Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

:w00t::w00t::w00t: Jamen, så mødes vi bare i dameomklædningen :w00t::w00t:

:laugh:

Det en aftale og hvis ikke du kan finde mig der inde, så er det fordi jeg med vilje er gået ind i drengeomklædning og sidder i et hjørne og kigger

G_04BI~1.GIFsurpris-confus-923.gif

Man er vel professionel Fys :cool:

:innocent:

:laugh: I kan vel også diskutere og praktisere grebsstyrke :shades:

Ja det går jo ik hvis jeg både skal bruge Troels's hjælp som personlig træner til styrkelse af grebsstyrken/underarm, låne hans udstyr, have gode råd omkring brugen af udstyret og samtidig skulle smide bukserne for ham for at han kan massere min øvre bagdel for at finde frem til min skade :nonono::innocent::laugh:

Så kan han jo egentlig lige så godt blive min lille slave :wub::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: I kan vel også diskutere og praktisere grebsstyrke :shades:

Som du selv siger så er praktisk erfaring guld værd, derfor skal der praktiseres istedet for diskuteres :w00t: :4thumbup:

Det en aftale og hvis ikke du kan finde mig der inde, så er det fordi jeg med vilje er gået ind i drengeomklædning og sidder i et hjørne og kigger

G_04BI~1.GIFsurpris-confus-923.gif

Ja det går jo ik hvis jeg både skal bruge Troels's hjælp som personlig træner til styrkelse af grebsstyrken/underarm, låne hans udstyr, have gode råd omkring brugen af udstyret og samtidig skulle smide bukserne for ham for at han kan massere min øvre bagdel for at finde frem til min skade :nonono::innocent::laugh:

Så kan han jo egentlig lige så godt blive min lille slave :wub::laugh:

Og mig der plejer at være den dominerende under grebstræning :nonono::blink: :4police: :4whip::boobs:

Jeg har fundet min overmand og overgiver mig :showoff::4jumpy::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens meget sløve træning i OBBC:

Dødløft - lidt blandet løft op til et par singler på 180kg

Seated goodmornings

Bænkpres - lidt blandet løft op til 140kg

Lidt mave

Godt nok en sølle træning. Havde ellers taget dødløft dragt med, men gad ikke hoppe i den når 180kg var tungt. Tror sgu det skyldes at jeg havde danset ualmindeligt meget igår. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det gør vi da. Selvom du så ikke lige gad at dukke op idag :nonono: Stod ellers klar ude i dameomklædningen indtil jeg blev smidt ud :w00t:

:w00t:

Nu er det jo ikke min skyld du træner så tidlig og så kort tid... !!!

Jeg havde ellers gjort mig rigtig fin :slut: Nu jeg skulle have første undervisning af dig :wub:

Men bare rolig - du slipper sku ik bare fordi du smutter så hurtig hjem :tease:

KnuZZer

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke min skyld du træner så tidlig og så kort tid... !!!

Jeg havde ellers gjort mig rigtig fin :slut: Nu jeg skulle have første undervisning af dig :wub:

Men bare rolig - du slipper sku ik bare fordi du smutter så hurtig hjem :tease:

KnuZZer

Hehe! Jeg havde simpelthen sådan en dårlig træning at jeg ikke gad at være der længere :blush:

Skifter lidt mellem at træne i OSK og OBBC! Men bare rolig. Regner skam ikke med at slippe når Miss Squat (Dig, hvis du skulle være i tvivl :laugh: ) drejer armen om på mig :4whip::wub:

Ps. Min computer er fucked up. Kunne slet ikke komme ind i windows da jeg prøvede her til morgen, så bliver desværre lidt færre opdateringer indtil jeg får det lavet. Lidt bliver der da luret med hvis jeg får tid til det på arbejdet :innocent: Lige nu sidder jeg på en netcafe. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Jeg havde simpelthen sådan en dårlig træning at jeg ikke gad at være der længere :blush:

Skifter lidt mellem at træne i OSK og OBBC! Men bare rolig. Regner skam ikke med at slippe når Miss Squat (Dig, hvis du skulle være i tvivl :laugh: ) drejer armen om på mig :4whip::wub:

Ps. Min computer er fucked up. Kunne slet ikke komme ind i windows da jeg prøvede her til morgen, så bliver desværre lidt færre opdateringer indtil jeg får det lavet. Lidt bliver der da luret med hvis jeg får tid til det på arbejdet :innocent: Lige nu sidder jeg på en netcafe. :smile:

Hvis du nu havde ventet 15 min, så skulle jeg nok have sørget for du fik en god træning :laugh:

Miss Squat :wub: Sikke da en titel - jeg må hellere få styr på den ryg og teknik, så jeg også kan leve op til det :bigsmile:

Det ender jo med at du må kigge på min ryg, med mindre jeg kan få en VIP-kort til fys/kiopraktor i OBBC :laugh:

Skal du træne imorgen ?

Ellers noget pis med din pc.... !!

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hvis du nu havde ventet 15 min, så skulle jeg nok have sørget for du fik en god træning :laugh:

Miss Squat :wub: Sikke da en titel - jeg må hellere få styr på den ryg og teknik, så jeg også kan leve op til det :bigsmile:

Det ender jo med at du må kigge på min ryg, med mindre jeg kan få en VIP-kort til fys/kiopraktor i OBBC :laugh:

Skal du træne imorgen ?

Ellers noget pis med din pc.... !!

KnuZ Anita

Hehe! Det er jeg også helt overbevist om :laugh::blush:

Ja, det regner jeg med! Den træning jeg havde idag burde kunne gøres bedre. Træner først omkring kl 19, da jeg lige skal hjem fra arbejde først :smile:

Sig mig, kan I ikke bare udveksle adresser og få det overstået? :surrender: :banana3:

Jaja, du har stadig meget at lære bette Måååås :nonono:

De teknikker du bruger på Jacob virker altså ikke på pigerne :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Det er jeg også helt overbevist om :laugh::blush:

Ja, det regner jeg med! Den træning jeg havde idag burde kunne gøres bedre. Træner først omkring kl 19, da jeg lige skal hjem fra arbejde først :smile:

Så skal jeg godt nok snakke :blahblah: meget hvis jeg stadigvæk skal være der kl 19 :laugh:

Jaja, du har stadig meget at lære bette Måååås :nonono:

De teknikker du bruger på Jacob virker altså ikke på pigerne :tongue::laugh:

:slut::boobs:

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa Troels post-12744-1168287489.gif

Smadder hyggeligt lige at hilse på og sludre lidt :blahblah: Men hold da fast klokken løb stærk lige pludselig :laugh: Jeg må have være i godt og underholdende selvskab :w00t:

Ellers en ond batle i havde gang i :4thumbup:

KnuZ Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share