Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Halløjsa Troels post-12744-1168287489.gif

Smadder hyggeligt lige at hilse på og sludre lidt :blahblah: Men hold da fast klokken løb stærk lige pludselig :laugh: Jeg må have være i godt og underholdende selvskab :w00t:

Ellers en ond batle i havde gang i :4thumbup:

KnuZ Anita

Hehe, jez, Lee´ battle!!! :tongue:

Var det ikke den her øvelse du talte om? :cool:

post-2142-1168289483_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det er altså ikke godt nok det der Erik :nonono: du ligger jo ikke engang vandret :nonono:

Så så - jeg snuppede et billede hvor jeg ikke var så kogt i bærret...

Det var ikke en "once in a lifetime achievemnt", her er fx andet billede, og dette lidt mere vandret! :cool:

((dog lidt mere kogt i hovedet)fotografen kan bekræfte flere tilfælde)

post-2142-1168293241_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Så så - jeg snuppede et billede hvor jeg ikke var så kogt i bærret...

Det var ikke en "once in a lifetime achievemnt", her er fx andet billede, og dette lidt mere vandret! :cool:

((dog lidt mere kogt i hovedet)fotografen kan bekræfte flere tilfælde)

post-2142-1168293241_thumb.jpg

Jamen se... så er det i orden :wink:

(BLÆRERØV :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa Troels post-12744-1168287489.gif

Smadder hyggeligt lige at hilse på og sludre lidt :blahblah: Men hold da fast klokken løb stærk lige pludselig :laugh: Jeg må have være i godt og underholdende selvskab :w00t:

Ellers en ond batle i havde gang i :4thumbup:

KnuZ Anita

Jo, tak! Og i lige måde :bigsmile: Ved dog ikke om man ligefrem kunne kalde det en battle, da Ham atlanterhavsawekatten Erik :tongue: og Gymnasten Christian var en del bedre til det skidt end mig :laugh:

Men sjovt var det ihvertfald :superman:

Hehe, jez, Lee´ battle!!! :tongue:

Var det ikke den her øvelse du talte om? :cool:

post-2142-1168289483_thumb.jpg

Jaja, Erik! Når man kommer fra en ø som Island der naturligvis kun er dækket af is, bliver man så glad for at se et træ når man kommer til danmark at man straks klatre op i det. Derfor du er så god til alt det chins sjovt :tongue: Og så hjælper det også lidt at du vejer 20kg mindre end mig :w00t:

Men mange sjove øvelser ellers :cool:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning:

Squat - 6x50kg, 6x50kg, 3x100kg, 3x100kg, 2x120kg, 2x140kg, 2x140kg, 5x170kg, 1x175kg, 10x100kg (Udemærket med de 5x170kg. Noget af det bedste jeg har lavet faktisk. Dog er min 1RM ikke deroppe hvor man kunne forvente med den 5er. Vil tro jeg kun er god for 180-185 stykker for en 1er)

Herefter gik der awekatte fest i den. :innocent:

En masse blandet chin / pullup varianter eller forsøg derpå. Har ikke helt styr på hvad der blev lavet, men blev da til en del vil jeg tro :smile:

Lidt clean and press med 50kgs skive. Plateflipping, Coc1 træning, Plateraises, Pistols, Renegade Rows, Dips, Decline bænkpres, Stående skulderpres med håndvægte.

Helt iorden træning hvor der dog gik utroligt meget snak og sjov i den. Men det skal der også være plads til engang imellem :innocent:

Der blev da også lavet lidt anstændigt indimellem. Bla. 40dips i streg, Pistols med +40kg, og plate raises med 50kgs skive :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Troels,

Camilla og jeg sætter næsen imod Odense 3. weekend i februar, stiller du så op og dødløfter for os? :wink: Det er vist på tide jeg møder The Master Kran-DL himself :bowdown::laugh:

(og lurer nogle tricks af :sneaky2::tongue: )

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hey Troels,

Camilla og jeg sætter næsen imod Odense 3. weekend i februar, stiller du så op og dødløfter for os? :wink: Det er vist på tide jeg møder The Master Kran-DL himself :bowdown::laugh:

(og lurer nogle tricks af :sneaky2::tongue: )

Ja, den forespørgsel kan jeg jo kun bakke op :tongue: Det ser vi frem til

-Camilla

Jamen, det lyder da superfedt at i kommer og besøger os i Ooo'ense :4thumbup:

Jeg skal nok prøve at være i dødløft form til den tid, men lover dog ikke noget. Men uanset hvad, så skal der ihvertfald nok blive rundrygget og i Kamikaze stil :laugh::w00t::devil:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OSK:

Dips - 6xmig, 6xmig, 6xmig+20kg, 6xmig+40kg, 6xmig+60kg, 4xmig+70kg(PR :smile: ), 2xmig+85kg( :cool: ), 12xmig+50kg(PR :superman: ) (Fee' omgang dips idag. Sidste gang brændte jeg en enkelt op med 80kg idag tog jeg 2styk med 85kg. Det er sgu cool nok :bigsmile: Og så havde vi jo på MOL engang en lille dyst med flest reps med 50kg i dips. Der fik jeg også slået min gamle allout Pr på 11reps. :smile: )

Håndvægt enhåndsstem - 8x22,5kgs, 8x25kgs, 8x27,5kgs, 8x30kgs, 8x32,5kgs, 8x35kgs (Overraskende fin styrke selv efter Dip'pen der kostede noget. :smile: )

Loonie Chins - 4sæt x 4reps med hver arm. (Holder med den ene hånd omkring toppen af powerracket og den anden hånd 10-20cm længere nede omkring den lodrette del af powerracket. Fee' nok øvelse der simulere et enhåndschin en smule. :smile: )

Dødløft - 2-3singler med 140kg (Kunne mærke jeg ikke havde det i mig idag, så droppede det. Istedet...)

