Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Galt stærk squat du har mester :devil:

Hvad vejer du for tiden?

Mange tak, Jacob :smile: Ved nu ikke hvor galt det er. Har skulle kæmpe meget med bare at få den lidt deropad. Kan se du også er kommet rigtigt godt igang med squatten :devil: Breather er simpelthen for onde :superman:

Jeg vejer omkring 102-3stykker, og det er desværre ikke muskler det hele :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, Jacob :smile: Ved nu ikke hvor galt det er. Har skulle kæmpe meget med bare at få den lidt deropad. Kan se du også er kommet rigtigt godt igang med squatten :devil: Breather er simpelthen for onde :superman:

Jeg vejer omkring 102-3stykker, og det er desværre ikke muskler det hele :innocent:

Efter selv at have stangen på ryggen synes jeg nu det er ret godt det du flytter :devil:

Breathers er lige mig, så bliver på den lidt endnu. Derefter bliver der fokus på noget Fmax for stængerne :devil:

Hils Rambo...

Link to comment
Share on other sites

Efter selv at have stangen på ryggen synes jeg nu det er ret godt det du flytter :devil:

Breathers er lige mig, så bliver på den lidt endnu. Derefter bliver der fokus på noget Fmax for stængerne :devil:

Hils Rambo...

Ja, så godt du have lavet ny Pr. Ingen tvivl om at der er til endnu flere kg hvis du fortsætter stilen. 2xbodyweight is coming for you :devil:

Jeg skal nok hilse Rambo når jeg ser ham. Han turde desværre ikke at træne sammen med mig mere, da der ikke var nok maskiner i OSK. :nonono: Så han er begyndt i OBBC igen. Hvor meget han reelt får trænet deroppe ved jeg dog ikke. Han er jo big time Buisness man for tiden :bigsmile:

Men nu flytter OSK sammen med bryderklubben Herkules, så det er meget muligt at jeg skal til at slåsse lidt igen :w00t: Det bliver beskidt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Ol Squat - (Opvarmning), 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 20x100kg (Havde DOMS i lænd, baller og ben fra i onsdags så der var ikke så meget at trykke med idag.)

Fatman Pullups - 6sæt x 8-10reps

Floorpress - 5sæt x 3reps med 120kg

Chinups - 5sæt x 5reps med 0-20kg

Incline Dumbell Flyers - 10x20kgs, 10x25kgs, 10x30kgs, 10x35kgs, 10x20kgs

One armed Laterels - 3sæt

Biceps med bands nedefra - 4sæt :bigsmile:

Biceps med bands oppefra - 1sæt :w00t:

Det var en hel fin omgang. Nu drager jeg på ferie i morgen så de næste 2 ugers tid bliver nok meget lidt træning og en masse afslapning, men der skulle angiveligt være fitness faciliteter i den bygning min bror bor i. Hvad det så indenbærer bliver spændende at se. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Onkel T!

Hvad laver du egentlig af arbejde for tiden? Er det noget klinik værk?

Jeg kan se at du kører træk til nakke.. Hvad er dine overvejelser omkring skadesrisikoen (for skulder og nakke) i den øvelse? :smile:

Fede videoer du poster - meget inspirerende! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Onkel T!

Hvad laver du egentlig af arbejde for tiden? Er det noget klinik værk?

Jeg kan se at du kører træk til nakke.. Hvad er dine overvejelser omkring skadesrisikoen (for skulder og nakke) i den øvelse? :smile:

Fede videoer du poster - meget inspirerende! :devil:

Hey Hr.Neurofys Jørgen :cool:

Jeg er stadig i Psykiatrien. Arbejder på Dianalund Pyskiatrihospital som eneste fys. Arbejder sammen med en masse Ergo'er og et par diætister. Meget af det jeg laver er forskellige former for fysisk aktivitet med patienter. Ellers er det kropsterapi ala BAT og engang imellem er der heldigvis også noget somatisk jeg kan få fingerne i. Heldigvis for ellers glemmer man sgu de klassiske fys dyder. :smile:

Ja, ved godt at den har ry for at være en skulderdræber og har heller ikke kørt den særligt meget. Når jeg kører den er det næsten altid let og i god form. Har heldigvis ikke haft nogle skylderproblemer som følge af den øvelse. Synes den rammer lidt anderledes(bedre) end træk foran når det gælder midt trapez og romber.

