Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Jaja efter du er blevet reddet af diskopumperen så har du taget tendensen med ikke at træne ben til dig.

Diskopump er feeeeedt :cool: Men bliver nød til også at kører højrep squats da jeg har hørt at det også skulle være godt til armene :w00t: :4thumbup:

Ja ja men nu skal du ikke gå ud og købe baggy shorts vel !!!! :nonono:

Hehe. Selvom det er en baggy model skal de sgu nok sidde pænt stramt alligevel :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdags diskopump...Nu med AndersL til at give faaaarced :cool: :

Hammerstrenght Pulls - 4sæt x 8-10reps

Onearmed Lat pulls - 4sæt x 8-10reps

Hammerstrenght patpres - 3sæt x 8-10reps

Cabel Flyers - 3sæt x 15reps :crazy::cry: Fuuuck det brændte simpelthen stiberne ind i patten. Har fik Anders og Jeg virkeligt fat i de inderste muskelfibre af pectorlis major :devil: :4thumbup:

Lying Dumbell triceps extension - 3sæt x 10reps med 22kgs håndvægte (Lang tid siden sidst, men kørte neeemt og smertefrit :smile: )

Dumbell Hammercurls - 6x30kgs, 6x35kgs (Ikke helt så meget smæk i armene så 35erne kunne godt have været noget kønnere :wink: )

Biceps maskine - 1sæt x 21reps hvoraf de sidste par reps var forced :w00t: Så var bis'serne også færdige :crazy:

Skulle egentligt bare op i OBBC for at hyggesnakke og ødelægge de andres træning med snak :innocent: Men så teamede jeg op med Disko Anders og så blev der ellers pumpet lats og pat i ren diskostil med korte pauser, høje reps og maaaaaser af pump :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, har været i byen i fredericia i aften. Mødte tilfældigvis en gut som jeg ved havde smadret en flaske på munden af mig for 2 år siden og konfronteret ham med det. Han kunne slet ikke styre det og kaldte på 3 af sine kammerater som alle hoppede på mig. :blink::crazy:

Tjaaa, nu kommer der sgu nok nogle efter et stykke tid og hjælper til tænkte jeg......Nææ, nej- Jeg var jo større end dem, så det var jo mere synd for de andre. De var trodsalt kun 4 mod lille mig :blink:

Nå, men kom da ud af døren og sagde til udsmideren at han skulle holde de røvhuller tilbage mens jeg fik en taxa. Jaja, som om at jeg overhovedet ikke kan blive skadet bare fordi man er større og stærkere end de fleste. :crazy:

Det var sgu en underlig fornemmelse med 4 gutter der alle slog efter mig ansigt, og selvom jeg havde lyst kunne jeg simpelhen ikke få mig til at slå på deres ansigt. Er sgu for blødsøden :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, har været i byen i fredericia i aften. Mødte tilfældigvis en gut som jeg ved havde smadret en flaske på munden af mig for 2 år siden og konfronteret ham med det. Han kunne slet ikke styre det og kaldte på 3 af sine kammerater som alle hoppede på mig. :blink::crazy:

Tjaaa, nu kommer der sgu nok nogle efter et stykke tid og hjælper til tænkte jeg......Nææ, nej- Jeg var jo større end dem, så det var jo mere synd for de andre. De var trodsalt kun 4 mod lille mig :blink:

Nå, men kom da ud af døren og sagde til udsmideren at han skulle holde de røvhuller tilbage mens jeg fik en taxa. Jaja, som om at jeg overhovedet ikke kan blive skadet bare fordi man er større og stærkere end de fleste. :crazy:

Det var sgu en underlig fornemmelse med 4 gutter der alle slog efter mig ansigt, og selvom jeg havde lyst kunne jeg simpelhen ikke få mig til at slå på deres ansigt. Er sgu for blødsøden :nonono:

Lyder som en ubehagelig oplevelse... :unhappy:

Det værste er næsten, er lektien er, at ignorere at folk er nogle svin, selvom man har lyst til at konfrontere dem med det, og gøre noget ved det...

Jeg ville nok have gjort det samme, men næppe have været så "blødsøden"...

Håber at du er ok, Troels. Husker stadig sidste gang jeg var indblandet i noget lignende... Fanme træls...

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en ubehagelig oplevelse... :unhappy:

Det værste er næsten, er lektien er, at ignorere at folk er nogle svin, selvom man har lyst til at konfrontere dem med det, og gøre noget ved det...

Jeg ville nok have gjort det samme, men næppe have været så "blødsøden"...

Håber at du er ok, Troels. Husker stadig sidste gang jeg var indblandet i noget lignende... Fanme træls...

