Underwear's Log


Underwear
 Share

Recommended Posts

Godt :4thumbup: ... Er alligevel lidt vigtigere at få trænet end at få træningen skrevet i loggen :innocent::laugh::tongue:

Det er jo det, selvom jeg næsten har lyst til at "glemme" at skrive de sidste par gange, for de er godt nok ynkelige... :blush:

Så fik jeg endelig skiftet center til wing tsun centeret på vesterbrogade. Ganske udmærket center, selv om jeg godt kunne bruge nogle længere åbnings tider.

Og som noget helt nyt, kom jeg for sent afsted... ...igen... :sorry::bottom:

Dog har jeg en undskyldning... Den er dårlig, men den er der. Jeg havde glemt de lukkede kl. 21:30 :blush:

Og så tog jeg fejl af lbs og kg flere gange idag. :blush: Nu skal jeg godt nok til at spænde hjelmen...

Mandag 20/2-2006 Vesterbrogade

Squat

6x120kg - uden bælte, jeg troede der stod 25lbs på, så det skulle kun havde været opvarmnings sæt.

10x120kg

9x130kg

7x140kg

Jeg kunne godt mærke at jeg har kørt lidt for meget leg extensions på det sidste. Det var urimelig tungt squat...

Skrå Bænk BB

6x90kg - Manglede en spotter, og turde ikke gå efter 7

7x90kg - Total iorden spotter, han rørte den ikke og han ville kun tage ved, hvis den røg ned. En spotter lige efter mit hjerte :wub:

5x95kg - Igen, total iorden spotter. Men for fí'lan det var tungt.

Flyers DB (høj stigning på bænken)

8x27kg

7x27kg

ChinUps (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg

Det var på en lige stang, så der skulle trækkes længere op for at få hagen over stangen. Shit det var tungt for vingerne og fingerne.

Rear PullUps (0kg)

1x8

Der var for lang pause til at det kunne være et supersæt. :4slap:

French Press (stang ikke medregnet)

5x50kg - Igen tog jeg fejl af lbs og kg, men er nu tilfreds nok med mine 5 reps

5x50kg + 1 forced - Prøvede med en spotter for at se om jeg kunne få 6, men nej...

Barbell Curl

6x50kg

6x50kg - jeg svingede liiidt for meget på den sidste. fy!

Dragon Flags

1x10

1x8

Nu da jeg er sådan en haj til dragon flags, tænkte jeg at jeg ville tage dem super langsomt.

Det sidste sæt var ligesom at blive stukket af tusindvis af små nåle i maven. auv go'daw de sad! :4thumbup:

Igen missede jeg halvdelen af træningen... :nonono: Men det gik godt i det jeg fik trænet. Heldigvis. Jeg var og er især glad for mit skrå bænk for tiden.

Jeg går og overvejer at bruge incline som hoved øvelse til bryst i stedet for flad. Men jeg tænker stadig...

2x250g bøf, poms og sovs...

billede1831ig.jpg

Total i orden gainer mad :4thumbup: :4mewantfood:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg var lidt bange for at træningen ville gå lidt i hund'ne, da jeg er lidt syg og kun har fået et par timers søvn.

Men jeg blev lokket afsted, og det gik faktisk bedre end regnet...

Der er stadig en masse nye vægte og "maskiner" jeg skal vænne mig til, håndvægtene springer 2kg og calf maskinen er åbenbart lidt lettere end den på nørrebro. De har 2 "leg extensions" maskiner, og i stedet for at prøve begge, tog jeg kun den ene... Den dårlige... :sneaky2:

Leg Extension

6x60kg

7x50kg

Fucked op maskine. Fik ikke rigtig noget ud af den, ud over ondt mærkelige steder i lår'ne.

