Underwear's Log


Underwear
 Share

Recommended Posts

Jeg var stadig lidt plaget af doms i lår og butt, så valgte at kører fast-satte rep i squat og rimelig light weight.

Energi niveauét var rimelig fuk'ed. Jeg havde ikke sovet hjemme, og havde ikke spist noget hele søndagen.

Og så blev det ikke bedre af, at jeg åd 80g cola vingummi inden træning, jeg gik og gylpede gummi-cola :blink:

Jeg har bestemt mig for at altid bruge den lige stang til chinups... Selvom mit greb er fuk'ed på den, - jeg har nul styrke i nallerne og jeg må starte næsten forfra med chins og nul kilo :sneaky2:

Men skal det gøres, skal det gøres rigtigt.

Vægten stod på 89kg inden træning, så tror jeg har taget et kilo på.

Jeg må lige huske at veje mig når jeg vågner imorgen. Håber fa**me det halve af det kilo er muskler :devil: :4flex:

Og så for at det ikke skal være løgn, så kom jeg for sent afsted. :mad: Jeg bliver dårligere og dårligere til at komme afsted til tiden. Det er efter jeg blevet arbejdsløs, jeg går og tror jeg har masser af tid og så er klokken lige pludselig mange. TAG MIG SAMMEN!! :bottom:

Mandag 13/3-2006 Vesterbrogade

Squat

10x110kg

8x115kg

6x120kg

Skrå Bænk

8x90kg

6x95kg - kanon spotter!

4x100kg + 2 forced(failure) :sneaky2: Ny spotter, jeg er for dårlig til at sige stop.

Men jeg lystre bare >>okay :weight_lift::4whip:2 mer'<<

Chest Press

20x90kg - sheit et pump

15x100kg - puuuump!

Pull Over DB

12x34kg

12x34kg

Chin Ups

1x10

2x8

1x6

Seated Rows

5x100kg

9x90kg

Skrå Mave

2x12x10kg

2x12x10kg

Kneeling Tricep Extensions

12x30kg

8x35kg

8x35kg

Seated Calf Raises

9x60kg

11x60kg

Mave (technogym)

14x67,5kg

16x67,5kg

BB Curls (stang ikke medregnet)

12x30kg

12x30kg

Dødløft og shoulder press måtte skippes... Det holder ikke! :sneaky2:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siiindsyg hård dag.

Klokken 10 - Halvanden time wing tsun :bruce:

Jeg lagde så ud med at gå forkert til træning idag. Jeg kom i min berygtet og hadet og meget lyseblå t-shirt hvor der står med meget store bogstaver "Pussy Magnet" og da vi stillede op på rækker, kiggede instruktøren meget undrende på mig og sagde "skal du træne med (wing tsun) instruktørene" hvor han så godt kunne se, at det skulle jeg ikke :blush: Hvor efter jeg blivere dirigeret ind til trænings rummet ved siden af. (Det er en t-shirt jeg har fået, jeg ville aldrig købe sådan en t-shirt. Bliver kun brugt til træning) :innocent:

-Efterfulgt af en god omgang vægt træning.

Og så halvanden time wing tsun igen klokken 19 :bruce:

Onsdag 15/3-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

8x50kg

7x50kg

Hader den stadig... :sneaky2:

Decline Bænk

8x110kg

7x110kg

1x130kg + 1 forced - øv!

Incline Bænk

7x90kg + 1 forced - spotteren var lidt for hurtig til at ta' ved.