Takker, angående videoerne :bigsmile:

Hilsen her fra Taiwan

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Lidt mandagstræning i Taiwan:

Box Pistols - 4sæt x 10reps med hver ben (2 af sættene med ekstra kg)

Dumbell Dimel Deadlift - 4sæt x 10reps med 25kgs håndvægte

Rear laterels på bænk - 4sæt x 12reps med 12kgs håndvægte

Incline Chest press i maskine - 4sæt x 6-10reps op til stakken (Puha, stakken var sgu ok tung. Lidt en oldshool maskine. Var lidt bange for at lortet gik i stykker, men den sad sgu super)

One Arm Pushups - 4sæt x 3reps med hver arm (Prøver at lave den pavelstyle. Det er svært men gik godt i trisserne)

Mave på Bold - 3sæt x 20reps

Pulldowns - 4sæt x 10reps

Udstækning på udstækningsmaskine

Super omgang hvor jeg svedte fuldstændig vildt. Det er voldsomt varm hernede og luftfugtigheden er også høj.

Fik iøvrigt også svømmet 10baner af 25 meter i en svømmingpool. Er i mega dårlig svømmeform. Nu jeg tænker over det så har jeg egentligt aldrig været i god svømmeform, hehe. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Hr.Neurofys Jørgen :cool:

Jeg er stadig i Psykiatrien. Arbejder på Dianalund Pyskiatrihospital som eneste fys. Arbejder sammen med en masse Ergo'er og et par diætister. Meget af det jeg laver er forskellige former for fysisk aktivitet med patienter. Ellers er det kropsterapi ala BAT og engang imellem er der heldigvis også noget somatisk jeg kan få fingerne i. Heldigvis for ellers glemmer man sgu de klassiske fys dyder. :smile:

Ja, ved godt at den har ry for at være en skulderdræber og har heller ikke kørt den særligt meget. Når jeg kører den er det næsten altid let og i god form. Har heldigvis ikke haft nogle skylderproblemer som følge af den øvelse. Synes den rammer lidt anderledes(bedre) end træk foran når det gælder midt trapez og romber.

Takker, angående videoerne :bigsmile:

Hilsen her fra Taiwan

Hehe, det er Hr klinikfys nu :wink:

Det er lidt interessant.. Du er ikke den eneste store stærke fys jeg kender, som arbejde med psyk.. Buc er også med på det område (Han træner i submissionklubben)

Det lyder som om du måske overvejer noget med lidt mere manuelt?

Taiwan? Der er sq nogle der kan!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det er Hr klinikfys nu :wink:

Det er lidt interessant.. Du er ikke den eneste store stærke fys jeg kender, som arbejde med psyk.. Buc er også med på det område (Han træner i submissionklubben)

Det lyder som om du måske overvejer noget med lidt mere manuelt?

Taiwan? Der er sq nogle der kan!! :w00t:

Ahh, oki Hr. Klinik fys.

Det er der også flere penge i :4thumbup:

Det kræver nok et rimeligt roligt temperament at arbejde med den slags mennesker og ligesom med hunde så er det ofte de store der er mest rolige :laugh:

Ja, kunne godt tænke mig at søge nye græsgange, og klinikarbejde synes jeg er rigtig spændende. Men ser det lige lidt an. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet en enkelt gang mere i sidste uge inden jeg tog med familien fra Taiwan til Filipinerne.

Kan ikke huske helt hvad jeg fik lavet, men det var en times tid mest på maskiner og nogle lette håndvægte.

