Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Countdown 268

I dag besluttede jeg mig for at lægge cardio på træningsprogrammet, så tog til Nørrebro efter at jeg var kommet hjem med toget og løbte mit gamle, gode intervalprogram. Dog kan jeg mærke at det er lang tid siden sidst, så formen var pinligt dårlig.... :innocent:

Intervalløb

Opvarmning 7 minutter, med lidt lunte på 6-8 km/h

Interval 1 og 2

2 min @ +2,0 km/h

2 min @ +3,5 km/h

2 min @ +2,0% med spurt sidste 30 sek

Interval 3 og 4

2,5 min @ +2,0 km/h

2,5 min @ +3,5 km/h

1 min @ +3,0 og hhv 4,0% med spurt sidste 30 sek

Interval 5 og 6

1 min @ +2,0 km/h

1 min @ +2,5 km/h

1 min @ +3,0 km/h

1 min @ +3,5 km/h

1 min @ +4,0 km/h

1 min @ +4,5 km/h med spurt sidste 30 sek

Holdt også 1 minuts pause mellem hvert interval.

Total tid, inkl opvarmning og cooldown: 48 min og 39 sek

Total distance: 7,7 km Ikke godt!!! Burdte have kommet længere på den tid, men, men... Det må blive næste gang :smile:

Så starter jeg på CM's program i morgen med ryg på programmet. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Warrior!

Dejligt med billed af formen, kommer der også et af bagside og siden? :poking:

Synes nu ikke ( Equus gjorde mig opmærksom på at jeg havde glemt et ikke!!!)du helt lever op til den "sælform" som du nævnte i din blog, skal blive spændende at se hvad CM's program og kost udretter. Hvor ofte vil du poste billeder?

Hvilke øvelser skal du lave for abs? Noget der involverer en pink pilatesbold??!?? :w00t:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Countdown 267

Ryg

Opvarmning

10 min gå @ 8,0% stigning og 6,0 km/h

Chins

10 @ -20 kg

10 @ -20 kg

8 @ -20 kg

10 @ -20 kg

Dødløft (som næsten kan tælle som fra skive, fordi det var med de små skiver)

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

4 @ 75 kg

4 @ 75 kg

BOR

8 @ 50 kg

8 @ 55 kg

8 @ 60 kg

8 @ 60 kg

T-bar row

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

DB rows

2x6 @ 28 kg

2x6 @ 28 kg

2x6 @ 28 kg

2x6 @ 28 kg

Finito! Det var min tunge rygdag. Der kommer en mere længere frem, med lidt mere disco og isolationsøvelser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Warrior!

Dejligt med billed af formen, kommer der også et af bagside og siden? :poking:

Synes nu ikke ( Equus gjorde mig opmærksom på at jeg havde glemt et ikke!!!)du helt lever op til den "sælform" som du nævnte i din blog, skal blive spændende at se hvad CM's program og kost udretter. Hvor ofte vil du poste billeder?

Hvilke øvelser skal du lave for abs? Noget der involverer en pink pilatesbold??!?? :w00t:

Hejsan!

Tak for kompliment! :smile: Jeg tror at sælformen normaliserets via flitig off season spisning, som også lagt sig på overkrop og jævnet det hele ud :wink:

Jeg tænker at jeg vil poste billeder hver uge, men andre poseringsbilleder kommer først senere og med lidt større mellemrum.

Jeg skal lave noget special "Paloma abs" som CM kalder dem, fordi han fået den fra en veninde ved navn Paloma. Det går ud på noget superset helvede, nærmere beskrivning kommer på dagen det bliver udført første gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Pænt goddag!

Held og lykke med det ny program

det bliver spændende og se hvad det er for noget

Pænt goddag, Rune!

Velkommen i loggen! Jeg er også spændt på at se hvad dette program og min diæt vil gøre for formen! Glæder mig til at se fremgangen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op der er nogen der er længe oppe :bigsmile:

Er der ikke sket en fejl på din blog for 5 marts??

Hvad siger du til vi snart tager en bentræning i the gym????

Jo, det er hvad der sker når man laver copy paste fra word ind i min blog :smile: Men nu skulle det gerne være i orden.

