Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Hehe! Jamen, der skulle vel ikke være noget i vejen for at maxe næste weekend også :4thumbup:

Der er alligevel en del der godt kunne bruge nogle flere forsøg på at få noget godkendt :laugh:

Det vil jeg så glæde mig til at se :4thumbup: (og vil måske endda selv kunne overtales til et max forsøg eller to... :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Jamen, der skulle vel ikke være noget i vejen for at maxe næste weekend også :4thumbup:

Der er alligevel en del der godt kunne bruge nogle flere forsøg på at få noget godkendt :laugh:

altså, jens fik kun 6 sodavand i squat, og jeg fik faktisk en hel del flere,

så det må da siges at være ret seriøst :innocent::innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg så glæde mig til at se :4thumbup: (og vil måske endda selv kunne overtales til et max forsøg eller to... :innocent: )

Lyder sgu godt :4thumbup:

Min ryg er lidt mærket efter dødløften i fredags, så håber da jeg når at blive klar til på lørdag. Ellers må jeg bare maxe i et eller andet sjovt :bigsmile:

altså, jens fik kun 6 sodavand i squat, og jeg fik faktisk en hel del flere,

så det må da siges at være ret seriøst :innocent::innocent::laugh:

Hehe! Ja, i var godt nok glaa' for sodavand :laugh:

Hørte så at Jens var i byen lørdag aften i Svendborg hvor han blev så stiv at politiet måtte slæbe ham med :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lyder sgu godt :4thumbup:

Min ryg er lidt mærket efter dødløften i fredags, så håber da jeg når at blive klar til på lørdag. Ellers må jeg bare maxe i et eller andet sjovt

Det er først næste lørdag vi kommer jo :wink: Så der er masser af tid til restitution! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Box Squat med bands nedefra - (Opvarmning), 12sæt x 3reps med 65-115kg

Bend over Rows - (10x60kg), 6sæt x 10reps med 100kg

Mave - 6sæt x 20reps

Renegade Rows - 6x30kgs, 6x35kgs, 6x40kgs

Bænkpres - 12sæt x 2reps med 100kg

Reversed Barbell Curls - 3-4sæt

Stående Håndvægtsstem - 10x20kgs, 10x22,5kgs, 10x25kgs, 10x27,5kgs, 10x30kgs

God solid runde med masser af folk i hulen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er først næste lørdag vi kommer jo :wink: Så der er masser af tid til restitution! :bigsmile:

Ja, det er jeg klar over :cool: Men med min måde at dødløfte kræver det lang tids restitution når jeg bare nærmer mig 80% af max :innocent:

Hehe! Nååå, ja! Det er første næste lørdag igen. Altså ikke på lørdag som jeg faktisk lige troede. :laugh:

Ja, så burde der være fin tid til restitution :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OBBC:

Boldhold - 1time

Pullups - (6xmig), 10sæt x 3reps med +25kg

Goodmornings - 4sæt x 20reps med 20kg (Let restitutionstræning til lænden)

Incline Dumbell Press - 6sæt x 6reps med 32,5-45kgs håndvægte

Hyperextension - 6sæt x 10reps med 0-50kg

Biceps i maskine - 6sæt x 8-10reps

Fin lille runde, hvor jeg teamede op med Bøffen under kropshævningerne. Det er han pænt lee' til må man sige, men det er også rimeligt let at hive sig selv op i armene når man er i 67,5kgs klassen efterhånden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Rimeligt hårde fodboldekampe vi fik spillet på arbejdet idag. Det var sgu ret hårdt og jeg burde være den der var i "god" form som underviser :laugh:

Nå, men tillader mig at citere Mafred Hoberl. Manden med engang verdens største overarme:

"The only problem is the latid acid building up in my HUGE muscles"

Sagt til et WSM konkurrence tilbage i 90'erne :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding i OSK:

Dips - 6xmig, 6xmig, 6xmig+20kg, 6xmig+40kg, 6xmig+60kg, 1xmig+80kg, ½xmig+90kg, 51xmig(PR :smile: ) (Fino omgang dips. De 90kg manglede noget dybde så notere dem ikke som PR. Men fee' nok at lave en Rep pr bagefter :bigsmile: )

