Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Linis, vi ved hvor du har været i dag! Håber det gik godt, men................

Hvor er vores updates?

Skal vi virkelig vente til i morgen ?

Vi er jo ved at sprænges af spænding

Hejsan!

Vi er kommet hjem nu først, fordi vi blev hængede med hygge pizza og sprut, samt snak om BB, styrkeløft, træningsfreaks og lidt andet småt og godt. Lækkert med pizza med svensk pizza salat igen! :bigsmile: Og det er nok også min sidste pizza før jul (ikke fordi jeg spiser så meget af det i forvejen...)

Vi gik igennem nogle punkter. Af dem alle sammen husker jeg følgende:

1. Mål - her ville han at jeg skulle beslutte mig for om jeg ville satse på et look som måske ville give mig bedre "linjer" eller om jeg bare ville blive hakket - så hakket som jeg nu kan blive. Jeg besluttede mig for at jeg ville prøve at blive så hakket som muligt, fordi jeg vil se hvordan det hele ser ud ind under. Han advarede mig for at det ville risikere at jeg ville blive for tynd at se på og måske ikke placere mig godt, men at han samtidig syntes det var godt at pille så meget som muligt af, for fremtidig planering.

2. Kosttilskud - ALA, Glutamin, fiskolie og beta alanin, til at starte med. Burner tabs skal jeg gemme til når jeg synes at jeg for brug for det. Videre skal jeg drikke så meget grønt the jeg kan få ned :smile: Men ikke noget andet end det. (og det skal lige siges at beta alanin var efter at jeg ønsket at få det med)

3. Diæt - 80'er diæt! :yahoo: Og hvad vil det så sige? High carb, medium/high protein og low fat :banana: Det er lige mig!!! Kcal: 1500-1700 per dag. Ingen spisedag, intet spisemåltid. Skulle det vise sig at jeg slet ikke kan klare det, skal jeg give ham besked, så lægger han min kommende plan lidt om. Men han vil at der skal være så lidt af den slags som muligt.

4. Træning - Fokus på ryg. Jeg var overasket over hvor godt han syntes om mine arme og mine skuldre! Jeg troede han ville mene at de skulle blive et problem.

Som udgangspunkt bliver det nok 1 times lav intensiv cardio hver dag, 1-2 timers intensiv cardio per uge og styrketræning 5-6 timer om ugen. Han har ikke lavet planen endnu, den kommer i næste uge.

Resten af tiden snakkede vi mest om mine spisevaner, mad han syntes jeg skulle holde mig fra og hvorfor, hvordan mit "diætpsyke" fungerer osv, osv. Jeg skal opdatere ham hver uge med vægt, mål og foto. Han har også gjort mig forberedt på at jeg kommer at blive slap - vanvittigt slap. Men at det kommer tilbage hurtigt når jeg går off igen. Samt at jeg nok kommer at ligne lort de første 6 uger :laugh: hvor mine muskler bliver tømt på energilager og væske og mit fedt bliver blobby og løst... Sexy mama...

Til sidst sigter han på at have mig klar 2 uger, senest 1 uge, før konkurrence. Han vil ikke lave udtømning på mig i klassisk forstand og heller ikke carb loade mig.

That's it so far :smile: På mandag kommer billeder.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe, der er nu pænt mange flere, hvor jeg fandt det der :w00t:

Jeg glæder mig også til at høre hvad CM siger, tror han bliver chokkeret over hvor "stor" jeg er blevet siden jeg så ham sidst. (Og det gælder vist både lageret fedt og muskler :rolleyes::laugh: ) Så kan det være at det bliver et CM program vi kør på søndag i the Gym, i stedet for en af mine opfindelser :bigsmile: Var du også frisk på ryg der?