Decline Bænk

9x100kg

7x110kg

6x110kg

Flyers maskine

10x80kg

7x90kg

Rear PullUps (egenvægt + x kg)

6x10kg

6x10kg

Bent-Over Rows DB

6x43kg

7x43kg

Upright Rows

9x36kg

8x42kg

Det var sådan et barbell rack eller hvad man nu skal kalde det. Og den sprang 8kg fra hver stang. Men fatter ikke, at den ikke var tungere.

Dødløft

7x100kg

6x100kg - fingerne ville ikke mere :sneaky2:

One Arm Triceps Extension

6x19kg

6x19kg

One Arm Preacher Curl (hammer)

7x17kg

6x17kg - højre arm ville ikke mere

Standing Calf Raises

10x320kg

8x340kg

Dragon Flags

1x10

1x9

Jeg har fundet ud af, at jeg er begyndt at gå længere ned (pga bænken), for jeg rørte gulvet med hælen idag :4thumbup: Synes også de var blevet lidt tungere end normalt.

Side Bends

12x41kg

11x41kg - rigtig kikset, tog 12 med højre og 11 med venstre, jeg kunne bare ikke holde den mere :nonono:

- Og så var der lige halvanden time wing tsun :bruce:

Alt gik godt idag, lige på nær den dumme leg extension maskine :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en forsinket logføring....

Fredag 24/2-2006 Vesterbrogade

Squat

7x140kg

6x140kg - På en eller anden måde var jeg ved at tabe stangen, så det blev en halv goodmorning og det var lænden ikke glad for :sneaky2:

Skrå Bænk

6x90kg

6x90kg

4x95kg

Jeg synes jeg bruger alt for meget energi bare på at holde stangen, fordi den er mega tyk. Finder lige en smallere næste gang.

Flyers DB (lille stigning på bænken)

7x27kg

7x27kg

Cable Kneeling Triceps Extension

13x60kg

7x75kg

6x75kg

Standig Calf Raises

7x340kg

7x340kg

ChinUps/Rear PullUps

1x6/6

1x5/5

1x4/3 (omvendt)

Lænden var fuldstændig bustet efter den halve goodmorning med 140kg. Så måtte skippe dødløft.

Jeg skippede bevidst biceps, da jeg stadig havde onde doms fra onsdag. Men chin-up og rear pull-ups blandingen går også godt og grundigt i biceps :4thumbup:

En shitty træning... Dem har jeg mange af for tiden :sneaky2:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg bliver da vist nød til at komme tilbage :tongue:

Meeen... Jeg håber nu bare det er en fase der bare skal overståes :innocent:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :cheer::4jumpy: - Det ku være super hyggeligt :w00t::yahoo: ....

Så skal jeg nok sørge for :4whip:

Det med fasen ka' jo også tænkes :innocent: , men jeg er sikker på at det ville være mere motiverende at træne foran alle tøserne på nørrebro :tongue: ... (det vrimler jo med dem i frivægtsafdelingen :laugh: )...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Sjovt du siger det.

For jeg burde egentlig være top-motiveret for tiden. For det er ikke så stort der hvor jeg træner nu, så det er lettere at se på damerne (og omvendt), men træningen er stadig total ynklig :unhappy:

Hvis du kan få alle pigerne til at træne med frivægte kommer jeg fluks tilbage :superman::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt du siger det.

For jeg burde egentlig være top-motiveret for tiden. For det er ikke så stort der hvor jeg træner nu, så det er lettere at se på damerne (og omvendt), men træningen er stadig total ynklig :unhappy:

Hvis du kan få alle pigerne til at træne med frivægte kommer jeg fluks tilbage :superman::laugh:

Lol :laugh: - Det er vel forhåbentlig ikke "damerne" der skal være afgørende for om din træning er ynkelig eller ej :unsure: ? :nonono: ...

Jeg gør mit for at få tøserne ned i frivægtsafdelingen, men de fleste tror jo man er syg hvis man løfter lidt (i hvert fald hvis man løfter andet end håndvægte på max 4 kg :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Lol :laugh: - Det er vel forhåbentlig ikke "damerne" der skal være afgørende for om din træning er ynkelig eller ej :unsure: ? :nonono: ...

