MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Guest Femina

Det er taget til efterretning :laugh:Jeg synes egentlig også selv, den var lidt irriterende...

hysterical.gif

@Femina: Jeg har sovet 10 timer i nat. Jeg er meget frisk lige nu :bigsmile:

OK, jeg skal ha' et par STUUURE kopper kaffe, min hjerne er lidt OUT

essen.gif - så kører det forhåbentligt som det skal derinde..

Edited by Femina
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 27. marts 2010

Femina og jeg til gæstetræning i TSK :superman: Også Quantanamo, ChristianBB, ChristianSpoer, FreakyPeak og Hoosier var til lørdagstræning (tror ikke der var andre MOL'ere). Det var dælme BB!! :w00t:

Træningen... Sådan cirka... Jeg var ikke for god til at få skrevet ned og det er altid lidt anderledes et nyt sted. Der var dog alt det udstyr jeg havde brug for, så det var perfekt :smile:

BB Bench Press

8 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

8 * 50 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

DB incline Press

10 * 15 kg

10 * 21.5 kg

10 * 21.5 kg

10 * 21.5 kg

10 * 21.5 kg

DB higher incline Press

10 * 21.5 kg

10 * 21.5 kg

DB shoulder Press, allmost vertical

8 * 19 kg

8 * 16.5 kg

8 * 16.5 kg

8 * 16.5 kg

8 * 16.5 kg

8 * 16.5 kg

8 * 16.5 kg

DB lateral raise

10 * 7.5 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Lidt rotator cuff og standing face pull

Super BB stemning - masser af flex og hård træning :4flex:

Post workout meal på POWER GRILL! :laugh: Tak for træning og godt selskab, guys :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Femina og jeg til gæstetræning i TSK :superman: Også Quantanamo, ChristianBB, ChristianSpoer, FreakyPeak og Hoosier var til lørdagstræning (tror ikke der var andre MOL'ere). Det var dælme BB!! :w00t:

MC- var der også (det er brandmanden) - men det sjældent han er aktiv på MOL. Han er mest bb.dk...

DB higher incline Press

10 * 21.5 kg

10 * 21.5 kg

Jeg glemte at sætte den tilbage efter mit sæt :blush:

Post workout meal på POWER GRILL! :laugh: Tak for træning og godt selskab, guys :4thumbup:

Selv tak! Det var hyggeligt!

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 29. marts 2010

Tilbage i IK til træning. I starten mest med VL'erne, men lidt efter lidt også med the rat pack hugsh.gif

Køllerne skulle krølles - både foran og bagpå :devil:

Push down, straight bar

10 * 20 kg

10 * 20 kg

warm up

Lying triceps Extensions (EZ)

6 * 38 kg

6 * 38 kg

6 * 38 kg

15 * 33 kg

12 * 33 kg

12 * 33 kg

10 * 33 kg

Sidst jeg trænede øvelsen var der en eller anden (Tunen?), der sagde til mig, at det var på tide at øge vægten, så det prøvede jeg i dag. Det var da godt nok lidt tungt, men gik jo okay med lidt lavere reps :smile:

Push down, rope

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Korte pauser! Jeg kunne ikke finde det sædvanlige reb, så jeg benyttede et tyndere, længere. Det betød jeg også lige fik lidt grebstræning. Det sker sjældent :laugh:

EZ preacher Curl

1 * 30 kg - LOL - miscalculation. Jeg måtte holde pause inden jeg forsatte :laugh:

8 * 25 kg

8 * 25 kg

8 * 25 kg

12 * 25 kg - forced reps + slow negatives

11 * 25 kg - do.

12 * 25 kg - do.

11 * 25 kg - do.

JohnnyBBravo og JADANi uddelte forced og fik mig til at holde igen på den excentriske fase, så mine bispzs var ved at eksplodere i de sidste 4 sæt :tongue: Til gengæld fik jeg lov til at assiste JB da han skulle lave DB incline press med de nye 57 kg DB's :4jumpy:

DB incline Curls

10 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

På sidste sæt tænkte jeg lige, at jeg skulle curle 10 reps, men der var fail på 9. :blush: Jeg var off

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt mine rep-points på Ulriks fantastiske fyr-den-af posts, så det eneste jeg kan gøre er at rose din fornemme træning af de vigtigste muskler!

Den bytur fortjener også en hel del rep-points :laugh:

Tak, min IRL-friend :smile: I dag har jeg DOMS i triceps - hvorfor er det så sjældent man har DOMS i biceps? jeg synes de fik mindst lige så mange tæsk som triceps :unsure: anyone?

