Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Fatter simpelthen ikke, hvorfor jeg har sendt den besked til dig i går. Har ingen hukommelse om det, men det er ikke det væsentlige. Men hvorfor fanden skrive sådan noget?? :laugh::blush:

Hehe! Ja, undrede mig også noget. Men så så jeg hvornår den var sendt og derfor må du jo have væltet rundt i alkohol på det tidspunkt :laugh:

Du ser ud til at du har det varmt.

:flipa::flipa::flipa:

Erobret er vist så meget sagt :tongue: Du har fået lov til at holde den, og hvis nogle spørger, så skulle du betale en høj pris for det :wink:

P.S. Hvor er resten af billederne???

IK Køllen blev bare toughtet op af noget Fynsk/Jydsk Toughness, så skal nok give mere fart fra køllen, næste gang den bliver brugt. :tongue:

Poster ikke alle billederne, men skal nok lige poste nogle flere :smile:

Link to comment
Share on other sites

JA, smuk som en ubarberet rose :laugh:

Forøvrigt flot klaret at du magter at kigge væk fra Kathrines kavalergang og over på fotografen :cool:

-Camilla

Det er også kun i de 0,04 sekunder hvor blænden er åben, at jeg kigger på Trolle. Så rutineret er jeg bare. :4thumbup:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OSK:

Box Squat +grønne bands - (3x60kg, 3x80kg, 3x80kg), 3x105kg, 3x110kg, 3x115kg, 3x120kg, 3x125kg, 3x130kg, 3x135kg, 3x140kg (De 140kg var en fin 3er dagsmax. Udemærket runde :smile: )

Box Squat +grønne bands +Kæder - 8sæt x 3reps med 60kg (Highbar og lidt smallere stand. Ren speedtræning)

Band Rows - En masse blandet sæt

Incline Dumbell Press - 10x30kgs, 10x35kgs, 10x40kgs, 10x40kgs, 10x40kgs, 10x40kgs

Triset skulder - Rearlaterels/Laterels,Frontraises - 4sæt x 10/10/10reps med 6,8kgs håndvægte

Var noget træt til træningen idag, men fik da lavet det vigtigste. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning på arbejdet:

Technogym Chestsupported Rows - 8sæt x 12reps med stakken

Technogym Erector maskine - 4sæt x 10reps med stakken

Dagens træning i OBBC:

Boldhold - 1time

Stivbenet dødløft stående på skive - 10x60kg, 10x60kg, 10x100kg, 10x140kg

Dragon Flags - 2sæt x 10reps (Kørte helt godt. Er trodsalt blev stærkere i dem. Bliver også knap så øm i maven som jeg gjorde før.)

Dips - 6sæt x 15reps (Sateneme Nem )

Biceps i maskine - 9-10sæt x 4-10reps

En let omgang idag. Men fik da kørt mit onsdags biceps og Dragon Flags kørte rigtigt godt idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb - 9,7km= 43min, 23sek. (Samme rute som jeg sidst angav som en 10km. Har målt den op igen, og må indrømme at jeg må trække 300meter fra :innocent: )

10sekunders forbedring siden sidste gang, og denne gang var jeg slet ikke presset. Havde i forvejen bestemt mig for at løbe i et roligt tempo hele vejen. Kunne dog ikke lade være med at sætte tempoet en smule op den sidste halvdel af turen, men ikke så det blev hårdt på noget tidspunkt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrændig i OSK:

Bænkpres (ReverseBand Blå Bands) - 3x140kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg, 3x180kg, 3x190kg, 1x200kg, 0x210kg(Klart miss. Den blev sgu for tung. Men god runde. ) 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg

Bænkpres (Lilla bands nedefra) - 3x60kg, 3x80kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 1x130kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg (Udemærket. Men var lidt brændt aw efter reverse band bænken)

Pullups - 23xmig(PR :bigsmile: ), 12xmig, 12xmig,12xmig (Oki, der var da noget cheat på 23er repperen :innocent: Men den gav sateneme godt :4thumbup: )

Seated Dumbell Press - 10x20kgs, 10x25kgs, 10x30kgs, 8x35kgs, 4x40kgs, 12x20kgs

Dødløft - 3sæt x 10reps med 100kg

Trisæt skulder - Rearlaterls, laterls, frontraises - 3sæt x 10-12reps

Super fin træning. Ser ikke ud af det vilde når det bliver noteret, men bruge også lang tid på bænkpressen. Betterøv var lee' i benbøj :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagstræning i OSK:

Box Squat + Grønne bands nedefra - 6x60kg, 3x80kg, 3x90kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x145(PR), 10x100kg (Udemærket runde. Sidste mandag lavede jeg 3x140kg og idag røg der lige 5kg mere på, så det var jo fint nok på trods af at energien ikke var så god)

Pullups(Smaltgreb) - 6sæt x 8reps (Overhåndsgreb og smalt greb, synes jeg er hårdere end det semibrede, men ellers var det bare for lidt variation)

Militarypress - et par sæt med 60kg (Sløvt)

Flyers supersættet med Tatepress - 2sæt x 15kgs håndvægte (Sløvt)

En sløv træning idag. Normalt træner jeg mandag, men var blevet slæbt med ind og se verdens dårligste film 'hjemve' sammen med nogle kollegaer, så måtte udskyde træningen til idag. Kom sent hjem og skulle meget tidligt op til en 12timers dag, inden jeg kørte direkte ned i OSK idag. Fik 2 hapsdog og en Cult og så var der lige energi til squatten, og så var batterierne ellers brændt aw.

Link to comment
Share on other sites

Træning på arbejdet:

Chestpress (Technogym) - 4sæt x 20reps med stakken

Pushdowns - 4sæt x 6-20reps op til stakken

Senere...

Onsdagstræning i OBBC:

Stående halve military press i Powerrack - (6x20kg), 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 3x100kg, 10x70kg (Ny øvelse. Var faktisk rigtig god. Lidt inspireret af Paul Anderson, der hang vægtene op i nogle kæder og lavede halve pres med vægten. )

Siddende Nakkestem - 10x60kg, 6x70kg, 6x70kg, 8x60kg (Svag som altid...)

Laterels i maskine - 6sæt op til stakken + 5-7 dropsæt

Kabel Rows - 8sæt x 6-12reps op til stakken

Floating Chrunches - 10xmig, 10xmig+5kg, 10xmig+5kg, 10xmig (Når man holder en 5kgs skive bag nakken og kører helt ned, så går den virkeligt i maven. God og hård :bigsmile: )

Leg Curls - 4sæt x 6-12reps op til stakken

Supersættet med

Rotator Cuff (External Rotation) - 4sæt x 10-20reps

Bænkpres - (6x60kg), 6x100kg, 1x130kg, 6x100kg, 2x130kg, 6x100kg, 3x130kg, 6x100kg, 2x130kg, 6x100kg, 1x130kg, 6x100kg (Ikke så tungt, men fin volumen :smile: )

Biceps i kabelstativ - 5-6sæt op til stakken og herefter 4-5dropsæt

Supersættet med

Dumbell Wristcurls - 4-5sæt

Super omgang idag. :smile: Fik kævet den en del med SørenW, en smule med Kragefar og senere med Jsc. :4thumbup:

Fik arbejdet godt med mine fesne skuldre og tror rent faktisk at jeg opnåede et beskedent pump i dem :laugh:

Bilder mig selv ind at mine Biceps aldrig har været stærkere end lige nu. Tror sgu ikke at det er så dumt, med det failure / dropsæt højreps disko biceps træning, kombineret med lidt heavy ass Dumbell Hammercurls engang imellem og masser af chins :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Løb - 28min og 54.

Løb i stille og roligt tempo op til en fodboldbane der ligger 1½kms penge fra hvor jeg bor. Jeg løb så hurtigt jeg kunne rundt om banen, hvorefter jeg hvilede 1½-2min. Det gentog jeg 3gange, hvorefter jeg løb hjem.

Fik virkeligt pulsen op og hyperventilerede max. Alligevel magtede jeg ikke at få pulsen højere op end 172slag i minuttet.

Link to comment
Share on other sites

OnkelTroels møder dødløftskongen

Rommel-BD-OnkelT.jpg

Rommel,

og OnkelTroels @ DM i Horsens 2007

:superman: :superman: :superman: :superman: :superman:

Kæft, hvor er det bare fee' :4thumbup: Kunne mærke hvordan min log blev tought op med mindst 47% efter det billede blev postet her.

Synes også at jeg kan mærke at min Erector og generelle besærker egenskaber steg med 15-20% efter jeg har trykket hånd med Benni :superman: :4thumbup:

Skal lige siges at det faktisk er Rommels (T.v. på billedet) fortjeneste at vi fik billedet.. :superman:

Hehe..! Groupies...! :tongue:

Hyggeligt at hilse på..! :smile:

Hehe! Ja, det indrømmer jeg sgu gerne :laugh:

Og i lige måde! Godt at se nogle Lee' fitness/BB folk komme ud og se noget styrkeløft :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share