Jeg gør mit for at få tøserne ned i frivægtsafdelingen, men de fleste tror jo man er syg hvis man løfter lidt (i hvert fald hvis man løfter andet end håndvægte på max 4 kg :blink: )

:blush: Tror vist bare det er en undskyldning. For træningen var heller ikke for god da jeg stadig var på nørrebro.

Ja, det er noget underligt noget. Frivægte er som kryptonit på de fleste piger :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:blush: Tror vist bare det er en undskyldning. For træningen var heller ikke for god da jeg stadig var på nørrebro.

Så skal du jo bare ha' lidt :4whip: og :poking: - og ellers ta' dig sammen :devil::tongue:

:hehe: Frivægte = kryptonit :laugh: - Så er jeg squ' glad for at jeg ikke er :superman:

Link to comment
Share on other sites

Idag stod den bare på wing tsun og ikke en dyt andet :bruce:

Jeg var egentlig nede og træne med vægte igår, men det blev ikke noteret.

Igen var træning helt af helle til. Så blev mega sur på mig selv og jeg noterede ikke i min lille trænings bog(bibel) jeg går rundt med.

Synes godt nok min motivation (og selv-disciplinen) er helt nede i kul-kælderen for tiden :crybaby: Jeg har aldrig været så dårlig motiveret som jeg er nu. :annoyed:

Træningen plejer at være dagens højdepunkt (selv på en i forvejen god dag). Jeg har tænkt lidt på en mini pause, bare en uge eller to for at se om det ændre noget... meeeeeen, ved ikke lige om det er løsningen. :eh:

Så tager lige dagen imorgen og ser hvordan det går...

Link to comment
Share on other sites

Idag stod den bare på wing tsun og ikke en dyt andet :bruce:

Jeg var egentlig nede og træne med vægte igår, men det blev ikke noteret.

Igen var træning helt af helle til. Så blev mega sur på mig selv og jeg noterede ikke i min lille trænings bog(bibel) jeg går rundt med.

Synes godt nok min motivation (og selv-disciplinen) er helt nede i kul-kælderen for tiden :crybaby: Jeg har aldrig været så dårlig motiveret som jeg er nu. :annoyed:

Træningen plejer at være dagens højdepunkt (selv på en i forvejen god dag). Jeg har tænkt lidt på en mini pause, bare en uge eller to for at se om det ændre noget... meeeeeen, ved ikke lige om det er løsningen. :eh:

Så tager lige dagen imorgen og ser hvordan det går...

Cheer up :cheer:

Er ikke fedt med sådanne perioder :nonono: ... Håber du hurtigt finder en løsning (hvad enten det så er en tøs at vise dig for i centret :tongue: eller en lille pause :bigsmile: ) ....

Sender i hvert fald en masse positive tanker og energi i din retning :superman::4jumpy::yahoo::hehe::banana: og håber du bruger det til at komme godt igennem din fase :tongue: ...

Link to comment
Share on other sites

Håber du hurtigt finder en løsning (hvad enten det så er en tøs at vise dig for i centret :tongue: eller en lille pause :bigsmile: ) ....

he he, nu var du jo den eneste pige på nørrebro som overhovedet kom tæt nok til at man kunne lurer og som sagde mere end "ved du hvordan den her virker" (altså ikke at du sagde det, men du er den eneste pige der har snakket "rigtigt" til mig på nørrebro) :blush::laugh:

Så det burde ikke være et pige problem :tongue:

Men tak for de positive tanker og energi du sender i min retning, jeg må suge det til mig og håbe det kan få mig igennem den her tude-fase jeg har gang i :blush::crybaby:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

he he, nu var du jo den eneste pige på nørrebro som overhovedet kom tæt nok til at man kunne lurer og som sagde mere end "ved du hvordan den her virker" (altså ikke at du sagde det, men du er den eneste pige der har snakket "rigtigt" til mig på nørrebro) :blush::laugh:

Så det burde ikke være et pige problem :tongue:

Men tak for de positive tanker og energi du sender i min retning, jeg må suge det til mig og håbe det kan få mig igennem den her tude-fase jeg har gang i :blush::crybaby:

ku' lurer :laugh: ... Det er jeg sikker på du også kan gøre på afstand :w00t::tongue:

Lyder lidt som sådan en lille genert dreng, hvor en tøs :slut: for første gang har snakket til ham :laugh::wink: - hvilet jeg ikke kan forestille mig egentlig er tilfældet :blush:

:laugh::laugh::laugh:

Jeg er altid god for lidt positive tanker og en masse energi :yahoo: - næsten så meget at jeg ikke har noget selv :innocent: ... Men sikker på du nok skal få motivationen tilbage snart :devil::4whip: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

ku' lurer :laugh: ... Det er jeg sikker på du også kan gøre på afstand :w00t::tongue:

Lyder lidt som sådan en lille genert dreng, hvor en tøs :slut: for første gang har snakket til ham :laugh::wink: - hvilet jeg ikke kan forestille mig egentlig er tilfældet :blush:

:laugh::laugh::laugh:

Jeg er altid god for lidt positive tanker og en masse energi :yahoo: - næsten så meget at jeg ikke har noget selv :innocent: ... Men sikker på du nok skal få motivationen tilbage snart :devil::4whip: ....

Det er bare så afslørende at lure på afstand, det er bare så let at spotte nogle gange :tongue:

Lidt genert er man vel :blush:

Tror din energi og positive tanker virkede lidt idag, for var lidt mere oplagt idag (ikke meget, men lidt er også noget) og

så var der egentlig mere energi i mig end jeg troede der ville være idag :4thumbup:

Nu skal du jo huske at gemme lidt til dig selv :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Der var mere energi og styrke end jeg regnede med der ville være idag, formentlig takket være Cat :4thumbup:

Så var der lige en 1½ time wing tsun efter vægt træningen, kæft jeg er motorik spadser :banana::bruce:

Onsdag 1/3-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

9x60kg

7x65kg

Prøvede den anden maskine de havde, synes stadig det er mærkeligt at bruge kabel maskine, nu havde jeg vænnet mig til sådan en hvor man smed skiver på

Decline Bænk

4x110kg - Ramte racket og havde ingen spotter :sneaky2:

7x110kg

5x115kg + 1 forced (super lidt hjælp)

4x120kg + 2 forced (kunne måske have taget fem, men ramte racket igen så mistede balancen)

Pec Deck Fly

8x90kg

8x90kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg + 1 forced

Jeg brugte håndtagene idag, så de var lidt lettere

Seated Rows

9x90kg

6x100kg

Shoulder Press DB

7x29kg

6x29kg

Godt nok længe siden

Upright Row

7x42kg

7x42kg

French Press (stang ikke medregnet)

6x45kg

?x45kg

Jeg har fundet ud af at jeg snyder lidt i den, så andet sæt skulle tage 100% rigtigt og her fejlede jeg for hårdt.

Jeg kunne ikke finde ud af hvor meget hjælp jeg fik, så vælger bare at lade det stå i det uvisse...

Barbell Curls

7x45kg

6x45kg

Her var styrken godt nok heller ikke optimal :dry:

Standig Calf Raises

8x330kg

8x330kg

Dragon Flags

1x10

1x8

Jeg blev forstyret begge gange.... Men dem jeg fik sad godt.

Skrå Mave

1x16

1x16

En af de bedre trænings dage jeg har haft længe. Overvejer lidt skifte french press ud, for snyder på de sidste når jeg ikke har en spotter :sneaky2:

Det ville nok blive Cable Kneeling Triceps Extension for den savner jeg egentlig, og det ville være godt hvis jeg ikke behøvede en spotter...

