Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Halløj BB Woman!!

Juhuuu så nærmer tiden sig lørdag hvor turen går til Malmø! Hvad siger I til at vi henter jer omkring kl 11?

Denne gang har bilen været til service, så ingen røde lamper der lyser!!! :wink:

René mindede mig lige om at der er hacksquat, så tror jeg får en rigtig led bentræning!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Flexer-Linis :devil:

Hvordan gik din session i dag?

Vil du med i Fælleparken og lege med kanonkugler og sandsække i morgen kl. 11? The Hulks, Kauf, Musashi + et par andre er game :superman:

Her er et par billeder af min coach til inspiration, synes hun er mega sej! :w00t:

post-9520-1239388742_thumb.jpg

post-9520-1239388772_thumb.jpg

post-9520-1239388789_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Halløj BB Woman!!

Juhuuu så nærmer tiden sig lørdag hvor turen går til Malmø! Hvad siger I til at vi henter jer omkring kl 11?

Denne gang har bilen været til service, så ingen røde lamper der lyser!!! :wink:

René mindede mig lige om at der er hacksquat, så tror jeg får en rigtig led bentræning!!! :tongue:

Hej!

Held og lykke med jagten efter Värnhemstorget! :w00t: Hvis I pludselig ser et skilt hvor der står "Välkommen till Göteborg" så ved I at I har misset affarten og hellere må vende om.

Glæder mig til at ses i morgen og give den ultimat BB gas i Athletic Center! :devil:

Link to comment
Share on other sites

TOUGHER lige din log op med en dejlig sommersang :smile:

Lidt for glad sang for min smag :wink:

Det her, det er en rigtig svensk sommarklassiker (selv om musikvideon ikke har noget med sommer at gøre...)

Desværre en lorte kvalitet lydmæssigt...

Link to comment
Share on other sites

Flexer-Linis :devil:

Hvordan gik din session i dag?

Vil du med i Fælleparken og lege med kanonkugler og sandsække i morgen kl. 11? The Hulks, Kauf, Musashi + et par andre er game :superman:

Her er et par billeder af min coach til inspiration, synes hun er mega sej! :w00t:

Hej!

Jeg er i malmö med Line og René hele dagen i morgen, i BB centret :4flex: Så kugle-gøgleriet må jeg komme med på en anden gang :smile: Ellers perfekt vejr for den slags i øjeblikket!

Min session i dag gik bedre på den måde at hun syntes jeg var blevet lidt bedre til at hurtigere ramme poserne. Men der mangler meget - rigtigt meget - endnu. Så øve, øve, øve, øve :smile: Det dejlige er at hun er meget optimistisk lige pt, i hvert fald :4thumbup:

Hun ser sej ud, din coach, gode baglår! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

I dag har været en cardio og poseringsdag :smile:

Så jeg har PW'et 6 km og løbet lidt over 8 km i intervaller. Er for træt for at beskrive det i mere detalje, det var cirka som det plejer. Dog pænt ramt af bentræningen, så løb i gennemsnit cirka 0,5 km/h langsommere end ellers.

I morgen vil jeg kigge billederne igennem fra dagens session, så kan det være at der bliver postet en eller to :smile:

Link to comment
Share on other sites

Schulter und leichter rykken

BB paret missLaw og Equus gjorde os selskab til en omgang massiv påske-pump i Sverige i dag. Desværre var der ikke flere kasketter tilbage, så min og missLaw's BB-factor er stadig væk ikke helt oppe :dry:

Opvarmning

Løb 5 minutter

Gad ikke mere - det eneste løbebånd som var ledigt, var et rigtigt gammelt lorte løbebånd som ikke kunne holde til at man løb hurtigere end 10 km/h.

