Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

My bad... det er også rigtigt... især når man tænker på al hans fedt i hovedet er bleven væk... det er virkelig tragisk
:laugh::laugh::laugh: Håbede på det blev overset, men NEJ!

Sikke et overskud de herre har når man sidder hjemme på den flade og gainer hovedet større.

I er selvfølgelige velkommen til at deltage i den førnævnte dyst. Men jeg frabeder mig tudefjæs når medaljerne i form af øl overrækkes.

Tillader mig igen at skrive: Den uovervindelige viking BØF :devil:

Link to comment
Share on other sites

Havde pænt mange tømmermænd til træningen idag, og havde kun nået at få 2stykker brunsviger, 2stykker chokolade og en Cola inden dagens runde, så var lidt brændt aw. Desuden havde jeg massive DOMS efter gårsdagens træning, så brugte det meste af tiden på at rende rundt og snakke med folk. Sagt før:"Hvis man ikke selv finde ud af at træne, så kan man ligeså godt bruge tiden på at ødelægge de andres træning" laugh.gif

:rofl2: det er simpelthen utroligt at du overhovedet kan levere en trænings med de par tarvelige carbs roterende i systemet...... :surrender:

squatten ser ellers beskidt ud....omvendt pyramide bræææææænder..... :cry:

og syg decline pat :blink:

maaa' :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Henning<<

Mener du derved at vi er useriøse om lørdagen?

Så har du sku ret, men sådan skal lørdagstræning nu også være...

Hehe! Nej, da! Guns og Kabel Crosses er da yderst vigtigt :bigsmile:

Bøf<<

Snøft....................Troels. Jeg var faktisk ikke klar over at dysten var påbegyndt, men nu er jeg også stor tilhænger af grundig opvarmning

Du vælger blot en anden øvelse (blot ikke dødløft den er ligesom afgjort) som ikke nødvendigvis er teknisk. BØFFEN vil absolut ikke have en sådan kommentar hængende i luften

Vi ses måske til lidt vikinge mjød i aften.

Den uovervindelige viking BØF.

Haha! Du har ret i at dødløften ligesom er afgjort :devil: Men vi må jo bare finde en anden øvelse at dyste i :cool:

Mass<<

det er simpelthen utroligt at du overhovedet kan levere en trænings med de par tarvelige carbs roterende i systemet......

squatten ser ellers beskidt ud....omvendt pyramide bræææææænder.....

og syg decline pat

Træningen var også noget præget af det, da :crazy:

Og tak.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC:

DE Squat - (Opvarmning), 10sæt x 3reps med 100kg (Damn, der var fart på. Skulle holde godt fat i stangen så den ikke forsvandt ud af bygningen og blev sat i kredsløb :w00t: )

Benpres(Cybex slæde) - 10x200kg, 10x300kg, 8x400kg, 8x450kg(PR :devil: ), 10x300kg

Bænkpres - 8x60kg, 2x100kg, 2x100kg, 1x140kg (Trøje på. Fury 44)

3x170kg(12cm board)

3x170kg(8cm board)

3x180kg(8cm board. PR :smile: )

2x190(8cm board PR :bigsmile: )

1x165kg(Kom ikke ned. hang kun i trøjen)

1x170kg(Kom heller ikke ned)

Flat Dumbell Press - 10x35kgs, 10x40kgs, 10x45kgs

Kabel Rows - 4sæt x 8-10reps

Hyperextension - 1sæt x 50reps

Udemærket træning med god styrke squat og bænkpres. Ved dog ikke om jeg nogensinde får min 44er til at virke. Men så må det jo bare blive 46eren jeg bænker i til Er Open :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter alt det, du åd i går, havde jeg regnet med at se PRs i samtlige øvelser i dag... Du skuffer mig, Onkel :unhappy::wink::tongue:

Hehe! Jeg er nu godt tilfreds :cool: Men dælme en god omgang køø' :4thumbup:

God styrke i boardsne, der må næsten ligge noget ondt i trøjen. :4thumbup:

Thanks, Ja, der var rimelig god lockoutpower idag, så håber også snart jeg kan overfører det til noget nogenlunde i trøjen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Direkte fra arbejde og i cowboybuskser i OBBC:

T-Bar Rows - 10x50kg, 10x75kg, 10x75kg, 10x100kg, 8x120kg, 4x140kg(Pr+15kg men var også ret grim :crazy: Men med stropper og bælte så burde jeg kunne lave nogle flere pænere reps :smile: ), 10x100kg, 10x100kg, 10x75kg, 10x75kg (10sæt T-bar Rows for at kompensere for at jeg ikke kunne træne dødløft idag)