7x90kg

Rear PullUps

1x9

1x9

1x8

Bent Over Rows DB

2x8x41kg

2x7x41kg

Shoulder Press DB

7x29kg

7x29kg

Upright Rows BB

8x42kg

8x42kg

One Arm Tricep extensions DB

2x6x19kg

2x6x19kg

Kneeling Triceps Extensions

10x35kg

6x40kg

Barbell Curls (stang ikke medregnet)

7x40kg

6x40kg

Hammer (cable)

8x30kg

8x30kg

Dragon Flags

1x18 - røven var (cirka) 2 knytnæver fra bænken

1x11 - røven var et par cm fra bænken

Fik en til at "spotte" min dybde, ville lige teste mig selv og forskellen på dyberne i flags

Side Bends DB

2x10x41kg

9x41kg <- venstre side - højre side -> 10x41kg

Jeg har nul greb i mine møg fingre :4ranting:

Seated Calf Raises

10x60kg

8x70kg

6x70kg :sneaky2:

Hyper Extensions

1x16

15x10kg

12x10kg

Var ret glad for jeg fik mig selv ud af sengen og afsted til tidelig wing tsun istedet for bare at ligge og boble der hjemme.

Jeg kommer til at sove godt i nat :4thumbup: :sleeping:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Underholdende log faktisk...

Keep up the good work...

Jo tak :smile:

Synes det er meget sjovt at følge med i hvad mine egne tanker var den pågældende trænings dag. Så kommer der lidt ekstra smør på loggen og så er den ikke så tør at sidde i, når jeg sidder og kigger tilbage.

Men tak for bemærkningen og jeg prøver så godt jeg kan. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var virkelig klar til at træne idag (i sindet). Men kroppen var ikke helt med på den.

Kom lidt sent i seng fordi jeg lige skulle have 2 påske øl med nogle venner. Men så skulle jeg vækkes af naboens tidsindstillet græde bombe.

De første 5 måneder jeg boede i min lejlighed troede jeg de havde 2 eller 3 børn, men så sagde min roommate at de kunne havde ét barn :eh:

Og hver morgen et sted mellem 7 og 8 kan man hører lorten vræle og moren brokke sig over et eller andet som er blevet ødelagt. :sneaky2:

Jeg vågner bare fuglene skider i tagrenden så det er skide irriterende at kunne hører naboerne konstant. Glæder mig til jeg skal flytte :dry:

Lørdag 18/3-2006 Vesterbrogade

Squat

18x100kg - Jeg er helt sikker på jeg kunne have taget 20+ men der var ingen spotter og jeg var ikke helt så sikker på mig selv

12x100kg - Fuldstændig smadret i stængerne, selv med lang pause var 12 alt hvad det kunne blive til :sneaky2:

Skrå Bænk DB

6x41kg - havde svært ved at få dem op til at starte med, ikke et godt tegn.

5x41kg - øøøøv.

Pec Deck Fly

7x90kg

7x90kg

Seated Rows

9x100kg

9x100kg

Chin-Ups (lige stang, hagen over)

1x8 - og en halv :sneaky2:

1x8

1x7

Shoulder Press DB

8x29kg - Jeg måtte råbe lidt og kæmpe med livet som indsats på de 2 sidste

6x29kg - Energien var der bare ikke...

One Arm Triceps Pulldown

2x13x30kg

2x12x35kg

2x10x40kg

Barbell Curls (stang ikke medregnet, ryggen mod væg)

4x40kg - biceps var bare ikke med idag

?x30kg - glemte at tælle, curlede bare :blush:

8x30kg

Standing Calf Raises

9x330kg

8x330kg

7x350kg - holdte små pause mellem reps og brølede lidt. Dam, det var tungt.

Dragon Flags

1x12

1x12

Fed flags dag, føderne ramte flere gange gulvet og det trak godt i maven.

45º Side Bend

2x12x10kg

2x12x10kg

Da centeret var ved at lukke var der ingen pause mellem sæt'ne. Det brændte voldsomt i side-mullerne :firebounce:

Dødløft blev der ikke noget af, ikke for smart. :nonono:

Jeg tror kroppen var ret overbelastet idag. Yoghurten som jeg fik til morgenmad var oppe og vende flere gange og følte mig dehydreret i hovedet, sikkert på grund af gårdagens øl'er. Tror jeg skal have mig en morfar hvis jeg skulle kunne drikke øl med vennerne i aften :sleeping:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv lige flyttet.