Vi var til housewarmning party i går, derfor kom vi så sent hjem. Kunne godt mærke at dagen blev lang, siden jeg været oppe meget tidligt også. Men var overaskende frisk i dag, synes jeg, selv om jeg "kun" sov til kl. 11 :bigsmile:

Bentræning i the gym er jeg mere end frisk på! :bigsmile: I morgen har jeg desværre vagt til kl. 14, så når ikke før de lukker... Kan du lokkes til aftenstræning, eller skal vi vente til næste weekend? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jo, det er hvad der sker når man laver copy paste fra word ind i min blog :smile: Men nu skulle det gerne være i orden.

Vi var til housewarmning party i går, derfor kom vi så sent hjem. Kunne godt mærke at dagen blev lang, siden jeg været oppe meget tidligt også. Men var overaskende frisk i dag, synes jeg, selv om jeg "kun" sov til kl. 11 :bigsmile:

Bentræning i the gym er jeg mere end frisk på! :bigsmile: I morgen har jeg desværre vagt til kl. 14, så når ikke før de lukker... Kan du lokkes til aftenstræning, eller skal vi vente til næste weekend? :smile:

Kan vi gøre det på næste lørdag? Har trænet ben idag og det var mildest talt elendigt!!! Så det vil nok hjælpe mig at have dig at træne med så jeg presser mig selv mere! :bigsmile:

Lyder onde de maveøvelser også som superset!!! Måske jeg skulle afprøve det imorgen hvor den står på mave og ryg. Håber det går bedre end træningen idag :dry:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 266

I dag tog vi helt spontant til Malmö og Athletic Center! Altid sjovt, det er ærgerligt der ligger et vand i mellem... Dagen til ære, var jeg jo nød at rykke rundt i træningsplanen, så den dag med højst BB factor blev lagt i dag: Pecs og arme! :4flex:

Opvarmning

Løb 10 minutter --> 1,75 km

Bænkpres

6 @ 45 kg

6 @ 45 kg

6 @ 47,5 kg

6 @ 47,5 kg

Incl DB presses

10 @ 2x14,5 kg

8 @ 2x17 kg

8 @ 2x17 kg

8 @ 2x17 kg

Det der er faktisk PR i den øvelse, fordi jeg er for slap til at få dem op på egen hånd. 16kg er grænsen :laugh:

OH triceps machine

15 @ 20 kg

14 @ 25 kg +1 forced

12 @ 25 kg

12 @ 25 kg

CG bænkpres i smith

8 @ 30 kg

6 @ 40 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

EZ curl

10 @ 20 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

6 @ 30 kg

Hammer curl

6 @ 2x12 kg

8 @ 2x10 kg

8 @ 2x10 kg

8 @ 2x10 kg

Efterfølgende nød jeg en lækker shake i centres lille café område og så købt vil ellers stort ind. Jeg har i dag fået min cardioplan og min diætplan, så der skulle hamstres for ugen.

Min cardioplan for marts måned hedder 4 ggr løbning 6-12 km per gang, samt 2 timers valgfri cardio på høj intensitet om ugen. Så det skal bare startes op i morgen! :headphonedance:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Kan vi gøre det på næste lørdag? Har trænet ben idag og det var mildest talt elendigt!!! Så det vil nok hjælpe mig at have dig at træne med så jeg presser mig selv mere! :bigsmile:

Lyder onde de maveøvelser også som superset!!! Måske jeg skulle afprøve det imorgen hvor den står på mave og ryg. Håber det går bedre end træningen idag :dry:

Lørdag kan vi sagtens aftale :smile: Kl. 13? Jeg skal undervise pump i Søborg mellem 11 og 12, så skal lige nå at komme til Østerbro bagefter.

Jeg tror også at de kommer at blive hårde! Især med tanke på at jeg aldrig træner mave på den måde. Godt det kun er ét set!

Surt når bentræningen ikke kør :unhappy: Hvor hårdt er du cuttet i kalorier, egentlig? Jeg synes i hvert fald at benen er dem som betaler meget først, når det er ved at være stramt med maden.

Link to comment
Share on other sites

Countdown 265

Nå, nu hvor der skal løbes så meget, tog jeg mig sammen og fik løbet på arbejde i dag til morgen, med rygsæk og det hele. :smile: Total vægt, inkl rygsæk: 75 kg . Total distance: 5,4 km og tiden: 32 minutter. Meget plads til forbedring, m a o, men pressede mig heller ikke vildt meget.