Bøsse lats

20 @ 40 kg

16 @ 45 kg

16 @ 45 kg

16 @ 45 kg

Über WG pulldown

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Shrugs

15 @ 2x22 kg

12 @ 2x24 kg

12 @ 2x24 kg

12 @ 2x24 kg

DB lat raises

10 @ 2x12 kg

10 @ 2x12 kg

10 @ 2x10 kg

10 @ 2x10 kg

Måge

10 @ 2x7,5 kg

10 @ 2x7,5 kg

10 @ 2x7,5 kg

10 @ 2x7,5 kg

Front raise

12 @ 10 kg

12 @ 10 kg

12 @ 10 kg

12 @ 10 kg

DB skulderpres

12 @ 2x12 kg

12 @ 2x12 kg

12 @ 2x12 kg

12 @ 2x12 kg

Og til sidst en smule poseringstræning, siden de har et spejl hvor man godt kan se sig selv bagfra også. Det var også et meget fordelagtigt lys, vildt godt for selvtilliden :wink:

Ellers en tur på en pasta restaurang som slet ikke holdt Vespas niveau, men det var fint nok, desuden fik vi købt en masse mad ind, som efter omregning til danske kroner blev latterligt billigt :4thumbup:

Så skal der ellers bare læses, gøres rent og poseringstrænes en smule mere. I morgen står den på masser af cardio og måske en smule triceps.

Link to comment
Share on other sites

Poseringsdagbog

Session 1

Tja, det er vel ingen overraskelse at der mangler at få meget fedt af og at der kræves meget mere træning endnu, men alle skal jo starte et sted :smile:

post-10656-1239472825_thumb.jpg

post-10656-1239473504_thumb.jpg

Aarrrgh, kæmper for at få dem frem, men det ville ikke rigtigt fuldt så godt i går som første gang. Camille beroligede mig med at det kunne skyldes min store frokost lige før :innocent:

post-10656-1239473486_thumb.jpg

Og selv om jeg synes det er hårdt, skal man jo huske at smile også...

post-10656-1239473495_thumb.jpg

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Super poseringsbilleder!!!

Lyset gør dig dog ikke helt justice, det gjorde lyset i Athletic center til gengæld, måske du skulle have taget nogle billeder næste gang? :4thumbup:

Jeg synes som sagt at der er sket rigtig meget, super fedt at se, og motiverende! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Super poseringsbilleder!!!

Lyset gør dig dog ikke helt justice, det gjorde lyset i Athletic center til gengæld, måske du skulle have taget nogle billeder næste gang? :4thumbup:

Jeg synes som sagt at der er sket rigtig meget, super fedt at se, og motiverende! :devil:

Ja, må tage kameraet med næste gang :smile: Og høre om det er ok med Janne at jeg lige står i hjørnet i hot pants et øjeblik, men det tror jeg nok ikke ville være første gang som det er set - kan du f eks huske den der tynde og blege rastafari-pigen som var der og trænede sidste gang, sammen med sin mørke veninde? Hvor de stod og lavede front raises med vægtskiver, som før gik i lænden end skuldren? :bigsmile: Hun lavede jo også noget poseringsforsøg ved et tidspunkt, iklædt meget lidt tøj...

Lyset i Athletic center var MEGET flinkt ved formen, syntes jeg, hehe. Og det er sjovt som det næsten rammer på dagen, med de seks uger hvor CM mente at jeg ville synes det var træls. Fordi det er faktisk først siden igår, som jeg selv synes at jeg kan se nogen som helst forskel på formen! Og på mandag er det nøjagtig seks uger siden diætstarten :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Ja, må tage kameraet med næste gang :smile: Og høre om det er ok med Janne at jeg lige står i hjørnet i hot pants et øjeblik, men det tror jeg nok ikke ville være første gang som det er set - kan du f eks huske den der tynde og blege rastafari-pigen som var der og trænede sidste gang, sammen med sin mørke veninde? Hvor de stod og lavede front raises med vægtskiver, som før gik i lænden end skuldren? :bigsmile: Hun lavede jo også noget poseringsforsøg ved et tidspunkt, iklædt meget lidt tøj...