Hold kæft mand. Naboen med nyfødt unge. Høj musik i opgangen og hamrende døre. Min underbo var en skingrende 55 årig afdanket proletar, der konstant holdt hof. Og så havde hun ofte besøg af sine døtre, der var gravide og i hashmisbrug (de var vel 16-20 år gamle). For ikke at tale om hendes søns problemer omkring visitation af hans egen søn. Jo man kunne høre meget, men de evnesvage sad jo også og råbte om deres problemer i gården om sommeren.

I den situation har du to muligheder: købe en pumpgun og blæse hendes hjerne (ja her var det så bare vakuum) udover hele Østerbro eller flytte.

Nu bor jeg et roligt og dejligt sted og håber på, at min underbo får en nabo som er megastøjende.

Min lejlighed er til salg så du kan bare købe min. Der er så stille dér ifølge ejendomsmægleren :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv lige flyttet.

Hold kæft mand. Naboen med nyfødt unge. Høj musik i opgangen og hamrende døre. Min underbo var en skingrende 55 årig afdanket proletar, der konstant holdt hof. Og så havde hun ofte besøg af sine døtre, der var gravide og i hashmisbrug (de var vel 16-20 år gamle). For ikke at tale om hendes søns problemer omkring visitation af hans egen søn. Jo man kunne høre meget, men de evnesvage sad jo også og råbte om deres problemer i gården om sommeren.

I den situation har du to muligheder: købe en pumpgun og blæse hendes hjerne (ja her var det så bare vakuum) udover hele Østerbro eller flytte.

Nu bor jeg et roligt og dejligt sted og håber på, at min underbo får en nabo som er megastøjende.

Min lejlighed er til salg så du kan bare købe min. Der er så stille dér ifølge ejendomsmægleren :laugh::laugh:

Tror vist bare jeg springer over det tilbud :tongue:

Jeg har heldigvis kun 2 måneder tilbage i min lejlighed, så håber bare på at finde en rigtig pensionist egendom hvor den eneste larm, er når lejerne falder døde om. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

SÅ! kom der lidt træning på dagsorden igen... Blev syg mandag, så det var jo virkelig dårlig timing... 4 dage uden træning :dry:

Men en hel uge uden wing tsun... Der er i forvejen ikke meget ninja gemt i mig, så må lige gå amok i næste uge :bruce:

23/3-2006 Vesterbrogade

Squat

21x100kg - sygdom er åbenbart godt for squat...? 105kg næste gange :4thumbup:

Skrå Bænk BB

7x95kg

6x95kg - øv

Flyers DB (lille stigning)

7x29kg

6x29kg - folk der stiller sig så tæt på én, at man ikke har plads til at sænke vægtene og må holde dem oppe... GÅ VÆK!!! :4ranting: :4slap:

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

7x5kg

7x5kg

Fingerne var alt for dumme idag.

Seated Rows

7x100kg

6x100kg - øv

Dødløft

7x90kg

7x90kg

For en gangs skyld fik jeg dødløft med. Kunne godt mærke lænden har slappet af de sidste par uger...

Shoulder Press DB

6x29kg

6x29kg

Der er ikke så meget power i skulderne for tiden :sneaky2:

Kneeling Triceps

7x40kg

6x40kg - tror faktisk jeg tog syv, men blev så meget i tvivl at jeg fik et mindre skænderi med mig selv. skrev 6, bare for at få fred... :dry:

Seated Hammer DB

2x7x23kg

2x7x23kg

Dragon Flags

1x12

1x12

Jeg burde have mit eget dragon flag show :4thumbup:

Jeg fik travlt til sidst, så måtte løbe mellem standing calf raises og 45º side bends

Standing Calf Raises 9x330kg

45º Side Bends 2x12x10kg

Standing Calf Raises 8x330kg - øv!

45º Side Bends 2x12x10kg

Frygtede det værste da jeg tog afsted til træning, for havde heller ikke rigtig spist mens jeg var syg.