Vidst sådan noget lign:

Pulldowns - 6sæt

Chestpresss - 6sæt

Leg extension - 6sæt

pistols - 2sæt

Dumbell laterels - 6sæt

supersættet med

Seated Dumbell press - 6sæt

Biceps - 3sæt

mave - 3sæt

Igår fik jeg også trænet lidt:

Flyers - 5sæt

Leg extensions - 5sæt

Chest supported Dumbell Rows - 5sæt

Laterels - 3sæt

Triceps - 3sæt

Ellers har den bare stået på afslapning på Filipinerne med snorkeldykning, kolde øl, Massage (1 helt time for 100kr :w00t: ). Men det er nu fint nok at være tilbage i brormands lejlighed i Taipei hver der er lidt mere civiliseret. Priserne på Filipinerne er helt vanvittige. Man kan godt regne med at det meste koster 8-10gange så lidt som i danmark. Det billigeste vi fandt en øl til var 3kr for en ½ liter på resturant. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning på arbejdet idag:

Pulldowns - 3sæt x 8reps

Chestpress - 3sæt x 10reps

Laterels - 3sæt x 10reps

Hyperextensions - 3sæt x 20reps

Mave - 3sæt x 10reps

Mandagstræning i det nye OSK:

Squat - (5x60kg, 2x100kg, 2x100kg), 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x160kg, 2x160kg (I cowboybukser og slidt løbesko. Havde glemt træningstøj. De var overraskende lette efter over 2 uger uden squat, tilgengæld fik jeg IOMS af den bette smule :laugh: )

Bænkpres - 5sæt x 2reps med 140kg (Var lidt tunge. Men klart når jeg ikke har kørt bænk i over 2 uger.)

Sumo Dødløft - 3x100kg, 3x140kg, 2x180kg, 1x200kg, 1x220kg (Let og eksplosiv uden bælte og i løbesko. :smile: )

Dips - 3sæt x 20reps

Super at komme igang igen. Har vidst ikke mistet styrke af betydning. Kun lidt i bænken, men det plejer at komme lynhurtigt. Lidt irriterende er det dog at jeg har fået en omgang øjenbetændelse, så det dunkede lidt i øjet når jeg løftede. Ikke så fedt. Tror jeg har fået det af snorkeldykning og lidt rigeligt airkondition på Filipinerne. Får nogle øjendråber med noget antiinflammatorisk i, som jeg købte i Taiwan. Synes dog ikke det er voldsomt effektivt. Hvis det ikke bliver bedre i løbet af et par dage må jeg vel kigge forbi lægen.

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Box Squat - (5x60kg), 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg, 1x182,5kg(Det gik sgu helt godt min pause taget i betragtning. Det hele var 100% raw. Heller ikke knækogere, så selvom jeg gerne ville have haft en 3er på de 182,5kg så er jeg fint tilfreds :smile: )

Wide stance Box Squat - 6sæt x 3reps med 100kg (Lidt teknik med den helt brede stil)

High incline Dumbell press - 10x20kgs, 10x25kgs, 10x30kgs, 10x35kg, 10x40kg, 10x40kg, 10x40kgs, 20x20kgs (Fik både ramt pat og delts på en god måde med denne variant.)

V-Barre Pullups - 10xmig, 8xmig+20kg, 10xmig

Fatman Pullups - 3sæt x 8-10reps

Smithrack Upright Rows - 3sæt x 10reps med 30kg

Biceps, dips og mave

Rigtig fin træning hvor der blev pumpet blod i mullerne igen efter min pause. Styrken ligger stort set ligesådan som da jeg tog afsted men føler mig mere frisk og mindre slidt. Så det har kun været et plus med pausen. Dødløft har jeg det på samme måde. Bænken skal lige op i træningskadance så skal den nok snart komme på niveau igen. Men håndvægtstemmene var nemme idag, så det er nok mest det neurale drive i bænken der skal helt op igen.

Håber snart at kunne starte ud med en Sheiko CMS igen, da den gav rimeligt godt sidst. :smile:

Ps. Min øjenbetændelse er klart i bedring, men ligner stadig en der har været på druk i flere dage med pænt røde øjne. Det har fanme været noget af det mest irriterende jeg har prøvet før.

I onsdags var jeg mega frisk i kroppen og havde vildt lyst til at træne men kunne bare ikke pga. det øjenbetændelse brændte og gjorde ved.

