Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Countdown 246

Cardio

PW 6,1+3,2 km

Ben i the Gym

Løb

3 km --> 14min 55sek Sådan, så fik jeg den under de 15 minutter. Det er da det mindste man kan kræve...

OL squat

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 55 kg

8 @ 60 kg

OH squat

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 27,5 kg

Bottom halves

16 @ 27,5 kg

16 @ 27,5 kg

12 @ 32,5 kg

12 @ 32,5 kg

Good mornings

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Bulgarian split squats

8 @ 2x11 kg

8 @ 2x11 kg

8 @ 2x11 kg

Squat machine

12 @ 120 kg

12 @ 120 kg

10 @ 140 kg

10 @ 140 kg

Synes at jeg begynder at føle mig slap nu... Skulle virkelig koncentrere mig i dag for at presse ordentlig igennem, tror mit nervesystem er helt brugt nu :wacko:

Imorgen bliver det mega omgang i Athletic Center. Tror jeg vil træne baglår, ryg og skuldre :4flex:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Countdown 246

Cardio

PW 6,1+3,2 km

Ben i the Gym

Løb

3 km --> 14min 55sek Sådan, så fik jeg den under de 15 minutter. Det er da det mindste man kan kræve...

OL squat

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 55 kg

8 @ 60 kg

OH squat

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 27,5 kg

Bottom halves

16 @ 27,5 kg

16 @ 27,5 kg

12 @ 32,5 kg

12 @ 32,5 kg

Good mornings

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Bulgarian split squats

8 @ 2x11 kg

8 @ 2x11 kg

8 @ 2x11 kg

Squat machine

12 @ 120 kg

12 @ 120 kg

10 @ 140 kg

10 @ 140 kg

Synes at jeg begynder at føle mig slap nu... Skulle virkelig koncentrere mig i dag for at presse ordentlig igennem, tror mit nervesystem er helt brugt nu :wacko:

Imorgen bliver det mega omgang i Athletic Center. Tror jeg vil træne baglår, ryg og skuldre :4flex:

Det var ellers noget af en led omgang ben!!!! Med tanke på at du føler dig slap, synes jeg sgu' det er en ret god træning du har fået skudt af! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 245

Efter en masse gåen rundt, rundt i Malmö - hvor jeg også fik købt lidt BB stuff ind - i mens Poul var klog inde i en gymnasiesal, tog vi til the Gym for at pumpe lidt. Desværre, gjorde Pouls prøve, at vi var der først 60 minutter før lukketid, så det blev et lidt komprimeret program i dag...

Opvarmning

Løb 10 minutter --> 1,93 km

Bøsse lats

16 @ 40 kg

16 @ 45 kg

16 @ 45 kg

CG pull down

12 @ 45 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Rumænsk DL

10 @ 60 kg

10 @ 65 kg

10 @ 70 kg

Den øvelse har jeg til gengæld stadig tydelig fremgang i :smile: Skal prøve at lade være med at fimse den af sådan næste gang. Der skulle altså godt kunne komme flere kg på stangen...

OH triceps machine

12 @ 25 kg

10 @ 30 kg

12 @ 25 kg

Shrugs

12 @ 2x20 kg

12 @ 2x24 kg

12 @ 2x24 kg

Fertig! :king: Hurtig omgang, men kunne godt mærke den i kroppen bagefter alligevel. Poul var mega BB og spiste pasta og kødsovs i café området efter at han pumpet sine skuldre en størrelse op. Pigen med mandestemme var der i dag igen. Det er vildt, man føler sig skizofren når man hør hende tale. Man ser munden på en pige bevæge sig, men man hør en mandestemme :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det var ellers noget af en led omgang ben!!!! Med tanke på at du føler dig slap, synes jeg sgu' det er en ret god træning du har fået skudt af! :devil:

Jeg kan også love for at jeg kunne mærke det bagefter :laugh: Selv om jeg følte mig mega slap, nægtede jeg at tage mindre end jeg havde planlagt. Det krævede så bare større portion koncentration fra min side...

Link to comment
Share on other sites

Countdown 245

Efter en masse gåen rundt, rundt i Malmö - hvor jeg også fik købt lidt BB stuff ind - i mens Poul var klog inde i en gymnasiesal, tog vi til the Gym for at pumpe lidt. Desværre, gjorde Pouls prøve, at vi var der først 60 minutter før lukketid, så det blev et lidt komprimeret program i dag...