Så er ganske tilfreds med dagens træning.

Lidt sjov fra der virkelige liv :blink:

POP en film jeg var runner (stik-i-rend-dreng) på... Man kan måske se mig gå i baggrunden fordi de manglede statister. Men må heller vente med at prale indtil jeg rent faktisk ved det... (ved jo ikke om jeg blev klippet ud, fordi jeg er så talentløs til den slags :blush: )

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Lidt diskopump i ballerup.

Skriver kun lige det, jeg gerne lige ville kunne huske til sammenligning....

25/3-2006

Skrå Bænk DB

4x42,5kg + 1 forced - øv

5x42,5kg - YIR! :4thumbup:

Smal Greb Bænk

16x52,5kg

10x62,5kg

6x72,5kg

Og så i byen og skylle træningen ud af kroppen igen :blush::beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Spiste for meget spegepølse idag :sneaky2: Ikke 3 stjernet, men sådan en rigtig giftig slagter en. Det var maven ikke glad for. DÅRLIG GAINER MAD! :nonono:

Halvanden time Wing Tsun efter træning... Jeg bliver aldrig ninja :bruce::crybaby:

Tirsdag 28/3-2006 Vesterbrogade

Squat

20x105kg - det var ikke 100% iorden, men måtte da ned på knæ da den var hængt på plads i racket :surrender:

Decline Bænk

6x110kg - FUK! havde ikke indstiller lortet ordenligt, så ramte racket 3 gange.

7x110kg - 8!! hvorfor tog jeg ikke 8!! jeg kunne godt!!

Incline DB

6x39kg

6x39kg

Chin-Ups (egenvægt + x kg)

7x5kg

7x5kg

Seated Rows

6x100kg

6x100kg

Dødløft

8x90kg

8x90kg

Shoulder Press

6x29kg

6x29kg

Kneeling Triceps (snor)

6x35kg

7x35kg

One Arm Preacher Curl DB (hammer)

2x6x17kg

2x6x17kg

Seated Calf Raises

7x65kg

7x65kg

Dragon Flags

1x12

1x12

45º Side Bends

2x12x10kg

2x10x10kg

Ikke ligefrem en 1. plads træning.... Men alt var med på programmet... Armene gad ikke noget idag, men det gør de jo aldrig :dry:

Og så måtte jeg gå et hak længere ud i trænings bæltet, så følte mig lidt fed idag.... Så fik lidt pigerlige tanker "Er jeg tyk?" :tongue:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Ikke ligefrem en 1. plads træning.... Men alt var med på programmet... Armene gad ikke noget idag, men det gør de jo aldrig :dry:

Og så måtte jeg gå et hak længere ud i trænings bæltet, så følte mig lidt fed idag.... Så fik lidt pigerlige tanker "Er jeg tyk?" :tongue:

Hey der :yo:

Selvom det ikke var en 1 plads ser det da ud til at gå lidt bedre :bigsmile: ... Du kommer da afsted til tiden og får faktisk gennemført din planlagte træning :cool::bigsmile::superman: ...

Det er nemlig det der skal til for at blive leeeee' :devil:

Pigerlige tanker :tongue: ... Jeg vil med glæde svare på spørgsmålet hvis du poster et pic eller møder op i centret :w00t::innocent::bigsmile::tongue::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hey der :yo:

Selvom det ikke var en 1 plads ser det da ud til at gå lidt bedre :bigsmile: ... Du kommer da afsted til tiden og får faktisk gennemført din planlagte træning :cool::bigsmile::superman: ...

Det er nemlig det der skal til for at blive leeeee' :devil:

Pigerlige tanker :tongue: ... Jeg vil med glæde svare på spørgsmålet hvis du poster et pic eller møder op i centret :w00t::innocent::bigsmile::tongue::cheer:

Hellooo Cat :smile:

Det kan du have helt ret i. Det var også helt rart at kunne klappe notat-bogen sammen og vide at alt havde fået en tur. :4thumbup:

He he, ja det kunne du tænke dig :tongue: Men nu er det måske meget godt med et "bulk" billede inden jeg skal på cut. Så hvorfor ikke...

