Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Lørdagstræning i abeskuret:

Sumo dødløft - 10sæt x 5reps med 100kg

Super sættet med

KB press - 10sæt x 5/5reps med 20-32kg

AB wheel - 5sæt x 10reps

Super sættet med

Dumbell laterels - 5sæt x 10-20reps

Pushups - 2sæt x 20reps

KB curls og ext. 3-4sæt til begge sider.

Morgen træning kl 6.00. Det er dælme ikke lige mig. Men en skide myg vækkede mig her til morgen og får svært ved at nå noget træning denne weekend ellers.

Så det blev lidt teknik i sumodødløft med fokus på at bruge numsen.

Har i øvrigt haft godt med doms efter træningen i torsdags. Så en let træning var på sin plads.

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Torsdags"træning" i abeskuret-

Goodmornings - 10x20kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg

Chinups - singels. Op til 1xmig+40kg

Bænkpres med benene oppe - 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 10x80kg, 10x90kg

Elendig træning igen. Tror jeg har noget i kroppen. Er træt som et alderdomshjem. Skal huske mig selv på at det kun er en uge siden jeg havde en fantastisk træning. Denne uge har jeg ikke kunne slå en flue ud af kurs..

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning i abeskuret:

Dødløft - 5x100kg, 5x100kg, 5x150kg, 5x190kg, 5x190kg, 5x190kg, 5x190kg, 5x190kg (Ok runde :-))

Bænkpres (pinky grip) - 10sæt x 10reps med 80kg

Isolatede dumbell curls - 5sæt x 10reps med 19kgs håndvægt

Sveddryppende træning. Noget bedre end de sidste par træninger men er ikke 100% på toppen endnu.

Link to comment
Share on other sites

Ditto!.... Så iøvrigt li JBO havde hevet 300 igen. Han mener tiden a knap til træning som politiker, men lidt får han vidst lavet alligevel :)..

Yep jeg så det godt. Det er faktisk dansk RAW rekord i hans vægtklasse, hvis han altså stillede op. Ganske imponerende

Link to comment
Share on other sites

Sindsygt nok med JBO.

Om han er lifetime drugfree kan man måske diskutere. Der er mange der mistænker ham for at være hoppet på noget under hans træningsophold i USA.

Jeg har dog meget svært ved at forestille mig at han skulle krudte den idag. Her midt i et liv som folketingspolitiker og familiefar.

Hans nuværende styrke må primært skyldes god genetik(Det siger sig selv han har det), samt et tidligere højt styrkeniveau qua hans mange år som elitekuglestøder. Så mit klarer bud er:"Nej, det tror jeg bestemt ikke" :-)

Link to comment
Share on other sites

Sindsygt nok med JBO.

Om han er lifetime drugfree kan man måske diskutere. Der er mange der mistænker ham for at være hoppet på noget under hans træningsophold i USA.

Jeg har dog meget svært ved at forestille mig at han skulle krudte den idag. Her midt i et liv som folketingspolitiker og familiefar.

Hans nuværende styrke må primært skyldes god genetik(Det siger sig selv han har det), samt et tidligere højt styrkeniveau qua hans mange år som elitekuglestøder. Så mit klarer bud er:"Nej, det tror jeg bestemt ikke" :-)

Jeg er enig i ovenstående. Historisk set er jeg tvivlende over for om han er lifetime clean

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share