Jeg var faktisk også til samtale på Hvidovre, også psyk. Ingen af de kirurgiske afdelinger jeg søgt, havde brug for én stud med som vikar, deværre... Men psyk bliver fint nok, og IMO meget bedre end medicinsk afdeling. Dem i Hvidovre ville næsten at jeg skulle skrive under direkte, dem på Amager virkede lidt mere reserverede, de ville lige drøfte det med "de andre" sagde det. Personlig ved jeg ikke hvad jeg foretrækker af de to, jeg tror at jeg kommer at få mere at lave og at der bliver stillet højere forventninger til mig på Amager og det kan jeg nu egentlig godt lide, selv om jeg kan blive lidt stresset af det til at starte med. Men i Hvidovre kan jeg starte en hel måned tidligere og det ville være fedt! Overlægen der virkede også mere forstående med det faktum at jeg bliver nødt til at holde fri enkelte dage for eksamen, fremlæggelse af opgave og færdighedstræninger. Nu kan det jo være at dem på Amager beslutter sig for at de ikke vil bruge mig, så løser det sig jo af sig selv. Men lige nu ved jeg slet ikke hvad jeg ville foretrække.

Hvorfor ikke medicinsk?

Er du bange for at skulle arbejde for meget og miste nattesøvn :tongue:

Jeg har lært så sindssygt meget ved at være på medicinske afdelinger... og pt. virker embedseksamen som "work-in-the-park" og må får en hel klar fornemmelse af at dem som ikke har arbejdet på en medicinsk afdeling har det langt hårdere :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hejsan!

Vi er kommet hjem nu først, fordi vi blev hængede med hygge pizza og sprut, samt snak om BB, styrkeløft, træningsfreaks og lidt andet småt og godt. Lækkert med pizza med svensk pizza salat igen! :bigsmile: Og det er nok også min sidste pizza før jul (ikke fordi jeg spiser så meget af det i forvejen...)

Vi gik igennem nogle punkter. Af dem alle sammen husker jeg følgende:

1. Mål - her ville han at jeg skulle beslutte mig for om jeg ville satse på et look som måske ville give mig bedre "linjer" eller om jeg bare ville blive hakket - så hakket som jeg nu kan blive. Jeg besluttede mig for at jeg ville prøve at blive så hakket som muligt, fordi jeg vil se hvordan det hele ser ud ind under. Han advarede mig for at det ville risikere at jeg ville blive for tynd at se på og måske ikke placere mig godt, men at han samtidig syntes det var godt at pille så meget som muligt af, for fremtidig planering.

2. Kosttilskud - ALA, Glutamin, fiskolie og beta alanin, til at starte med. Burner tabs skal jeg gemme til når jeg synes at jeg for brug for det. Videre skal jeg drikke så meget grønt the jeg kan få ned :smile: Men ikke noget andet end det. (og det skal lige siges at beta alanin var efter at jeg ønsket at få det med)

3. Diæt - 80'er diæt! :yahoo: Og hvad vil det så sige? High carb, medium/high protein og low fat :banana: Det er lige mig!!! Kcal: 1500-1700 per dag. Ingen spisedag, intet spisemåltid. Skulle det vise sig at jeg slet ikke kan klare det, skal jeg give ham besked, så lægger han min kommende plan lidt om. Men han vil at der skal være så lidt af den slags som muligt.

4. Træning - Fokus på ryg. Jeg var overasket over hvor godt han syntes om mine arme og mine skuldre! Jeg troede han ville mene at de skulle blive et problem.

Som udgangspunkt bliver det nok 1 times lav intensiv cardio hver dag, 1-2 timers intensiv cardio per uge og styrketræning 5-6 timer om ugen. Han har ikke lavet planen endnu, den kommer i næste uge.

Resten af tiden snakkede vi mest om mine spisevaner, mad han syntes jeg skulle holde mig fra og hvorfor, hvordan mit "diætpsyke" fungerer osv, osv. Jeg skal opdatere ham hver uge med vægt, mål og foto. Han har også gjort mig forberedt på at jeg kommer at blive slap - vanvittigt slap. Men at det kommer tilbage hurtigt når jeg går off igen. Samt at jeg nok kommer at ligne lort de første 6 uger :laugh: hvor mine muskler bliver tømt på energilager og væske og mit fedt bliver blobby og løst... Sexy mama...

Til sidst sigter han på at have mig klar 2 uger, senest 1 uge, før konkurrence. Han vil ikke lave udtømning på mig i klassisk forstand og heller ikke carb loade mig.

That's it so far :smile: På mandag kommer billeder.

Spændende spændende...

