Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Vilde billeder!!! Totalt sejt!!!! :bigsmile: :bigsmile:

Utrolig nok hvad lidt posering kan gøre :w00t::cool:

Tak! :smile:

Ja, rigtigt sjovt at der er så mange trix og fifs man kan bruge til lige at få den ene eller den anden detalje mere tydelig. Jeg mestrer dem overhoved ikke endnu (som man nok kan se), trækker f eks stadig væk for meget vejr nede i maven, så den bare buler ud hele tiden :laugh: Men det har også hjulpet rigtigt meget på at fedtet for tiden forsvinder de rigtige steder og min ryg er blevet bedre med det her program :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Speaking of birds, vil jeg lige spamme din log med en lille historie fra det virkelige liv...

René og jeg vandrede rundt i frederiksberg have i fredags hvor der var en masse forskellige fugle at spotte.

Idet vi går forbi det kinesiske tempel er der en mand der kommer trækkende med sin cykel alt imens han kaldte og fløjtede i vilden sky.... René og jeg gloede på ham og tænkte at det nok var en eller anden fuld stodder.. Pludselig kommer der 3-4 fiskehejre flyvende hen og lander lige foran ham, han kalder videre alt imens han trækker videre med sin cykel. Nu har han fået samlet 6-7 fiskehejre om sig og flere kommer til...derpå giver han sig til at fodre fuglene med brødkrummer fra sine slidte nettoposer. Vi stod med åben mund og så på, ret imponerende!

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Fandt hende lige på metrobloggen hende vi talte om fra Atletic center http://metrobloggen.se/jsp/public/index.js...icle=19.4161794

Hold da op, jeg må virkelig sige at hun gør sig bedre på billedet end IRL!! :blink:

PS. Vild nok historie om ham med fuglene! Hvis det været ørne han kaldt på, ville jeg være blevet totalt misundelig :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hold da op, jeg må virkelig sige at hun gør sig bedre på billedet end IRL!! :blink:

PS. Vild nok historie om ham med fuglene! Hvis det været ørne han kaldt på, ville jeg være blevet totalt misundelig :smile:

Ja! Hun fik en 5. plads til sweden grand prix og stiller også op til loaded næste weekend!

Link to comment
Share on other sites

Ja! Hun fik en 5. plads til sweden grand prix og stiller også op til loaded næste weekend!

Det var da en ganske fin placering, med tanke på at det var BF i den korte klasse (mener at der var ret mange deltagere). Bliver spændende at se hvordan det så går for hende til loaded :smile:

Har du btw fundet Linda Fodors og Åsa Hällstorps bloggs? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har du btw fundet Linda Fodors og Åsa Hällstorps bloggs? :smile:

Ja det har jeg, var ret overrasket over at se Lindas graviditetsbilleder, helt vildt at se at end ikke hendes arme har den mindste aftegning.... Og helt klart nogle blogs jeg skal følge med i!

Vi tænker at tage i the gym idag, er du frisk?

Link to comment
Share on other sites

Countdown 229

Morgencardio

PW 4,5 km

Teamede op med missLaw og Equus til noget pumperi i the Gym :4flex: Vildt lummert i dag, troede først jeg havde fået feber. Men Equus havde det vist på samme måde, så gik ud fra at det måtte være værmen...

Opvarmning

Jet tvang Line op på løbebåndet for at vise hende et løbeprogram og løb så også selv med en smule. 11 minutter tog det.

Dødløft

8 @ 70 kg

8 @ 80 kg

6 @ 85 kg

2 @ 90 kg

2 @ 90 kg

I dag sat Bertels teknik meget bedre - fedt! :smile:

BB rows

10 @ 60 kg

10 @ 65 kg

10 @ 65 kg

10 @ 70 kg

Yates row

12 @ 60 kg

12 @ 60 kg

12 @ 60 kg

12 @ 60 kg

DB rows

2x8 @ 26 kg

2x8 @ 26 kg

2x8 @ 26 kg

2x8 @ 28,5 kg

Chins med blå band

7+7+6+5

Næste gang vil jeg prøve at starte med chins

Poseringstræning 5 minutter

Selv om jeg syntes træningen var sej som tapetlim at komme sig igennem, var der egentlig ok med kraft i armene og ryggen i dag :smile: Altid rart. I morgen er der dømt træningsfri, pånær 2 timer PW, fordi jeg regner med at være så smadret i hovedet efter alt nyt som skal på plads i o m opstart på nyt arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Hej.. din historie lyder mere som en duehøg.. en af Danmarks sejeste rovfugle!

og gode posseringsbilleder, der er helt klart en god skovlfuld masse der med lidt mindre Fedt% kommer til at stå ret skarpt!!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej.. din historie lyder mere som en duehøg.. en af Danmarks sejeste rovfugle!

og gode posseringsbilleder, der er helt klart en god skovlfuld masse der med lidt mindre Fedt% kommer til at stå ret skarpt!!

