Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Tja, sådan lidt over det hele, specielt da IK har haft rimelig meget lukket on/off pga renovering. Har været forbi The Gym, og kunne sagtens lokkes dertil igen...? :wink:

Til the gym kan jeg sagtens lokkes uden de store problemer :wink: Jeg skal træne der i morgen og onsdag aften, hvis du allerede kan der? I morgen kør jeg skulder og løb og på onsdag skal jeg køre ryg og abs. :smile: (Og så lidt løb...)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Til the gym kan jeg sagtens lokkes uden de store problemer :wink: Jeg skal træne der i morgen og onsdag aften, hvis du allerede kan der? I morgen kør jeg skulder og løb og på onsdag skal jeg køre ryg og abs. :smile: (Og så lidt løb...)

Nej, jeg tager til HardCore i dag og onsdag er fast BJJ dag.

Jeg overvejer at tage dernede torsdag?

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... er det gode tegn når det dunker i benene pga doms??? Måske tegn på at de vokser??!?? :tongue:

Jeg tror at det dunker sådan fordi kroppen er helt forvirret over at det umulige sker - nemlig musklerne vokser og fedtet brænder på den samme tid :shades:

Jeg har sagt til CM at jeg vil se sådan her ud i nederdel, så betaler priset med mega DOMS med glæde!

gym_avenue___9.JPG

Nu skal vi også finde ud af en ny, sjov rep/set sammensætning til på lørdag... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg tager til HardCore i dag og onsdag er fast BJJ dag.

Jeg overvejer at tage dernede torsdag?

:smile:

Cool, lad os bare sige torsdag, så! :smile:

Jeg skulle gerne kunne nå til kl. 17, men måske skulle vi sige 17.30 for en sikkerheds skuld?

Link to comment
Share on other sites

Countdown 256

Cardio

Løb 5 km, tog mig 27 min og 40 sekunder, inklusive 8 minutters opvarmning. Den samme tid som for 1/2 år siden, men i dag med meget mere overskud! Så den skal presses ned næste gang :king:

PW 3,2 km x 2.

Skuldre træning i the GYM

Stedet var fyldt i dag! Mega fedt og en god blandning folk. Af MOL kendiser var Fru Erik, Dr Mengele og Tunen også der.

Military press

10 @ 22,5 kg

10 @ 25 kg

6 @ 27,5 kg

6 @ 27,5 kg

Tænk at jeg går så langsomt frem i lige den øvelse... :dry:

To hånds front raise

12 @ 9 kg

12 @ 10 kg

10 @ 11 kg

10 @ 13,5 kg

Lateral raises - kørt som dropset i dag

10 @ 2x11 kg

12 @ 2x9 kg

10 @ 2x11 kg

9 @ 2x9 kg

Måge

12 @ 2x6 kg

10 @ 2x7 kg

10 @ 2x7 kg

10 @ 2x7 kg

Og så stod eller Paloma abs på skemaet, men siden jeg lavet en bonus runde med dem i søndags, sprang jeg dem glædeligt over i dag :rolleyes:

Kondition update:

Hvilepuls den 4. marts: 62 slag/min

Hvilepuls i dag, den 17. marts: 52 slag/min :w00t:

Når jeg kom hjem, mødte jeg en dejligt ren og skinnende lejlighed :smile: Poul havde lige brugt det nyindkøbte rengøringsmiddel

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nu forstå hvorfor hvorfor i ikke trænede andet end ben i lørdags....

det var så ondskabsfuld en omgang, og jeg synes primært det var sjovt, fordi Line så max presset ud :smile:

I for presset hinanden godt når i træner sammen, det er super fedt at se, Poul får mareridt, men jeg er åbenbart af en lidt mere sadistisk natur, så jeg synes det er skægt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nu forstå hvorfor hvorfor i ikke trænede andet end ben i lørdags....

det var så ondskabsfuld en omgang, og jeg synes primært det var sjovt, fordi Line så max presset ud :smile:

I for presset hinanden godt når i træner sammen, det er super fedt at se, Poul får mareridt, men jeg er åbenbart af en lidt mere sadistisk natur, så jeg synes det er skægt :smile:

Hehe, det var jo heller ikke fordi jeg gik rundt og fløjtede i mellem hvert set - havde sgu brug for den luft jeg kunne få :laugh:

Men det er godt vi kan tagge hinanden sådan, så tager jeg mig også mere sammen :king:

Og så er det jo godt at vi kan bidrage med god underholdning på den samme tid!