Fedt med en aktiv konkurrence log at følge fra sidelinien :smile:

(alt det du har skrevet lyder som noget jeg ville have sagt fraset 80'er diæten... )

Link to comment
Share on other sites

Spændende spændende...

Fedt med en aktiv konkurrence log at følge fra sidelinien :smile:

(alt det du har skrevet lyder som noget jeg ville have sagt fraset 80'er diæten... )

Tror du ville kunne lide Carl Marcus, hyggeonkel med med 200 historier om alt inden for træning. Han kender jo alle :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke medicinsk?

Er du bange for at skulle arbejde for meget og miste nattesøvn :tongue:

Jeg har lært så sindssygt meget ved at være på medicinske afdelinger... og pt. virker embedseksamen som "work-in-the-park" og må får en hel klar fornemmelse af at dem som ikke har arbejdet på en medicinsk afdeling har det langt hårdere :wink:

Det tror jeg at du har fuldstændigt ret i, men jeg ved bare at jeg synes medicin slet ikke er lige mig, måske har jeg været uheldig med mine klinikophold og derfor aldrig haft en vejleder som kunne få mig at indse charmen ved det. Fordi jeg har det i øjeblikket sådan, at den medicin jeg bliver nødt til at tage i turnus, den skal bare overståes og så krydser jeg fingre for at hurtigst muligt komme ind på en kirurgisk introstilling. Sikkert ikke det smarteste mht embedseksamen, selvfølgelig :unsure:

Spændende spændende...

Fedt med en aktiv konkurrence log at følge fra sidelinien smile.gif

(alt det du har skrevet lyder som noget jeg ville have sagt fraset 80'er diæten... )

Du skal være mere end velkommen at følge med. :smile:

80'er diæt var vist noget han mente kunne fungere efter at have spurgt mig om diverse madvaner. Jeg troede ellers først han ville smide mig på noget lidt mere low carb/high fat, men jeg er frisk på at prøve det her.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Det bliver spændende, han skal nok få dig shredded totalt :devil:

Jeg er frisk på ryg, også gerne noget bryst men det kan jeg tage seperat evt :bigsmile:

Det er altid godt at føle sig udfordret og vide at der er høje forventninger til én. For mit vedkommende får det mig som regel til at præstere bedre og udvikle mig.

Hvor længe drejer det sig om at du skal være enten det ene eller andet sted?

Ja, det er også hvad jeg har det bedst med med tiden, selv om jeg som sagt kan stresse lidt rundt over at jeg ikke har styr på tingen i starten.

Det ene er fra 1 april til september, det andet er fra 1 maj og også til september. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Spændende læsning med din vejledning. Jeg glæder mig til at følge med :smile:

Dog forstår jeg ikke, at du skriver du kan li "80´er diæterne". Har du netop ik kørt High fat, Low carb, igennem mange diæter det sidste år? Og beskrevet hvor godt du netop synes om den form for diæt? Måske bare mig der er forvirret :laugh:

Hvilke konkurrence er der tale om?

/Casper

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Spændende læsning med din vejledning. Jeg glæder mig til at følge med :smile:

Dog forstår jeg ikke, at du skriver du kan li "80´er diæterne". Har du netop ik kørt High fat, Low carb, igennem mange diæter det sidste år? Og beskrevet hvor godt du netop synes om den form for diæt? Måske bare mig der er forvirret :laugh:

Hvilke konkurrence er der tale om?

/Casper

Hej Casper!

Ja, det kan nok virke lidt forvirrende... :smile: Jeg har godt kunnet lide low carb diæter, men resultatet har ofte været at jeg kun spist protein. Så det har ofte været low carb/low fat og very high protein :wink: Det har jeg ofte haft det godt på, følt mig mæt osv. Når jeg til gengæld kørt low carb og high fat (som getting shredded) gik det to uger, så gad jeg det ikke mere. The Zone havde også for lidt protein og for højt fedt for at jeg skulle holde mig til den. De diæter jeg fuldført har været Atkins og V-diet, hvor jeg næsten ikke fået andet end proteiner ned. På Atkins var idéen at jeg også skulle haft meget fedt, men det gik jeg væk fra og spiste næsten kun proteiner.

