WORKSHOP!


Kauf
 Share

Recommended Posts

Hej alle MOL'ere!

Et hemmeligt projekt har under laengere tid vaeret under opsejling, og bliver nu endelig sat i vaerk!

Vi er nogle stykker herinde, der internt har snakket om, at det kunne vaere fedt, at lave en workshop for alle her paa forummet. Ide'en er udsprunget af vores fascination af hinandens traening og den gode stemning her paa forummet.

Derfor vil vi om ca. 14 dages tid -engang i paasken- afholde en MOL workshop med frivillige herfra fra forummet, der vil dele ud af deres traeningsmetoder og smaa tricks.

Undervisningen goer vi af godt hjerte og for at udveksle erfaringer med hinanden.

Vi kan byde paa foelgende:

Hvordan bliver jeg hoejere? Svaret er YOGA v. MAXPOWER

Ekstra styrke i mine roundhouse kicks (Chuck Norris style) Vaad Soendagsberlinger som vaaben v. TANINJA

De herlige dopaminer, endorfiner og serotoniner v. LAUSH

Hvide piger paa 174 cm. kan ogsaa dunke, hemmeligheden afsloeres v. CAT

Balance, yoga og indre meditation paa swissball v. LARSB

Bentraening m. focus paa laeg, fra asparges til porreben (Vi ved, hvor svaer det kan vaere) v. KAUF

Vi har alle mange aars traeningserfaring og goer dette udelukkende for at dele hvad vi ved med andre.

Derfor kan vi tilbyde det til den fantastiske pris af "gratis".

Vi vil dog lige stikke en finger i jorden og hoere om der er nogen af jer, der er interesserede i dette tiltag.

Tilmelding skal ske senest i dag (loerdag) ved at sende en PM til MAXPOWER, da han er traadholder paa projektet. Vi regner med at der er plads til ca. 20 mand.

Projektet vil foregaa i FitnessDK paa Noerrebro, der er saa glade for vores initiativ, at de disker op med gratis frugt, energidrik og alt hvad hjertet kan begaere.

Vel moedt!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

jeg ville gerne med bidrage med noget, f.eks. protein metabolisme i muskelvæv eller introduktion tiil olympisk vægtløftning, men jeg skal desværre til århus i påsken...

Du skal være mere end velkommen til at holde workshop i Århus så. :smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

det kunne være rigtig lækkert hvis der blev optaget videoer og/eller skrevet fuldestgjorte referater!

men fedt initiativ!

Bare rolig! Det er der taenkt over.

Vi ligger i forhandlinger med Kanal Koebenhavn om at komme og filme, saa laenge Taninja og CAT underviser i stramme strop fitness toppe.

Taninja skal vi stadig have overtalt, men CAT er paa .

Hun goer det for faellesskabet :4thumbup: Frisk pige :4thumbup:

Jeg tilboed at goere det i g-streng.. de overvejer den stadig...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

HAPPY APRIL FOOLS!!!

I har vaeret fantastiske!!! :laugh::laugh::laugh:

Tak til alle jer, der faldt i, tilmeldte, som workshopholdere!! Det har vaeret fantastisk!!

Ikke haenge med skuffen.. det ser ud til at foraaret springer ud idag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må lettere skuffet meddele at kun én person rent faktisk tilmeldte sig via PM til mig (skal nok lade være med at afsløre dig :tongue: ) ud over krumme der viste sin interesse her i tråden.

Jeg synes ellers det var en fantastisk initiativ af kauf, og jeg havde store planer om at ALLE skulle lære pistols :w00t: ... på balancebræt ... og med bind for øjnene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må lettere skuffet meddele at kun én person rent faktisk tilmeldte sig via PM til mig (skal nok lade være med at afsløre dig :tongue: ) ud over krumme der viste sin interesse her i tråden.

Jeg synes ellers det var en fantastisk initiativ af kauf, og jeg havde store planer om at ALLE skulle lære pistols :w00t:

Men MaxP - Du kender jo ikke til dem der kontaktede os andre :rofl2::laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh:

og synes stadig det er en af foredragsholderne (nævner ingen navne) og camilla der tager prisen for gårdsdagens bedste underholdning på mol :superman::w00t::yahoo:

I hvert fald for os der ved hvad de skrev :tongue: ....

Link to comment
Share on other sites

Vil det sige, at jeg skal aflevere min zuper ztramme fitnezz top tilbage? :crybaby:

Ps. cat - jeg vil indvies i joken omkring den famøse PM... :hands:

Jeg tænkte det samme :innocent: - Var lige ved at blive rigtig glad for den :cheer::w00t::superman::tongue: ....

PS.... Ville det ikke være lidt for ondt :unsure: ?

pm følger nok senere :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Bortset fra det, så kunne man nok få noget brugbart ud af en dag sammen med Anders Incognito ude i AK Thor.... :smile:

Rommel

Der er ingen tvivl om, at det kunne vaere spaendende at lave en saadan workshop!

Meeen.. saa skal emnerne nok vaer lidt mere serioese.. som Incognito laegger op til :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bortset fra det, så kunne man nok få noget brugbart ud af en dag sammen med Anders Incognito ude i AK Thor.... :smile:

Rommel

Vi har lagt beslag på ham ude i IK99 nu :cool: Der bliver snart arrangeret noget mol'e træffe i IK99, der satser jeg da på han også er tilstede :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men MaxP - Du kender jo ikke til dem der kontaktede os andre :rofl2::laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh::rofl2::laugh:

og synes stadig det er en af foredragsholderne (nævner ingen navne) og camilla der tager prisen for gårdsdagens bedste underholdning på mol :superman::w00t::yahoo:

I hvert fald for os der ved hvad de skrev :tongue: ....

Jamen det var da godt jeg kunne være god for lidt underholdning :cool:

-CAmilla

Link to comment
Share on other sites

Vi har lagt beslag på ham ude i IK99 nu Der bliver snart arrangeret noget mol'e træffe i IK99, der satser jeg da på han også er tilstede

Cool. Det er godt at det bliver et sted, hvor man må larme. Men kunne da være svedigt med nogle muntre battles i '99!

Rommel

Link to comment
Share on other sites

jeg tænkte faktisk ikke over at det var en aprilsnar før idag.. godt jeg ikke nåede at udtale mig :innocent::blush:

tænkte blot, at det måske var lige lovlig "out there" øvelser der blev gennemgået, til at jeg gad at sætte en dag af til dem. hehe..

Men mega-godt fundet på.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share