MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Lyder som om vedkommende kunne være verdens klogeste person :cool:

Mon...... dog...... :tongue:

Hej M

Det er vist ved at være længe siden jeg har skrevet i din log, men vil bare sige jeg stadig læser trofast med, og det er sgu' efterhånden nogle solide løft du præstere (hvilket du jo aldrig har hørt før). :laugh:

:superman:

Hej og Tak! :smile: Altid hyggeligt når du lige smider en hilsen :smile:

Marianne, jeg er bange for at du har smittet mig. Jeg har også fået hold i nakken nu!!

LOL - en boomerang :laugh: Mener du så stadig hold i nakken er et udtryk for svaghed? :tongue:

Tag et par ipren og kan Busted så ikke lave noget magi på dig? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Puuuhha - det bør du også have :nonono:

Der var en gang en SL'er der sagde til mig "Biceps bruges ikke til bænkpres - overhovedet. Men gode guns bruges til at holde bænkpres-trøjen på plads!"

DER! har du din grund til aldrig springe bicepstræningen over!

:tongue:

For REAL? Sådan har jeg aldrig tænkt på før. Ellers kan et par fede mormor-arme vel også gå an. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja nu er det jo bare bevist at det kan ske for selv den bedste.

JA! Det så vi jo allerede i aftes :4whistling:

For REAL? Sådan har jeg aldrig tænkt på før. Ellers kan et par fede mormor-arme vel også gå an. :laugh:

Ja, for REAL han sagde det! Jeg tror dog primært det var udslag af ganske god humoristisk sans :laugh:

Men har du ikke set, hvordan de tynde SL'ere bare syer ærmerne ind, hvis de ikke er stramme nok? :tongue: Det er dog ikke en løsning jeg synes du skal gå efter. Du skal passe dine curls!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21. januar 2010

Så skulle der trænes bryst og skulder! Jeg tror næsten det var store-PEC dag i dag..

Opvarmning med lidt smidighed og mobilisering

DB incline Press

10 * 15 kg

10 * 15 kg

5 * 20 kg

5 * 20 kg

5 * 25 kg

3 * 30 kg

5 * 30 kg

6 * 30 kg

5 * 25 kg

5 * 25 kg

8 * 25 kg (8 - bare fordi jeg kunne :smile:)

Første gang med 30'erne :smile: Første sæt med dem var shit - jeg failede på 3. rep :dry: Jeg var uforberedt og ukoncentreret, så jeg var ved at få den ene DB i hovedet og den anden kom aldrig højere op end skulderhøjde - angry1.gif Heldigvis spottede Nissen, så jeg fik lige en opsang og fik samlet mig lidt og så gik det bedre i de næste sæt :alright: Også tak til Simon for spot :smile:

DB incline flyes

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

DB shoulder Press, seated

8 * 17.5 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 17.5 kg

8 * 17.5 kg

8 * 17.5 kg

8 * 17.5 kg

Rear DB lateral raise, standing

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

Jge skulle nok have supersættet noget, for første øvelse tog ganske lang tid. Til gengæld droppede jeg i dag rotator cuff-øvelserne upsvb9.gif :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 23. januar 2010

Bentræning :smile:

Træning med The Bims, The Bams og The Fred :smile:

Opvarmning med udstræk og glute bridge

Squat

10 * 20 kg

5 * 40 kg

5 * 40 kg

5 * 60 kg

5 * 80 kg

3 * 92.5 kg

Jeg ved ikke helt, hvad der skete, men formen var ikke helt god, så jeg (Bims/Bams) besluttede, at jeg ikke skulle squatte mere i dag. Jeg synes det var lidt overdrevent, for selvfølgelig er 92.5 kg tungt for mig, men på den anden side vil jeg jo heller ikke bare løfte på bekostning af teknikken. Men for at sige det mildt var jeg ikke tilfreds med min egen præstation :smile:

Keystone Dead lift

10 * 60 kg

10 * 80 kg

8 * 100 kg

8 * 105 kg

5 * 110 kg

5 * 110 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

Snatch grip Dead lift

10 * 40 kg

10 * 50 kg

6 * 50 kg

6 * 50 kg

6 * 50 kg

5 * 50 kg

Lidt for sløset teknik i de første par sæt. Derefter 100% fokus og det kostede lidt på reps. Første 5 sæt stående på klods - sidste sæt fra gulv :smile:

Jeg nåede ikke maveøvelser - har man hørt det før :unsure::tongue: Min lænd er ristet i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Her er til gengæld lidt (bizar) eye-candy til dig.