Jep jep, det er sgu en ubehagelig oplevelse. Manden har fortjent at få 10 støvlespark på munden og en bombe om maven, men sådan var det jo. Havde nok regnet med at han ville hoppe på mig på et tidspunkt, men havde trodsalt ikke regnet med at han overfaldt mig på det diskotek hvor han ikke måtte komme mere pga. ballade.

Jeg priser mig sgu glad for styrkeløft. Sådan et 3-4 gennemsnitsgutter på 70-80kg slår da pænt hårdt når de alle slår på en sammetidig, men er da glad for at jeg ikke slog løs på dem, da man nok ikke helt fatter hvad man foresager af skade hvis man ladet et DE slag gå igennem :crazy:

Men nu skal det sgu ikke være sådan at jeg lyder sej, for det var jeg sgu ikke. Jeg forsvarede mig bare og hader alt det fucking vold :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Hey Onkel T..

Jeg synes det lyder som om du traf de rigtige valg - om de var bevidste eller ej!

Det er altid nemt at være bagklog - havde en af dem skadet dig alvorligt, kunne man have sagt: "Du skulle have tværet dem ud"..

Men det skete ikke, og derfor synes jeg du handlede rigtigt :smile: Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du med din størrelse og - omend sparsomme - MMA træning, kunne have wasted mindst et par stykker af dem. Men igen - du vandrer derfra med helbredet, straffeattesten og - synes jeg - æren i behold!

Hævnen kunne have været sød, men det lyder som om oddsne var seriøst imod dig, og det kræver bare at een trækker en kniv såehhh... :unhappy:

Næste gang er du muligvis mere klar, og kan træffe et hurtigt valg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sådan en gang fucking idioter/tabere... Der er ikke meget Viking over at sætte sig flere på en :mad:

Til gengæld så valgte du det bedste selvforsvar, nemlig af forlade stedet. :smile: Det plejer jeg også at sige til mine "kunder". Når de har fået et par på lampen, og føler sin ære lidt krænket ved bare at have forladt stedet og ikke taget kampen op!

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, har været i byen i fredericia i aften. Mødte tilfældigvis en gut som jeg ved havde smadret en flaske på munden af mig for 2 år siden og konfronteret ham med det. Han kunne slet ikke styre det og kaldte på 3 af sine kammerater som alle hoppede på mig.

Tjaaa, nu kommer der sgu nok nogle efter et stykke tid og hjælper til tænkte jeg......Nææ, nej- Jeg var jo større end dem, så det var jo mere synd for de andre. De var trodsalt kun 4 mod lille mig

Nå, men kom da ud af døren og sagde til udsmideren at han skulle holde de røvhuller tilbage mens jeg fik en taxa. Jaja, som om at jeg overhovedet ikke kan blive skadet bare fordi man er større og stærkere end de fleste.

Det var sgu en underlig fornemmelse med 4 gutter der alle slog efter mig ansigt, og selvom jeg havde lyst kunne jeg simpelhen ikke få mig til at slå på deres ansigt. Er sgu for blødsøden

Lækkert at se Troels -den kamp vandt du :4thumbup:

Kigger du forbi HER den 18 marts. Vi kigger også efter dig til træning :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Flad oplevelse må man sige. Men heldigvis lyder det til at der ikke skete det store med dig.

Man må sgu respektere at du ikke gik hårdt på dem da de begyndte at slå, man ved heller aldrig hvad det ender med hvis man først krøller dem.

Det vil også være nederen at ende op med en voldsdom.

Bare ufatteligt at folk ikke kan gå i byen uden at skulle lave sådan noget lort. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Du er en vinder :4thumbup: og damn ked at du ikke fik hvad du i virkligheden ønsket - en undskyldning for uretfærdigheden sidst du mødte ham. Han har åbenbart ikke nået længere i hans udvikling siden han ikke var MAND nok til at få snakket ud.

Jeg håber ikke du har fået for mange skræmmer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er Fitness chefen hos jer? :smile:

Ovre på vores ø er det Jacob Prehn der har fået tildelt titlen af Procida :laugh:

Jeg havde den dog da jeg var på vej i 75 men jeg bar titlen med STOR stolthed :superman::innocent:

Det er Jan (Overarmen2000) der gjorde sig fortjent til den titel efter han tabte rigtigt mange kg på meget kort tid i en sygdomsperiode. Han viste os alle vejen til hvordan man hurtigt bliver slank og komme af med sit bøffelagtige look og bliver mere metro :laugh:

Det er da alt for langt ude. Hold da kæft en flok tabere :laugh:

Ja, kan kun give dig ret. Nogle sørgelige eksistenser. Ham den ene gut havde jeg ellers fået fortalt var udelukket fra det disko jeg var på, men det gjaldt åbenbart ikke mere.

du skulle ha tævet dem allesammen, lagt dem i en bunke, og pisset udover dem

Haha :4thumbup: Ja, det kunne fanme have været klasse. :devil:

Hey Onkel T..