Leg extension skal nok også skiftes, men jeg kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal tage istedet, som ikke må være squat... :eh:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Tror din energi og positive tanker virkede lidt idag, for var lidt mere oplagt idag (ikke meget, men lidt er også noget) og

så var der egentlig mere energi i mig end jeg troede der ville være idag :4thumbup:

Nu skal du jo huske at gemme lidt til dig selv :bunny:

Der var mere energi og styrke end jeg regnede med der ville være idag, formentlig takket være Cat :4thumbup:

:cheer::yahoo: Jamen jeg er bare verdens bedste energikilde :laugh::laugh::laugh:

Hvis det var pga mig :blush: sender jeg glædeligt bunker af både energi og positive tanker til dig indtil du er kommet godt igennem din fase :tongue:

Lidt mere seriøst så er det godt at høre at det går lidt bedre :superman::w00t::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:cheer::yahoo: Jamen jeg er bare verdens bedste energikilde :laugh::laugh::laugh:

Hvis det var pga mig :blush: sender jeg glædeligt bunker af både energi og positive tanker til dig indtil du er kommet godt igennem din fase :tongue:

Lidt mere seriøst så er det godt at høre at det går lidt bedre :superman::w00t::bigsmile:

Ja det er du åbenbart :laugh: Hvis du bare gør det igen på fredag, så min træning måske kan blive som idag.

Der er igen grund til at sende noget i min retning imorgen, der skal jeg bare lade op til fredagens træning. :innocent:

Men jeg håber godt nok også den her tude fase snart vil gå væk. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er du åbenbart :laugh: Hvis du bare gør det igen på fredag, så min træning måske kan blive som idag.

Der er igen grund til at sende noget i min retning imorgen, der skal jeg bare lade op til fredagens træning. :innocent:

Men jeg håber godt nok også den her tude fase snart vil gå væk. :dry:

Deal :bigsmile::superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Var rigtig tæt på at skippe dagens træning... Men nu havde Cat jo lovet at sende energi og positive tanker i min retning, så måtte hellere lette røven og komme afsted.

Ellers får jeg pludselig noget andet end energi og positive tanker sendt i min retning throw_rock.gif

Selv om motivation var lidt flad så var styrken i top. :4thumbup:

Jeg prøvede at tage kneeling triceps extensions igen idag og jeg tror faktisk den kommer til at erstatte french press.

Så skal jeg desværre lave om i mine mål. Ligesom mit mål med flad bænk, men det samme mål kan jeg måske nå i skrå bænk hvis det fortsætter sådan her.

110kg (i incline bænk) burde ihvert fald ikke været noget problem at nå i år :showoff:

3/3-2006 Vesterbrogade

Sled 45° Leg Press

12x170kg

12x210kg

10x250kg

6x290kg

Har aldrig brugt den før, så måtte lige gå stille frem og finde den "rigtige" vægt der skulle på. Squat rack var optaget :dry:

Skrå Bænk

8x90kg - LIGHT WEIGHT!

5x100kg + 1 forced - stige 10kg var måske lige optimisktisk nok :blush:

Flyers DB (lille stigning på bænken)

6x29kg

6x29kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg

7x00kg - Tog super bredt, ville bare prøve...

Jeg brugte ikke håndtagene idag, så der var lige et par cm længere op... TUNGT!

Seated Rows

6x100kg

7x100kg

Dødløft

6x100kg

6x100kg

Fingerne kan bare ikke holde lortet :sneaky2:

Standig Calf Raises

8x340kg

8x340kg

6½x350kg - fejlede på den sidste rep.

Kneeling Triceps Extension

15x20kg

12x25kg

8x30kg

Lidt nederen, i cross-over stativet ligger jeg med 75kg... Men sådan er det jo med kabel maskiner. Man ved aldrig helt præcis hvor man i virkeligheden tager :nonono:

Hammer Curl BB (stang ikke medregnet)

11x30kg

8x35kg

8x35kg

Skrå Mave

1x16

1x16

Havde stadig doms fra onsdagens træning, så behøvede ikke vægt på.