Ikke så meget som én rille i maven, - man kan også se på billedet jeg leder efter makeringerne where have all the abs(flowers) gone... :tongue: :4whistling:

underwearnoabs3wk.jpgnickaugermol3uq.jpg

Alt fedt sidder lige midt på maven :dry: Og bare til sammenligning med hvad målet er...

Første billede er fra sommer 2005 det er andet er fra marts 2006

Armerne skal der ikke kigges på... :sneaky2:

back20054mc.th.jpg back20068rc.th.jpg

Kom til at save 2006 billedet i sort/hvid af gammel vane og nu er det for sent at lave om på. (er også lidt for hurtig på delete knappen)

Men man kan vist stadig se forskellen... (sjovt nok samme bukser, nu kan de bare sidde uden bælte :blush: )

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Hehe :bigsmile::hehe:

Jeg har bare en cool effekt :w00t: ... :poking: til dig om et billede en enkelt gang og får straks to :cool::firebounce::cheer: ...

At dømme ud fra rygbilledet ser det da umiddelbart ud til at der er kommet noget mere masse :devil::yahoo::superman: .... Bliver spændende at se udviklingen når du bliver cuuuuuuut :wub: ...

Kan godt være abs'ne er væk :wink: - men tøsetankerne ka' du godt droppe :tongue: ... Er jo ikke tyk :nonono: ...

Der skal godt nok ikke mange måneders cutning til før du er total strandklar :cool: og endnu mere nice :4winkkiss::bowdown: :banana3: :tongue4:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hehe :bigsmile::hehe:

Jeg har bare en cool effekt :w00t: ... :poking: til dig om et billede en enkelt gang og får straks to :cool::firebounce::cheer: ...

At dømme ud fra rygbilledet ser det da umiddelbart ud til at der er kommet noget mere masse :devil::yahoo::superman: .... Bliver spændende at se udviklingen når du bliver cuuuuuuut :wub: ...

Kan godt være abs'ne er væk :wink: - men tøsetankerne ka' du godt droppe :tongue: ... Er jo ikke tyk :nonono: ...

Der skal godt nok ikke mange måneders cutning til før du er total strandklar :cool: og endnu mere nice :4winkkiss::bowdown: :banana3: :tongue4:

/Cat

Ja, jeg ved heller hvad der skete... Godt du ikke skrev "overfør penge til min konto" :tongue:

Tak, jeg vil så prøve at ligge tøsetankerne fra mig :blush:

Jeg tror dog... Desværre... At jeg skal tabe over 5kg, min krop lager fedt hemlige steder :sneaky2: Men det er også derfor cut starter i april

Jeg er godt nok også spændt på at se hvad der sker når jeg skal cutte, jeg fik ikke abs ordenligt frem sidste år (fejl ernæring), så glæder mig til at se om der står Dragon Flags hen over dem i år :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg ved heller hvad der skete... Godt du ikke skrev "overfør penge til min konto" :tongue:

Tak, jeg vil så prøve at ligge tøsetankerne fra mig :blush:

Jeg tror dog... Desværre... At jeg skal tabe over 5kg, min krop lager fedt hemlige steder :sneaky2: Men det er også derfor cut starter i april

Jeg er godt nok også spændt på at se hvad der sker når jeg skal cutte, jeg fik ikke abs ordenligt frem sidste år (fejl ernæring), så glæder mig til at se om der står Dragon Flags hen over dem i år :tongue::laugh:

Det prøver jeg næste gang :tongue:

5kg - det smider du da hurtigt :superman: ...

Kan i hvert fald sagtens la' sig gøre i løbet af et par måneder eller 3.... Så det skal nok blive super godt :4thumbup: ...