Jeg synes det lyder som om du traf de rigtige valg - om de var bevidste eller ej!

Det er altid nemt at være bagklog - havde en af dem skadet dig alvorligt, kunne man have sagt: "Du skulle have tværet dem ud"..

Men det skete ikke, og derfor synes jeg du handlede rigtigt :smile: Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du med din størrelse og - omend sparsomme - MMA træning, kunne have wasted mindst et par stykker af dem. Men igen - du vandrer derfra med helbredet, straffeattesten og - synes jeg - æren i behold!

Hævnen kunne have været sød, men det lyder som om oddsne var seriøst imod dig, og det kræver bare at een trækker en kniv såehhh... :unhappy:

Næste gang er du muligvis mere klar, og kan træffe et hurtigt valg :wink:

Mange tak, Jørgen :smile:

Er sgu glad for opbakningen fra en rigtig Judo djævel som dig :cool: Er også fint tilfreds med den løsning jeg valgte, selvom jeg nogle gange ville ønske at jeg var lidt mere ond i sådan en situation.

Sådan en gang fucking idioter/tabere... Der er ikke meget Viking over at sætte sig flere på en :mad:

Til gengæld så valgte du det bedste selvforsvar, nemlig af forlade stedet. :smile: Det plejer jeg også at sige til mine "kunder". Når de har fået et par på lampen, og føler sin ære lidt krænket ved bare at have forladt stedet og ikke taget kampen op!

Tak, for opbakningen. Og slet ingen vikingpower over de ærgelige amfetemin flok ål :chicken:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert at se Troels -den kamp vandt du :4thumbup:

Kigger du forbi HER den 18 marts. Vi kigger også efter dig til træning :4boxing:

Fedt med opbakningen fra en af Danmarks ondeste MMA fightere og tifu :devil:

Har set plakaten og Bøffen (Morten), har også spurgt om jeg skal med, men ved ikke om jeg kan da jeg har et spillejob den dag.

Ja, skal nok tage mig sammen til at komme igang med "øretæveuddelingen" igen, men i såfald bliver det først efter Dm i styrkeløft den 1-2 April. :smile:

Flad oplevelse må man sige. Men heldigvis lyder det til at der ikke skete det store med dig.

Man må sgu respektere at du ikke gik hårdt på dem da de begyndte at slå, man ved heller aldrig hvad det ender med hvis man først krøller dem.

Det vil også være nederen at ende op med en voldsdom.

Bare ufatteligt at folk ikke kan gå i byen uden at skulle lave sådan noget lort. :mad:

Mange tak, Jan :smile: Kloge ord og du har fuldstændig ret :smile:

Du er en vinder :4thumbup: og damn ked at du ikke fik hvad du i virkligheden ønsket - en undskyldning for uretfærdigheden sidst du mødte ham. Han har åbenbart ikke nået længere i hans udvikling siden han ikke var MAND nok til at få snakket ud.

Jeg håber ikke du har fået for mange skræmmer :superman:

Tak tak, Jeanette. :smile: Ja, han var tydligvis ikke i humør til at sidde ned med en kop The og snakke om tingene :laugh:

Godt du slap afsted relativt uskadt. :bigsmile:

Vold fører aldrig noget konstruktivt med sig så ligesom de andre synes jeg du løste problemet på den bedste måde. :smile:

Mange tak. Ja, der var heldigvis ingen rene slag der gik ind. Gårsdagens diskotræning med Anders har ihvertfald taget hårdere på kroppen end de vindmølle slag de præsterede. :wink:

Jeg havde valgt Prehns løsning :laugh:

Hehe! Som sagt før så er det helt klart også noget jeg vil overveje hvis jeg skulle blive udsat for det igen :laugh:

Det er skide irreterende når sådan noget det sker :dry: desværre kan den slags typer nok ikke helt undgås i nattelivet. Jeg kender det godt. det er altid godt at du slap uskadt :smile:

Tak, Jens! :smile:

Godt gået Trolle... du valge det eneste rigtige... ville ønske jeg besad din selvkontrol... det kunne mange lære af

Tak, Thomas :smile:

Link to comment
Share on other sites

Syntes din selv -beherskelse/kontrol er noget som selv Dalai Lama burde misunde dig for. Særligt når man ved hvilke mængder grafrakka du kan få inden for hawai skjorten, hvor du stadig formår at handle så fornuftigt....virkeligt imponerende! :4thumbup:

Godt at du slap uskadt fra det :smile:

--

grind'

Link to comment
Share on other sites

Syntes din selv -beherskelse/kontrol er noget som selv Dalai Lama burde misunde dig for. Særligt når man ved hvilke mængder grafrakka du kan få inden for hawai skjorten, hvor du stadig formår at handle så fornuftigt....virkeligt imponerende! :4thumbup:

Godt at du slap uskadt fra det :smile:

--

grind'

Hehe! Ren Dalai Lama :4thumbup:

Dagens træning:

Squat - (6x100kg, 6x100kg), 6sæt x 6reps med 145kg (Let nok runde. Var lidt flad i kroppen, men fik da nogle reps i benene :smile: )

Dødløft - 10singels med 155kg

Læg - 3sæt

Gluteham Raises - 3sæt x 6reps

Bænkpres - 8sæt x 3reps med 100-120kg (Fokus på fart)

Noget let kabel pulls for at løsne op i ryggen.