Carl Marcus mente at jeg nok ville have det bedre med mere carbs, dog. Måske så jeg bedre kan holde til høje reps, eller noget. Og sikkert også for min maves skuld, samt rent nutritionsmæssigt :wink: Jeg har jo altid holdt mig til meget lave reps på mine proteindiæter, fordi jeg gik flad på to sekunder hvis jeg skulle køre flere end 8 gentagelser :laugh:

Vi satser på BB til decembercupen :4flex:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Ryg og bryst i the Gym

I dag fik vi selskab af missLaw og Equus igen i the Gym. Mega hyggeligt og vi gav den gas, selvfølgelig :king:

Har ikke noget program endnu, så mig og Line improviserede bare.

Opvarmning

Cykel 10 minutter

Band chins - blå band

1x8

1x6

1x6 (UH greb på den sidste)

Rack pulls

Tvang Line til denne fremragende øvelse

5 @ 90 kg

5 @ 95 kg

5 @ 100 kg

8 @ 90 kg

8 @ 90 kg

DB rows

2x8 @ 26 kg

2x8 @ 26 kg

2x8 @ 26 kg

High rows

12 @ 45 lbs

12 @ 50 lbs

10 @ 60 lbs

10 @ 60 lbs

Latstræk - 3ple dropset

10 @ 80 lbs

15 @ 60 lbs

15 @ 50 lbs

10 @ 80 lbs

7 @ 70 lbs

7 @ 50 lbs

Bænkpres

12 @ 40 kg

12 @ 42,5 kg

8 @ 45 kg

8 @ 47,5 kg

Aner ikke hvor de sidste kom fra - syntes at jeg kæmpede med de 8 på 45 kg, men de der, kørte med overskud!

DB incl press

10 @ 2x13,5 kg

10 @ 2x13,5 kg

10 @ 2x13,5 kg

Og så var det slut for denne gang i the Gym :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg at du har fuldstændigt ret i, men jeg ved bare at jeg synes medicin slet ikke er lige mig, måske har jeg været uheldig med mine klinikophold og derfor aldrig haft en vejleder som kunne få mig at indse charmen ved det. Fordi jeg har det i øjeblikket sådan, at den medicin jeg bliver nødt til at tage i turnus, den skal bare overståes og så krydser jeg fingre for at hurtigst muligt komme ind på en kirurgisk introstilling. Sikkert ikke det smarteste mht embedseksamen, selvfølgelig :unsure:

Regner du med turnus i Sverige? For med den nuværende ordning i DK er der da ret god chance for at undgå medicinsk og komme i eks. urologisk og psykiatri... hvis man er til det :cry:

Jeg troede også jeg var til hardcore kirurgi men må indrømme at jeg er faldet pladask for den akutte medicin - fandme fedt at lære og håndtere de ting som folk kan dø af på få minutter hvor der ikke umiddelbart er en kirurgisk årsag og det er et spørgsmål om mix af korrekt medicin...

... når det så er sagt så ser jeg frem til et special som kardiologi hvor du både har den medicinske som invasive behandlig :smile:

Du skal være mere end velkommen at følge med. :smile:

80'er diæt var vist noget han mente kunne fungere efter at have spurgt mig om diverse madvaner. Jeg troede ellers først han ville smide mig på noget lidt mere low carb/high fat, men jeg er frisk på at prøve det her.

Forresten... har du set at de laver Classic BB for kvinder i Sverige her til SM i efteråret?

Link to comment
Share on other sites

Regner du med turnus i Sverige? For med den nuværende ordning i DK er der da ret god chance for at undgå medicinsk og komme i eks. urologisk og psykiatri... hvis man er til det :cry:

Jeg troede også jeg var til hardcore kirurgi men må indrømme at jeg er faldet pladask for den akutte medicin - fandme fedt at lære og håndtere de ting som folk kan dø af på få minutter hvor der ikke umiddelbart er en kirurgisk årsag og det er et spørgsmål om mix af korrekt medicin...

... når det så er sagt så ser jeg frem til et special som kardiologi hvor du både har den medicinske som invasive behandlig :smile:

Forresten... har du set at de laver Classic BB for kvinder i Sverige her til SM i efteråret?

