Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Ja det er underligt at du ikke får mere ud af udstyr, fordi din stil ligger virkeligt op til det jo. :tongue:

Ellers tough at se du vil gå hårdt i dødløft, det er en tough øvelse :superman:

Hehe! Forventer såmen ikke at hente 20kg i dragten, da dette jo er snyd :tongue: Men som den sidder lige nu hæmmer den mig nu heller ikke ligefrem vil jeg tro. Så hvis jeg kan hente 5kg i den er det også fint. Så nu skal styrken bare bankes lidt op.

Og Ja, Dødløft er en TOUGHT øvelse :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu underligt at sætte sig ind i toget på Fyn, hvor vejret bare er sådan lidt efterårsagtigt. Man kigger ud af vinduet ved Nyborg station, og ved næste station, Korsør, er har kong vinter fuldstændig taget magten over al offentligt transport.

Kunne derfor ikke komme de sidste 20km med bussen fra Slagelse til Dianalund, så tog et toget hjemad mod det milde fyn igen.

Slet ikke så slemt med en ufrivilliig fridag :innocent:

Coc1 - 50singels skiftevis med højre og venstre.

Link to comment
Share on other sites

Hej Troels! Det var hyggeligt du tog med til Kbh, selv om du ikke havde gitarren med :wink: Heldigtvis for os, er du aldrig sen at ta til rap i stedet for :tongue:

Vi ses på Fyn!

Hey Linnea :smile:

Jamen, det er mig der takker for at dig og Poul gad at have mig med på slæb :4thumbup: Jamen, jeg er da altid god for en lille rap, hvis guitarren står derhjemme :laugh:

Her er det dog dig der står for underholdningen med en slags etbens squats :superman:

post-858-1172420720_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning i IK 99:

Råtræk - Blandet løft op til nogle 2ere på 60kg

Frivend - blandet løft op til en singel på 90kg

Tandem Frivend med Rommel - 1x100kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x180kg(Miss :laugh: ...Rammel fik vendt vægten mens jeg missede med derefter prøvede at redde den ved at zerchersquat / curls den op :laugh: Regner med at ligge den ud på Youtube, efter et hårdt pres fra Bogs :innocent: )

Squat - Op til et par doubler på 140kg

Bænkpres - Op til 2 trippler på 130kg (Ikke lige den kvalitets bænkpres jeg er vant til, men det må være det der giver Consience en "edge" til stævnerne når han træner på dem )

Pullups - 3-4 sæt

Statisk biceps hold - 2sæt med hver arm

Isolations curls - 3sæt til koncentrisk failure eller med forced fra Rommel :4thumbup: Det sateneme BB som Tunen ville have sagt :tongue:

Træningen forgik sammen med Linis, Ptpoul, Bogs og Rommel. Hilste også på Dochollieday herindefra. :smile:

Som sædvanligt, kan man snart sige, så skulle Lars og jeg self. lave stunts som tandem frivend og pushpress. Især var Lars Barsk da han faktisk skulle løfte for ligaholdet dagen efter og ville lige toughtes op med noget træningen dagen inden :4thumbup:

Her er lidt billeder fra træningen om fredagen:

post-858-1172421714_thumb.jpg

post-858-1172421797_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Om aftenen stod den på Vodka, Whisky og super mad hjemme ved Bogsen :4mewantfood: :4thumbup:

Sjov aften hvor Bogs og jeg tog på Park for at kigge på Burberry tøser og fyrer :laugh: Det var dog knap så Envy agtigt, da der trodsalt også var en del normalt klædte unge.

Inden da fik folk dog maxet ud i armstrækninger og danset moderne :4thumbup:

Dejlig mad: :4mewantfood:

post-858-1172422313_thumb.jpg

post-858-1172422338_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Rommel i cykelshorts i IK99 :nonono: ...sikke et syn...

Hehe! Han skyndte sig også at undskylde inden han blev svinet :laugh:

Troels jeg syntes det ligner noget fransk mad som der bliver spist?

Nej nej, det barsk russisk mad. Og her er noget rigtigt barskt.

Rommel og jeg der drikker en af de mest toughte øl. Nemlig en Masterbrew :superman:

(Billedet er fra om lørdagen)

post-858-1172423336_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Efter ca. 4 timers søvn skulle vi ud og se Danmarksmesterskaberne i vægtløftning. Det var helt sjovt at se. Specielt hvad der bliver råbt.

I styrkeløfter er det:

" Så sæt dig nee'"

"Tryk pååå"

"Stræk nu de armer"

"Hård i kroppen"

"Kom nuu, det er pebernøø'er"

Så er det i vægtløftning:

"Bryst på, bryst på"

"kom nu, op bag ørene med den"

"spænd i ryggen"

"Op med albuerne"

"Den er pivnem den der"

Her hilste jeg på Bla: Ingonito og hans lille søn. Senere Tunen og Consience der var oppe for at brænde striber og streger i patkas og hjul.

Og så var nogle af de kvindelige vægtløfterne i de små vægtklasser da ret søø' at se på :wub:

Hjemme ved Bogs fik jeg så toughte mig selv op, til at gå hårdt om aftnene ved at se Rocky III. Og da øllene og vodkaen skulle ned tænkte jeg på Apollo Creed råbe: "There IS no tomorrow".

Hvilket tømmermændene søndag så alligevel sagde at der var :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Efter ca. 4 timers søvn skulle vi ud og se Danmarksmesterskaberne i vægtløftning. Det var helt sjovt at se. Specielt hvad der bliver råbt.

I styrkeløfter er det:

" Så sæt dig nee'"

"Tryk pååå"

"Stræk nu de armer"

"Hård i kroppen"

"Kom nuu, det er pebernøø'er"

Så er det i vægtløftning:

"Bryst på, bryst på"

"kom nu, op bag ørene med den"

"spænd i ryggen"

"Op med albuerne"

"Den er pivnem den der"

Her hilste jeg på Bla: Ingonito og hans lille søn. Senere Tunen og Consience der var oppe for at brænde striber og streger i patkas og hjul.

Og så var nogle af de kvindelige vægtløfterne i de små vægtklasser da ret søø' at se på :wub:

Hjemme ved Bogs fik jeg så toughte mig selv op, til at gå hårdt om aftnene ved at se Rocky III. Og da øllene og vodkaen skulle ned tænkte jeg på Apollo Creed råbe: "There IS no tomorrow".

Hvilket tømmermændene søndag så alligevel sagde at der var :laugh:

Tough dag!!

Den fedeste var: løft den hele vejen fra gulvet.. No shit, hvordan skal man ellers få den op?!? :laugh:

Andre gode var: dener nem det er småkawer... :blink:

Incogs søn var sgu sjov, video'en af hans brutale dødløft burde blive delt med verden. Det er ren Benedikt Junior.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart Poul. Han er det moderne årtusinds svar på David Hasselhoff. Trænet, ikke for stor og med tilstrækkelig brystbehåring. :wub:

Ja, du har nok ret..Men svært valg alligevel :laugh:

Der er jo ikke drukket noget endnu Troels :tongue:

Det ville jo virke dumt at sidde at skåle med en tom flaske. Masterbrews bliver self. nemlig altid tømt i et drag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share