Hyperextension - 4sæt x 12reps med +25kg

Dobbelt dumbell rows - 2sæt

Shrugs - 2sæt

Illigal Widegrip Bænkpres - (10x60kg), 10x100kg, 10x110kg, 10x115kg (Nice pump på patten. Så er jeg klar til at kører tungt på fredag :devil: )

Skulderpress i maskine - 2sæt x 8reps

Supersættet med

Plate Raises - 2sæt x 8reps

Tog direkte fra banegården op i Centret da jeg vidste jeg var så træt efter 12timer på arbejde, at jeg ikke ville komme ud af døren igen, hvis jeg først kom hjem.

Havde desværre ikke træningstøj med, så det hele foregik i cowboybukser og arbejds t-shirt. Ikke optimalt men på fredag har jeg fridag, så der skal nok blive noget mere energi til træningen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OBBC:

Floorpress - (8x60kg, 8x60kg), 3x100kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 2x150kg("Pr", Ikke rigtig Pr, da jeg lettede røven på 2rep), 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg (Havde sovet forkert på min skulder i nat, så min venstre skulder var noget fucked up. Derfor var jeg knap så eksplosiv som sidste fredag. Kunne godt have været bedre, men skal nok ikke klage når jeg næsten kan lave en Pr på en ærgelig skulder :smile: )

Goodmornings(Smal stand, %bælte) - (8x20kg), 8x60kg, 8x80kg, 8x90kg, 8x100kg, 8x110kg(Pr), 8x80kg, 8x110kg, 8x60kg(3sidste sæt tog jeg bælte på og det hjalp gevaldigt. Damn, min erector spinae er brændt helt ned til grunden nu :crazy: Tror det er det der skal til, kombineret med nogle speed singels i dødløft for at få min dødløft med igen :smile: Så håber jeg bare ikke at den påvirker min squat i negativ retning)

Leg extension - 4sæt x 6-10reps op til hele stakken (Damn, det brændte. Teamede op med Skovhuggeren der også brændte igennem. Fuuuck hvor er han syg i benpres. Reps med 600kg i samme slæde som jeg brændte max med 450kg i mandags:crazy: På trods af dette ownede jeg ham i leg extensions og det er jo det der tæller :superman::tongue: )

Flat Dumbell Press - 6x40kgs, 6x45kgs, 6x50kgs, 6x58kgs(PR :w00t: Vildt nok. Skovhuggeren sagde de så lette ud :devil: )

Bænkpres - 6sæt x 2reps med 110kg (Bare lige for at få trænetlidt bænkpres også. Imens gav Champen en masse gode råd om børnopdragelse :4thumbup: )

Pulldowns(Smalt greb) - 3sæt x 10reps

Pushdowns - 4sæt x 10reps (Nice pump :superman: )

Dumbell Hammercurls - 6x32,5kgs, 6x35kgs(Mener det er PR :tongue: )

Nice træning. Det startede lidt trægt med at min skulder drillede mig under floopressen, og så havde jeg glemt mine knækogere så ville ikke træne tungt squat. Men det blev tilgengæld en rigtig god omgang goodmornings. Og så kunne forlårene ellers lærer det i leg extension maskinen bagefter :w00t:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Opdagede lige at der kun er 2uger til ER Open :crazy: Skal da vidst til at forberede mig lidt så :w00t:

Dvs. jeg har kun den kommende uge med heavy ass træning hvis jeg også skal nå at deloade lidt. Styrken er heldigvis ganske udemærket for tiden, så håber da på at kunne lave noget nogenlunde fornuftigt til stævnet.

Lige nu har jeg en sindsygt DOMS ramt Erector spinae, en pæn gang tømmermænd og er blevet snotforkølet...Jaja, ved det! Tag en kiks :laugh:

Nu vil jeg op og leje nogle film og få mig dagens første kalorie på tanken :smile:

Link to comment
Share on other sites

"....jaaa...joo...jeg har godt nok prøvet det der protein. Det gav nu egentlig meget godt" - citat: Onkel Troels :laugh:

Afsted onkel efter mad til maven - det dur jo ikke det med dig og den sparsomme appetit :tongue:

ja...lyt nu til Guldpigen... få så noget chow indenbords så du er klar til at dykke med 250 i morgen :devil::w00t::superman::cool:

Link to comment
Share on other sites

"....jaaa...joo...jeg har godt nok prøvet det der protein. Det gav nu egentlig meget godt" - citat: Onkel Troels :laugh:

Afsted onkel efter mad til maven - det dur jo ikke det med dig og den sparsomme appetit :tongue:

LOL :laugh: Jaa, joo, indrømmer gerne flere protein pulver kurer :blush: Lige i øjeblikket står den dog mest på god dansk mad som Træstammer, Faxekondi, Dürum kebab og Chips :bigsmile:

ja...lyt nu til Guldpigen... få så noget chow indenbords så du er klar til at dykke med 250 i morgen :devil::w00t::superman::cool:

Yeah :devil: Jeg ser hvornår jeg kan være der i morgen. Er dog ikke sikker på at jeg hopper i dragt, da jeg også skal i trøje imorgen, men det bliver da spændende at se hvad dig og Måååsen kan løfte efterhånden :devil::smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde:

Squat - (6x70kg, 6x90kg, 6x120kg, 2x140kg, 2x160kg), 1x180kg, 2x180kg, 2x180kg, 2x180kg, 2x180kg (Mine tights inde under tricoen sprækkede i 2sæt med 180kg, så men vidst ikke om tricoen også var sprunget så blev et noget ærgeligt løft da min koncentration var andetsteds :blush: Alle 2eren var pænt tunge, men tror faktisk også det var PR's så egentligt ikke nogen grundt til ikke at være tilfreds. Dog ville jeg gerne have haft en enkelt med 3reps på 180kg :smile: )

Læg - 5-6sæt x 20reps

Pullups - 3sæt x 8reps (Stille og roligt. Lang tid siden, men kørte nu helt godt :smile: )

Bænkpres - 6x100kg, 6x90kg, 6x90kg, 2x110kg, 2x130kg, 2x130kg (På med Fury Str. 46)

1x160kg(8cm board. Mærkeligt og dårligt løft :dry: )

1x160kg(Ok)

1x170kg(Nogenlunde, men var vidst lidt for vakkelvoren til at blive godkendt)

1x170kg(Ok)

3x190kg(16cm board. Tuuungt :chicken: Mere triceps styrke tak :nonono: )

3x160kg(Let. Første gang jeg prøver at reppe i trøjen hvor den kommer helt ned til brystet :bigsmile: )

Decline Bænkpres - 10x60kg, 10x90kg, 10x90kg

(Kaffepause)

Stivbenet dødløft med håndvægte - 2sæt x 10reps med 30-40kgs håndvægte

French Press - 3sæt x 10reps med 50kg (Egentligt mere udført som skullpresses, da jeg kørte meget strict og pause på panden på de fleste reps :smile: )

Dødløft - (6x60kg, 2x110kg), 1x150kg, 1x150kg, 1x180kg, 1x210kg, 1x150kg, 12x110kg (Endeligt en gang dødløft hvor der var fin fart i skidtet. Styrken vender tilbage i kongeløftet og det må helt klart skyldes Goodmornings :4thumbup: )

Ganske udemærket træning, hvor jeg dog ikke var helt tilfreds med min lockout styrke i bænken. I squatten ville jeg også gerne have haft en 3ere med 180kg med, men når jeg gør træningen op, så ser det jo slet ikke så skidt ud igen.

Hippo og Moos var begge i fuldt udstyr i squatten, så der var da dømt god underholdning og nogle lede løft :4thumbup:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Kaffepause :blink: Sad du så med et "alt for damerne" mens du sippede din kaffe :tongue:

Du er jo Kaptajn Insane i bænk. Me so jealous :4thumbup: Du har tilfældigvis ikke et link til sådan en fury trøje du bruger?

Hvad er din max uden fury'en?

Hehe! :4thumbup: Nej, dog ikke! Brugte min kaffepause på at sidde og snakke med Claus Lee' fra OBBC som altid har en masse røverhistorie at fortælle. Det sidste han havde lavet var BungeJump med alm. reb :cry::crazy:

Tak tak, med bænken :smile: Jeg har et link til trøjen her:

http://www.e-normous.biz/titanfury.asp

Jeg har lavet 170kg uden trøje 2 gange før, men det er slet ikke i konkurrence stil, dvs. uden pause på brystet og røven lettet fra bænken. Kan vel lave ca. 150-55stykker hvis der skal være pause på brystet og røven i sædet. Så trøjen giver mig ca. en 20kgs penge, hvilket slet ikke er tilstrækkeligt.

Der er nogle få der får i nærheden af 80kg ud af trøjen :crazy: Se bare Jfk's log :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share