Dragon Flags

1x10

1x10

Hvorfor er det ikke sådan hver gang... Dumme mave... :nonono:

Overall ret god træning. Selv med milde doms i patværket rykkede jeg alligevel godt rundt med vægten i skrå bænk. :superman: nice...

Cat er enten en heks witchsmiley1cr.gif(altså den gode slagsgodmother23kn.gif ) ellers er der narko i vandet der nede...

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Kom igen for sent afsted :4ranting:

Jeg tror også jeg har luret hvorfor jeg er så umotiveret for tiden. Min kondi er helt i hund'ne, der har været for meget fed mad, slik og øl i min bulke periode og absolut nul vedligeholdelse af min førhenværende gode kondi.

Så jeg har fået opdateret mine løfte mål og har ændret min trænings plan for i år.

Tirsdag 7/3-2006 Vesterbrogade

Squat (bred)

10x100kg

8x110kg

4x120kg - Jeg mistede balancen, og burde have prøvet et ekstra sæt. Men det havde jeg ikke tid til :dry:

Jeg kørte rimelig bredt idag, og jeg var lidt usikker i mine løft. Det er da lige til at få en fibersprængning af...

Skrå Bænk

6x95kg

6x95kg

De var lette, men jeg tror spotteren tog lidt mere ved end han ville indrømme.

Flyers DB (lille stigning på bænken)

7x29kg

6x29kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

6x15kg

6x15kg + 2 forced

Kneeling Triceps Extensions

9x30kg

7x35kg

Hammer curls DB

8x23kg

7x24kg

Det var måske lige et lidt fésent nok med et spring på 1kg :blush:

Standing Calf Raises

8x240kg

7x240kg

Dragon Flags

1x10

1x9

Jeg synes jeg er blevet lidt tung i røven :sneaky2:

Jeg måtte skippe dødløft, shoulder press db, seated rows og side bends. Jeg skal lære at komme afsted til tiden :sneaky2:

Det gik forbavsende godt idag, jeg trænede på semi tom mave. Jeg havde ikke fået andet end morgenmad og så 2 æg en halv time før træning...

Selvom det var en gennemsnits trænings præstation, synes jeg nu det var meget godt klaret af mig (efter omstændighederne)... skulder klap til mig-selv :4thumbup:

Men en kæmpe lusing for at komme alt for sent afsted (uden nogen gyldig grund)

beating3qg.gif

Så en halvanden time wing tsun... :bruce:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Cat er enten en heks witchsmiley1cr.gif(altså den gode slagsgodmother23kn.gif ) ellers er der narko i vandet der nede...

Jeg satser på den sidste :tongue: .... Vil altså hellere være en Fe end en Heks :laugh::laugh::laugh: ..... Om det så faktisk også forholder sig sådan kan jeg ikke svare på :4whistling: :innocent::devil:

Sorry - glemte tankerne i går :blink: ... Bliver nødt til at informere mig om hvornår du træner hvis jeg skal ku' gi' dig energi :w00t: :banana3: :yahoo::superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg satser på den sidste :tongue: .... Vil altså hellere være en Fe end en Heks :laugh::laugh::laugh: ..... Om det så faktisk også forholder sig sådan kan jeg ikke svare på :4whistling: :innocent::devil:

Sorry - glemte tankerne i går :blink: ... Bliver nødt til at informere mig om hvornår du træner hvis jeg skal ku' gi' dig energi :w00t: :banana3: :yahoo::superman::devil:

Det skal du slet ikke tænke på :smile: Jeg burde jo også kunne komme afsted uden din telekinetiske motivation... :tongue:

Men ellers må du gerne sende lidt i min retning imorgen, der skal der nemlig løftes ekstra tungt og mange sæt :pumpin::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning fra igår