Pinpress (Hul 9.) - 6x60kg, 6x100kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg, 3x180kg, 5x150kg, 5x150kg, 5x150kg (Skulle lige slå Måsens 3x175kg :tongue: De 180kg var dog tunge nok. Lang tid siden jeg har ligget med så meget i hænderne :crazy: )

Lying Dumbell Extension - 10x20kgs, 10x22,5kgs, 10x25kgs

Standing One armed Dumbell extension - 10x15kg, 8x17,5kg, 6x20kg (Så kunne jeg så vidst også vinke farvel til de Triceps :4thumbup: )

Dødløft med overhåndsgreb - 10x60kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg, 9x130kg, 10x110kg (Kæft, det river i underarmene at kører med overhåndsgreb :crazy: )

Sideliggende Dumbell Laterels - 3sæt x 10reps med 10kgs håndvægt

Suitcase Deadlift - 3sæt x 5reps med hver arm med 60kg

Box Squat - (Opvarmning), 5sæt x 3reps med 105kg

Statiske Håndvægt biceps holds - 30kg, 40kg

Fee' brænder :bigsmile: Kan mærke at Dips efterhånden er lidt svær at rykke højere op, men må tage de små PR's med som jeg kan få i øvelsen. Skulle egentligt have kørt box squat med bands, men orkede ikke rigtigt på det tidspunkt, så squatten blev meget stille og rolig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dips - 6xmig, 6xmig, 6xmig+20kg, 6xmig+40kg, 6xmig+60kg, 1xmig+80kg, ½xmig+90kg, 51xmig(PR ) (Fino omgang dips. De 90kg manglede noget dybde så notere dem ikke som PR. Men fee' nok at lave en Rep pr bagefter )

Det er ved at være tough i dippen :4thumbup:

Hvad havde du carbet op på, på dagen var det et æble og en hotdog? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er ved at være tough i dippen :4thumbup:

Hvad havde du carbet op på, på dagen var det et æble og en hotdog? :tongue:

Mange tak, Siders :smile:

Hehe, havde vidst egentligt fået rimelig god mad i fredags. Var i kantinen på arbejdet og gik hårdt :4thumbup:

Min mad i søndags var dog rimelig harsk...

- 3 pakker små studenterbrød

- 3 liter cola

- 2 poser microbølgeovn popcorn

- 1 pizza slice

- kebab

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning på arbejdet:

Pulldowns (underhåndsgreb) - 4sæt x 10reps med stakken

Chestpress - 4sæt x 10reps med stakken

Leg extension - 4sæt x 10reps med stakken

Blandet rotatorcuff samt lidt øvning i at squatte stående på bold. Maskinerne er fra Technogyms element line, hvor der kun er max. 90kg i træktårnet, så det er altså ikke fordi jeg er så lee' fordi jeg repper med stakken. Føler mig bare sådan i øjeblikket det sker. :tongue:

Fik også kørt en boldtime for nogle personaler.

Direkte efter arbejdet i OSK:

Power Pullups - 10sæt x 4reps med +25kg (Ret hårdt. Næste gang står den på 5x5 med +25kg og så er det tid til at øge lidt i kg igen)

Box Squat med Bands nedefra - (Opvarmning), 10sæt x 3reps med 95kg (Kørte med en lidt hårdere tension end sidst. )

Military Press - 6x60kg, 6x65kg, 6x70kg, 6x70kg, 6x65kg, 6x60kg

Siddende måge (Rear delts) - 4sæt x 10reps med 10kgs håndvægte

Fino simpel og enkelt træning. Ikke så meget pis, bare 3 gode basisøvelser og så lidt måge. Fik alligevel diskoet den tidligere på technogym maskinerne :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb - 30min på løbebånd (Lækkert at komme lidt igen med noget løb igen :smile: Var højest oppe at løbe 12km/t i timen og lå for det meste omkring 10km/t, så det var ikke fordi det var noget vildt. Jeg var da heller ikke oppe at blive presset og kunne bevarer en rolig vejrtrækning gennem næsen hele tiden. Virker fanme helt terepeutisk med sådan en tur i sådan et rart tempo :4thumbup: )