Træt i kroppen men fik da lavet det vigtigste.

Link to comment
Share on other sites

Syntes din selv -beherskelse/kontrol er noget som selv Dalai Lama burde misunde dig for. Særligt når man ved hvilke mængder grafrakka du kan få inden for hawai skjorten, hvor du stadig formår at handle så fornuftigt....virkeligt imponerende! :4thumbup:

Godt at du slap uskadt fra det :smile:

--

grind'

Præcis... Dalai Lama ville straks blive Onklens discipel hvis han vidste hvilken selvkontrol og buddha-natur Trolle indeholdte... du lee' :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey troels.

Nederen oplevelse. :dry: Var Hc og de andre drenge ikke der nede. For de ville da helt sikkert have stået som bodyguards hvis du bad dem om det (mens du så snakkede med manden)...?

Men ta' det som et kompliment at der skulle selvtilliden af 4 til at konfrontere dig. :devil:

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det klip. Men kan du huske du engang hamred' løs på en boksepude nede på bjerggade. Den lå jo vandret mens du slå, :blink: sådan et slag i face er jo ikke for børn :4boxing:

Men respekt for at du tog hjem, istedet for at skrabe et slæng sammen og gøre det værre ved at starte slåskamp igen. :1356:

EDIT:

Iøvrigt sagde du til mig, du bare skulle have gratis prots(mad) hjemme ved forældrene. Du sagde ikke noget om druk. Men du er tilgivet :tongue:

Jeg var tæt på selv at komme hjem til Fredericia, men jeg tænkte der nok ikke skete så meget. Hvis jeg havde været der, havde der ihvert fald været en 1½ troels i stedet for 1 :superman: :4boxing:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Onkel T..

Du har udvist et stort mod og selvbeherskelse. :4thumbup:

At blive provokeret og slået på .. og have midlerne og styrken til at svare meget voldeligt igen..og så ikke gøre det.. Det er flot!

Rart at høre du selv slap fra det uden skader!

Link to comment
Share on other sites

Præcis... Dalai Lama ville straks blive Onklens discipel hvis han vidste hvilken selvkontrol og buddha-natur Trolle indeholdte... du lee' :superman:

:smilejap::laugh: :4thumbup: Tak, frække :wub:

Hey troels.

Nederen oplevelse. :dry: Var Hc og de andre drenge ikke der nede. For de ville da helt sikkert have stået som bodyguards hvis du bad dem om det (mens du så snakkede med manden)...?

Men ta' det som et kompliment at der skulle selvtilliden af 4 til at konfrontere dig. :devil:

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det klip. Men kan du huske du engang hamred' løs på en boksepude nede på bjerggade. Den lå jo vandret mens du slå, :blink: sådan et slag i face er jo ikke for børn :4boxing:

Men respekt for at du tog hjem, istedet for at skrabe et slæng sammen og gøre det værre ved at starte slåskamp igen. :1356:

EDIT:

Iøvrigt sagde du til mig, du bare skulle have gratis prots(mad) hjemme ved forældrene. Du sagde ikke noget om druk. Men du er tilgivet :tongue:

Jeg var tæt på selv at komme hjem til Fredericia, men jeg tænkte der nok ikke skete så meget. Hvis jeg havde været der, havde der ihvert fald været en 1½ troels i stedet for 1 :superman: :4boxing:

Jo, tak :smile: Var ikke klar over du overvejede at tage til Frede for manglede da én at gå i byen med. Det må vi gøre en anden gang så. Måske sammen med Hc og de andre drenge :cool:

Hehe! Ja, det er sgu meget sjovt sådan som vi gik amok på den sandsæk. :4thumbup: :devil: Det var pissesjovt :w00t:

Onkel T..

Du har udvist et stort mod og selvbeherskelse. :4thumbup:

At blive provokeret og slået på .. og have midlerne og styrken til at svare meget voldeligt igen..og så ikke gøre det.. Det er flot!

Rart at høre du selv slap fra det uden skader!

Mange tak, til den store beskidte biolog og jæger fra den lille ø :bigsmile::devil::smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share