Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Lidt nysgerrig men hva laver din bror?

Og er det godt på det nye arbejde - hvad laver man helt konkret som fys?

Træningen sparker ellers røv for tiden :superman:

Min bror arbejder for Mærsk som skibsmægler og arbejder pt. i Athen i en af deres afdelinger. Han har før boet 3års tid i Singapoor men der var lidt for langt til at jeg kunne besøge ham, men Grækenland er lige en del mere overkommeligt, og så var jeg så heldig at få rejsen af ham i Julegave :4thumbup:

Ja, er skam glad for det nye job. Fysioterapeuters arbejde er ret forskelligt. Det kommer lidt an på hvor man arbejder. Sygehus, (Meget Rehabilitering, genoptræning. Få folk aktiveret og ud af sengen. Vejledning osv).

På Fysioterapeut Klinik (Også genoptræning og Rehabilitering, men i højere grad behandling af folks skader og skavanker. Dvs. en del massage og/ eller diverse Fys teknikker alt efter hvem man er :wink: . Give folk redskaber til at komme deres skavanker til livs. osv.)

Distrikts fysioterapi i den offentlige sektor (træning på ældre centre og hjemmetræninger og udleveringer af diverse hjælpemidler for primært ældre mennesker)

Motionscentre (En del steder virker Fysioterapeuten som en slags daglig leder for de andre fitness instruktører og der er ofte mere egentligt ledende arbejde end rigtig fysioterapi)

Jeg behandler ansatte på sygehuse i vestsjælland + har 3 træningshold (Boldtræning). Ligeledes for de ansatte. Perfekt for mig da det kombinere den egentlige fysbehandling med hænderne og så træningsdelen. :smile:

Tak, for kommentaren angående træningen :smile:

Link to comment
Share on other sites

God tur, Onkel Trolle... :bigsmile:

Mange tak, Måååååååååås :bigsmile: :4thumbup:

Hvis du slæber nogen sexsygdomme med hjem så ryger du i karantæne hos Jan's søster... Capisce?? :mad:

God tur forresten :blush:

Skat :wub:

Haha :laugh: Bliver nok ikke sandsynligt. Græske piger har for store næser :nonono: Men tilgengæld gode kroppe :w00t:

Og til dig :wub: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jamen, slå dig løs

edbear4bears1.jpg

Hun er sgu da ikke Græsk :nonono:

Jeg sender også lige ønsket om en rigtig god tur :4thumbup: :yahoo::cheer: ....

Håber det bliver en feeee' tur :devil:- og at du ikke scorer alt for mange af de der græske gudinder :tongue::slut::boobs:

Mange tak :bigsmile: Naaa, hvis det er sådan nogle som Moos har postet så tror jeg altså at jeg holder mig til de danske :crazy::w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Athen:

Bænkpres - 6x90kg, 6x90kg, 3x110kg, 3x120kg, 2x140kg, 1x160kg, 6x120kg, 6x120kg (Udemærket runde på Rumbænkpres tingest. Var sgu ret imponeret over en af min brors arbejdskollegaer som jeg trænede med, der lige snuppede 135kg i bænkpres uden det mindste opspænd og uden at have haft mere end 90kg på stangen i flere måneder og nærmest ikke anede noget om træning og var såmen heller ikke særligt stor. Nasty nok :crazy: )

Military press - 10x50kg, 6x70kg, 6x70kg, 6x70kg

Dumbell Laterels - 8x12kgs, 8x12kgs, 8x14kgs, 8x14kgs

Pullups - 3sæt x 8reps (Lidt tung i røven)

One-armed Cabel rows - 3sæt x 10reps

Squat - 3sæt x 6reps med 110kg (Bare lige for at få rørt stængerne. )

Dumbell Hammercurls - 3sæt

Skriver her fra min brors computer i Athen. Fed by med masser af gang i den og dejligt mildt vejr påtrods af at det er vinter :4thumbup:

Turen herned var lidt noget lort. Først 2timers forsinkelse med flyet, så var min bagage ikke kommet med, og derefter en taxichauffør der gjorde alt for at tage røven på mig. Men ikke desto mindre er det sgu fedt hernede. Vi har været en del ude og cruise (Ja, nærmere kører race) i min brors Mini Cooper Carbriolet S. Fed øse :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tilbage i OBBC efter 5dage i Athen:

Floorpress - (6x60kg, 6x60kg), 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x125kg, 3x130kg, 3x135kg, 3x140kg(Har vidst taget dem før, men sidst var de pisse grimme idag var de bare ned / op og pæne :cool: Dermed ikke sagt at de ikke var halvtunge :wink: ), 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg (God fart på.)