Og så skal der lige lyde højt hurra for Bamzefar der er så sød og rar... :superman:

Fordi han har fikset min computer, så jeg nu endeligt kan MOL'le den aw herhjemmefra igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb - 30min på løbebånd (Lækkert at komme lidt igen med noget løb igen :smile: Var højest oppe at løbe 12km/t i timen og lå for det meste omkring 10km/t, så det var ikke fordi det var noget vildt. Jeg var da heller ikke oppe at blive presset og kunne bevarer en rolig vejrtrækning gennem næsen hele tiden. Virker fanme helt terepeutisk med sådan en tur i sådan et rart tempo :4thumbup: )

Og så skal der lige lyde højt hurra for Bamzefar der er så sød og rar... :superman:

Fordi han har fikset min computer, så jeg nu endeligt kan MOL'le den aw herhjemmefra igen :4thumbup:

Du piss' glaa' jååå :bigsmile:

Det var en hurtig operation og tak for aspartamiøvrigt, faldt på et tørt sted! Nu er der adgang til anal-sjov, lir, fest, film, sange og ÆMÆSÆN igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning i OBBC:

Boldhold - 1itme (Tyndt besat med mennesker idag. Håber ikke jeg har skræmt folk væk med mine GIGANTISKE GUNS :tongue: )

Incline Dumbell Press - 10x32,5kgs, 10x35kgs, 10x37,5kgs, 10x40kgs, 10x42,5kgs, 6x45kgs

Gluteham Raises - 6xmig, 6xmig+5kg, 6xmig+5kg, 6xmig

Erector maskine - 4sæt x 10reps op til stakken

Cabel Rows - 4sæt x 10reps

Biceps i maskine - 6sæt x 6-10reps

Dumbell Hammercurls - 4sæt x 5reps

Stille og rolig som onsdagstræningerne plejer at være. Godt at få ristet armene lidt i nogle maskiner :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lyder godt Troels, du har også altid været seriøs med din kost ligesom mig.

Altid..altid min ven! Mit liv er 100% træning. Derfor er kosten også så ekstremt vigtig ting for mig. Alting er nøje afmålet og forlader mig aldrig på alkohol og dens slags.

Idag stod den på 2 franske hotdogs og 3 plader chokolade på Dsb kiosken inden jeg drog til træning. Dette måltid var nøje valgt efter hvilke øvelser jeg skulle kører idag. :laugh:

Jeg har nogle piller, du kan købe, hvis du gerne vil tabe dig...

De hedder "Stimorol", og virker ved at du skal tage 3 om dagen, og så tygger på dem 6 timer af gangen, nonstop... Og imens du gør det, må du ikke indtage andet...

:tongue:

Hehe! Nej, tør sgu ikke de dersens piller! Vil hellere klarer min diæt gennem en clean kost som jeg er vant til :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Altid..altid min ven! Mit liv er 100% træning. Derfor er kosten også så ekstremt vigtig ting for mig. Alting er nøje afmålet og forlader mig aldrig på alkohol og dens slags.

Idag stod den på 2 franske hotdogs og 3 plader chokolade på Dsb kiosken inden jeg drog til træning. Dette måltid var nøje valgt efter hvilke øvelser jeg skulle kører idag.

Fedt nok det lyder også rigtigt godt Troels. I dag spiste jeg standard aftensmad klokken 17 så sov jeg bl.a. lidt og lige inden jeg skulle ned og træne ved 19.30 tiden cirka, der spiste jeg to neger boller. Det gav rigtigt godt.
Hehe! Nej, tør sgu ikke de dersens piller! Vil hellere klarer min diæt gennem en clean kost som jeg er vant til

God seriøs og standhaftig udmelding Troels, det er det der kendetegner dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share