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi siger kl17, så kan mit indre brasilianer ur være der til kl17.30 :bigsmile::tongue:

Hehe, så lyder det som at kl. 17.30 bliver perfekt :wink:

På mit torsdagsskema står der bryst og arme. Du skal være mere end velkommen at køre med der, hvis du har lyst! :4flex: Det bliver meget bænkpres, både med DB's og BB og så noget triceps- og biceps pump, selvfølgelig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, så lyder det som at kl. 17.30 bliver perfekt :wink:

På mit torsdagsskema står der bryst og arme. Du skal være mere end velkommen at køre med der, hvis du har lyst! :4flex: Det bliver meget bænkpres, både med DB's og BB og så noget triceps- og biceps pump, selvfølgelig :wink:

Bænkpres kører jeg nok med på, men nok ikke det der tricep/bicep pump - da kan du finde på over mig på dødløft platform!! :tongue::bigsmile:

Skal du køre noget cardio også? Evt. C2 (de har sådan en har de ikke?)?

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres kører jeg nok med på, men nok ikke det der tricep/bicep pump - da kan du finde på over mig på dødløft platform!! :tongue::bigsmile:

Skal du køre noget cardio også? Evt. C2 (de har sådan en har de ikke?)?

Nej, de har ikke en C2 der nede... Mine løbesko blev løbet i stykker her i går, så kommer nok ikke at lave nogen anden cardio end opvarmning i morgen i the gym :unhappy: Cyklerne har så underlige sadler og crosstrainer er et redskab fra Helvedet. Så for min del bliver det kun 12 km PW i stedet for, men det afvikler jeg bare om morgonen :smile:

Du bænker bare med, det du har lyst! :showoff:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Countdown 255

Cardio

PW 3,2 km x 2

Cykel 40 minutter på i gennemsnit 205 watt

Mine løbesko blev løbet i stykker i går :cry3: Og jeg har ingen penge... Så må lige vente til feriepengene kommer og i mellemtiden nøjes med spinning og C2 :dry:

Let ryg og lidt abs

Bøsse lats

20 @ 6 plader

20 @ 7 plader

15 @ 8 plader

15 @ 9 plader

CG pulldown

8 @ 9 plader

8 @ 10 plader

6 @ 11 plader

6 @ 11 plader

Gad vide hvad de vejer...

Shrugs

10 @ 2x16 kg

10 @ 2x18 kg

10 @ 2x20 kg

10 @ 2x22 kg

Hypers

10 @ BW+10 kg

10 @ BW+10 kg

10 @ BW+10 kg

Paloma abs

1 superset, 9 hver vej.

Man møder de mærkligste folk når man kør med tog jævnligt. I dag kommer en pige ind i den kupé hvor jeg sidder, men dårlige hørtelefoner, så hendes musik skræner ud. Der var desværre ikke flere pladser i den stille kupé, hvor jeg ellers plejer at husere. Jeg blænger surt på hende, men tænker så at jeg nok skal falde i søvn snart alligevel, så det går nok. Så starter næste nummer - endnu noget lorte neger pop med Beyonce tror jeg og pigen skruer op for volumen! Jeg glor surt på hende igen og kigger væk. Så går det cirka 3 minutter og pludselig begynder hun at tude! :blink: Så hopper hun af toget ved næste stop og jeg får ro resten af rejsen.

Link to comment
Share on other sites

Countdown 255

Man møder de mærkligste folk når man kør med tog jævnligt. I dag kommer en pige ind i den kupé hvor jeg sidder, men dårlige hørtelefoner, så hendes musik skræner ud. Der var desværre ikke flere pladser i den stille kupé, hvor jeg ellers plejer at husere. Jeg blænger surt på hende, men tænker så at jeg nok skal falde i søvn snart alligevel, så det går nok. Så starter næste nummer - endnu noget lorte neger pop med Beyonce tror jeg og pigen skruer op for volumen! Jeg glor surt på hende igen og kigger væk. Så går det cirka 3 minutter og pludselig begynder hun at tude! :blink: Så hopper hun af toget ved næste stop og jeg får ro resten af rejsen.

