Rugbrød


MKJ
 Share

Recommended Posts

Jeg ville dø hvis jeg ikke fik mere at spise...Du skal måske overveje om der er en sammenhæng mellem dit lave indtag og dit ædeflip :wink:

Jeg er enig.. Mooof jeg ville få monster fråderen på, hvis jeg spiste så lidt :devil:

Men okey, det er jo op til hende - det er også lidt svært for os at vurdere.. Det kan jo være, at hun ikke er mere en 130 høj eller sådan noget :smile:

Men okey - det er så heller ikke en diætist der kan få skylden for den kostsammensætning, hvis den er homemade jo :wink:

Sportygirl - ingen grund til at blive gal eller lign. - vi kommer bare med lidt feedback på dine indlæg.

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Randigirl

Er heller ikke gal never......Og solen skinner på højtryk..

Hihi lige til min højde så er jeg 164cm....Så er ikke HELT en dværg:0)))

Nyd dagen og det skønne vejr...Spiser præcis som jeg har lagt det ud og ikke et GRAM for meget..Og jeg bliver ikke sulten..Det passer mig fint oveni i 5-10km løb herdag eller 1.30min cardio (cykel, og stem samt cross 30min hver i træningscenteret)

Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo ingen grund til at tale med store bogstaver... :wink: Jeg er i princippet fuldstændig ligeglad med om du vælger at leve af 2 kcal om dagen, men du har altså lige i en anden tråd brokket dig over at du tog 6-7 kg på på 2 dage efter et ædeflip, såååå...Og jeg skrev sådan set bare at jeg ville dø, hvis jeg skulle spise så lidt som du gør, men hvis du har det fint skal du da bare køre på :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg køre 100pct på:0)

Nyd dagen.....

----------------------------------------jeps fik det flip, men har været på vægen idag og klart kan man ik tage 6kg fedt på pga det jeg gjorde på 2dage det er fyisisk umuligt..Mangler 5.5kg på 2mrd så er jeg på min idiealvægt..Også napper jeg de sidste 5kg derefter så eg jeg - kun sjov MODEL:0)))

Link to comment
Share on other sites

Jeg køre 100pct på:0)

Nyd dagen.....

----------------------------------------jeps fik det flip, men har været på vægen idag og klart kan man ik tage 6kg fedt på pga det jeg gjorde på 2dage det er fyisisk umuligt..Mangler 5.5kg på 2mrd så er jeg på min idiealvægt..Også napper jeg de sidste 5kg derefter så eg jeg - kun sjov MODEL:0)))

Vægten er måske tilbage på det normale nu?! - det var da godt.

anyway, så kom jeg til at tænke på noget i forbindelse med din anden tråd - ædeflips tråden. Fiber er længere tid om at komme igennem systemet, da det suger godt med vand til sig - derfor kunne dette godt være en grund til din oppustethed, og til at det muligvis tager et par dage, før din mave bliver normal igen :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke et dybdegående kendskab til mad og ideel slankekost, men lidt erfaring har jeg da. Sidste år da jeg var på kur (kur=spiste ca. 1000-2000kJ under mit ligevægtsindtag) fandt jeg at rugbrød var en god makker i kampen. I modsætning til meget andet, synes jeg at rugbrød giver en god og langtidsvarende mæthedsfølelse, hvilket for mig var alfa omega for at kunne holde kuren. Derimod synes jeg at det var svært at få plads til lyst brød i "madbudgettet", da det dels giver en kortere mæthedsfølelse og dels indeholder flere kJ. Da jeg tabte mig (og det gik ganske stærkt), spiste jeg i gennemsnit 2-3 skiver rugbrød om dagen, og dette på en 6000kJ diæt. (det svarer vist til ca 1500kcal)

Link to comment
Share on other sites

En kost baseret på 1000kcal pr dag og 1,5 times kardio er formentlig ikke super hensigtsmæssig og garanteret på ingen måde særlig behagelig (sårfremt du ikke "snyder" med dit indtag). Har du prøvet beregneren på forsiden for at finde dit ligevægtsindtag ?

SuneJ:

Af nysgerrighed, hvorfor har du valgt en low carb diæt ?

Jeg har altid haft et problem med at cutte uden at miste muskelmasse, så nu ville jeg prøve noget nyt. Hvis det ikke giver bedre resultater ryger jeg straks tilbage til mine elskede carbs :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altid haft et problem med at cutte uden at miste muskelmasse, så nu ville jeg prøve noget nyt. Hvis det ikke giver bedre resultater ryger jeg straks tilbage til mine elskede carbs :wub:

Selvom jeg normalt er tilhænger af et moderat proteinindtag i forbindelse med træning (ca. 1.5g pr kg), så kan jeg godt se det fornuftige i at øge denne mængde lidt (evt 2gram pr kg). Derudover vil min tilgang være ca. 1 gram fedt pr kg kropsvægt, og så alle de carbs du kan tåle i forhold til din diæt.. Ville personligt ikke anbefale at ændre disse fordelinger mod større protein/fedt indtag.. Carbs er imo EKSTREMT vigtigt for en idrætsudøver (personer generelt).

Men altid godt at lave mindre "studier" på sig selv. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share