor fokus var andetsteds og løftet ikke blev gennemført ordentligt.

Hiv:

5x5x80kg

Tung men tung.

Lidt træk med 50kg. Der var engang jeg troede jeg havde nogenlunde styr på at køre den øvelse. Det har jeg ikke. Der skal kigges meget på min teknik.

OHS:

1x5x50kg

1x4x50kg (missede den sidste)

CGBP:

4x6x50kg

Intet nyt under solen. Nemmere i dag end andre dage. 52,5kg næste gang.

Crazy fun banana Crossfit Madness WOD (næsten) back squat :banana::

7x3x85kg

Leg med bettlekells:

Fik instruktion af MaxJesper i swing, high pulls (tror jeg) og snatches.

Crazy fun banana GPP bettlekell swing madness :banana::

3x15x24kg med relativt korte pauser mellem set.

Her fik jeg så ondt i bøtten og lagde min Tabata-ish plan på hylden.

Gettlecell snatches, en del stykker med 16kg, og færre med 24kg.

Her var jeg så helt brændt af. Havde være på fra omkring kl. 16 til 19.30. Så er dagens gode gerning vist gjort! Men jeg bliver nok desværre nød til at tage den lidt med ro næste gang pga. min vabler på fingrene. Aftensmaden bestod af 2 koteletter med lidt karry, 4 stykker Kohberg i stykker skiver med hummus og ketter og en Gylden Dame. Gaaarh, gris i skiver.

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Michael hedder Martin :cool: .

I øvrigt imponerende, at du kan bruge længere tid på træningen end mig. Husk i øvrigt at hullede tommeltotter giver ekstra sejhedspoints :devil:

Tjaa, jeg havde alligevel ikke andet jeg skulle nå idag. Desværre gik jeg lidt i stå pga. logistik problemer med bænken. Jeg havde ellers haft OK intensitet på frivend og hiv.

Link to comment
Share on other sites

Thor med Vollbeat, Metallica, xXx Soundtrack (i ca. 30 sek.) og Slayer

Frivend:

5x5x70kg

PUUUUH HA DEN VAR TUNG! Vil tro jeg havde 3-4 misses fordelt rundt omkring. Kunne mærke lidt knas i ryggen.

CGBP:

4x6x52,5kg

Easy

Edit:

OHS:

2x5x50kg

OL-squat:

4x5x85kg

1x1x85kg

Efter første rep i femte sæt gjorde det for ondt i ryggen til at jeg turde fortsætte. Jeg tror at problemet hænger sammen med, at min seng er for blød, der hvor min ryg er - det kan heldigvis afhjæpes ved at vende sengen.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig en cool video, du har fundet der. Han lader også til at være godt tilfreds med løftet! Alle andre steder end hvor han er, ville der nok blive ringet efter den blå bil!

Forresten: Gør det, jeg skulle have gjort for titusind år siden og find dig en professionels mening om den ryg. Lige pludselig gider den ikke være med længere og så får man ikke noget vl mere. Når det bliver kronisk, er det en kæmpe udfordring at holde gejsten ved lige. Ellers ser det ud til at køre godt for dig, jo :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig en cool video, du har fundet der. Han lader også til at være godt tilfreds med løftet! Alle andre steder end hvor han er, ville der nok blive ringet efter den blå bil!

Forresten: Gør det, jeg skulle have gjort for titusind år siden og find dig en professionels mening om den ryg. Lige pludselig gider den ikke være med længere og så får man ikke noget vl mere. Når det bliver kronisk, er det en kæmpe udfordring at holde gejsten ved lige. Ellers ser det ud til at køre godt for dig, jo :bigsmile:

Ja den video er alt for fed. Faldt over den på Fortified Iron. Især var jeg lidt fanget af en kommentar derinde om, at man måske - hvis man var heldig - kom til at se en 2xBW snatch fra Dolega engang.

Med professionel går jeg ud fra du mener en kiroprakter? Hvad er det helt bestemt han skal kigge på? Skal jeg bare vrides igennem?

Det hænder jeg har lidt bøvl med ryggen, som jeg som regel kan linke sammen med dårlig sovestilling og det har altid gået i sig selv igen. Det er dog første gang jeg har været nødt til at droppe en øvelse pga. piv i erector spinae.

Link to comment
Share on other sites

Nice, så sidder jeg lige og ser Hitchcocks "Manden der vidste for meget" - som var ok. Bagefter er der en kort dokumentar om konservesdåsen - hvilket jeg finder meget interessant. Så ser jeg de sender atletik fra Osaka. Fedt nok tænker jeg, men så viser det sig at være kapgang. MOTHERFUCKING KAPGANG?! Spinkle mænd der går 20km i højt tempo?! Fuck nej. Hvis de endelig skal vise atletik kunne det i det mindste være de fede kategorier, hvor der bliver kylet rundt med ting eller distancen varer under 1 minut.

Link to comment
Share on other sites

Mht ryggen, så kan jeg viderebringe det gode og desværre alt for sent implementerede råd, incognito gav mig i sin tid; få en henvisning af din læge til fysioterapeuterne på Bispebjerg. Jeg nåede aldrig derud, men han siger de er gode og det betyder, at det er de. Hvis du får en diagnose eller en 'all clear' nu, så kan du spare dig selv for meget pinsel.

Jeg kan ikke lede med eksempel desværre, eftersom jeg først selv har fået hul på behandlingsbylden nu efter 15-16 års ondt i ryggen...

Link to comment
Share on other sites

Heffe-Leffe: Tak for tippet. jeg kigger på det.

True school aften VL i Thor feat. Lars Ulrich på perkussion.

Træk-balance med 20kg

En masse træk, hovedsageligt med 55kg. Jeg arbejdede meget med teknikken (hvis man da kan det alene), og fandt frem til, at jeg indtil nu, har givet stangen et for stort skub med vommen - hoftekstention kunne man vel kalde det - hvilket både gør lidt nas og sender stangen ud i bue. Istedet prøvede jeg at visualisere mig Burgeners mantra om "jump and land" og det virkede nogenlunde. Det bedste "løft" var en triple med 55kg. Kunne være jeg snart lige skulle hive Krebsen til side og få lidt instruktion...

Vend og forsøg på stød:

3x75kg (3xkiksede stød)

De 3 vend kom meget let op, ja det var faktisk kun frivend.

3x0x75

De sidste ville fandme ikke op. Meget underligt. Tror egentligt at jeg ubevidst havde besluttet mig for at de ikke skulle op.

Så pillede jeg kraverne af og så lå den der og så så sød ud med 10+15 på hver side ... såeh:

Stød:

1x70kg PR :w00t:

Alt i alt en ganske udemærket træning.

Dagens lektion: Hvidt tape på tommelfingrene spiller max!!!

Link to comment
Share on other sites

Verdens længste træning med MaxP og Chris27

Frivend:

5x5x70kg

Havde 2 miss på den sidste rep, fordi jeg var helt færdig i benene.

Push-jerk (dansk navn?):

2x3x55kg (eller noget i den dur)

Military:

5x5x40kg

Hiv:

3x3x85kg (eller noget i den dur)

CGBP:

4x6x55kg

Front squat:

5x5x60kg

Supersettet med

Bent over row:

3x5x50kg

C2 helvedes maskine:

4 intervaller à 500m. Tiden lidt omkring 2.05m, havde dog en enkelt under 2m.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share