The Force flows strong in you my Padawan.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at det dunker sådan fordi kroppen er helt forvirret over at det umulige sker - nemlig musklerne vokser og fedtet brænder på den samme tid :shades:

Jeg har sagt til CM at jeg vil se sådan her ud i nederdel, så betaler priset med mega DOMS med glæde!

Enig!!! Hun er virkelig godt skåret!!! :4thumbup: :w00t:

Nu skal vi også finde ud af en ny, sjov rep/set sammensætning til på lørdag... :devil:

Jamen ser frem til det!!!! Var ret vild med bottom squats!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Hun så faktisk ret forskrækket ud når hun mødte min blik, meeeen, tror nu ikke at det var hvad som fik hende at stortude ud af en blå luft :wink:

Det ved man aldrig!!! :wink: Men ja man møder de underligste mennesker, normalt er jeg ret god til at undgå dem, det eneste sted det ikke virker er åbenbart i fitnessworld... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at det dunker sådan fordi kroppen er helt forvirret over at det umulige sker - nemlig musklerne vokser og fedtet brænder på den samme tid :shades:

Jeg har sagt til CM at jeg vil se sådan her ud i nederdel, så betaler priset med mega DOMS med glæde!

gym_avenue___9.JPG

Nu skal vi også finde ud af en ny, sjov rep/set sammensætning til på lørdag... :devil:

Haha, du er sgu en skør skør pige :tongue:

Godt at det ikke kan lade sige gøre clean for der er da ikke noget flot, sexet eller udstråling af sundhed ved den krop der :crazy:

Men skal jeg selvfølgelig heller ikke bestemme noget. Det er heldigvis kun dig selv og så må man da håbe Poul også har lidt at skulle have sagt :tongue:

Btw. Fed historie med hende tøsen der pludseligt begyndte at græde. :laugh: Der findes sgu mange mærkelige mennesker.

Link to comment
Share on other sites

Enig!!! Hun er virkelig godt skåret!!! :4thumbup: :w00t:

Jamen ser frem til det!!!! Var ret vild med bottom squats!!! :4thumbup:

Ja, puha, de bed godt! :crazy: Tænker også måske vi skulle køre noget dropset insanity i squat maskinen??? :w00t:

Er også vild med Palomas lår - de ser atletiske ud IMO. Hun har også en god x-frame når hun ikke er så off ( :blink: ???) season som på det billede.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Det ved man aldrig!!! :wink: Men ja man møder de underligste mennesker, normalt er jeg ret god til at undgå dem, det eneste sted det ikke virker er åbenbart i fitnessworld... :blink:

Hehe, nej som trænende pige virker det være meget sværere at holde alle venlige, tynde drenge væk, som vil hjælpe én med at komme i bedre form :wink: Venter bare på at en eller anden kommer frem og siger noget når jeg sidder og laver bøsse lats eller cutler laterals, siden begge dele ligner noget udført af en nybegynder.

Link to comment
Share on other sites

Haha, du er sgu en skør skør pige :tongue:

Godt at det ikke kan lade sige gøre clean for der er da ikke noget flot, sexet eller udstråling af sundhed ved den krop der :crazy:

Men skal jeg selvfølgelig heller ikke bestemme noget. Det er heldigvis kun dig selv og så må man da håbe Poul også har lidt at skulle have sagt :tongue:

Btw. Fed historie med hende tøsen der pludseligt begyndte at græde. :laugh: Der findes sgu mange mærkelige mennesker.

Hehe, kan blive enig med dig i at hendes underarme og ansigt er grove nok, men synes nu ikke der er noget galt med hendes ben.

Men at du ikke er vild med for meget muskler på en pige, er vist ikke en nyhed. Derfor har jeg fundet en tynd fitness wannabe som du kan hvile dine øjne på :smile:

996bc-Candice_Cardinelle.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share