Ved ikke mht Sverige... Jeg kommer nok at søge et par orter der over, også afhængig af hvad Poul vælger at gøre (han skal jo evt læste i Sverige, har han tænkt). Men kan også godt tænke mig at gøre det her i Danmark. Dog afhængig af hvad for et nummer jeg trækker :wink: Har du forresten ikke fået dit nummer nu? Eller det er måske først når embedseksamen nærmer sig til sommeren?

Jeg må nu også se hvad jeg kommer at synes om psykiatriarbejdet, når jeg vel kommer igang med det. Jeg har jo været så heldig at have haft en fantastisk vejleder på psykiatrisk afdeling i et tidligere klinikophold, at det fik det at virke meget fedt. Jeg har også altid på en måde fascinerets af den slags sygdomme, måske meget fordi jeg har en del psykiatriske diagnoser i min familie og en eks kæreste med kraftig OCD og depression. Der er nu også et par enkelte medicinske specialer jeg tror ville være noget jeg kunne blive glad for, så som infektion og cardiologi. Endokrinologi synes jeg også er super spændende, men mere teorien om patienternes tilstande, end selve behandlingen på afdelingen. Det indså jeg efter at have gået med på endokrin i Helsingborg.

Cardiolog kan jeg virkelig godt se hvorfor du er interesseret af! Det giver også virkelig et bredt udbud af arbejdsopgaver. Alt det min bror fortæller at han laver får det at virke meget omvekslende og spændende. Det var dog ingen af de cardiologiske afdelinger jeg søgte som ville bruge mig. Og heller ingen af de infektionsmedicinske. Andre medicinske afdelinger prøvede jeg ikke.

Ja, jeg så at de laver CBB til SM :smile: Det synes jeg er en super god idé! CM troede dog ikke at jeg ville være klar til det så hurtigt, men nu må vi vel se. Er det noget du overvejer, måske...? :poking::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke mht Sverige... Jeg kommer nok at søge et par orter der over, også afhængig af hvad Poul vælger at gøre (han skal jo evt læste i Sverige, har han tænkt). Men kan også godt tænke mig at gøre det her i Danmark. Dog afhængig af hvad for et nummer jeg trækker :wink: Har du forresten ikke fået dit nummer nu? Eller det er måske først når embedseksamen nærmer sig til sommeren?

Jeg må nu også se hvad jeg kommer at synes om psykiatriarbejdet, når jeg vel kommer igang med det. Jeg har jo været så heldig at have haft en fantastisk vejleder på psykiatrisk afdeling i et tidligere klinikophold, at det fik det at virke meget fedt. Jeg har også altid på en måde fascinerets af den slags sygdomme, måske meget fordi jeg har en del psykiatriske diagnoser i min familie og en eks kæreste med kraftig OCD og depression. Der er nu også et par enkelte medicinske specialer jeg tror ville være noget jeg kunne blive glad for, så som infektion og cardiologi. Endokrinologi synes jeg også er super spændende, men mere teorien om patienternes tilstande, end selve behandlingen på afdelingen. Det indså jeg efter at have gået med på endokrin i Helsingborg.

Cardiolog kan jeg virkelig godt se hvorfor du er interesseret af! Det giver også virkelig et bredt udbud af arbejdsopgaver. Alt det min bror fortæller at han laver får det at virke meget omvekslende og spændende. Det var dog ingen af de cardiologiske afdelinger jeg søgte som ville bruge mig. Og heller ingen af de infektionsmedicinske. Andre medicinske afdelinger prøvede jeg ikke.

Jeg tror man skal kende nogen på afdelinger som kardiologisk og infektionsmedicinsk hvis man skal ind som studerende, da det jo primært er speciallægearbejde.. men kender du nogen som kan sige god for dit vid mangler de større afdelinger i reglen altid arbejde... du ved... job som læge = nepotismens højborg...

