Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Vægtene vil enten være max - hvilket vi kan regne ud på Wilks, for sjov skyld og narrestreger, tungeste vinder dog stadig. Så kan man altid snakke absolut vs. relativ styrke bagefter :)

Ellers forestiller jeg mig nogle medleys med sandsæk/sten, prowler, log, cirkus db, hånd over hånd træk og den slags klassiske stærkmandsting.

Jeg har villet lave det længe og gør det gerne udendørs i Farum, men vejret kan hurtigt ødelægge det. Hvis vi kan låne et sted med både inde ig ude fasciliteter, vil jeg gerne stå for at arrangere resten.

Link to comment
Share on other sites

Hånd over hånd træk! Hvad er det?

Farmerwalks, stenløft, dødløft, Logpress/KB press, Slædeskub og den slags er altsammen godt. Det skal være en blanding af tungt, udholdenhed samt Aerob/Anaerob kapacitet. Med fokus på tungt!

Ikke for teknisk eller gymnastikagtigt. Det kan I gemme til jeres crossfithold eller stephold. :4trumpet:

Link to comment
Share on other sites

Årh, shit, drenge! Jeg bliver virkelig træningsliderlig af det her!

For lige at ridse op, så er der fatbarstang, fatbar DB (kunne udgøre det for cirkus DB), Prowler, slæde m. reb, Log, sandsække, kufferter (+ alm. stang, samt Blackice har en stang + kiks) og lidt andet godt i mit homegym. Lav selv kombinationer af disse, så har vi en feeed stærkmandskonkurrence i hus.

Jeg håber, at vi kan låne nogle farmerwalks, som vi kan plateloade istedet for mine faste kufferter, så kan vi gøre det lidt tungere istedet for at skulle gå langt.

Den ene event hedder "Over hovedet-medley" - jeg så den engang på nettet. Den er fed.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Årh, shit, drenge! Jeg bliver virkelig træningsliderlig af det her!

For lige at ridse op, så er der fatbarstang, fatbar DB (kunne udgøre det for cirkus DB), Prowler, slæde m. reb, Log, sandsække, kufferter (+ alm. stang, samt Blackice har en stang + kiks) og lidt andet godt i mit homegym. Lav selv kombinationer af disse, så har vi en feeed stærkmandskonkurrence i hus.

Jeg håber, at vi kan låne nogle farmerwalks, som vi kan plateloade istedet for mine faste kufferter, så kan vi gøre det lidt tungere istedet for at skulle gå langt.

Den ene event hedder "Over hovedet-medley" - jeg så den engang på nettet. Den er fed.

FHK Challange 2014, don't miss it

Jeg har to SL stænger, en EZ Stang, en fat bar, 300kg skiver, et ER Rack, COC T,1,2,3, og Sten fra 40 til 65kg.

Jeg har også en speedbåd, men jeg aner ikke hvordan vi får den ind i gamet på en eller anden måde, men det finder vi ud af senere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share