I'm like :blink::crazy::laugh:

Mandag d. 25. januar 2010

guns guns guns guns guns!

Lying triceps extensions, decline (EZ)

10 * 33 kg

10 * 33 kg

10 * 33 kg

10 * 33 kg

10 * 33 kg

10 * 33 kg

10 * 33 kg

Den giver mig stadig lidt ømme albuer, men så nævnte Nissen, at Netto har neopren albuekoger på tilbud i denne uge, så det fik jeg lige købt efter træning :smile: 29 kr pr. stk :smile: Fik også lige nogle knækogere i kurven, str. large og medium, da jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle bruge, så hvis nogen mangler et par large har jeg nogle billigt til salg :smile:

DB incline Curls

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

Rope push down

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

15 * 15 kg

15 * 15 kg

15 * 15 kg

korte pauser => pump i triceps :4thumbup:

BB Curls

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

12 * 35 kg

Gik lidt ned i vægt og op i reps i forhold til de sidste gange. Til gengæld var der lidt mindre cheat, så de var stadig tunge :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25. januar 2010

guns guns guns guns guns!

Jeg så dig køre curls, så jeg valgte ikke at springe mine guns over i dag :smilerock: (Andet havde vel også været en hån mod alt det gun-prygleri, I havde gang i, i den anden ende af kælderlokalet) :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad lige forleden og tænkte over det med mormorarmene... :laugh: :laugh: Nej tak til flabby arms!

Nej, føj da et grimt billede :crazy:

Tirsdag d. 26. januar 2010

Chin up (uh)

8 * BW

5 * BW

6 * BW

6 * BW

4 * BW*

6 * BW

6 * BW

*Stangen vi har til pull up er en anelse bøjet, så jeg forsøgte et enkelt sæt i power rack'et, men det fungerede slet ikke og jeg fik derfor kun 4 reps. Vendte derefter tilbage til den sædvanlige stang. Jeg må bare prøve at vende mig hver anden gang, så jeg ikke trækker skævt og ellers arbejde for at få den skiftet.

DB Rows

8 * 47 kg

8 * 47 kg

8 * 47 kg

8 * 47 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

Heavy :devil:

Machine Rows, elbows out in

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

Det var meget fristende at sætte vægten lidt ned undervejs, men jeg holdt ud :4trumpet:

Pull Down, narrow parallel grip

12 * 55 kg

12 * 55 kg

12 * 55 kg

12 * 55 kg

12 * 55 kg

12 * 55 kg

12 * 55 kg

Helt alene i hulen til sidst. Det er sjældent det sker, så det krævede ekstra selvdisciplin at få de sidste sæt :4whip: :4thumbup:

Edit: Elbows out -> elbows in :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 27. januar 2010

DOMS i lats og obliques. Sikkert efter hhv. pull downs og DB rows i går. Derfor tog opvarmningen også lidt længere tid :smile:

Opvarmning med skuldermobilisering og smidighed :smile:

BB Bench Press

8 * 20 kg

5 * 40 kg

5 * 40 kg

5 * 50 kg

5 * 50 kg

5 * 65 kg

5 * 70 kg

5 * 65 kg

5 * 65 kg

5 * 65 kg

De 70 kg - bare fordi jeg ku'! men dog lidt tunge og usikre, så valgte at tage resten af sættene med 65 kg :smile:

DB incline Press

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

DB lower incline flyes

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

Hug the bear - don't push the bear!

supersættet med

DB laterals

10 * 8 kg

10 * 8 kg

10 * 8 kg

10 * 8 kg

10 * 8 kg

10 * 8 kg

10 * 8 kg

For et par dage siden skulle jeg fortælle Tunen om det par unge fyre, der lavede de mest stricte rows jeg nogensinde har set. Jeg har ikke lyst til at sige noget grimt om dem, men det vil vist ikke være nogen overdrivelse at sige, at de ikke har styrketrænet i lang tid. De er kajak-roere og sætter en ære i at træne i badetøfler og billabong-shorts, ligesom resten af team badeshorts... Hvad der var rigtig smukt ved deres rows var, at de lavede dem samtidig på to bænke og med insane 15 kg DB's. Nissen og jeg trænede sammen, mens disse smukke rows blev udført og han havde været så venlig at døbe det 'synkrone prinsesse rows'.