Link to comment
Share on other sites

Yoyoyooooyo,

Onkel T han er fræk og en vaskeægte mand, han spreder sin sæd i et fremmed land,

hjemvendt fra stedet hvor øjnene er skrå, villige skræv og silkebløde lår,

igen og igen så må vi konstatere, pigerne elsker Troels fra det kan ingen abstrahere,

spørg en bulgarer, en grønlænder- ja selv en filippiner, alle vil sige at Troels rimer på libertiner,

lækkert hageskæg og et massivt behåret bryst, tænder alle piger ja selv gamle damer de får lyst,

i bukserne gemmes en ordentlig kaliber, Mai-Lee tiggede om de lunke hvide striber,

for Onkel T er det mere regel end undtagelse, at piger vil ha mere når han går på opdagelse,

Mai-Lee ville smage hans saltede klister, også selvom hun skreg: wrong hole, mister!

Onklens ægte danske beigefarvede snog, er et velkendt og yndet internationalt sprog,

det er sucki sucki boom boom med den odenseanske sexguru, det er ind og ud selvom pigen hviner:

Tu buku, tu buku!

Yoyoyoyoy

Link to comment
Share on other sites

Yoyoyooooyo,

Onkel T han er fræk og en vaskeægte mand, han spreder sin sæd i et fremmed land,

hjemvendt fra stedet hvor øjnene er skrå, villige skræv og silkebløde lår,

igen og igen så må vi konstatere, pigerne elsker Troels fra det kan ingen abstrahere,

spørg en bulgarer, en grønlænder- ja selv en filippiner, alle vil sige at Troels rimer på libertiner,

lækkert hageskæg og et massivt behåret bryst, tænder alle piger ja selv gamle damer de får lyst,

i bukserne gemmes en ordentlig kaliber, Mai-Lee tiggede om de lunke hvide striber,

for Onkel T er det mere regel end undtagelse, at piger vil ha mere når han går på opdagelse,

Mai-Lee ville smage hans saltede klister, også selvom hun skreg: wrong hole, mister!

Onklens ægte danske beigefarvede snog, er et velkendt og yndet internationalt sprog,

det er sucki sucki boom boom med den odenseanske sexguru, det er ind og ud selvom pigen hviner:

Tu buku, tu buku!

Yoyoyoyoy

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Den bliver svær at slå men jeg vil alligevel prøve, sagen er den at man ikke må tøve

Yoyoyoyo....

Pisse led en rigtig rimsmed ord på ord tungen på gled du er pis' fed på den fede måde

Du er jo Kern k med verdens største løg, når pigen derhjemme bliver bedækket hjælper ikke engang tøj

For du potent som en araber på vej til 70 jomfruer, du knepper og du knepper og pigerne de sluger

Ligesom hoften drives frem i et sumoløft, knalder du din pige i hendes kløft

Det ik for sjov når Kern K går amok, men sin kæmpemæssige kneppe stok

Aller piger fra Gedser til Skagen, Får Kerns pletter på deres lagen

Kø på kø, lag på lag, knepper du igennem alle samfundslag

Takt og tone bli'r derhjemme, Når Mester Kern er ude for at tæmme

Først fikser du deres pc spand så den funker, bagefter vil de bare sut på dine klunker

Den største yoko suno som jeg kender, Kern er altid fri for at bruge sine hænder

Hænderne op og hovedet tilbage, Pigerne i Kerns Mansion har ikke grund til at klage

Yoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyyo

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning i OSK:

Bænkpres (+mini Bands og Kæder) - 3x50kg, 3x60kg, 3x65kg, 3x70kg, 3x75k,g 3x80kg, 3x85kg, 3x90kg, 3x95kg, 3x100kg, 3x105kg, 1x110kg, 1x120kg (Damn, den sidste var tung. Fed nok opstilling)

Boardpress 12cm (+mine bands og kæder) - 3x90kg, 3x100kg, 3x105kg, 3x110kg (Der var til en del flere kg, men synes det var rigeligt med alle de sæt)

Bænkpres - 12x90kg, 12x90kg (Lige lidt backup pump til patten)

Sumo teknik - Bare lidt forskellige singler med 100kg

Pushdowns - 4-5sæt

Hyperextensions - 3sæt

Teamede op med hesten i bænken og tossen var flink til at spotte når det var nødvendig. Tror jeg får lidt rumblen i pattøj og trisser i morgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Wide stance Box Squat - (5x60kg, 5x100kg), 5sæt x 5reps med 125kg

Close Grip Benchpress - (5x60kg, 5x100kg), 5sæt x 5reps med 120kg

Hang Cleans - 5sæt x 5reps med 60kg

Military Press - 10x40kg, 8x60kg, 6x60kg (Var brændt af efter smal bænk)

Smithrack upright Rows - 8x20kg, 8x40kg, 8x40kg, 8x40kg

Fik også lavet en del mavetræning på boldene på arbejdet idag. Mest højrep.

