Quiz om meneskets udvikling


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Et af spørgsmålene i quizzen lyder: "Hvor når begyndte menneskehjernen for alvor at vokse?"

Dem af jer, der ikke føler at I helt har været en del af den udvikling kan undlade at poste noget, men I andre kan skrive jeres score her - ærligt og den score der blev opnået i første forsøg! :smile:

Quiz om menneskets udvikling

(Tak til Myomax som er hjernen bag indholdet i quizzen)

Link to comment
Share on other sites

Dem af jer, der ikke føler at I helt har været en del af den udvikling kan undlade at poste noget, men I andre kan skrive jeres score her - ærligt og den score der blev opnået i første forsøg! :smile:
Jeg var vist ikke helt med i den menneskelige udvikling dengang, men er med nu og i fremtiden :4thumbup:

Jeg fik kun 53% :laugh:

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

60% :blush: Hvilket er alt for lavt for mig :)

Men der er rigtig synd at man ikke kan se svaret, og derved hvorfor det er rigtig :) Jeg gad da godt vide hvornår mennesket brugte sten første gang...

xxx år siden lavede man det man anerkender som de første redskaber. Om man har brugt sten tidligere til at f.eks. kaste med kan man ikke sige.

UPS: det skulle jeg måske ikke afsløre :blush: Så nu er det rettet

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

75%

De første 10 var nemme, men så var der nogle, hvor jeg kun kunne udelukke ét ud af de tre svarmuligheder - og synes da selv at jeg var lidt uheldigt, da det også er et emne jeg synes er utroligt interessant :smile:

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Share