Mit turnusnummer kommer i morgen og jeg er pivangst for at jeg får nummer 397 eftersom jeg ALDRIG er heldig med den slags... jeg har ALTID skulle knokle for sagen... så frygter det værste :dry:

Ja, jeg så at de laver CBB til SM :smile: Det synes jeg er en super god idé! CM troede dog ikke at jeg ville være klar til det så hurtigt, men nu må vi vel se. Er det noget du overvejer, måske...? :poking::wink:

Helt klart en overvejelse meeeeeeen synes stadigvæk DK er tilbagestående hvad angår BB i forhold til andre nordiske lande forstået på den måde at det er de samme 2-3 stykker som stiller op år efter år og der er ikke rigtigt nogen nye og yngre piger som har mod på det... ser man på et land som Sverige så blander BF-pigerne så rask væk med BB'erne og synes det er så fedt med muligheden for at prøve det af!

Synes CB for kvinder er spændende af samme grund som det var for mænd... men nu må vi se om der sker det samme som hos mændende at vægtgrænsen stille og roligt rykkes?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror man skal kende nogen på afdelinger som kardiologisk og infektionsmedicinsk hvis man skal ind som studerende, da det jo primært er speciallægearbejde.. men kender du nogen som kan sige god for dit vid mangler de større afdelinger i reglen altid arbejde... du ved... job som læge = nepotismens højborg...

Mit turnusnummer kommer i morgen og jeg er pivangst for at jeg får nummer 397 eftersom jeg ALDRIG er heldig med den slags... jeg har ALTID skulle knokle for sagen... så frygter det værste :dry:

Helt klart en overvejelse meeeeeeen synes stadigvæk DK er tilbagestående hvad angår BB i forhold til andre nordiske lande forstået på den måde at det er de samme 2-3 stykker som stiller op år efter år og der er ikke rigtigt nogen nye og yngre piger som har mod på det... ser man på et land som Sverige så blander BF-pigerne så rask væk med BB'erne og synes det er så fedt med muligheden for at prøve det af!

Synes CB for kvinder er spændende af samme grund som det var for mænd... men nu må vi se om der sker det samme som hos mændende at vægtgrænsen stille og roligt rykkes?

Ja, du har nok desværre ret - connections betyder vildt meget. Der var en kvinde på besøg nu her på patologisk afdeling, som var gammel kurskammerat med én af de ansatte. Hun fortalt at hun lige fået introstilling hun altid drømt om, fordi hun var heldig nok at under sit studiejob som lægesekretær, lært en eller anden overlæge godt at kende.

Det vore ærgerligt hvis det skete sådan noget med CBB også for kvinder. Det jeg tænker er at det kan "sikre" piger som måske ikke vil stille op imod broilers, at det er en grænse for hvor store de kan være ifht sin vægt. Så derfor kan de lokkes at vilje stille op alligevel. Samt at jeg generelt synes det er flottere med et ikke alt for freaky look.

Krydser fingre for at du får et godt nummer! :smile: Ellers kan du jo også "bare" søge til Sverige :wink: Malmö må da være bedre end en hule i Jylland :tongue:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Countdown: 271

Billeder bliver så forsinket, fordi vores kamera er på Pouls arbejde... Har dog lavet målinger, som viser hvor dygtig jeg har været til at holde mig off :rolleyes:

Arm: 33,5 cm

Mave: 83,5 cm

Lår: 65 cm

Alle målinger skulle tages der hvor så meget som muligt af flæsket kom med :smile:

Ellers ikke det store i dag - jeg har gået mine 60 minutter og holdt mine 1500 kcal. I morgen tror jeg at det bliver noget høj intensiv cardio. Venter stadig væk på programmet, så det bliver lidt gefül træning ind til videre.

Link to comment
Share on other sites

Countdown 270

Nå, så blev det sgu ikke meget af den høj intensive cardio idag alligevel... Skulle nå en masse i banken og på posthuset efter jeg var færdig i klinikken, så kunne først tage et senere tog, som så oveni købet besluttede sig for at blive 30 minutter forsinket... Så jeg nåede lige til mine PT aftaler på Vesterbro. Det må blive revansche i morgen, hvor den står på "leg smacking" i OBBC :4flex:

Vågnede i dag på den der ubehagelige måde, hvor man tror at man sovet over. Jeg kiggede også på uret og syntes at den var 5.45, så jeg sprang op og bannede fordi jeg nu ikke ville nå min morgen PW!! Men når jeg så skulle stoppe mobilen ned i lommen, så jeg at den jo faktisk kun var 5.19 :smile: Så det nåede jeg jo uden problemer!