Udemærket mandagstræning. Var lige inde at kigge ved MMA'erne, men det så nu ikke nær så hardcore ud som da det hed Shootfighting og det var Otto og Sonny der havde holdet. Men man kan jo blive snydt så tror jeg vil prøve at være med derinde engang. Jeg skal nu nok få min sag for alligevel :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Udemærket mandagstræning. Var lige inde at kigge ved MMA'erne, men det så nu ikke nær så hardcore ud som da det hed Shootfighting og det var Otto og Sonny der havde holdet. Men man kan jo blive snydt så tror jeg vil prøve at være med derinde engang. Jeg skal nu nok få min sag for alligevel :w00t:

Yiir :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OSK:

Goodmornings - 6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x100kg, 10x60kg

Hyperextensions - 4sæt x 12reps med 20kg

Pulldowns - 3sæt

Bænkpres - 8sæt x 3reps med 90kg

Helt igennem lorte træning. Træt, sløv og fed samt ingen styrke. Untough..

Yiir :cool:

Ja, savner det slåsseri engang imellem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OSK:

Goodmornings - 6x60kg, 6x60kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x100kg, 10x60kg

Hyperextensions - 4sæt x 12reps med 20kg

Pulldowns - 3sæt

Bænkpres - 8sæt x 3reps med 90kg

Helt igennem lorte træning. Træt, sløv og fed samt ingen styrke. Untough..

Ja, savner det slåsseri engang imellem :smile:

Grrrrrrr. Winners do simple things, win, loose or draw, but they get back up, they get the fuck back up!

whoopass.gif

Link to comment
Share on other sites

Grrrrrrr. Winners do simple things, win, loose or draw, but they get back up, they get the fuck back up!

whoopass.gif

Yeaah, du har fuldstændig ret. :devil:

Skal også træner hårdt idag. Jeg har bare skrantet lidt med småting. Bla. øjenbetændelsen som stadig ikke er 100% væk. Desuden fik jeg et hak i højre storetå da jeg var på ferie, som stadig ikke her helet op. De sidder lige så det bliver brudt op hvergang jeg går, det har så også betydet at jeg har gået lidt anderledes på min højre fod, som så lige udløste sig en en overbelastet M.Tibialis Ant. distalt. Det var faktisk så jeg humper rundt for tiden. ARGGHHHH, hvor er mine Wolfterine superhelings egenskaber henne lige nu :mad:

Må træner det væk idag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OSK:

Squat - 5x60kg, 3x100kg, 3x100kg, 2x140kg, 2x160kg, 2x180kg, 2x190kg(PR :smile: ), 3x100kg(M.pause i bunden), 10x100kg(M.pause i bunden) (Rigtig god omgang squat. De 190kg var tunge som forventeligt, men er sgu ret glad for at jeg kunne trykke de kg i øjeblikket hvor jeg ikke har peaket med noget program eller trænet særligt meget squat)

Dødløft Stående på Skiiiiiiiiiive - 5sæt x 5reps med 140kg (Skiftede mellem semisumo stand og alm.)

Ab Wheel - 6xmig+10kg, 6xmig+15kg, 10xmig (Lunau foreslog at kører den med kg på ryggen, og det virkede faktisk helt fint :smile: )

Pushpress behind the neck - 3x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 3x80kg, 3x80kg, 3x60kg(Prøvede at lave split jerks på de 60kg)

Pullups - 4sæt x 8reps (Synes jeg er lidt slap i dem her for tiden. Ved ikke om det skyldes fedme eller slap ryg. Hmm)

Bænkpres + Kæder -2x100kg, 2x100kg, 2x110kg, 2x120kg, 1x130kg, 2x100kg, 2x100kg, 4x100kg

Dips - 30xmig (De andre synes at det lignede jeg have sex da jeg kørte dem. Utroligt så lidt der skal til at tænde de drenge...)