Tirsdag d. 30. marts 2010

Yoga aflyst pga. ferie :dry: så kunne jeg jo passende træne ryg :smile:

Jeg fik forøvrigt sat lidt ekstra udstræk ind i træningen i aftes og her til aften. Jeg har igen fået det sådan, at jeg kommer til at flexe den ene balde hele tiden. Jeg ved ikke, hvorfor jeg kommer til at gøre det, men det hænger vel sammen med den asymmetri jeg ellers har omkring hofteled og -bøjer :rolleyes: Jeg skal blive bedre til strække ud hver dag :bottom:

DB rows

10 * 30 kg

10 * 30 kg

12 * 47 kg

12 * 47 kg

12 * 47 kg

10 * 47 kg

10 * 47 kg

10 * 47 kg

hArDcOre!!

Chest Supported BB Rows

10 * 50 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

8 * 50 kg

10 * 50 kg

8 * 50 kg

åh-åh :blush: Kun 6-9 reps i hvert sæt med fuld ROM. Alle sæt uden straps :smile:

Pull Down, OH, wide grip + UH, narrow grip

15 * 55 kg + 10 * 55 kg

15 * 55 kg + 10 * 55 kg

15 * 55 kg + 8 * 55 kg

15 * 55 kg + 8 * 55 kg

15 * 55 kg + 8 * 55 kg

15 * 55 kg + 8 * 55 kg

Tough omgang. Kom lidt sent til træning, så jeg forsøgte at holde korte pauser - det var dog stort set umuligt under DB rows :blush: Nice træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2. april 2010

Det skulle egentlig være tung bendag, men det blev let og så lidt mere fokus på abs og udstrækning.

Jeg dimsede rundt med lidt squat op til nogle 10'ere på 70 kg og lidt supersæt af leg extensions og leg curl (technogym-bras).

Abs-træning med push crunch, 15 kg, og ab wheel.

Desuden 5-6 km power walk til og fra centeret i regnvejr "Der findes ikke dårligt vejr - kun forkert påklædning"... :laugh:

Lørdag d. 3. april 2010

Tilbage i hulen - Weeeeee :4jumpy: med Tunen, Simon og The Hung :wub: Busted og JohnnyBravo var lige færdige med træning :unhappy:

DB low incline Press

8 * 17.5 kg

6 * 20 kg

6 * 22.5 kg

6 * 22.5 kg

6 * 25 kg

6 * 27.5 kg

6 * 27.5 kg

6 * 27.5 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

DB higher incline Press

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

DB Shoulder Press

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

supersættet med

DB lateral raise

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

Fin omgang. Jeg droppede rotator cuff-øvelserne i dag :blush:

Link to comment
Share on other sites

Wonderwoman-pic

Iiihhh Tak, Wonderwoman ligefrem :blush. Sikken et sødt outfit :smile:

Mandag d. 5. april 2010

Jeg tog i Temple Gym og trænede i dag. Det var første gang jeg var der, og det virkede som et fint sted. Mange store fyre og et par stærke piger :4flex:

Der var rigtig mange maskiner, det kunne være sjovt at prøve, men jeg havde ikke rigtig tid til det i dag. Det var så også liiiidt underligt at komme et nyt sted alene, så jeg holdt mig primært til de øvelser jeg kendte :blush:

Jeg får ikke tid til at træne de næste par dage og der har allerede været alt for mange hviledag i den sidste uge, så jeg lavede en kombi-træning af ryg og arme.

DB Rows

10 * 22 kg

10 * 32 kg

12 * 42 kg

10 * 48 kg

12 * 42 kg

12 * 36 kg

Jeg har været i haven i formiddag, så jeg var lidt træt i lænden og havde lidt svært ved at holde opspændet, så jeg valgte at stoppe der :smile:

Machine Rows, parallel grip, elbows in

8 * 100 kg

8 * 95 kg

8 * 95 kg

8 * 95 kg

8 * 95 kg

Jeg ved ikke helt om det er kg-angivelse. De føltes lidt lettere end i IK, men det kan jo også være noget med kabler og udveksling :smile:

DB incline Curl

8 * 14 kg

7 * 14 kg*

8 * 14 kg

8 * 14 kg

8 * 14 kg

*en lille svipser på 2. sæt :tongue:

Push Down, rope

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

supersættet med

Cable Curl, straight bar

10 * 30 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

Jeg prøvede at køre de to øvelser uden pauser, men det holdt kun de første par sæt :blush:

Triceps Machine extensions

10 * 27.5 kg

8 * 27.5 kg

10 * 27.5 kg

Færdig! Det er nok den hurtigste træning jeg har lavet det sidste år og jeg har ikke svedt så meget siden jeg var til spinning sidste gang (næsten) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Jeg tog i Temple Gym og trænede i dag. Det var første gang jeg var der, og det virkede som et fint sted.