Hemmelig steder ?? - Det vil jeg bare slet ikke høre mere om :4whistling: :nonono::laugh::tongue:

Jeg har set dig labe Dragon Flags, og er ret sikkert på det nok skal være tatoo'et på :w00t:

Link to comment
Share on other sites

6x90kg - Manglede en spotter, og turde ikke gå efter 7

7x90kg - Total iorden spotter, han rørte den ikke og han ville kun tage ved, hvis den røg ned. En spotter lige efter mit hjerte

5x95kg - Igen, total iorden spotter. Men for fí'lan det var tungt.

He he det lyder som en rigtig god spotter..... :devil:

Måske ku det være den kære trooper...... Jeg spottede ihvertfald på din skrå bænk et af de første gange du var deroppe. Og jeg kør en meget stringent politik: jeg holder mig absolut væk, medmindre jeg skal :innocent:

Du er ham den nye oppe i wtcentret, der kører breathing squat.......... :smile:

Jeg er ham den lange som er blevet mager efter speciale-lortet :w00t:

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

He he det lyder som en rigtig god spotter..... :devil:

Måske ku det være den kære trooper...... Jeg spottede ihvertfald på din skrå bænk et af de første gange du var deroppe. Og jeg kør en meget stringent politik: jeg holder mig absolut væk, medmindre jeg skal :innocent:

Du er ham den nye oppe i wtcentret, der kører breathing squat.......... :smile:

Jeg er ham den lange som er blevet mager efter speciale-lortet :w00t:

Du stak af efter du havde sagt "så skal der squat'es"... :unhappy::tongue: Manglede en ordenlig spotter til squat den dag

Du skal jo stå som fast inventar når jeg skal bænke :4thumbup: :tongue:

Jeg hader når folk tager ved så snart det begynder at gå langsomt... Langsom er ikke det samme som i-stå :sneaky2:

Mager...? :eh: Gad godt have set dig den gang, for du er da stadig kæmpe nu :devil:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Var lidt forkølet idag, jeg skal have flyttet sengen væk fra vinduet. Det trækker igennem det gamle lort.

Så tog den lidt med ro idag. Så skippede seated rows, shoulder press, skrå mave, men for en gangs skyld var det planlagt hjemmefra.

Så har ikke så meget at brokke mig over idag.

Torsdag 30/3-2006 Vesterbrogade

Leg Extensions

9x50kg

8x50kg - øv

Skrå Bænk

7x95kg

6x95kg - øv

Chest Press (smal greb)

14x90kg

8x100kg

Ville bare lave noget som kroppen overhovedet ikke var vant til.

Pec Deck

7x90kg

6x90kg

Rear Pull-Ups (egenvægt + x kg)

8x5kg

8x5kg

Den stang er så skide glat, men der er kommet lidt styrke i nallerne. Så det er okay.... Indtil videre...

Dødløft

9x90kg

8x90kg - hvorfor blev man ikke født med en stor stærk finger, så kunne man træne med luffer... Nå jeg vrøvler... Dumme fingre :sneaky2:

Bench Dip

10x41kg

12x41kg

Barbell Curls (stang ikke medregnet)

12x30kg

8x35kg

Dragon Flags

1x12

1x12

Seated Calf Raises

8x65kg

8x65kg + 5 halve reps dam det brændte...

Træningen var god selv med lidt sygdom, så ret tilfreds... Bortset fra "Bananaphone" sangen kørte på repeat i mit hoved.

Ring ring ring ring ring BANANAPHONE... ring ring ring ring BANANAPHONE! I got this feeling, it's a appealing... my cellular, bananalur phooone... :4whistling:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

He he, er det ikke den lejlighed hvor du sagde der var en masse larm...? Så er det lettere at flytte sengen :laugh: (og jeg skal jo også snart flytte)

Desuden har jeg heller ikke råd til at købe en lejlighed :dry: Gid jeg havde...

