Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Træner da omkring 3-4gange om ugen + det løse på arbejdet. Og var da på massivt druk i lørdags, og skal på Aalborg druk tur i den kommende weekend. :superman:

Lige som jeg troede der skulle drikkes Absinth i Odense, så smutter du til Ålborg :nonono: Fanme dårlig stil :laugh:

Ellers nogle ret nøgne billeder der er indimellem på den hjemmeside :blink::wub:

Link to comment
Share on other sites

Lige som jeg troede der skulle drikkes Absinth i Odense, så smutter du til Ålborg :nonono: Fanme dårlig stil :laugh:

Ellers nogle ret nøgne billeder der er indimellem på den hjemmeside :blink::wub:

Hehe, Jamen, det er jeg fanme ked af. Min Aalborg aftale har dog hængt ved længe. Men en anden god gang :superman:

Ja, den hjemmeside er ikke altid lige for børn og svage sjæle :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Jamen, det er jeg fanme ked af. Min Aalborg aftale har dog hængt ved længe. Men en anden god gang :superman:

Ja, den hjemmeside er ikke altid lige for børn og svage sjæle :laugh:

Jeg overlever nok... Skal ud og fejre at jeg er færdig med min uddannelse med nogle venner :laugh:

Det får lov at gå ud over dig en anden god gang :superman:

Nej det skal jeg love for... Så ik så mange billeder, men synes du optrådte halvnøgen på de fleste af dem jeg så :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Henning du har da heller ik fattet en brik :laugh::innocent: Det er da meget træningsrelateret :w00t:

Tsk tsk. Du skal ikke lokke Troels i fordærv. :bottom:

Troels skal holde op med drikke så meget og begynde at spise noget mere, så kan han blive tyk og blive en god styrkeløfter :4mewantfood: i stedet for at drikke sig i hegnet og jagte damer hele tiden. :4drunk: :boobs:

Og Ja! Henning fatter ikke noget om alkohol. Det er også derfor han har så dårlig workcapacity på området :laugh:

Jeg er en seriøs sportsmand. Jeg drikker ikke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg overlever nok... Skal ud og fejre at jeg er færdig med min uddannelse med nogle venner :laugh:

Det får lov at gå ud over dig en anden god gang :superman:

Nej det skal jeg love for... Så ik så mange billeder, men synes du optrådte halvnøgen på de fleste af dem jeg så :laugh:

Hehe! Du har været uheldigt/heldig om man vil :laugh: Der er sgu ellers langt mellem røvbillederne på den side :wink::tongue:

Tsk tsk. Du skal ikke lokke Troels i fordærv. :bottom:

Troels skal holde op med drikke så meget og begynde at spise noget mere, så kan han blive tyk og blive en god styrkeløfter :4mewantfood: i stedet for at drikke sig i hegnet og jagte damer hele tiden. :4drunk: :boobs:

Jeg er en seriøs sportsmand. Jeg drikker ikke.

Fordærv?? Absolut ikke! Søndag kommer af det engelske Sunday som betyder Soldag. Sol er som bekendt en øl, og man skal derfor drikke på den dag. Lørdag er i virkeligheden en rebus hvor man har de 2 første bogstaver i navnet LØ = ØL. Derfor skal man drikke lørdag.

Og Fredag er jo Friday, altså fridag på engelsk hvilket jo betyder det er en dag man skal holde fri og drikke øl.

Sådan er det. :innocent:

:cool:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Fordærv?? Absolut ikke! Søndag kommer af det engelske Sunday som betyder Soldag. Sol er som bekendt en øl, og man skal derfor drikke på den dag.

WTF :blink::crazy:

Boy George har ringet. Han vil gerne have et par fif til at ligge makeup på.

Sol er nok den mest untoughe ting man kan drikke sammen med Corona, det smager jo ikke af en pind.

Ellers enig i resten af dine iagttagelser.

Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk. Du skal ikke lokke Troels i fordærv. :bottom:

Troels skal holde op med drikke så meget og begynde at spise noget mere, så kan han blive tyk og blive en god styrkeløfter :4mewantfood: i stedet for at drikke sig i hegnet og jagte damer hele tiden. :4drunk: :boobs:

:cool: Hej Troels, jeg tror ikke at formanden har forstået at

du er en ægte VIKING :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Du har været uheldigt/heldig om man vil :laugh: Der er sgu ellers langt mellem røvbillederne på den side :wink::tongue:

Jeg tog nu bare en kig på billederne fra Nytårsaften, men tror gengæld jeg har fået et ret godt billede af hvad du foretog dig den aften :laugh::innocent:

Den ene halvdel af tiden rendte du rundt udenfor med beskyttelsesbriller og legede med krudt :bigsmile:

Den anden halvdel af aftenen forgik indenfor hvor bukserne som minimum var nede om knæene:laugh: :wub:

Hvis det altid foregår sådan, så tror jeg da ik jeg har noget imod at feste sammen med dig :tongue4::innocent:

Link to comment
Share on other sites

WTF :blink::crazy:

Boy George har ringet. Han vil gerne have et par fif til at ligge makeup på.

Sol er nok den mest untoughe ting man kan drikke sammen med Corona, det smager jo ikke af en pind.

Ellers enig i resten af dine iagttagelser.