Kunne være, at det var værd at lægge vejen forbi en dag? Hvilken karakter får det fra 1-5? :tongue:

post-2449-127049624514_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kunne være, at det var værd at lægge vejen forbi en dag? Hvilken karakter får det fra 1-5? :tongue:

I forhold til om det er værd at tage forbi, vil jeg sige 5/5 :smile:

Det koster forøvrigt 99 kr for en dags træning.

Der var temmelig mange mennesker i dag og jeg ved ikke om det er normalen. Så vidt jeg kunne forstå havde de lidt kortere åbningstid end normalt pga. helligdagen.

Jeg tror kun der var éet sted til squat og éet sted til dødløft, så det kan måske blive problematisk, hvis det er der man har planlagt det meste af sin træning. Til gengæld var der maskiner til bentræning foran, bagpå, inderside og yderside og sikkert på flere forskellige måder. Og selvfølgelig masser af andre maskiner :smile:

Og så er der jo også mulighed for Pole fitness :slut::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vi har faktisk været der en enkelt gang siden :laugh:

Pics because it happened:

I har tydeligvis valgt et bord tættere på vinduet. I forhold til at spotte MarianneBB på vej forbi på cykel, glo på div. Amager-prol-piger og holde øje med eventuelle fjendtligt sindede Amager-prol-fyre er det et meget klogt valg!

:laugh: :laugh: :laugh: you guys...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 8. april 2010

Bentræning :smile:

Squat

10 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

20 * 70 kg

20 * 70 kg

20 * 70 kg

20 * 70 kg

20 * 60 kg

Hård omgang :smile: I sidste uge lavede Tunen 3 sæt á 20 reps med 140 kg + 2 sæt á 20 reps med 110 kg. Da han er ca dobbelt så stærk som mig, skulle jeg i dag lave 20'ere med 70 kg. Det gik fint og jeg tog derfor et 4. sæt og kun et enkelt på lavere vægt. Første sæt var forholdsvis nemt, men på efterfølgende sæt havde jeg problemer med at kontrollere mine ben, der begyndte at ryste efter ca 10 reps. Til sidst var det egentlig bagkæden, der var mest presset og jeg var ved at få krampe i øvre ryg af at spænde op :blush:

Jeg har endelig fået bestilt mig et bælte, så det bliver spændende om det kan give mig noget og om jeg kan finde ud af at bruge det. Det burde være her til næste bentræning :w00t:

Keystone DL

10 * 60 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

Argh - brændt af i lænden, så ikke så stor volumen :blush:

BB ab roll, knees elevated

15 * BW

15 * BW

10 * BW

Ikke den store volumen, men squatten dræbte lidt energien. Det blev til nogle lange pauser, hvor jeg målte stuff med mit IRONMIND målebånd :devil: spottede et par BB'ere, hjalp Conscience med squat-dragt og huggede bare :smile:

På et tidspunkt stod JADANi op ad Preacher-bænken og fortalte, at han var i gang med chok-træning. "Okay" sagde jeg bare, for han siger meget spas hele tiden. Han siger så, at jeg skulle trække splitten ud af preacher bænken, så den falder ned, mens han er lænet på den. Jeg ser på ham like :blink: "gør det nu!" siger han. Jeg tænker "Nå ja, hvorfor ikke, hvis han synes det kan være sjovt". Lige idet jeg skal til at gøre det siger han "WAHHH!!!" lige op i hovedet af mig. Jeg fik et chok og følte instantly swoleness :4flex: Chok-træning virker :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det blev til nogle lange pauser, hvor jeg målte stuff med mit IRONMIND målebånd :devil:

Mit stuff var ikke så stort som jeg troede. :unhappy:

På et tidspunkt stod JADANi op ad Preacher-bænken og fortalte, at han var i gang med chok-træning. "Okay" sagde jeg bare, for han siger meget spas hele tiden. Han siger så, at jeg skulle trække splitten ud af preacher bænken, så den falder ned, mens han er lænet på den. Jeg ser på ham like :blink: "gør det nu!" siger han. Jeg tænker "Nå ja, hvorfor ikke, hvis han synes det kan være sjovt". Lige idet jeg skal til at gøre det siger han "WAHHH!!!" lige op i hovedet af mig. Jeg fik et chok og følte instantly swoleness :4flex: Chok-træning virker :laugh:

Det var helt klart aftenens højdepunkt.

Hvorfor har du ikke skrevet noget om DB leg curl? Den var du ret god til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share