M a o mangler der 1,6 km løb minimum i dag, men det banker jeg bare af til skuldertræningen i eftermiddag :4flex:

Så starter sidste uge i almen praksis i morgen. Synes at det har været et godt sted at være, hvor jeg har fået prøve mange ting. Almen praksis jeg været ved tidligere, lod mig aldrig undersøge børn (egentlig smart tænkt, de må have kendt min mørke side…) Men så kommer der i fredags en kvinde med en 3 uger gammel pige med forkølelse. Lægen lægger pigen ned på briksen og så siger han at jeg bare skal undersøge hende… :blink: ”Bare” undersøge den der lille alien? Den så sgu livløs ud i forvejen med sit skrynklede fjæs. Troede jeg skulle slå den i stykker bare jeg pillede ved den og at tage trøjen af, var jeg overbevist om ville luxere begge dens skuldre og at undersøgelsen af fontanellen ville få den til at incarcerere. Ansigtet var jo mindre end min håndflade. Overlevede heldigvis det hele uden store tegn på trauma.

Link to comment
Share on other sites

Surt når bentræningen ikke kør :unhappy: Hvor hårdt er du cuttet i kalorier, egentlig? Jeg synes i hvert fald at benen er dem som betaler meget først, når det er ved at være stramt med maden.

Ligger på ca. 1600 kcal, føler mig ikke tabbet for energi langt fra faktisk, netop derfor er det så frustrerende. Men jeg håber det bare var en ekstremt dårlig dag i lørdags :dry:

Link to comment
Share on other sites

At luxere er det samme som at gå af led, ikke?

Det har jeg nemlig prøvet. Det gør godt nok AAAAAAAAAVVV! Man bliver hurtigt glad for de `hårde hvide varer´ i den situation.

Ja, nemlig :smile: Og nej, det er virkelig ikke sjovt! Har selv prøvet det flere gange, men efter at jeg fået den syet på plads, er det heldigvis meget bedre.

Link to comment
Share on other sites

Ligger på ca. 1600 kcal, føler mig ikke tabbet for energi langt fra faktisk, netop derfor er det så frustrerende. Men jeg håber det bare var en ekstremt dårlig dag i lørdags :dry:

Det er jo ikke så vildt lavt for dig så og dejligt at du føler dig frisk stadig væk, men efter at have læst i din log, tror jeg at jeg er enig med cj8000. Det er rart at bytte lidt rundt i repranges på diæt, er derfor glad for at CM givet mig frie hænder på det punkt :smile:

Er du frisk til at køre med på mit benprogram på lørdag? Har du set i min blog hvad du har at vente, hvis det er? :wink: (Jeg mener ikke at mit benprogram skulle være bedre end dit, men tænkte at du måske ville være glad for variationen :smile: )

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Skuldre og abs

Trænede efter arbejde i Parken. Kan godt forstå hvorfor skuldre egentlig ikke ligger efter dagen med bryst og arme, men nu var jeg jo i Athletic Center i går, jo... :rolleyes: Så ingen imponerende geist i delts i dag...

Opvarmning

Løb 10 minutter --> 1,83 km

DB skuldre pres

10 @ 2x12 kg

10 @ 2x12 kg

6 @ 2x14 kg

6 @ 2x14 kg

To hånds front raise

8 @ 10 kg

8 @ 12 kg

8 @ 14 kg

8 @ 14 kg

Lat raises

8 @ 2x10 kg

8 @ 2x12 kg

8 @ 2x12 kg

8 @ 2x12 kg

Måge

10 @ 2x5 kg

10 @ 2x6 kg

10 @ 2x7 kg

10 @ 2x7 kg

Paloma abs

8 hver vej, 1 set

Øvelsen går ud på at man først laver crunches med benen i vejret. 8 lige, 8 til venstre og 8 til højre. Direkte overgår man til at løfte ben og numse fra underlaget, 8 lige op og så 8 til hver side. Man kør kun 1 set og antallet øges når man bliver stærkere

Stats update

Vægt: 72,0 kg (-0,1 kg)

Lår: 64,5 cm (-0,5 cm)

Mave: 82,5 cm (-1 cm)

Arm: 33,5 cm (ingen forskel)

Jeg føler mig sjovt nok lettere allerede, selv om det ikke ses på vægten så tydeligt. Men jeg er da enig med CM i at jeg ligner lort nu :laugh: Glæder mig til de første 5 uger er gået, så der begynder at blive en tydelig fremgang...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke så vildt lavt for dig så og dejligt at du føler dig frisk stadig væk, men efter at have læst i din log, tror jeg at jeg er enig med cj8000. Det er rart at bytte lidt rundt i repranges på diæt, er derfor glad for at CM givet mig frie hænder på det punkt :smile:

Er du frisk til at køre med på mit benprogram på lørdag? Har du set i min blog hvad du har at vente, hvis det er? :wink: (Jeg mener ikke at mit benprogram skulle være bedre end dit, men tænkte at du måske ville være glad for variationen :smile: )

Det ser ondt ud og ikke meget forskelligt fra mit, men helt sikkert at lidt variation er velkomment :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ondt ud og ikke meget forskelligt fra mit, men helt sikkert at lidt variation er velkomment :bigsmile:

Du kommer også bare kunne grine ad mig, siden jeg skal køre ben efter pump. :laugh: Jeg er ikke god til sådan noget bottom half halløj og der er rigeligt af dem i pump i forvejen. Men jeg tænker vi evt kunne køre noget i stil med:

Squat - semi tungt, men primært fokus på dybte og teknik, lige som Poul kørt sidst vi var i the gym.

Bottom squats - her skal der bare pumpes og brænde i lårene. Noget i stil med 20 reps men kun med egen kropsvægt.

Front squat - igen ikke vildt tunge, måske 10'ere.

Squat machine - på den kan vi bare brænde igennem, siden vi ikke skal bekymre os om at holde os oprejst - det gør maskinen for os :devil:

Lunges - jeg må selv vælge hvad for lunge jeg vil køre, jeg ville foreslå bulgarian fordi de tager godt fat i mine baglår samt giver et godt stræk i hoften på den samme tid. Men du siger bare hvis du foretrækker noget andet. :smile:

Valgfri baglårsøvelse - RDL, tungt

Leg curl - let og pump :4flex:

Link to comment
Share on other sites

hej, hvordan ser det ud med antal kcal?

og så sidder vi og undre os over, hvad i alverden er bøsse latstræk? :smile:

Equus fra MissLAW's login fordi han er en doven hund

Bøsse latstræk er hvor du sitter i lat pull down stativet med det brede greb. Du skal sidde helt oprejst, ret langt tilbage på sædet og så holde fat om stangen med dine elbuer pegende lige frem og hvor du på en måde trækker skulderbladene fra hinanden. Så skal du sidde og lave latstræk hvor du virkelig ligner en nybegynder som ikke ved hvad du laver og du laver kun mid range ROM, med let vægt og mange gentagelser. Det gælder kun om at få PUMP!!! :4flex: Jeg har prøvet den en gang og den er faktisk meget vildere end man tror når man ser den blive udført.

Jeg har 1360 kcal på hviledage (som kun er én om ugen) og cirka 300 kcal mere på træningsdage. Dette er ekslusive al form for grønsager, som jeg må spise ubegrænset af. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 264

Er sikker på at det kommer at gå galt på et eller andet tidspunkt med den nedtælling der... :hehe:

I dag var det tid til min lette ryg dag, så bøsse-lats gjorde entré! :showoff:

Opvarmning

Løb 4,1 km --> 21 minutter

CG latstræk

8 @ 45 kg

8 @ 45 kg

6 @ 47,5 kg

6 @ 50 kg

Bøsse-lats

20 @ 30 kg

20 @ 32,5 kg

15 @ 35 kg

15 @ 37,5 kg

Den bider altså ret godt til sidst. De første 12 føles som ingenting og man undrer virkelig hvad man laver, men så sætter det ind lige pludselig!

Shrugs

10 @ 2x16 kg

10 @ 2x18 kg

10 @ 2x22 kg

10 @ 2x22 kg

Hypers

10 @ +10 kg

10 @ +10 kg

10 @ +10 kg

10 @ +10 kg

Paloma abs

1 superset @ 8

Så manglede jeg egentlig næsten 2 km løb, men det blev i dag konverteret til 2,5 km gåtur hjem med Poul, som gjorde mig selskab med sin skuldertræning. Han har powercleans med i sin træning!!! Det vil jeg også have! :cry3: Jeg håber at det kommer i mit april program :hands:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 264

Bøsse-lats

20 @ 30 kg

20 @ 32,5 kg

15 @ 35 kg

15 @ 37,5 kg

Den bider altså ret godt til sidst. De første 12 føles som ingenting og man undrer virkelig hvad man laver, men så sætter det ind lige pludselig!

:hehe:

bøsse-lats, er skægge de er også med i min plan, her hedder de bare lat-shrugs, hvilket gør dem lidt mere BB, og knapt så fesne.

Det ændre dog ikke på at man ligner en klovn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share