Gladiator Gym


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Jeg er netop flyttet til Vanløse, og vil derfor finde et nyt sted. Gladiator Gym ligger lige i den umiddelbare nærhed, har jeg fundet ud af. Jeg forsøgte at kigge indenfor, men da man skal bruge chip for at komme ind, fik jeg ikke meget ud af det.

Er der nogen mol'ere der kender stedet? Hvordan forholder det sig med udstyr - størrelsen af håndvægte osv osv ?

Håber at der er nogen der ved noget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Det er en af mine gamle bekendte (har ikke snakket med ham i et stykke tid) der har det.

Kent havde frederiksberg fitness, men måtte flytte lokaler, og det er så blevet til Gladiator gym.

De har alle de vægte i har brug for, men maskinerne er ikke af nyeste dato.

Der er blandet klientel (lige fra rockere til pensionister), med overvægt på frie vægte. Kan klart anbefale ihvertfald at få en prøve time.

Det hedder iøvrigt Gladiator gym, fra dengang han var en af gladiatorerne på tv3, han var "wulf"....

Link to comment
Share on other sites

Tak for dit svar atomnissen. Og for de lidt uddybende oplysninger.

Jeg var faktisk nede og få en prøvetime i går. Du har helt ret mht. det blandede klientel, så dog ikke så meget til pensionisterne i går. En del ret store BB gutter. Træner normalt i IK99 så det er længe siden jeg har set den slags. Derudover nogle lidt skumle tøser, men nok om det. :wink:

Her har I lige mit mini review. Stedet er sådan set ganske udmærket. Omkædning, bad osv. skal man nok ikke tænke så meget over. Det er der, men er pænt nasty. Men det er jo heller ikke det man kommer der for. Der er som atomnissen siger masser af frie vægte og en masse maskiner af ældre dato. Bruger ikke selv maskiner så det er jeg ret ligeglad med. Der er 3 "racks" til bænk. Hvoraf 2 af dem kan rejses til incline. Derudover er der et squat rack. Masser af håndvægte. Ved ikke helt hvor højt de går op. Bruger ikke selv så meget håndvægte så jeg kiggede ikke efter. Men forholdsvis højt tror jeg. Mit eneste problem er at man jo på de der typiske "fitness bænk racks" ikke lige kan justere hvor bredt det skal være. Jeg bliver derfor nød til at bruge squat racket for at få et greb der er bredt nok. Testede det lige med en lav vægt og det bør kunne lade sig gøre :smile: Men jeg kan forestille mig det bliver lidt ubehageligt at lave en halv pullover for at lægge vægten tilbage i et max forsøg :dry: Her vil jeg nok foretrække en spotter.

Alt i alt et fint center efter min mening. Der er i hvert fald vægte og træningsstemning. Dejlig mørk kælder :bigsmile: Jeg kørte dødløft i går og man må godt larme. Så det skal man i hvert fald ikke frygte. Der er også mulighed for dips og chin/pull-ups. Til dem der er interesserede er der også kabeltræk. Det koster 549 kr. for de første 3 måneder for nye medlemmer. Overvejer lidt at melde mig ind, da der er lidt langt til IK99 fra mig. Hmm, men foretrækker nu stadig IK. Men Jeg vil til hver en tid hellere træne i Gladiator end Fitness.dk/Sats. No offence. Har kun været i en Fitness og to Sats, og det var ikke lige mig. Ved godt der er forskel på dem.

Link to comment
Share on other sites

De har ikke en hjemmeside.

Man er vist ret velkommen til at få en prøvetime. Tror der er personale fra 16-19. Når man har et chipkort kan man træne fra 06-24 eller noget i den stil.

Jeg gik i hvert fald bare derned og sagde jeg gerne ville prøve en træning. Tøsen spurgte så om jeg var interesseret i at hun skulle instruere mig, jeg takkede bare nej og fik lov til at træne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har indmeldt mig igår. De har åbent fra 06-22 og der som skrevet personale ml 16-19 på hverdage.

Kent, som vist er tidligere ejer og nu blot instruktør, fortalte at prøvetimer ikke var noget de tilbød mere, da de havde oplevet megen misbrug. Men man kan åbenbart godt alligevel...

Det er dejlig gym-agtigt. Badeforholdene er dog de værste jeg endnu har set..

Link to comment
Share on other sites

Ellers kan jeg til dem som skulle være interesseret, fortælle at der også ligger et af de der, lidt hemmelige steder på bogholder alle i Vanløse. Det ligger i en kælder, og udover styrketræning har de også et bredt udsnit af kredsløbsmaskiner og underviser også i Wing Tsun. Badefaciliteterne er væsenligt bedre end GG, og det bedste af det hele er prisen Kun 195 kr. pr. måned over pbs i 6 måneder.( dog uden kampsport)

Link to comment
Share on other sites

Lyder også som et ret cool sted Ron. Værd at overveje til en anden gang. Lyder ret billigt.