Dagens optur er at der damp en mail ned i inboxen, hvor jeg blev tilbudt vikariat på én af de kirurgiske afdelinger som først ikke haft brug for mig :smile: De må have fået et afbud, eller noget. Jeg skal lige have snakket med dem over telefon, før jeg tør sige at noget er sikkert, men umiddelbart ville jeg da klart være villig at betale den ekstra times transport for at komme på kir i stedet for psyk! :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Dagens optur er at der damp en mail ned i inboxen, hvor jeg blev tilbudt vikariat på én af de kirurgiske afdelinger som først ikke haft brug for mig :smile: De må have fået et afbud, eller noget. Jeg skal lige have snakket med dem over telefon, før jeg tør sige at noget er sikkert, men umiddelbart ville jeg da klart være villig at betale den ekstra times transport for at komme på kir i stedet for psyk! :yahoo:

Det var da en dejlig nyhed at få, krydser fingre for at det lykkes :smile: Hvor er det i så fald det bliver en realitet???

Link to comment
Share on other sites

Det var da en dejlig nyhed at få, krydser fingre for at det lykkes :smile: Hvor er det i så fald det bliver en realitet???

I Næstved, så det er ikke et vildt stort sygehus. Men indtil videre er min erfaring på de mindre sygehuse bedre end på de store :smile:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 269

Dagens træning blev lagt i OBBC og ben samt lidt skuldre stod på menyen.

Opvarmning

Cykel 10 minutter

Squat

12 @ 40 kg

10 @ 50 kg

7 @ 60 kg

7 @ 60 kg

7 @ 60 kg

Min squat føltes ikke god i dag :unhappy: Som om der ingen kraftoverførsel var fra mine ben. Så først tænkte jeg at den her træning bliver jo bare en pine, men det gjaldt vist kun for quads. Resten gik glimrende! :smile:

Rumænsk DL

12 @ 60 kg

8 @ 70 kg

8 @ 70 kg

8 @ 70 kg Hvilket i øvrigt er rep PR i den øvelse med god marginale! :bigsmile:

Prone leg curl

8 @ 80 lbs

8 @ 85 lbs

8 @ 90 lbs

Lat raises - 3ple dropset

10 @ 2x12 kg

9 @ 2x10 kg

10 @ 2x8 kg

10 @ 2x12 kg

6 @ 2x10 kg

6 @ 2x8 kg

Spider bench row

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Har fået mit program i dag :smile: Styrketræningen bliver lagt over 6 dage her til at starte med med følgende split:

Dag 1: Ryg

Dag 2: Skuldre og abs

Dag 3: Ben

Dag 4: Ryg og abs

Dag 5: Arm og bryst

Dag 6: Skuldre og læg

KABLAM!!! :king:

Og så er der ellers billeder på tyksakken på hjemmesiden :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Rumænsk DL

12 @ 60 kg

8 @ 70 kg

8 @ 70 kg

8 @ 70 kg Hvilket i øvrigt er rep PR i den øvelse med god marginale! :bigsmile:

Har fået mit program i dag :smile: Styrketræningen bliver lagt over 6 dage her til at starte med med følgende split:

Legitimt med den PR!

Dag 1: Ryg

Dag 2: Skuldre og abs

Dag 3: Ben

Dag 4: Ryg og abs

Dag 5: Arm og bryst

Dag 6: Skuldre og læg

Lorteprogram. Jeg synes du skal lave dette program i stedet:

Mandag: 20 rep breathing curls

Tirsdag: DE Curls mod bands

Onsdag: Upper Biceps weak point træning (4x12 i overhead cable curls)

Torsdag: Arm support træning, dødløft 5x5

Fredag: Arm shaping dag, concentration curls, machine curls, cable curls, gironda perfect curl giant set) -Post Wo drik på kassen

Lørdag: Max effort curls (Op til en 3RM i tre pin højder) - Post WO drik på kassen

Søndag: 10 x 10 ass to the grass Barbell curls - active recovery

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share