Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Nej, jag jobbade i den danska avdelingen, i Risskov.

Ok, trodde annars att du provat att bo längs Höga Kusten och i Norrland - det som norrlänningarna själva gillar att kalla "det riktiga Sverige" :smile: Väldigt vackert, men kan efter min mening bli lite tyst efter ett tag...

Danska och svenska i skrift är inte alls speciellt åtskilt tycker jag. Så tycker jag faktiskt det är svårare att forstå skriven norska...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, trodde annars att du provat att bo längs Höga Kusten och i Norrland - det som norrlänningarna själva gillar att kalla "det riktiga Sverige" :smile: Väldigt vackert, men kan efter min mening bli lite tyst efter ett tag...

Danska och svenska i skrift är inte alls speciellt åtskilt tycker jag. Så tycker jag faktiskt det är svårare att forstå skriven norska...

Svenskere på druk=sådan taler man norsk! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 240

Har fået lidt mere ro på med alt læsehalløj, så tager mig lige tiden at logge min træning i dag :smile:

Cardio

PW 7 km

Transportcykling 4 km

Løbetræning

8 km --> 46 min 31 sek (inkl. opvarmning)

Latstræk

12 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

12 @ 40 kg

DB skulderpres

12 @ 2x12 kg

12 @ 2x12 kg

12 @ 2x12 kg

Shrugs

8 @ 2x26 kg

8 @ 2x26 kg

8 @ 2x26 kg

Triceps push down

12 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Front raises med håndvægt

12 @ 10 kg

12 @ 10 kg

12 @ 10 kg

Link to comment
Share on other sites

Countdown 239

Cardio og lidt "samlen op styrke" fra ugen

(power)walk til the Gym, cirka 35 minutter

Løb

6 km --> 31 min 34 sek ikke HELT tilfreds... :dry: Min tid ved 5 km var 27 minutte præcis, d v s at jeg løb den sidste km på 4 1/2 minut. Det burde jeg ikke have overskud til, skal m a o lære at sætte speed på fra starten.

Bænkpres

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

7 @ 50 kg

7 @ 50 kg (tror at 7 er en rep PR, men er ikke helt sikker...)

Good morning

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Latstræk

15 @ 80 lbs

10 @ 90 lbs

10 @ 90 lbs

15 @ 80 lbs

Cable chest press

12 @ 2x25 kg

12 @ 2x25 kg

12 @ 2x25 kg

12 @ 2x25 kg

Paloma abs

8 st hver vej, 1 set

Og så en herrens masse udstræk!! Føj, kedeligt, men synes at min røv er ved at være lige tight nok.

Bogs og Onkel T gjorde et hurtigt besøg, meget hyggeligt :smile: Troels var kommet hele vejen fra Odense for at se mig træne i hot pants, men jeg skuffede ham, så han tog til Smørrum i stedet for.

Næste lørdag står den på Athletic Center!! :devil: Glæder mig allerede.

Link to comment
Share on other sites

Nej, faktisk ingen træning. Men CM's program har fået både min ryg og mine skuldre at poppe mere ud end de gjorde før. Der sker ikke så meget rundt maven for tiden, dog er mit kvindelige fedt det som rykker sig mest for tiden, hvilket er meget sjovt, fordi det er helt omvendt hvad jeg ellers prøvet. Men jeg tror jeg ved hvorfor... :wink:

Ja, slutningen af måneden kunne passe fint! En fredag eller lørdag aften passer mig enten eller, så du kan vælge.

Hvordan har dit ny arbejde startet, btw?

Super fedt at der sker noget!

Startede på det nye job i onsdags, de har taget rigtig godt imod mig. Der er meget at lære i forhold til produktet som er CMS system, men spændende;) og så passer det med at jeg kan få lavet både styrketræning og cardio om morgenen inden jeg møder, så det er perfekt:)

Link to comment
Share on other sites

Super fedt at der sker noget!

