Hvilket program bruger I til kcal tælling?


Lasse T
 Share

Recommended Posts

er det ikke nogen som har brugt eller bruger helsevagten, jeg er ved at prøve det gratis i en uge, og programmet virker bare.

Det er et meget nemt program at følge og syntes at i skulle prøve det gratis i en uge.

andre der har prøvet programmet?

Jeg er også ved at prøve det gratis i en uge - og har allerede bestilt et halvt års abonnement! Synes det er alletiders, fordi det er online og jeg har ikke Exell derhjemme.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

til jer der bruger kropkost-programet. er der nogle er jer der har oplevet problemer med efter et stykke tid at der kommer en fejl melding, når man vil tilføje en ny madvarer?

Og har I fundet en løsning?

det skal lige sige, at det virkede fint det første stykke tid jeg brugte programet.

jeg er også prøvet at downloade det på ny, men det hjælper heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

til jer der bruger kropkost-programet. er der nogle er jer der har oplevet problemer med efter et stykke tid at der kommer en fejl melding, når man vil tilføje en ny madvarer?

Og har I fundet en løsning?

det skal lige sige, at det virkede fint det første stykke tid jeg brugte programet.

jeg er også prøvet at downloade det på ny, men det hjælper heller ikke.

Jeg bruger kropkost og ja, har også oplevet at nogle af mine kolonner "døde". Det vil sige at der kom sådan nogle her ###### i nogle af felterne. Er det det du også oplever? For ja, den eneste måde jeg fik det væk på var ved at slette mit gamle program og downloade et helt nyt - irriterende. Men hvis du finder en anden m¨rde at løse det på så sig endelig til?

Det lyder dog underligt at dette slet ikke virker for dig? Har du slettet det gamle program?

Link to comment
Share on other sites

Vi bruger Master Diætisk i skolen. Det er ret avanceret og indeholder mange gange flere madvarer end krop og kost. Desuden beregner det automatisk alt hvad du får af vitaminer, mineraler m.m. og hvad anbefalingerne af de forskellige ting er til forskellige aldersgrupper og køn.

Jeg bruger dog krop og kost derhjemme, da det er noget hurtigere og nemmere at bruge, grundet de færre funktioner.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Jeg bruger kropkost og ja, har også oplevet at nogle af mine kolonner "døde". Det vil sige at der kom sådan nogle her ###### i nogle af felterne. Er det det du også oplever? For ja, den eneste måde jeg fik det væk på var ved at slette mit gamle program og downloade et helt nyt - irriterende. Men hvis du finder en anden m¨rde at løse det på så sig endelig til?

Det lyder dog underligt at dette slet ikke virker for dig? Har du slettet det gamle program?

Nej ikke helt det jeg oplever.

Det er når jeg tilføjer en ny madvare med protein indhold osv inde i fødevaretablen.

Så allerede når jeg har indtastet i den første kolone, kommer der den der fejlmeddelse: "Microsoft Excel har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden." hvorefter excel gendanner mine dokumenter. Og dette er selv om min pc er ny formateret og jeg har download programmet påny. efter jeg har tilføjet lidt nye madvarer, så sker dette.

Nogen der har oplevet det samme?

Edited by claus_6
Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger kropkost og ja, har også oplevet at nogle af mine kolonner "døde". Det vil sige at der kom sådan nogle her ###### i nogle af felterne. Er det det du også oplever? For ja, den eneste måde jeg fik det væk på var ved at slette mit gamle program og downloade et helt nyt - irriterende. Men hvis du finder en anden m¨rde at løse det på så sig endelig til?

Det lyder dog underligt at dette slet ikke virker for dig? Har du slettet det gamle program?

Det er også sket for mig (######), hvis jeg har forsøgt at kopiere tekst mellem cellerne. Hvis jeg manuelt vælger fødevarer ud fra listen, undgår jeg problemet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
.. men tænkte så hvilke alternativer der var..

Såe.. hvilke programmer bruger I til at smide jeres kost i...?? :smile:

Hej

www.madital.dk - du indtaster kost og motion og programmet regner det hele ud for dig ... gratis :wink:

Det er nemt at tilføje nye varer m.m. og du får info om vitaminer/mineraler ud over kalorier.

Mvh Lone

Link to comment
Share on other sites

Bruger http://www.vidaone.com/mpd_ppc.htm

det er et ppc program der bare spiller, tilpas enkelt i brug med en masse avancerede features hvis man vil det.

Hvis man har en smartphone der kører på windows platformen kan man have en reminder om sine mål, hver gang man kigge rpå sin telefon.. Svedigt :smile:

Programmet koster meget lidt, så det er bare at gøre det hvis man har en smartphone.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger kropkost og ja, har også oplevet at nogle af mine kolonner "døde". Det vil sige at der kom sådan nogle her ###### i nogle af felterne. Er det det du også oplever? For ja, den eneste måde jeg fik det væk på var ved at slette mit gamle program og downloade et helt nyt - irriterende. Men hvis du finder en anden m¨rde at løse det på så sig endelig til?

Det lyder dog underligt at dette slet ikke virker for dig? Har du slettet det gamle program?

Er det ikke bare et spørgsmål om at cellerne er for korte. Det vil sige at programmet ikke kan vise hele teksten, og derfor vælger ####. Prøv at hive lidt i den, og se om det ikke hjælper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share