Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Han ser rigtig sund ud . Shizzels

Og Famse, det er svært at sige så meget. Det er bagkæde vs. benkæde snakken om igen. Kan man som bagkæde dominant tvinge sig over og få opbygget så meget "forkæde" styrke, og glute aktivering, at man kan flytte samme, eller flere kilo på denne måde, end ved et typisk bagkæde domineret løft, hvor benene strækkes? Måske, måske ikke, men i forhold til et StrongMan life span, er det ikke sikkert at tiden er givet godt ud på den måde

Jeg mener det er en undskyldning for at slippe for egotjek og ny teknik.

Relativt slappe quadz er nemme at bringe op. Front squat fx har også god carryover til sten, hvorfor det giver god mening for en strongman.

For andre handler det om at rive måske et lille år ud af kalenderen, men jeg vil mene at det vil give en god sjat oven i et maxløft.

Det vil desuden være nemmere at stige i et løft efterfølgende hvor man bruger flere muskelgrupper.

Link to comment
Share on other sites

/fixed.

Det er ikke en sund livsstil du har gang i.

Hehehehe, men det passer jo faktisk ikke.

Jeg mener det er en undskyldning for at slippe for egotjek og ny teknik.

Relativt slappe quadz er nemme at bringe op. Front squat fx har også god carryover til sten, hvorfor det giver god mening for en strongman.

For andre handler det om at rive måske et lille år ud af kalenderen, men jeg vil mene at det vil give en god sjat oven i et maxløft.

Det vil desuden være nemmere at stige i et løft efterfølgende hvor man bruger flere muskelgrupper.

Nu skal du ikke drille BLACKICE bare fordi hans træningsego er for stort :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kunne man forestille sig, at stærke folk er så stærke, fordi de har fundet den stil, der tillader dem at løfte mest?

Eller ved vi bare bedre?

Tak. Jeg var i tvivl om jeg nogensinde blev stærk nok, men nu ved jeg, at det bare er fordi, jeg ikke har fundet den stil, hvor jeg er stærk :nahnah:

Link to comment
Share on other sites

100 pullups giver altid så dejligt pump! Lavede selv det samme igår og havde glemt hvor pumped man blir :)..

Ja, det kan sgu godt gå for en træning. Jeg kan faktisk også godt mærke det idag i lats og underarme.

De halv buttede fædre til baby svømning vil se ondt på dig, det tror jeg ikke mødre vil.

:D

Haha:-D Det ville være flottere hvis jeg havde en fedtprocent under 10. Men jo... Har da forhåbenligt lidt mere muskelmasse end gennemsnitsmanden :-)

Jeg var en af de buttede svømmefædre, der kiggede ondt :-D

What? Går du også til babysvømning i middelfart? I så fald skal du ikke kigge ondt men bare hilse på hvis du ved hvem jeg er :-)

Link to comment
Share on other sites

Log Clean and pushpress - Med hemmelige vægte :clown2:

Fin træning. Har igen kreatin i huset og placebo produktet BCAA.

Jeg bliver vild......Eller i hvert fald vildere....

Lulzorzs!1!1!!

Hemmelige stærkmandsvægte og placebo krudt!

Og du rømmer dig over, at jeg logpresser og Blackice bærer sten :laugh:

PS: Det går lige i stærkmanden! :chopper:

Link to comment
Share on other sites

Mikkel vejer 125-130 kg og dødløfter 400, samt nok for presset over 200 kg over hovedet i år, det er der ikke mange inden vægtklasse der gør i verden, hvis overhovedet nogen, så nok lidt en tilsnigelse, at sige hans teknik er elendig, jeg tror han har godt styr på hvad han laver :)

"Jeg er stærkere end dig så jeg ved mere om at løfte end du gør!"

Fordi man er stærk behøves det ikke at betyde, at man ved hvad man laver. Talent og AS kan få en langt, men der kan stadig være kilo at hente i teknik. Hermed ikke sagt, at Mikkel ikke ved hvad han laver, det kender jeg ikke manden godt nok til, men dit argument er fuldstændig værdiløst.

Link to comment
Share on other sites

"Jeg er stærkere end dig så jeg ved mere om at løfte end du gør!"

Fordi man er stærk behøves det ikke at betyde, at man ved hvad man laver. Talent og AS kan få en langt, men der kan stadig være kilo at hente i teknik. Hermed ikke sagt, at Mikkel ikke ved hvad han laver, det kender jeg ikke manden godt nok til, men dit argument er fuldstændig værdiløst.

Lidt ligegyldigt indlæg når du nu ikke dødløfter 400

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share