Hej!

Har lige lavet en billedsøgning på google - tror du har helt ret, de billeder jeg kan finde på duehøg ligner rigtigt meget en fugl jeg så i går. De er flotte og vildt hvor hurtig den var!

Den fugl jeg drømte om som lille var ormvråk - det ved jeg desværre ikke hvad den hedder på dansk :blush: Dem havde vi rigtigt mange af der hvor jeg voksede op og de unge fugle kom ofte tæt, tæt på huset hvert år når de lige lært at jage. Så var nemlig vores høns meget fristende :laugh:

Takker :smile: Jeg håber at du har ret - indtil videre er jeg optimistisk, jeg synes ikke at det ser ud til at jeg kommer at ligne et skelet :smile: Kun mine glutes begynder at bekymre mig en smule... :dry:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Har lige lavet en billedsøgning på google - tror du har helt ret, de billeder jeg kan finde på duehøg ligner rigtigt meget en fugl jeg så i går. De er flotte og vildt hvor hurtig den var!

Den fugl jeg drømte om som lille var ormvråk - det ved jeg desværre ikke hvad den hedder på dansk :blush: Dem havde vi rigtigt mange af der hvor jeg voksede op og de unge fugle kom ofte tæt, tæt på huset hvert år når de lige lært at jage. Så var nemlig vores høns meget fristende :laugh:

Takker :smile: Jeg håber at du har ret - indtil videre er jeg optimistisk, jeg synes ikke at det ser ud til at jeg kommer at ligne et skelet :smile: Kun mine glutes begynder at bekymre mig en smule... :dry:

Oksens Oversætter-service iler til undsætning! :superman:

Ormvråk = Musvåge.

Jeg kan i øvrigt ikke få ret mange til at tro på, at der er noget, der hedder en `glasögonorm´ (brilleslange/kobra) på svensk. :laugh: . Mange tror, at det er et udtryk, jeg har fundet på for at lave sjov med det svenske sprog.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Uden der skal gå "dus med dyrene " i den, så er Duehøgen en fantastisk rovfugl! Og også en af de fugle i Danmark der tager mest levende bytte.

Musvågen, vores mest almindelige rovfugl, tager normalt mindre bytte og også tit odsler. Men den er en utroligt flot fugl, og er rigtig god til at svæve. Duehøgen er mere kompakt, mere muskuløs og hurtig som bare pokker.

Den mest bistre rovfugl (udover de få Ørne vi har) er den store hornugle (bubo bubo) . Jeg har gennemgået gylp fra sådan en fætter og fundet rester af katte. Fugle der spiser katte er bare lidt cool.

Så lægger jeg biologilærerhuen på hylden igen og siger "God træning!"

Link to comment
Share on other sites

Uden der skal gå "dus med dyrene " i den, så er Duehøgen en fantastisk rovfugl! Og også en af de fugle i Danmark der tager mest levende bytte.

Musvågen, vores mest almindelige rovfugl, tager normalt mindre bytte og også tit odsler. Men den er en utroligt flot fugl, og er rigtig god til at svæve. Duehøgen er mere kompakt, mere muskuløs og hurtig som bare pokker.

Den mest bistre rovfugl (udover de få Ørne vi har) er den store hornugle (bubo bubo) . Jeg har gennemgået gylp fra sådan en fætter og fundet rester af katte. Fugle der spiser katte er bare lidt cool.

Så lægger jeg biologilærerhuen på hylden igen og siger "God træning!"

øh....er det dig der er inden i Poul Thomsen???!!! :blink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Oksens Oversætter-service iler til undsætning! :superman:

Ormvråk = Musåge.

Jeg kan i øvrigt ikke få ret mange til at tro på, at der er noget, der hedder en `glasögonorm´ (brilleslange/kobra) på svensk. :laugh: . Mange tror, at det er et udtryk, jeg har fundet på for at lave sjov med det svenske sprog.

Er det rigtigt? Haha, vi har ellers "glasögonbjörn" også :smile:

glasögonbjörn.jpg

Link to comment
Share on other sites

Uden der skal gå "dus med dyrene " i den, så er Duehøgen en fantastisk rovfugl! Og også en af de fugle i Danmark der tager mest levende bytte.

Musvågen, vores mest almindelige rovfugl, tager normalt mindre bytte og også tit odsler. Men den er en utroligt flot fugl, og er rigtig god til at svæve. Duehøgen er mere kompakt, mere muskuløs og hurtig som bare pokker.

Den mest bistre rovfugl (udover de få Ørne vi har) er den store hornugle (bubo bubo) . Jeg har gennemgået gylp fra sådan en fætter og fundet rester af katte. Fugle der spiser katte er bare lidt cool.

Så lægger jeg biologilærerhuen på hylden igen og siger "God træning!"