Startede på det nye job i onsdags, de har taget rigtig godt imod mig. Der er meget at lære i forhold til produktet som er CMS system, men spændende;) og så passer det med at jeg kan få lavet både styrketræning og cardio om morgenen inden jeg møder, så det er perfekt:)

Cool, lyder rigtgt fedt! Altid rart at lære nye ting og sager synes jeg. :smile: Det kan være at mine arbejdstider passer så dårligt med hvornår toget kommer til Næstved, at jeg har planer om at være hyperaktiv og tage tidligt af sted for at nå min løberunde om morgnen, før arbejde... Men, lad os lige se hvordan det går med den plan, jeg ved hvor "dygtig" jeg er at præstere fysisk (og psykisk)... lad os bare sige præstere i det hele taget... om morgnen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Cool, lyder rigtgt fedt! Altid rart at lære nye ting og sager synes jeg. :smile: Det kan være at mine arbejdstider passer så dårligt med hvornår toget kommer til Næstved, at jeg har planer om at være hyperaktiv og tage tidligt af sted for at nå min løberunde om morgnen, før arbejde... Men, lad os lige se hvordan det går med den plan, jeg ved hvor "dygtig" jeg er at præstere fysisk (og psykisk)... lad os bare sige præstere i det hele taget... om morgnen :wink:

Så bliver du morgen cardio-bunny :bunny:!!!! Det skal nok blive godt, du kommer sikkert hurtigt ind i vanen :wink: Det gode er at du jo så i hvert fald er vågen når du rammer Næstved :smile:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 238

Cardio

Gåtur frem og tilbage til the gym med poul - cirka 9 km totalt

Intervalløb

Interval 1

4 min @ 9,5 km/h

2 min @ 11 km/h

2 min @ 11,5 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 2

2,5 min @ 9,5 km/h

2,5 min @ 11 km/h

1 min @ 11,5 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 3

1 min @ 9,5 km/h

1 min @ 10 km/h

1 min @ 10,5 km/h

1 min @ 11 km/h

1 min @ 11,5 km/n

1 min @ 12 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 4

2 min @ 12 km/h

1 min @ 13 km/h

2 min @ 12 km/h

1 min @ 13 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 5

1 min @ 10 km/h

1 min @ 11 km/h

1 min @ 12 km/h

1 min @ 11 km/h

1 min @ 12 km/h

1 min @ 13 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 6

2 min @ 10 km/h

2 min @ 12 km/h

1 min @ 13 km/h

1 min @ 14 km/h, spurt sidste 30 sek

Total tid, inkl pauser og cool down: 45 minutter

Distance: 8,20 km

Godt med MOL folk i the gym i dag; essensen, queenpearl, fru erik og marianne b, som jeg næsten ikke kunne genkende fordi hun blevet så jacked! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, styrketræningen glemte jeg! :laugh:

Lateral raises

10 @ 2x11 kg

10 @ 2x11 kg

12 @ 2x10 kg

12 @ 2x10 kg

EZ curls

8 @ 27,5 kg

6 @ 27,5 kg

6 @ 27,5 kg

7 @ 22,5 kg

High row

10 @ 80 lbs

10 @ 80 lbs

10 @ 80 lbs

10 @ 80 lbs

To hånds front raise

12 @ 10 kg

12 @ 10 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

Superman laterals

10 @ 2x5 kg

10 @ 2x5 kg

12 @ 2x4 kg

12 @ 2x4 kg

Og det var så det hele for denne dag. Nu skal jeg nyde min pasta og protein shake :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træningsupdates denne uge bliver det ikke så meget af p g a nødvendig diciplin :4whip: Klikker kun hurtigt ind for at se om der skal besvares noget indlæg (vil jo ikke fremstå uhøflig :wink: ) og så hurtigt ud igen, ellers ved jeg at jeg bliver hængende... :innocent:

Du kan lige få et formbillede her :smile:

post-10656-1238664680_thumb.jpg

Ellers dejligt at høre at man har en flittig log-læser :smile:

Hvornår passer det dig at holde en bage aften?