Torsdag 9/3-2006 Vesterbrogade

DB Lunges

10x(2x)15kg

9x(2x)17kg

8x(2x)19kg

Kæææft det er lang tid siden, og så havde jeg i forvejen lidt doms i butt, de blev lige værre. Jeg går som en pingvin idag (fredag)

Skrå DB

6x41kg + 1 Forced (ultra lidt hjælp)

6x41kg + 1 Forced (igen ultra lidt hjælp, havde den bare været et halvt kg lettere :tongue: )

2x46kg + 2 forced (1. forced var næsten selv, spotteren var lidt for hurtig, men 2. forced var heavy as hell... God spotter)

Flyers DB (lille stigning på bænken)

7x29kg

7x29kg

Chin-ups (egenvægt + x kg)

6x10kg

6x10kg

Jeg brugte ikke håndtagene, så der var lidt længere op og fingerne har svært ved at holde på den lige stang, så fingerne giver op før vingerne :dry:

Jeg skal holde op med at skifte mellem at bruge håndtag og ikke bruge dem. Der er alt for stor forskel og det laver kluder i mine løft :sneaky2:

Rear Pull-Ups

1x8

1x7

Igen, fingerne kan ikke holde på den lige stang. I got the grip of a baby

Shoulder Press DB

6x29kg

6x29kg

Kan godt mærke den er blevet sprunget over mange gange :sneaky2:

Kneeling Triceps Extensions

8x30kg

7x35kg

6x35kg

Det er som klodserne går imod stængerne, så den bliver skiftevis let og tung :mad:

Omvendt One Arm Cable Curl

8x30kg

7x35kg

6x35kg

Cable Crunch

14x35kg - easy as pie

16x40kg - easy peasy

12x45kg - av...

- jeg lavede noget læg, men det blev noget værre fis, så gider ikke tælle det som en del af træningen :nonono:

Prøvede lidt forskelligt idag(igår), det var ganske rart...

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

BASTARDO BRUTTA UN POMPINAIO UNO CHE VA IN CULO A SUA MADREE AFFANCULO!!!!!! :4ranting: :sneaky2::mad::dry: (italiensk)

Jeg havde blandet weekend åbningstiderne på vesterbro sammen med fitness.dk på nørrebro, så troede jeg havde til kl 18 men de lukkede jo så klokken 17.

Så min træning blev stoppet midt i det hele :dry:

Det er så typisk mig.... Jeg starter et sted der har døgnåbent... :flipa:

Lørdag 11/3-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

7x50kg

7x50kg

Jeg er så træt af deres leg extension maskiner...

Decline Bænk

6x110kg + 1 forced øv

6x110kg

3x115kg light weight

2x120kg easy peasy

Jeg valgte at kører lidt "let" tung vægt til sidst. Synes nogle gange det hjælper lidt. Altså tung vægt, men 1-2reps mindre end jeg selv ville kunne ta'

Chest Press

20x90kg fuck et pump

15x100kg puuuuump!

Seated Rows

6x100kg

6x100kg

Jeg kunne sagtens have kørt 7 reps jeg fik bare stress da de sagde at de lukkede... Så kørte dem ret hurtigt efter hinanden :dry:

Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker for mine chin-ups for tiden. Jeg kan slet ikke press mig i dem mere :sneaky2:

Jeg tog "kun" 10kg idag på en bøjet chinup stang, men alligevel fejlede jeg for hårdt.... ChinUps er gået fra ynglings øvelese til favorit :nonono:

Selv når jeg kommer afsted i god tid (eller når jeg tror jeg gør), kommer jeg alligevel for sent... Lukketider er djævlens værk :devil: havde jeg bare en halv time mere kunne jeg nå næsten det hele :sneaky2:

Jeg ville egentlig træne igen imorgen for at få resten, men så laver det vrøvl i resten af ugen... Jeg tror lige jeg skal sove på den...

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share