Lyset i Athletic center var MEGET flinkt ved formen, syntes jeg, hehe. Og det er sjovt som det næsten rammer på dagen, med de seks uger hvor CM mente at jeg ville synes det var træls. Fordi det er faktisk først siden igår, som jeg selv synes at jeg kan se nogen som helst forskel på formen! Og på mandag er det nøjagtig seks uger siden diætstarten :smile:

Ja kan tydeligt huske hende, ingen ben eller glutes kun lidt ryg...ikke imponerende, så mon ikke det er ok med Janne at du lige flexer lidt?? :wink:

Janne solgte os i øvrigt ; træning, 2 stk. t-shirts, proteinpulveret og 2 shakes til 700 kr.... :blink: På proteinbøtten stod der 629 kr.... Så vi har jo fået det hele smidt i nakken!!!!

Imponerende at det er næste præcis efter 6 uger, han har styr på hvad han taler om det er i hvert fald tydeligt!!

Bliver sejt når du står på scenen og 110 kg tunge Poul står nede foran (med en 100 g shake i den ene hånd og en proteinbar i den anden) og hepper!!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja kan tydeligt huske hende, ingen ben eller glutes kun lidt ryg...ikke imponerende, så mon ikke det er ok med Janne at du lige flexer lidt?? :wink:

Janne solgte os i øvrigt ; træning, 2 stk. t-shirts, proteinpulveret og 2 shakes til 700 kr.... :blink: På proteinbøtten stod der 629 kr.... Så vi har jo fået det hele smidt i nakken!!!!

Imponerende at det er næste præcis efter 6 uger, han har styr på hvad han taler om det er i hvert fald tydeligt!!

Bliver sejt når du står på scenen og 110 kg tunge Poul står nede foran (med en 100 g shake i den ene hånd og en proteinbar i den anden) og hepper!!!! :4thumbup:

Er det rigtigt? Haha, han er så sjov :laugh: Han tog også kun betalt for den ene af mig og poul, selv om poul sagde at han ville betale for os begge to. Så slog han bare prisen sammen for det poul spist og så afrundede han vel opad til noget han syntes var ok :bigsmile: Det ser så vi som et skridt i den rigtige retning, det er nok første gang i år, som vi har fået lov at betale...

Har indtil videre ingen grund til at ikke stole på hvad CM sætter mig til at lave :smile: Det virker jo så langt og hvis ikked et virker, så er det jo fordi jeg ikke følger det. Han har bedt mig at altid skrive nøjagtig hvad jeg evt snyder med - det vil han hellere vide, end at tro at det han laver til mig ikke fungerer. Så dagens portion pasta skal selvfølgelig rapporteres :innocent: De gange hvor jeg har afviget fra planen, har jeg prøvet at modregne i efterfølgende måltider og plejer så også at rapportere hvad min "rettelses-manøver" har været. F eks har jeg ikke spist nogen som helst mere carbs resten af dagen nu, men kun godkendte grønsager, magert kød og ingen mere olie :wink:

Det bliver spændende at se om Poul når de 110kg allerede om 7 måneder! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

110? As if :laugh:

100kg vil være en fin sejr for mig og min appetit som en anorektiker på crystal meth.

Det betyder m a o at jeg skal ned på 50kg?!?!?! :blink: Tror lige før at vi ville have nemmere for at nå det, hvis vi lavede reglen helt omvendt; en kvinde skal veje dobbelt så meget som sin mand :tongue:

Link to comment
Share on other sites

SUPER fede poseringsbilleder, Linis!!! :4thumbup: Sygt god masse på dine baglår!

Kan helt klart godt forstå, du synes BB er sjovere end BF :bigsmile: Det ville helt klart også være mit første valg, men tror det er noget urealistisk at få nok masse på på mine lange ben og arme til det så fyldigt nok ud til BB... Suk...