Boardpress (8cm) - 3x100kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg. (Stoppede med en del overskuu' :smile: )

Boardpress (12cm) - 3x150kg, 3x160kg (De 160kg brændte en del både for mig og Bamzfar :cry: )

Dumbell Triceps extension - 3sæt x 8reps med 17,5kgs håndvægt (Varianten hvor man står med en håndvægt over hovedet. Brænder kanon i det Musculus. Caput Longum Triceps Brachii. Eller bare de lange hoved på hestenskoen på godt dansk :wink: :4thumbup: )

Olympisk Squat - (6x70kg), 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg, 1x140kg, 1x170kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x110kg (De 2 singler blev kørt i powersquat og med bælte. Olympisk squat brænder sgu godt i Quads og i maven :smile: )

Læg - 3sæt x 20reps

Rackpulls(Over knæ) - 6sæt x 3reps med 200kg (Let nok, men skal vidst til at vænne mig til at trække nogle tunge kg igen. Kan mærke min hænder slet ikke er gearet til at holde bad ass kg :nonono: )

Lat pulls - 6sæt x 8-10reps

Fin træning hvor jeg teamede op med Bamzfar på de første 2 øvelser :4thumbup: Tror sgu jeg bliver pæn øm i morgen da min træningsfrekvens ikke har været så god på det sidste. Men tager det som en slags deload, og det tager man jo ikke skade af engang imellem ifølge de kloge :wink:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem Onkel :4thumbup: :smile:

Tak tak, MesterMåås :bigsmile:

Hvaaaaa fik du noget kaaaazz??? :poking:

Haha :bigsmile: Nej, det gjorde jeg nu ikke....Jeg er jo ikke lige sådan at score :innocent::laugh:

Det var go' brænder igår, mine hestesko er helt færdige i dag :4thumbup:

Yeah, det var sgu kval lige at teame op med æ Bamz også kaldet KernLee' eller Mr.Benbøj eller også kaldet for tiden..Underskuuuu'et :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: Lille hurtigt træning i Studie 82 i Holbæk:

Bænkpres - 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg, 10x70kg, 10x90kg (Bare for at få lidt blod til patten. Trænede imellem nogle halvstore tatoverede gutter der fik de vilde forced reps fra rep med 70kg :laugh: )

Dumbell Hammercurls - 6sæt x 10reps med 20kgs håndvægte (Kørt begge håndvægte på en gang og strict as hell. Brændte sgu godt)

Preacher Curls - 4sæt x 10reps med 50kg (pænt tungt :cry: )

Facepulls - 4sæt x 10reps

Underarms trænings ting - 3sæt

Da jeg alligevel var i Holbæk i forbindelse med arbejde tog jeg lige en lille omgang træning. Da det ikke var planlagt foregik det i cowboybukser så undlod at træne ben. De er forøvrigt også godt ristet efter gårsdagens Olympiske squats.

Bænkpressen var lidt underligt, da det var den værste technogym indretning jeg længe havde set, og jeg har sgu efterhånden set en del. Ikke så underligt at så mange render og får skulderskader, og hvad sker der når man laver en bænkpres bænk så blød som en springmadres med ekstra fjerdunsdyner :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det er godtnok en pænt breeee' ryg, du render rundt med!! :tongue4::w00t:

Mange tak :blush::bigsmile:

Fitnesschef<<

Jeg syntes du er ved at være for stor og bøffel agtigt, men ok du er jo rimeligt høj, så jeg tror din ideal vægt vil være 72kg

Hehe :4thumbup: Ja, ved det godt... :unhappy: Starter også straks på stimorol kuren. Ved dog ikke helt! Overvejer seriøst at chokstarte kuren med slet ikke at spise i 2 uger, bare ligesom for at komme igang..Nu skal der sgu ske noget. Hvad siger du til det? Eller skal det være 3uger..Hvis jeg nu kombinere det med pilates og Stavgang sammen med Jsc så burde 2uger nok kunne gøre det? :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share