Jeg fortæller malende (og kommer faktisk uretmæssigt til at sige, at det var 12.5 kg DB's de havde brugt). Nissen står og griner og venter forventningsfuldt på jeg får fortalt færdigt. Først alt for sent opdager jeg, at han storgriner - både af historien, men også af mig, for de to unge fyre sidder bag et stativ i deres badeshort og klip-klapper og rækker hånden op og siger "Ja, det var så os" :w00t::laugh:

Ja, sådan er jeg. Jeg bagtaler ikke folk. Jeg siger det right to their face! :blush:

I dag huggede jeg med Simon, Nissen, Tunen, Johnny Bravo, Andreas, The Chris, The Fred, Morten Svannik og måske også nogle flere jeg har glemt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu du har brudt isen kan du jo nok også godt få lov til at optage en lille film af dem under deres 'synkrone prinsesse rows'?

Og fornemt træningspas til pecs!

Haha - det er jeg ikke sikker på, jeg vil udfordre :laugh:

Jeg kan selvfølgelig spørge Nissen og Tunen om de vil tage ens træningstøj på (det har de nemlig) og lave en demo :unsure: Jeg vurderer dog chancen for de stiller op til fotosession som: Meget dårlig

Lækker bænk! :4thumbup:

Og lol@historien om synkrone prinsesse rows. :laugh:

@bænk/brysttræning:

Tak begge to - det går faktisk rigtig godt med brysttræningen for tiden. Jeg har vist skrevet det før, men jeg tror primært det skyldes, at jeg efterhånden har lært at bakke ud, hvis jeg begynder at få smerter i skulderen igen og jeg har ladet rotator cuff-øvelser være en integreret del af mit program. Som følge deraf har jeg nok haft min længste skadesfriperiode ever:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 27. januar 2010

DOMS i lats og obliques. Sikkert efter hhv. pull downs og DB rows i går. Derfor tog opvarmningen også lidt længere tid :smile:

Opvarmning med skuldermobilisering og smidighed :smile:

BB Bench Press

8 * 20 kg

5 * 40 kg

5 * 40 kg

5 * 50 kg

5 * 50 kg

5 * 65 kg

5 * 70 kg

5 * 65 kg

5 * 65 kg

5 * 65 kg

De 70 kg - bare fordi jeg ku'!

Stygt bænk, frøken MaryBB!! :superman:

Lækker bænk! :4thumbup:

:thumb: nemli'

Link to comment
Share on other sites

Stygt bænk, frøken MaryBB!! :superman:

Tak! :smile: og i lige måde :4thumbup:

Torsdag d. 28. januar 2010

Grundig opvarmning med glute bridges (4 sæt), piriformis stræk og stræk for psoas :smile:

Safety bar squat

8 * 40 kg

6 * 60 kg

6 * 70 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

det blev måske ikke helt så let som planlagt, men dog rimelig godt overskud :smile:

GH raise

12 * BW

12 * 10 kg

12 * 10 kg

12 * 10 kg

12 * 10 kg

12 * 10 kg

12 * 10 kg

12 * 10 kg

Back Extensions wiht the harnesh

6 * 32 kg

6 * 52 kg

6 * 52 kg

6 * 52 kg

6 * 52 kg

6 * 52 kg

Heavy, men med bedre overskud end sidst :smile:

BB ab roll, fra knæ

20 * BW

12 * BW

12 * BW

12 * BW

God træning, men var lidt træt i lænden, så jeg stoppede inden teknikken gik helt ud i hampen :blush:

The Hung, Simon, Nissen, Tunen, Femina og jeg trænede alle ben :w00t: JimmyP deloadede. Conscience vimsede bare rundt og ladede op til i morgen :smile: Jeg var egentlig heller ikke så hurtig til at komme ud af døren, da jeg var færdig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share