Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Onsdagstræning:

Løb på bane - 4000meter (Skulle fungere som opvarmning men var alligevel småhårdt)

Interval løb - 6 x 400meter

Ialt 6,4km løb i bener'n.

Kan i den grad mærke at jeg ikke har givet løb særligt meget fokus på det sidst men mere på at få store muller.

Som Manfred Hoberl plejer at sige: "The only problem is the lacid acid building up in my huge biceps"

Men fed fornemmelse her bagefter. Og vejret er jo perfekt at løbe i.

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning:

Dødløft - 10x60kg, 10x100kg, 5x140kg, 5x170kg, 3x190kg, 1x210kg, 3x190kg, 5x170kg, 5x140kg (tungeste dødløft længe. God feeling og der var til lidt mere:-) )

Frivend fra hæng - 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x70kg, 5x60kg ( næsten ligeså pinlig som mit front Squat )

Leg curls - 5sæt x 10reps op til stakken

Goodmornings - 5sæt x 10reps med 60kg

Stående læg - 5sæt x 20reps

Bænkpres - 10x60kg, 5x100kg, 3x120kg, 5x130kg, 3x120kg, 3x125kg, 3x125kg (Yir Yir. En 5er med 130kg. Det hjælper at drikke mere og løbe mindre :-D )

Incline bænkpres - 10x60kg, 10x70kg, 6x80kg, 4x90kg, 10x60kg

Decline bænkpres - 5sæt x 10reps med 100kg

Isolated dumbell curls - 3sæt x 10reps med 20-24kg

Ez barbell curls - 3sæt x 10reps med 40kg

Dejlig runde. Store bryster, tyk ryg og svulstige biceps. Så er livet godt :-)

Link to comment
Share on other sites

Du er en kran, Troels :D

Synes ikke dine hang Cleans er SÅ patetiske, som du vil gøre dem til ;) 80x5 er da anstændigt :)

Jeg vil anbefale dig, at prøve clean greb hang power Snatch. Det er også en sjov øvelse.

Jeg kørte dem førhen i en "tretrins raket", hvor jeg startede med hang Snatch og gik op i vægt indtil de blev tunge hvorefter jeg skiftede til hang Cleans. Når vægten blev for tung gik jeg videre til dødløft og gik op her til maks :)

Link to comment
Share on other sites

LOL<br /><br />Jeg synes du er irriterende stærk , især når man tænker på at du havde en lang periode med minimal træning. Det er super godt gået<br /><br />Men du er stadig en tudeprins (-;

Som du selv siger så bliver man aldrig stærkere eller bedre hvis man bare er helt tilfreds hele tiden :-)

Du er en kran, Troels :D

Synes ikke dine hang Cleans er SÅ patetiske, som du vil gøre dem til ;) 80x5 er da anstændigt :)

Jeg vil anbefale dig, at prøve clean greb hang power Snatch. Det er også en sjov øvelse.

Jeg kørte dem førhen i en "tretrins raket", hvor jeg startede med hang Snatch og gik op i vægt indtil de blev tunge hvorefter jeg skiftede til hang Cleans. Når vægten blev for tung gik jeg videre til dødløft og gik op her til maks :)

I forhold til at min teknik er så ringe at det mere minder om cheat reverse grip curls så er det måske ikke så elendigt igen styrkemæssigt :-D

God ide. Har afprøvet noget lign. Tidligere. Plejer bare at bruge alm. Råstærk greb.

Det er lige gået op for mig at du er tre dage ældre end mig. Det er sjovt. God kran for øvrigt.

Whee, det er nemlig rigtigt dejligt at være født i juli. Så er det nemlig ofte dejligt vejr på ens fødselsdag. Så kan jeg stadig bruge:"jeg er blevet gammel kortet, bare vent til du når min alder" :-D

Link to comment
Share on other sites

Lidt lørdags hjemmetræning:

Pullups - 5sæt x 15reps

Coc1 1/2 - 8reps med hver hånd hvilket er PR. Derefter en masse singler og lidt forsøg med 2eren.

CocT - 50reps med hver hånd.

Mine lats var ekstremt pumpet efter Pullupsne.

5x15 i Pull-ups :O

Man skal være et kardio-nips for at kunne det ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share