Skøre Svensker, The Gym ligger da på Østerbro, og Athletic Center i Malmö :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skøre Svensker, The Gym ligger da på Østerbro, og Athletic Center i Malmö :smile:

:laugh:

Jeg var ret sulten når jeg skrev det, tror ikke min hjerne fungerede helt som den skulle. Det er jo også min egen skyld, når jeg ikke tog en Gainomaxx efter træningen :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 244

Stats update

Vægt: 71,0 kg (-1,1 kg)

Lår: 63 cm (-2,0 cm)

Mave: 80 cm (-3,5 cm)

Arm: 33 cm (-0,5 cm)

I dag lykkedes det mig også at presse mig ned i mine 29" jeans som jeg købt på januar udsalg i Malmö :bigsmile: Altid god motivator at have lækkert tøj som er for småt :wink:

Så står den ellers på dobbel time spinning og en tur i biffen.

Link to comment
Share on other sites

I dag lykkedes det mig også at presse mig ned i mine 29" jeans som jeg købt på januar udsalg i Malmö :bigsmile: Altid god motivator at have lækkert tøj som er for småt :wink:

Nice :cool: :4thumbup: og kan kun være enig med dig mht. for småt tøj...bruger selv den metode :hehe:

Link to comment
Share on other sites

I dag lykkedes det mig også at presse mig ned i mine 29" jeans som jeg købt på januar udsalg i Malmö :bigsmile: Altid god motivator at have lækkert tøj som er for småt :wink:

Så står den ellers på dobbel time spinning og en tur i biffen.

Nice :cool: :4thumbup: og kan kun være enig med dig mht. for småt tøj...bruger selv den metode :hehe:

Kvinder :nonono:

I går opdagede jeg at en af mine favorittrøjer sad så stramt, den ikke sad pænt længere og jeg ikke rigtigt kan bruge den mere.

Optur :tongue:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Nå ja, har jo fået trænet også :smile:

To timer spinning, 1 stk begynder og 1 stk interval. Gennemsnitpuls (eskl opvarmning) på hhv 78% og 84%. Var dog lidt sløv i stængerne, syntes jeg, så tog det ret stille og rolig.

Resten af aftnen har jeg været i biffen og sed Mænd der hader kvinder og Watchmen. Den svenske film var meget svensk, dog lidt for sukkersød for at score top IMO. Watchmen var lidt for meget moral og for lidt action, men helt OK. Meget anderledes action hero film :smile:

Frem til næste weekend er der dømt diciplin da der er meget som skal nås at blive læst til jeg starter på arbejde (fik en ordentlig bog ind gennem postkassen her i går, som skulle læses igennem...). Derfor ingen logføring fra min side, siden jeg ved at jeg nemt bliver klikkende rundt hvis bare jeg går her ind :wink:

Måske postes et form billede her i loggen næste weekend :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Halløj :smile:

Du må lige sige til når/hvis du får nogle re-feed dage, vil stadig meget gerne lave en kage date! Har fundet opskrift på nogle super gode cookies!

:4mewantfood:

Så længe jeg ikke spørger efter en spisedag, så får jeg nok ingen heller :wink: Men har selv et personligt lille mål før jeg vil tænke på at have én og det er -70 kg, så det ligger vel en måned fra nu, cirka. Men jeg kan da godt bage alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så længe jeg ikke spørger efter en spisedag, så får jeg nok ingen heller :wink: Men har selv et personligt lille mål før jeg vil tænke på at have én og det er -70 kg, så det ligger vel en måned fra nu, cirka. Men jeg kan da godt bage alligevel :smile:

Ok, jamen så spiser jeg bare kagerne :wink: :4mewantfood:

Ikke meget træning updates, og mangler der ikke et billeder på hjemmesiden?? :poking: Du skal regne med at din log og hjemmeside er noget jeg tjekker dagligt, og du kan forestille dig hvor stor skuffelsen er når der ikke bliver opdateret!! :nonono::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ok, jamen så spiser jeg bare kagerne :wink: :4mewantfood:

Ikke meget træning updates, og mangler der ikke et billeder på hjemmesiden?? :poking: Du skal regne med at din log og hjemmeside er noget jeg tjekker dagligt, og du kan forestille dig hvor stor skuffelsen er når der ikke bliver opdateret!! :nonono::wink:

Træningsupdates denne uge bliver det ikke så meget af p g a nødvendig diciplin :4whip: Klikker kun hurtigt ind for at se om der skal besvares noget indlæg (vil jo ikke fremstå uhøflig :wink: ) og så hurtigt ud igen, ellers ved jeg at jeg bliver hængende... :innocent:

Du kan lige få et formbillede her :smile:

post-10656-1238664680_thumb.jpg

Ellers dejligt at høre at man har en flittig log-læser :smile:

Hvornår passer det dig at holde en bage aften?