Der ligger som regel lidt lommeuld i skålen i netto, når jeg har betalt :laugh:

Ingen penge har vi nok af og nyt tøj har vi haft... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du stak af efter du havde sagt "så skal der squat'es"... :unhappy::tongue: Manglede en ordenlig spotter til squat den dag

Du skal jo stå som fast inventar når jeg skal bænke :4thumbup: :tongue:

Jeg hader når folk tager ved så snart det begynder at gå langsomt... Langsom er ikke det samme som i-stå :sneaky2:

Mager...? :eh: Gad godt have set dig den gang, for du er da stadig kæmpe nu :devil:

Jeps holder mig fra squat og dødløft....... selvom den sidste var min gamle yndling...

Jeg skal nok spotte når jeg har tid, men jeg bruger ikke selv den slags tricks :tongue:

men vedrørende spotning: ja, jeg forsøger meget kraftigt at instruere folk: du skal IKKE røre den, men alligevel vild e altid gerne lige.... men det er svært fordi når jeg endeligt skal have hjælp, så skal jeg også have hjælp NUUUUU :devil:

vedr mager:

tjah der er sgu røget en del masse især arme og bryst, men jeg har det egentligt ok med det.. ligenu og de næste uger inden jeg yderligere skal miste styrke på cuba, kører jeg noget hst-værk..... det værste er sgu min bænk.. men det er jo klart når jeg kørte så meget på den før, så er det jo den jeg vil miste mest på.. men ligger konsekvent 15kg under mht vægt/reps :cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

God fysik :devil:

Det kan da godt være at du ikke ligefrem har Hc abs, men det er de færreste der kan bevare en sixpack når man gainer. Men du er jo heller ikke fee' på nogen måde, så mon ikke de gemmer sig lige inde bagved.

Så når du cutter næste gang så bliver det så fucking LEE' :devil:

Ps. Ham modellen der ligner sgu da David Beckham med 15kg ekstra muskelmasse :4thumbup:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Trooper>> Jeg så du var der nede i dag. Jeg nåede bare ikke at komme over og sige hej da jeg var sent på den til wing tsun :blush:

God fysik :devil:

Det kan da godt være at du ikke ligefrem har Hc abs, men det er de færreste der kan bevare en sixpack når man gainer. Men du er jo heller ikke fee' på nogen måde, så mon ikke de gemmer sig lige inde bagved.

Så når du cutter næste gang så bliver det så fucking LEE' :devil:

Ps. Ham modellen der ligner sgu da David Beckham med 15kg ekstra muskelmasse :4thumbup:

Takker...

Jeg er lidt spændt på at se hvad der ligger bag fedtet, for har ikke brugt andet end dragon flags. Total wannabe Hc :cool:

hc20045od.jpg

Hvis jeg i år bare er i nærheden af hans 2004 form, så er jeg godt tilfreds.

Lidt synd jeg ikke kunne finde et bedre billede, så man kan se hvor massiv han i virkeligheden var (er):devil:

Synes bestemt også, at du har en glimrende form. Mit gæt er, at der ikke skal så meget til, hvis du vil have abs. 5 kg lyder for meget.

Tak tak.

Jeg er heller ikke 100% sikker på det er 5kg der skal af. Jeg ved bare fra sidst at min krop er god til at sprede fedtet, så både pat værk, røv og arme kommer til at krympe en del :dry:

Men jeg slanker også kun til six packen er fremme, - så er 4kg nok så stopper jeg der :smile:

Lige en trænings notering. Blev 1. grad til Wing Tsun idag

Så nu er jeg lidt mere ninja :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Lige en trænings notering. Blev 1. grad til Wing Tsun idag

Så nu er jeg lidt mere ninja

Aber doch... sike da en schweinhund...

med mine tre gange basistræning er jeg næpe kandidat, men har nok gjort den fejl at jeg ikke bare er starte på de 'rigtige' hold det vil jo passe fint med min nuværende hst + ekstra lir cyklus....

Skulle du til noget graduering eller får man bare første grad sådan i en session??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share