Link to comment
Share on other sites

SUPER fede poseringsbilleder, Linis!!! :4thumbup: Sygt god masse på dine baglår!

Kan helt klart godt forstå, du synes BB er sjovere end BF :bigsmile: Det ville helt klart også være mit første valg, men tror det er noget urealistisk at få nok masse på på mine lange ben og arme til det så fyldigt nok ud til BB... Suk...

Takker :smile: Har været meget bange for at det kun har været fedt som givet illusionen af baglårsmasse, men synes nu at det faktisk begynder at se ud til at der er noget kvalitet under spækket :wink:

Så må du bare blive en badass fitness tøs! Med en ekstrem ryg! Det har du jo til gengæld talent for :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tjullahop!! :wink:

Jeg mente nu ikke at du havde spist pasta nok i forvejen, bare at din gane nok ikke kunne klare mere stærkt end du allerede havde fået :wink:

Var der gang i benene idag??? Jeg syntes jeg så dig tidligere,men det gik for stærkt til at jeg kunne se om det var dig :tongue:

hjulben%20logo.JPG

Link to comment
Share on other sites

Countdown 230

Stod tidlig op i dag og var enormt huslig sammen med poul, før det var tid til noget træning. :4showoff:

Powerwalk

4,5 km til the gym

Løbetræning

8 km

Tid: 42 min 32 sek, inkl 6 minutter opvarmning og en tissepause :smile: Fru Erik og Simon var også til stede og grinede ad mig når jeg stod på løbebåndet :bigsmile:

Cutler laterals

10 @ 2x11 kg

10 @ 2x11 kg

10 @ 2x11 kg

10 @ 2x11 kg

Superman laterals

12 @ 2x4 kg

12 @ 2x4 kg

12 @ 2x4 kg

12 @ 2x4 kg

Lateral raises

14 @ 2x8 kg

14 @ 2x8 kg

14 @ 2x8 kg

14 @ 2x8 kg

Poseringstræning 10 minutter

Gåtur hjem (ikke PW-tempo...) de samme 4,5 km.

Link to comment
Share on other sites

Tjullahop!! :wink:

Jeg mente nu ikke at du havde spist pasta nok i forvejen, bare at din gane nok ikke kunne klare mere stærkt end du allerede havde fået :wink:

Var der gang i benene idag??? Jeg syntes jeg så dig tidligere,men det gik for stærkt til at jeg kunne se om det var dig :tongue:

hjulben%20logo.JPG

Tjenixen!

Nå, så det var krydderien du drillede mig for og ikke mængden :bigsmile: Haha, det var ret vildt hvor meget chili og hvidløg de proppet ned i den ret :laugh: Men sjovt nok, syntes jeg ikke at jeg fik det vilde gang i benene jeg regnet med - skulle sgu presse mig en hel del alligevel. Men, men, jeg kom hele distancen igennem i hvert fald!

Tvivler på at du så mig, jeg bevæger mig jo som en ninja!

Link to comment
Share on other sites

Så i øvrigt noget superfedt på gåturen hjem i dag. En flok duer sat vel cirka 50 meter længere frem på fortovet når jeg kommer gående langs frederiksundsvej. Lige pludselig - som et lyn fra klar himmel - slår en falk ned! Ingen af duerne når at reagere, før han fået klør i den ene af dem, hvor de andre så flyver af sted. SÅ vildt hvor hurtige de er, de rovfugle! Jeg tænker så at jeg vil gå en omvej rundt om, så han ikke skal blive forstyrret når han slår duen ihjæl - desværre gik jeg tilsyneladende ikke langt væk nok, siden han giver slip og flyver af sted og duen klarede sig i denne omgang.

Fantiserede i mange år som lille om at have en egen falk eller ørn - de er så flotte :smile: Enten det, eller en slange :bigsmile:

753.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share