Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Troels, vil du selv fortælle din kostplan fra i søndags eller skal jeg? :bigsmile:

Hehe! Jo, da! Quoter lige fra forrige side :tongue:

Mange tak, Siders :smile:

Hehe, havde vidst egentligt fået rimelig god mad i fredags. Var i kantinen på arbejdet og gik hårdt :4thumbup:

Min mad i søndags var dog rimelig harsk...

- 3 pakker små studenterbrød

- 3 liter cola

- 2 poser microbølgeovn popcorn

- 1 pizza slice

- kebab

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning i OSK:

Bænkpres - (6x60kg, 6x100kg), 2x100kg, 2x130kg, 2x140kg, 1x150kg, 1x160kg, 1x170kg(Blev noget skæv så Hippo tog den. Den virkede ellers overkommelig :smile: Men det gør ikke noget Jacob. Den var sgu også noget tung :bigsmile: )

Bænkpres (Reverse Band. Grønne. Top) - 3x100kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg, 3x180kg, 3x190kg, 1x200kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg

Close grip Bænkpres - 5sæt x 5reps med 100-120kg

Plate Raises - 4sæt x 10reps med 20kgs skive

Dumbell laterels - 10x17,5kgs, 10x12,5kgs, 10x15kgs, 10x12,5kgs

Lækkert at få kørt noget bænkpres igen. Styrken var slet ikke så ringe endda, selvom jeg self. mangler en smule neuralt drive. Gemmer ryg og ben til i morgen når vi få fint besøg fra kjøvenhavnstrup :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, jeg ser det for mig... Kl bliver 23, jeg ligger og sover i et hjørne, I har begge drukket hver jeres flaske vodka og pludseligt knaldes anlægget op på fuld drøn, 280 kg er på stangen, man hører 5 lussinger, der kunne slå en voksen mand bevidstløs, et brøl, som var verden ved at gå under, og ser Anna komme styrtende op på platformen, mens hun skriger "VIKING POWER!!!"

Link to comment
Share on other sites

Jaja, jeg ser det for mig... Kl bliver 23, jeg ligger og sover i et hjørne, I har begge drukket hver jeres flaske vodka og pludseligt knaldes anlægget op på fuld drøn, 280 kg er på stangen, man hører 5 lussinger, der kunne slå en voksen mand bevidstløs, et brøl, som var verden ved at gå under, og ser Anna komme styrtende op på platformen, mens hun skriger "VIKING POWER!!!"

HAHA! Tror det er et meget sandsynligt scenarie :4thumbup: Ihvertfald det med at du ligger og sover i hjørnet, Måås :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, jeg ser det for mig... Kl bliver 23, jeg ligger og sover i et hjørne, I har begge drukket hver jeres flaske vodka og pludseligt knaldes anlægget op på fuld drøn, 280 kg er på stangen, man hører 5 lussinger, der kunne slå en voksen mand bevidstløs, et brøl, som var verden ved at gå under, og ser Anna komme styrtende op på platformen, mens hun skriger "VIKING POWER!!!"

Hahaha :laugh: :laugh: Det er jo ikke helt usandsynligt :innocent: Bortset fra, at jeg i stedet for "VIKING POWER!!!" nok brøler "RUSSKAJA SILA!!!" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha :laugh: :laugh: Det er jo ikke helt usandsynligt :innocent: Bortset fra, at jeg i stedet for "VIKING POWER!!!" nok brøler "RUSSKAJA SILA!!!" :laugh:

Efter en hel flaske vodka bliver en russer også næsten lige så lee' som en viking. Vikingerne var lidt ligesom Hulk der bare blev stærkere jo mere sur de blev, mens russeren er lidt mere ligesom Skipper skræk der behøvede der Vodka/spinat for at blive stærke. Men det gør dem ikke mindre farlige :4thumbup: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efter en hel flaske vodka bliver en russer også næsten lige så lee' som en viking. Vikingerne var lidt ligesom Hulk der bare blev stærkere jo mere sur de blev, mens russeren er lidt mere ligesom Skipper skræk der behøvede der Vodka/spinat for at blive stærke. Men det gør dem ikke mindre farlige :4thumbup: :tongue:

God teori, Troels! :4thumbup: Så må vi jo se i morgen, hvor farlig jeg rent faktisk er efter en flaske vodka :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

OSK fest inklusiv sjov og ballade :4thumbup: :

Dødløft - 6x60kg, 1x100kg, 1x100kg, 1x140kg, 1x180kg, (Dragt herfra), 1x210kg, 1x240kg, 1x280kg(Miss, kom kun 10cm fra jorden eller sådan noget. Blev sgu for tuuuung :innocent: )

Sumo - 10sæt x 3reps med 100kg

Renegade Rows - 3-4sæt med 40kgs håndvægte

Bands rows - 3sæt

Rotator cuff - 3sæt

Senerer fik Lars Rommel den ide at vi skulle Tandem Råtrække og pushpresse :laugh: Derfor:

Tandem råtræk og pushpress med Rommel - 1x60kg, 1x100kg, 1x120kg, 1x140kg, 1x160kg :bigsmile:

Ellers blev der spillet noget bund og snydechinup, hvor jeg slet ikke tabte nogle gange. Derimod fik Doooom sådan 2 bajer og maxen ud snydechinups lige efter hinanden :4thumbup:

Rommel var så syg at squatte 150kg uden hænder :crazy::bigsmile:

Bogs'en var pis'lee' og fik trukket en ny PR i dødløft på 135k i civilt kluns og Vodka i blodet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OSK:

Box Squat med Bands nedefra - (Opvarmning), 10sæt x 3reps med 100kg

Band Pull aparts - 10sæt x 10reps (Droppede chins da der røg et stykke hud af hånden under mit forsøg på de 280kg i lørdags. Men denne øvelse fungerede ganske fint til øvre ryg)

Bænkpres med Blå Band under bænken - 3x20kg, 3x60kg, 3x80kg, 1x90kg, 6x60kg, 6x60kg, 6x60kg, 6x60kg, 6x60kg, 6x60kg (Damn, den river nogle kg på, denne opsætning :crazy: 6x6 med 120kg uden bands ville være lettere end de 6x6 med 60kg+bands)

Dumbell laterels - 3sæt x 12reps med 10kgs håndvægte

Var fuldstændig smadret da jeg ankom til træningen, efter meget lidt søvn de sidste par døgn. Men fik da lavet en anstændig omgang træning i et adstadigt tempo.

Link to comment
Share on other sites

Hey onkel

Fik du ikke hentet dig en mega slikpose som kunne give dig lidt fornyet energi?

Vi nåede dog at blive overmandet af den volsomme i volumen i vores nyindkøbte godteposer :innocent:

.....

Hehe, jo! Fik købt en rimelig beskidt pose. Dog ikke helt som så beskidt som jeres, men var jo også kun en enkelt til at fortærer den :4mewantfood:

Det virkede simpelthen som ren medicin imod tømmermænd :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Trolle! Tak for sidst, det var overnaturligt sjovt :4thumbup:

Og du er sku en mand af mange talenter...(næsten) 280 kg i død, song and dance man, OG behandling af skønjomfruer for nakkesmerter. :4thumbup: Vi andre får jo ikke et ben til jorden! :nonono:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hey Trolle! Tak for sidst, det var overnaturligt sjovt :4thumbup:

Og du er sku en mand af mange talenter...(næsten) 280 kg i død, song and dance man, OG behandling af skønjomfruer for nakkesmerter. :4thumbup: Vi andre får jo ikke et ben til jorden! :nonono:

Rommel

:blush::blush::wub: Jamen, mange tak da :bigsmile:

Det er godt at se nogle der kan gå hårdt med både vægte og bajer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning på arbejdet:

Technogym Chestpress - 2sæt x 20reps med stakken

Technogym Leg extension - 1sæt x 15reps med stakken

Technogym Leg curls - 1sæt x 20reps x 5-7skiver fra stakken

Hyperextensions - 3sæt x 20reps

Skulder / Rotatorcuff med elastik - en masse sæt.

Få men ret hårde sæt pga. de mange gentagelser.

Dagens træning i OBBC:

Boldhold - 1time (De få rå på holdet, så det blev en hård time :superman: )

Pullups - (5xmig), 5sæt x 5reps + 25kg (Rimeligt overkommelig. Nice :4thumbup: )

Goodmornings - (10x20kg, 10x60kg), 3sæt x 10reps med 90kg

Gluteham Raises - 20xmig, 10xmig (Puha, den 20er Bee' i haserne)

Dragon Flags - 2sæt x 6reps (Var hård. Ikke speciel flot stil)

Incline dumbell press - 3sæt x 12reps med 35kgs håndvægte

Decline Dumbell Triceps Extensions - 3sæt x 10reps med 22,5kgs håndvægte

Har kigget lidt tilbage i min log for at se hvad det var jeg gjorde dengang jeg var stærkest i dødløft. Umiddelbart kunne jeg ikke finde nogen rød tråd, eller ØVELSEN der gjorde udslaget.

Jeg sat rekorden på et program uden den store volumen som Betterøv lavede til mig. Det var dog kort inde i programmet, så skal nok ikke finde øvelserne i det program. Men viser nok bare at jeg var overtrænet og superkompenserede under det program. Hvilket iøvrigt var ganske fint.

Op til havde jeg kørt en del tung dødløft og havde maxet i dragt ikke langt tid før.

Før det havde jeg kørte både 5 x 5 i Sumodødløft og kørt singler ofte op til over 200kg.

Lavede en del Dragonflags. Og frivend. Ved dog ikke om det har noget af sige.

Tjaa, mere tought mave. Minimum en seriøs dødløft træning 1 gang om ugen. Som både kan være 5x5 eller singels.

Goodmornings har også før hjulpet mig meget. Og har kunne opbygge en pæn dødløft styrke kun ved hjælp af denne.

Kan jo ikke passe at jeg ikke kan nakke 280kg i dragten når jeg har tage 275kg Raw, på et tidspunkt hvor min squat var svagere end nu, samt min Pullups styrke aldrig har været stærkere end i øjeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, mere tought mave. Minimum en seriøs dødløft træning 1 gang om ugen. Som både kan være 5x5 eller singels.

Goodmornings har også før hjulpet mig meget. Og har kunne opbygge en pæn dødløft styrke kun ved hjælp af denne.

Kan jo ikke passe at jeg ikke kan nakke 280kg i dragten når jeg har tage 275kg Raw, på et tidspunkt hvor min squat var svagere end nu, samt min Pullups styrke aldrig har været stærkere end i øjeblikket.

Ja det er underligt at du ikke får mere ud af udstyr, fordi din stil ligger virkeligt op til det jo. :tongue:

Ellers tough at se du vil gå hårdt i dødløft, det er en tough øvelse :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share