Dumbell Swings - 4sæt x 8reps med 35kgs håndvægt (Med hver arm. Foregik self. i bar mave :tongue: )

Upright Rows - 12x20kg, 10x50kg, 10x55kg, 10x55kg (Ok)

Elastik Rows og lidt blandet grebstræning..

Glimrende træning i godt selskab :smile: Bagefter røg jeg lige op i OBBC for at få en fadøl og lidt mad til receptionen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Glimrende træning i godt selskab :smile: Bagefter røg jeg lige op i OBBC for at få en fadøl og lidt mad til receptionen. :smile:

Hey Troels :w00t:

Jeg så godt de var ved at stille fadølsanlæg op da jeg tog hjem - er det noget der sker hver fredag eller var der en speciel grund i dag?

Ellers en ufattelig ond dips omgang :blink::crazy: også god omgang Loonie chins :laugh:

Krammer

Link to comment
Share on other sites

Hey Troels :w00t:

Jeg så godt de var ved at stille fadølsanlæg op da jeg tog hjem - er det noget der sker hver fredag eller var der en speciel grund i dag?

Ellers en ufattelig ond dips omgang :blink::crazy: også god omgang Loonie chins :laugh:

Krammer

Yeah. Mange tak :cool: :4thumbup:

Hehe, tror ikke du skal regne med at der bliver stillet fadølsanlæg op hver fredag, selvom det kunne være pænt cool. :4thumbup: Det var i forbindelse med indvielsen af det nye tungsløft område og den generelle udbygning der er sket. :smile:

Og Loonie Chins styrer. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Yeah. Mange tak :cool: :4thumbup:

Hehe, tror ikke du skal regne med at der bliver stillet fadølsanlæg op hver fredag, selvom det kunne være pænt cool. :4thumbup: Det var i forbindelse med indvielsen af det nye tungsløft område og den generelle udbygning der er sket. :smile:

Og Loonie Chins styrer. :superman:

Jeg synes da også det virkede en lille smule uprofessionelt med fredagsbar :laugh: Men kunne egentlig også godt lide ideen :blush:

Hmm... Havde jeg vidst der var det arrangement, havde jeg trænet lidt senere og blevet - da min dag indtil videre havde været pænt dårlig, så en øl eller to havde vist ik skadet :tongue:

Egentlig ret cool du kan lave så mange Loonie Chins med venstre arm også :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes da også det virkede en lille smule uprofessionelt med fredagsbar :laugh: Men kunne egentlig også godt lide ideen :blush:

Hmm... Havde jeg vidst der var det arrangement, havde jeg trænet lidt senere og blevet - da min dag indtil videre havde været pænt dårlig, så en øl eller to havde vist ik skadet :tongue:

Egentlig ret cool du kan lave så mange Loonie Chins med venstre arm også :4thumbup:

Øl skader aldrig men booster kun Test produktionen. Især for kvinder. Så det er +10kg i alle store vægtstangsøvelser hvis man forstår at drikke igennem :tongue::cool:

Ja, havde også en god dag. Så kropsvægtøvelserne kørte helt hæderligt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning i OSK:

Squat - (Opvarmning), 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg (Helt løse knæbind på de sidste 4sæt. Hyggede mig gevaldigt imellem sættene og tog det helt roligt mens jeg kæwede den med Overarmen :innocent: )

Lidt Jumpsquats og Vægtløfter Goodmorning med 60kg

Mave - 4sæt x 10reps

Dumbell Curls - 6-8 sæt med 11-30kgs håndvægte

Stille og rolig lørdagstræning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øl skader aldrig men booster kun Test produktionen. Især for kvinder. Så det er +10kg i alle store vægtstangsøvelser hvis man forstår at drikke igennem :tongue::cool:

Hmmm.... Jeg ved ikke helt om jeg tror på det første du skriver :nonono: .....og je ghar nu hørt at alkohol hæmmer testosteron produktionen og øger kortisol produktionen i op til 24 timer efter alkohol-indtagelsen :blush:

Men mon ik der er delte meninger på det område :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.... Jeg ved ikke helt om jeg tror på det første du skriver :nonono: .....og je ghar nu hørt at alkohol hæmmer testosteron produktionen og øger kortisol produktionen i op til 24 timer efter alkohol-indtagelsen :blush:

Men mon ik der er delte meninger på det område :laugh::laugh:

Jeg tror at den kære troels mener østrogen, efter som man hverken kan stå op og pisse eller køre bil efter en kasse :nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.... Jeg ved ikke helt om jeg tror på det første du skriver :nonono: .....og je ghar nu hørt at alkohol hæmmer testosteron produktionen og øger kortisol produktionen i op til 24 timer efter alkohol-indtagelsen :blush:

Men mon ik der er delte meninger på det område :laugh::laugh:

Tror du ikke på hvad jeg skriver :nonono::tongue:

Husk at det kommer også an på hvilket alkohol man drikker. F.eks. er det ikke særligt tought at drikke drinks og breezer og vil højst sandsynligt hæmme væksten. Derimod vil alm. øl, guldøl, snaps og diverse rene brændevin helt sikkert øge både styrke og masse og ikke mindst den barske indstilling til de tunge vægte :cool:

:tongue:

Jeg tror at den kære troels mener østrogen, efter som man hverken kan stå op og pisse eller køre bil efter en kasse :nonono::laugh:

LOL :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share