Link to comment
Share on other sites

Al den snak om kager kan gøre én kage-sulten! :4mewantfood:

Har du egennlig svenske rødder? Jeg har bemærket, at du til tider anvender formuleringer, som, rent grammatisk, lederne tankerne i den retning (intet galt i det, jeg lægger bare mærke til det, fordi jeg er vant til at arbejde med sprog).

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Al den snak om kager kan gøre én kage-sulten! :4mewantfood:

Har du egennlig svenske rødder? Jeg har bemærket, at du til tider anvender formuleringer, som, rent grammatisk, lederne tankerne i den retning (intet galt i det, jeg lægger bare mærke tilo det, fordi jeg er vant til at arbejde med sprog).

Hej!

Jo, det er helt korrekt - jeg er født i Sverige og har levt mine første 25 år i landet også :smile: Det kommer jeg nok aldrig helt at kunne skjule, især ikke hvis du hørt mig tale. Men det plejer at gå fint for det meste, selv om jeg ind i mellem får blikke fra folk jeg snakker med, som gør at jeg kan regne ud at det jeg lige sa' ikke gav mening på dansk :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træningsupdates denne uge bliver det ikke så meget af p g a nødvendig diciplin :4whip: Klikker kun hurtigt ind for at se om der skal besvares noget indlæg (vil jo ikke fremstå uhøflig :wink: ) og så hurtigt ud igen, ellers ved jeg at jeg bliver hængende... :innocent:

Du kan lige få et formbillede her :smile:

post-10656-1238664680_thumb.jpg

Ellers dejligt at høre at man har en flittig log-læser :smile:

Hvornår passer det dig at holde en bage aften?

Hold da op, super formbillede, nu er det helt tydeligt at der sker noget!!! :bigsmile: Og ryggen er også skubbet ud, har du trænet posering?

Nå ja havde glemt at du har travlt med studier for tiden, så giver det jo mening :bigsmile:

Bageaftenen skal jeg lige finde ud af, er du ledig sidst i denne måned??

Link to comment
Share on other sites

Hold da op, super formbillede, nu er det helt tydeligt at der sker noget!!! :bigsmile: Og ryggen er også skubbet ud, har du trænet posering?

Nå ja havde glemt at du har travlt med studier for tiden, så giver det jo mening :bigsmile:

Bageaftenen skal jeg lige finde ud af, er du ledig sidst i denne måned??

Nej, faktisk ingen træning. Men CM's program har fået både min ryg og mine skuldre at poppe mere ud end de gjorde før. Der sker ikke så meget rundt maven for tiden, dog er mit kvindelige fedt det som rykker sig mest for tiden, hvilket er meget sjovt, fordi det er helt omvendt hvad jeg ellers prøvet. Men jeg tror jeg ved hvorfor... :wink:

Ja, slutningen af måneden kunne passe fint! En fredag eller lørdag aften passer mig enten eller, så du kan vælge.

Hvordan har dit ny arbejde startet, btw?

Link to comment
Share on other sites

Ser sgu godt ud, Linnea. Der er helt klart smidt fedt der :4thumbup:

God bredde på ryggen og delts og guns ser også fine ud. Keep it up :cool:

Tak for feed back :smile: Der er stadig væk en lang vej, men skal nok blive ok til sidst.

Som jeg sagt før - regner med at kunne være med i bund og snyde chins konkurrencen til årets julefrokost med OSK :king:

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jo, det er helt korrekt - jeg er født i Sverige og har levt mine første 25 år i landet også :smile: Det kommer jeg nok aldrig helt at kunne skjule, især ikke hvis du hørt mig tale. Men det plejer at gå fint for det meste, selv om jeg ind i mellem får blikke fra folk jeg snakker med, som gør at jeg kan regne ud at det jeg lige sa' ikke gav mening på dansk :bigsmile:

Som tidligere ansat hos Fjällräven skal jeg nok være i stand til at forstå dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share