Jeg meldte mig dog også ind i GG idag. Det er alt for tæt på mig til at modstå. Kan seriøst gå dertil på under 5 min. Snakkede også lidt med Kent den tidligere ejer. Flink fyr i øvrigt. Han gjorde meget ud af at fortælle at man ikke måtte tage venner med ned og træne. Noget der åbenbart har været meget misbrug af. Han fik også lige fortalt et par andre nye medlemmer at det altså ikke er et fitnesscenter, men et træningscenter. Meget griner. Ved ikke lige hvor forskellen ligger. Tror bare han mener det ikke lige er den smarte pop-fitness-stil de kører. Men fitness træning kan man jo sagtens lave dernede. Især når man plejer at træne i IK99. Der er en del flere maskiner og cardiomuligheder.

Hende der gav mig lov til en prøvetime sagde i øvrigt at det var hendes første dag. Så det kan være det var derfor hun gav mig lov :-) Hun kendte heller ikke til 549 kr. tilbudet for nye medlemmer

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg træner også selv i IK99 som bare er super og kanon fedt man må droppe vægtene uden der er nogen der er efter en. Ikke mindst prisen på ~63kr/mdr.

Det eneste, der trækker ned, er at jeg også bor i Vanløse og der er sq lidt halvlangt når jeg ikke i forvejen er i skole ved siden af.

Hvor meget koster GladiatorGym?

Kunne godt være jeg også skulle kigge nærmere på det der ligger på Bogholder allé.

Ron9: Hvordan er mulighederne for dødløft, squat osv der?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Jeg træner også selv i IK99 som bare er super og kanon fedt man må droppe vægtene uden der er nogen der er efter en. Ikke mindst prisen på ~63kr/mdr.

Det eneste, der trækker ned, er at jeg også bor i Vanløse og der er sq lidt halvlangt når jeg ikke i forvejen er i skole ved siden af.

Hvor meget koster GladiatorGym?

Kunne godt være jeg også skulle kigge nærmere på det der ligger på Bogholder allé.

Ron9: Hvordan er mulighederne for dødløft, squat osv der?

Jeg vil gerne høre noget mere om, hvordan begge gyms er. Jeg bor også i Vanløse, og både Bogholder Allé og Finsensvej er jo lige om hjørnet. Så alle anmeldelser er velkomne :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne høre noget mere om, hvordan begge gyms er. Jeg bor også i Vanløse, og både Bogholder Allé og Finsensvej er jo lige om hjørnet. Så alle anmeldelser er velkomne :superman:

:smile:

Så skal du/i klart vælge fitness centeret på bogholder alle..

De har lige investeret i proffesionelt eleko udstyr, til død, squat og bænkpress og underlag så man bare kan droppe vægten når man f.eks dødløfter.

Og det bedste.... de har kalk og man kan bare bruge løs..

Kan ikke huske hvad kampsport koster, men er vist ikke så dyrt.

I hvert fald koster styrke og fitness kun 195,- om måneden..

Link to comment
Share on other sites

Så skal du/i klart vælge fitness centeret på bogholder alle..

De har lige investeret i proffesionelt eleko udstyr, til død, squat og bænkpress og underlag så man bare kan droppe vægten når man f.eks dødløfter.

Og det bedste.... de har kalk og man kan bare bruge løs..

Kan ikke huske hvad kampsport koster, men er vist ikke så dyrt.

I hvert fald koster styrke og fitness kun 195,- om måneden..

Hey Thunder

har du en konkrete adr. på fitness centeret på Bogholder Allè? Da jeg kunne ikke finde en adr. på centeret nogen andre steder.

På forhand tak.

Link to comment
Share on other sites

Hey Thunder

har du en konkrete adr. på fitness centeret på Bogholder Allè? Da jeg kunne ikke finde en adr. på centeret nogen andre steder.

På forhand tak.

Nej.. det er også lidt hemmeligt. :smile: Jeg kan ikke huske gade nr. men, hvis du kommer fra Jernbane allé så ligger det ca. 50 meter nede, på din højre hånd. Det ligger inde i en gård, hvor der også er en børnehave og nogle kontorbygninger. Over i hjørnet af gården er der en trappe, som fører ned i kælderen, og bingo, dernede ligger det så. Jeg skal nok prøve at kigge efter gade nr. i morgen når jeg har trænet..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share