Hehe! Luk nu røven. Ganske vidst er SOL en ret untought øl, men da den kendetegner søndag er det jo også bare en restitutionsøl som man kan hygge sig med om søndagen. :wink:

Hold nu kæft, hele bundtet. I weekenden skal man drikke øl, ikke snakke om det :nonono:

Self. drikker man øl i weekenden, men ser mig ikke for lille til at uddele af sin erfaring til andre via denne logbog :tongue:

:cool: Hej Troels, jeg tror ikke at formanden har forstået at

du er en ægte VIKING :bowdown:

Yeah, Nemlig Champ :superman::cool:

Vikingerne kunne nemlig drikke mjød samt være udhungret i flere måneder og alligevel gik der 10franskmænd på 1 viking i kamp :devil::w00t:

Jeg tog nu bare en kig på billederne fra Nytårsaften, men tror gengæld jeg har fået et ret godt billede af hvad du foretog dig den aften :laugh::innocent:

Den ene halvdel af tiden rendte du rundt udenfor med beskyttelsesbriller og legede med krudt :bigsmile:

Den anden halvdel af aftenen forgik indenfor hvor bukserne som minimum var nede om knæene:laugh: :wub:

Hvis det altid foregår sådan, så tror jeg da ik jeg har noget imod at feste sammen med dig :tongue4::innocent:

:blush: :4thumbup: Det er lige mig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Må give Siders ret her...

der findes ingen undskyldning for at drikke Sol øl, og indtagelsen af slige øl i OSK

burde forbydes i vedtægterne...

helt ærligt, det er jo bare pis på flaske tilsat lidt sødemiddel... :crazy::crazy:

Fuldstændig enig Jakob.

Men Troels næste gang jeg holder TOUGH snapsesmagning så jeg nok sørge for at der er shotglas til dig hvor der er Bacardi Breezer i. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Må give Siders ret her...

der findes ingen undskyldning for at drikke Sol øl, og indtagelsen af slige øl i OSK

burde forbydes i vedtægterne...

helt ærligt, det er jo bare pis på flaske tilsat lidt sødemiddel... :crazy::crazy:

Det er store ord, for en der ikke har drukket øl i flere måneder :nonono::tongue:

Jeg er så heldigt stillet at jeg slet ikke har smagt Sol - heldigt for mig :tongue:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

I snakker og røv går, Siders og Jacob... Men er i virkeligt noget værd når der virkeligt skal drikkes igennem....Svaret er NEJ.

SOL er ganske rigtigt ikke en særlig tought øl, men når jeg snakker med jer, så betvivler jeg om i overhovdet har smagt den eller i kun har prøvet de øl jeres forældre har købt i tyskland, som i så har fået lov at tage 3 med i en plastikpose inden i bliver hentet kl 11.

Er enig med Moos i, at man vel ikke bør udtale sig om øl når man kun selv drikker LIGHT sodavand. Og undgår ost på pizzaen for at spare nogle kalorie i sin "alt for Damerne" diæt.

:laugh:

Champen<< Jaja, lad os nu se :cool:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning i OBBC:

Boldhold - 1time (Ok :smile: )

Rå Træk - 5sæt x 2reps med 60kg (Nummer 2 rep fra hæng)

Dødløft - 1x60kg, 1x100kg, 1x140kg, 1x180kg, (Dragt på), 1x200kg, 1x230kg, 1x250kg, 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg (De 250kg var pænt tunge. Skyldes nok dels at jeg lige havde været på boldhold og lavet et hav af mave og lændetræning)

Leg extension - 3sæt x 8-12reps

Incline Barbell Smithpress - 10x40kg, 10x70kg, 10x90kg, 8x110kg, 6x120kg (Fee' nok :smile: )

Dumbell Frontraises - 4sæt x 10reps

Cabel Rows - 2sæt x 10reps

Fino træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

I snakker og røv går, Siders og Jacob... Men er i virkeligt noget værd når der virkeligt skal drikkes igennem....Svaret er NEJ.

SOL er ganske rigtigt ikke en særlig tought øl, men når jeg snakker med jer, så betvivler jeg om i overhovdet har smagt den eller i kun har prøvet de øl jeres forældre har købt i tyskland, som i så har fået lov at tage 3 med i en plastikpose inden i bliver hentet kl 11.

Er enig med Moos i, at man vel ikke bør udtale sig om øl når man kun selv drikker LIGHT sodavand. Og undgår ost på pizzaen for at spare nogle kalorie i sin "alt for Damerne" diæt.

:laugh:

Champen<< Jaja, lad os nu se :cool:

Skal vi ikke snart i byen igen? :innocent::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert! Den kommende week står den jo som sagt på Aalborg tur, men mon ikke der snart skal gåes hårdt med øllene igen :cool:

Jo for fanden! Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været på en god druktur (Eller, jo, det var vidst aftenen hos din kammerat? :unsure: ) men det er eddermame længe siden :mad::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning i OBBC:

Squat - 8x40kg, 8x60kg, 8x80kg, 8x110kg, 8x130kg, 6x150kg, 1x170kg, 10x110kg

Loonie Chins - 9sæt x 4reps med hver arm (Ene arm placeret længere nede omkring den lodrette del af powerracket mens den anden arm griber fat alm. med overhåndsgreb. Fee' øvelse :devil: )

Push press - 3x60kg, 2x80kg, 1x90kg, 1x100kg, 0x110kg, 0x110kg (De 100kg kørte let og flydende, mens de 110kg endnu engang blev for tunge. Men denne øvelser udstiller også mine helt store svagheder nemlig ben og skulder :laugh: )

Military press - 2sæt x 10reps med 60kg

Ser ikke ud af det vilde, men synes faktisk det var en rigtig effektiv træning. Tog 2timer og var rimeligt koncentreret :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share