Ser fandme godt ud Linnéa :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ser fandme godt ud Linnéa :devil:

Hej warrior! :wolverine2:

Tak for den kommentar! Det er godt nok lang vej endnu, synes jeg hiver mig i flæsket på de lår der og undrer om der over hoved kommer at være nogle ben tilbage når fedtet er væk :laugh: Men jo, er da bestemt glad for at det går fremad og er specielt glad for at jeg endelig er bredere over skuldrene end røven :bigsmile:

Hvornår kommer du forbi the gym?!?! :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Tak for den pæne kommentar :smile:

Det går jo også rigtig godt for dig, kan jeg følge på billederne og du så også rigtig godt ud i dag IRL.... Hold kæft, hvor du gav gas på det løbebånd :superman:

Hej!

Så lidt da, du har jo fået dig en god v-form og massive delts! :4thumbup:

Løbebåndet er efterhånden blevet mit tredje hjem, efter frivægtsområdet og så det "rigtige" hjem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej warrior! :wolverine2:

Tak for den kommentar! Det er godt nok lang vej endnu, synes jeg hiver mig i flæsket på de lår der og undrer om der over hoved kommer at være nogle ben tilbage når fedtet er væk :laugh: Men jo, er da bestemt glad for at det går fremad og er specielt glad for at jeg endelig er bredere over skuldrene end røven :bigsmile:

Hvornår kommer du forbi the gym?!?! :poking:

Grrrrrrrrr, det skal nok smelte af lige så stille :cool:

Jeg ser frem til den dag hvor jeg er bredere over skuldrene end mine obliques :laugh:

Lad os finde en dag, så kan jeg vise dig det sejeste ever. Var på Z-health uddannelse i Skotland hele sidste uge. Aldrig før har jeg oplevet noget af så høj kvalitet og brugbarhed :devil:

Link to comment
Share on other sites

Grrrrrrrrr, det skal nok smelte af lige så stille :cool:

Jeg ser frem til den dag hvor jeg er bredere over skuldrene end mine obliques :laugh:

Lad os finde en dag, så kan jeg vise dig det sejeste ever. Var på Z-health uddannelse i Skotland hele sidste uge. Aldrig før har jeg oplevet noget af så høj kvalitet og brugbarhed :devil:

Det skal godt nok en anden Jacob til end den jeg kender, hvis dine obliques nogensinde bliver mindre end dine skuldre :w00t::wink:

Glæder mig til at høre om det du lært over seas! På tale om skotland - kom du nogensinde af sted til det der monster løb? 1/2 marathon tror jeg at det var, men en masse forhindringer og mudder undervejs?

Link to comment
Share on other sites

Countdown 237

:walking: 5,5 + 4,5 km

Ryg

Opvarmning

Løb 10 minutter --> 2,1 km

Dødløft

10 @ 70 kg

7 @ 80 kg

Så kom Bertel og undrede sig over hvorfor jeg dødløfter som jeg gør :laugh: Godt spørgsmål... han syntes at jeg skulle tage smallere fat og ikke tøse den sådan. Så det øvede jeg mig i resten af denne omgang. På den vis kunne jeg mærke at mine ben var nødt til at arbejde lidt mere og det er de ikke gode til. Jeg er virkelig pisse slap i mine lår, hvilket man kan undre sig over når de er så korte og massive. Men stærke, det er de i hvert fald ikke! Men vandringen blev da helt klart kortere. Måske skulle jeg begynde at squatte i lignende stand, for at også der få trænet min benstyrke lidt mere og holde mig mere oprejst.

7 @ 80 kg

7 @ 80 kg

BB rows

12 @ 55 kg

10 @ 60 kg

10 @ 62,5 kg

10 @ 65 kg

Rack pulls

10 @ 70 kg

6 @ 90 kg

4 @ 100 kg

4 @ 100 kg

DB rows

12 @ 2x23,5 kg

12 @ 2x23,5 kg

15 @ 2x21 kg

15 @ 2x21 kg

Chins

UH 7+7

OH 6+6

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share