En rigtig solid træningsrunde :smile: Squatten og dødløften er godt kørende for tiden. Bænken er så småt også ved at være tilbage.

God runde idag. Tak, for rådet, Sir Guarden :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagsdisko i OSK:

Pinky Grip Bænkpres - 5sæt x 3reps med 120kg

Boardpress(16cm) - 3x120kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg, 3x180kg

Bænkpres + Kæder - 6sæt x 2reps med 100kg+kæder

Hyperextensions - 3sæt x 20reps

Ez-Barbell curls - 4sæt x 8reps

Reversed Ez-Barbell curls - 4sæt x 10reps (God til underarmene)

Rimelig stille og rolig omgang i selskab med Kern og Camilla. Fra på Mandag starter jeg på Sheiko CMS'en :devil:

Og så har jeg købt en ny guitar idag, så humøret er i top :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko CMS. Uge1. dag1:

Box Squat - 5x100kg, 4x120kg, 3x140kg, 3x140kg, 2x160kg, 2x160kg, 2x160kg, 2x160kg, 2x160kg (Squattede i bare tåer idag, da mine squatsko er blevet stjålet. De er sindsygt genkendelige, så ville da godt nok ikke turde bruge dem hvis jeg var gerningsmanden )

Bænkpres - 5x80kg, 4x95kg, 3x112,5kg, 3x112,5kg, 3x127,5kg, 3x127,5kg, 3x127,5kg, 3x127,5kg, 3x127,5kg, 3x127,5kg

Incline Dumbell Flyers - 5sæt x 10reps med 15kgs håndvægte

Box Squat - 5x100kg, 4x120kg, 4x140kg, 4x140kg, 4x140kg, 4x140kg, 4x140kg (Var helt brændt af, så jeg lagde en plade mere på boxen så jeg skulle knap så langt ned.)

Floating Crunches - 3sæt x 12reps

Revered Z-Barbell Curls - 4sæt x 12reps

Kææææft, det var hårdt at komme igennem. Da jeg ikke kommer til at træne imorgen lagde jeg starten af Sheiko programmet idag istedet. Det var pænt hårdt da træningen fra de 2 foregående dage stadig sad i kroppen samt jeg har været i byen de sidste 3 dage hvor de blev ret sent igår.

Max i Sheiko'en er iøvrigt sat til:

Squat: 200kg

Bænkpres: 160kg

Dødløft: 250kg

Tror det bliver rigtigt hårdt. Squatten er lige sat 20kg op siden sidst jeg kørte det, så det bliver sikkert den der trækker flest tænder ud denne gang. Bænken har jeg oppe me 5kg siden sidst og dødløften med 10kg.

Jeg vil variere squatten så noget bliver til box, andet i Ol stil og nogle dage med knæbind for at øve det, eller hvis jeg har en dårlig dag og har brug for lidt hjælp :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Sheiko CMS. Uge1. dag.2:

Dødløft - 4x125kg....Dropper. Var for brændt af i hofter og ryg idag åbenbart.

Bænkpres - 6x80kg, 5x95kg, 4x112,5kg, 4x112,5kg, 3x120kg, 3x120kg, 2x127,5kg, 2x127,5kg, 3x120kg, 3x120kg, 4x112,5kg, 6x105kg, 8x95kg, 10x80kg

Incline Dumbell Flyers - 5sæt x 10reps med 17,5kgs håndvægte

Dødløft til knæene - Og droppet...

Hyperextensions - 4sæt x 20reps

Lidt goodmornings og kabel rows

En noget sløv træning. Har godt nok haft lidt ondt i halsen, men ellers ved jeg ikke rigtig hvorfor. Var rimeligt veludhvilede. Men hofter og lænd var bare ikke klar til at dødløfte idag.

Hulen var PROPPET idag hvilket var ret hyggeligt men også gjorde det noget svært at komme til at få varmet ordenligt op osv. Men ok. Skal nok kører hele programmet på fredag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share