BB og slankepiller = What?!


Randi-Squash
 Share

Recommended Posts

Kan ikke forstå hvordan man kan være så fordømmende over for noget, man tydeligvis ved så lidt om?

Både koffein og efedrin er opkvikkende. Begge dele er ingredienser i letigen.

De versioner der sælges nu er ofte baseret på de urter efedrin i sin tid syntetiseredes ud fra.

Jeg sværger til kaffe.... den bedste kilde til koffein efter min mening :4thumbup: (udelukkende kåret efter msag) og så smager det godt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det eneste der virker er kalorie underskud= SUND kost samt cardio..

Kemikalar, miraklkure virker ikke i længden..Du tager på af det hvis ikke dobbelt..

Så tænk aldrig på at stoppe dig med thermapower eller clen..Det er ikke vejen til et lang varigt sundt vægttab:0)

Link to comment
Share on other sites

Det eneste der virker er kalorie underskud= SUND kost samt cardio..

Kemikalar, miraklkure virker ikke i længden..Du tager på af det hvis ikke dobbelt..

Så tænk aldrig på at stoppe dig med thermapower eller clen..Det er ikke vejen til et lang varigt sundt vægttab:0)

Hvorfor tager man på? Hvorfor det dobbelte?

Link to comment
Share on other sites

Det eneste der virker er kalorie underskud= SUND kost samt cardio..

Kemikalar, miraklkure virker ikke i længden..Du tager på af det hvis ikke dobbelt..

Så tænk aldrig på at stoppe dig med thermapower eller clen..Det er ikke vejen til et lang varigt sundt vægttab:0)

Æeem. Det er jo så ikke rigtigt. Hvad præcist taler du om? Hvilket produkt er det du mener der får en til at tage på?

En ting er at man ikke er enig i forbruget af disse produkter, noget andet er at benægte dets virkning

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Æeem. Det er jo så ikke rigtigt. Hvad præcist taler du om? Hvilket produkt er det du mener der får en til at tage på?

En ting er at man ikke er enig i forbruget af disse produkter, noget andet er at benægte dets virkning

tror hun mener, at man efter at have lagt pillerne på hylden vil få kg'erne tilbage, og de tager deres venner med :)

Edited by workout-girl
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Helt lovligt og med en "dokumenteret" effekt på rotter er grapefrugt - enten indtaget som juice eller som lugtestimulans.

Man kunne derfor forestille sig (eller ikke forestille sig) at det kunne have en effekt fx indtaget i forbindelse med/før power walk.

NB! Grapefrugt har en kendt og MEGET veldokumenteret effekt på diverse medikamenters omsætning, hvorfor folk, der dagligt indtager lægeordineret medicin ikke bør indtage grapefrugt i større mængder uden at konsultere deres læge (nok ikke det store probelm for MOL'ere i guess).

Lidt referencer:

1

2

3

4

5

Link to comment
Share on other sites

tror hun mener, at man efter at have lagt pillerne på hylden vil få kg'erne tilbage, og de tager deres venner med :)

Måden kg'erne er røget af på har meget lille betydning.

Under en crash-diet, hvilket mange "kure" ofte er, ryger der desværre ofte en god portion muskelmasse med i købet.

Efter endt kur og minus 10-20kg eller whatever er stofskiftet naturligvis lavere pga den lavere kropsvægt og muskelmasse.

Falder man så tilbage til gamle vaner og spiser som før kuren vil kg'erne naturligvis komme igen og formentlig ikke med den samme mængde muskelmasse.

Det er altså hvad man gør efter kuren der afgører om kg'erne bliver væk :smile:

Det er også hovedproblemet med "kure" efter min mening - du lærer ganske enkelt ikke hvordan du er nødt til at spise bagefter, hvis det skal være et permanent vægttab. Det lykkes for nogle, men det er vist mere undtagelsen den bekræfter "reglen"

Link to comment
Share on other sites

Måden kg'erne er røget af på har meget lille betydning.

Under en crash-diet, hvilket mange "kure" ofte er, ryger der desværre ofte en god portion muskelmasse med i købet.

Efter endt kur og minus 10-20kg eller whatever er stofskiftet naturligvis lavere pga den lavere kropsvægt og muskelmasse.

Falder man så tilbage til gamle vaner og spiser som før kuren vil kg'erne naturligvis komme igen og formentlig ikke med den samme mængde muskelmasse.

Det er altså hvad man gør efter kuren der afgører om kg'erne bliver væk :smile:

Det er også hovedproblemet med "kure" efter min mening - du lærer ganske enkelt ikke hvordan du er nødt til at spise bagefter, hvis det skal være et permanent vægttab. Det lykkes for nogle, men det er vist mere undtagelsen den bekræfter "reglen"

HØRT - Det handler netop om ændring af vaner. Vores spisevaner er dannet ud fra mange forskellige psykologiske aspekter. Det er dem man skal ind og arbejde med. Den nemme løsning findes ikke (endnu), selvom de snakkede noget om en ny pille mod fedme i tv forleden. Jeg vil nu se det før jeg tror det.

Nå men for at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål, så er min egen opfattelse, at der netop bliver flere og flere "BBére" i de mere normale fitnesscentre, og hvad stoffer angår er det også et stigende problem. Jeg tror/ved at mange der først er begyndt på anabolske steroider, er villig til også at mixe en cutter-kur med fat-burner o.lign. Jeg synes det er vildt skræmmende, når man har læst en del om emnet og hørt om at "drenge" (sorry) på blot 18 år bliver indlagt og "dør på bordet", efter blot at have kørt en kur med AS på ½ år.

Der er mange diskussioner om alt dette inde på www.bodyhouse.dk.

-Bambi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share