Nå, så det er fordi du er biologilærer du har styr på fuglene :smile: Tænkte at du måske var ornitolog... Hornuglen er fin og når den kommer flyvende, ser den bare vild ud! Og den flyver så stille, næsten som et spøgelse som kommer svævende. Jeg er vokset op ved foden af Billingen, som er et meget populært tilhold for rigtigt mange af Sveriges uglearter. Den man hyppigst så og kunne høre var kattugglan (strix aluco) og hvis man begav sig ud i skoven på en hæst, fik man nogen gang lov at komme rigtigt tæt på...

Kattugglan er nu mere sød end badass, ville jeg mene. :smile:

kattuggla_040625_02_hall.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nyt arbejde siden i tirsdags... puha, masser at nyt at lære og rutiner man lige skal komme ind i. Har her i starten også brugt mere tid end nødvendig på transport, fordi jeg ville sikre mig at komme til tiden så længe jeg stadig væk ikke helt kan finde rundt :hehe: Alt det nye har også resulteret i at jeg gået ud som et lys hver eftermiddag :laugh: Såå, min planlægning af madpakke har været langt fra optimal. Alt fra ingen mad på en hel dag til måske lidt mere end planen. Så der skal bare laves madpakke flere dage frem et par gange om ugen, så skulle den vist hurtigt være i orden :smile:

Har i hvert fald fået trænet, men de uregelmæssige kostvaner har også sat spår på træningen, så har ikke været de mest fantastiske præstationer. Er bange for at jeg kommer at ligne lort igen på form update billedet søndag, men det kan det heldigvis hurtigt rettes op på igen :wink:

Er så langt super glad for det, i hvert fald, selv om jeg allerede har en blandet følelse af spænding og "ågrén" mhp min første alenevagt, som venter i næste uge...

Opdateringer bliver nok ikke så hyppige p g a lidt tidspres - har jo eksamen som venter også.

surgeon.jpg

Link to comment
Share on other sites

En dag her til sommeren, tror jeg at jeg vil begynde og skrive alle underlige ting og sager ned som hænder når jeg kør med tog og samle det i en bog eller noget. Det er helt vildt, hvor mange underlige mennesker der er der ude. Og om morgnen har jeg det privilegium at skulle med to forskellige tog, så jeg når i hvert fald at opleve minimum to forskellige selkaber før jeg når Næstved.

Det første tog bød dog ikke på det store, men på en af alle de små lorte stationer mellem Køge og Næstved står der to teenagerpiger på som bare tror de er cool fordi de kommer fra den hule de kommer fra. Den ene ligner - undskyld - VIRKELIG et uheld! :crazy: Begge er de så der baby bløde som piger er for tiden; egentlig ikke så man tænker "Fuck!!" når man først ser dem, men så sætter de sig ned med den kæmpe vom de har og så en god dobbelthage. Og de går igang som kun tøser kan gå igang... totalt intetsigende snak og griner ad sine egne jokes, som bare ikke er sjove. Uheldet har et meget slidt og rigtigt dårligt rødfarvet hår, samt et par kæmpe solbriller. Lyserøde jeans i "pingvinmodellen" som gælder for tiden, en jakke som mere ligner for kort "camping-jakke" fra 70'erne med sorte paljetter og en guldfarvet taske i fake leather. Og hun snakker bare som en havnearbejder! :laugh: Det sjove er at hun fortæller sin veninde at hun desværre ikke nåede at få al make up på i dag, fordi hun lige skulle sove et kvarter ekstra. Sagen er den, at når hun tager brillerne af, har hun pænt meget make up omkring sine øjne... :blink: HVOR MEGET MAKE UP HAVDE HUN EGENTLIG TÆNKT BRUGE?!!??

Veninden kunne nok egentlig se sød nok, hvis ikke det var for sælformen og de alt for små jeans med but crack. Men smart at høre på, det var hun i hvert fald ikke. Hun har så besluttet sig for at tabe sig lidt, men lige fundet ud af hvor meget alkohol der er i øl! Så bliver de begge enige om at de hellere tager en masse på, end opgiver øl for at tabe sig... White trash in the flesh.

Næste sjove par møder jeg først på vejen hjem, hvor jeg lander ved siden af en mor og dennes søn, på rejse fra Ringkøbing til København over weekenden. Moren fortæller at hun er med på rejsen, fordi knægten skal besøge sin halvsøster og endnu ikke er helt parat at rejse alene (ville skyde ham til cirka 16 år...). Og de er bare den slags mennesker som snakker, snakker, snakker løs! De er nu egentlig flinke nok, larmer ikke alt for meget. Hun har som hobby at lave håndtasker ud af cykeldæk - og de ser faktisk egentlig ret fede ud, må jeg indrømme. Knægten virker have som hobby at samle folks navne ind - alle som kommer og sætter sig i vores lille "bås" med 4 sæden bliver spurgt.

Jeg er nu ikke så interesseret i at høre om dæktasker og hvor svært det er at køre med tog fra Ringkøbing, så samler min kirurgisk kompendium frem og begynder at læse om akut abdomen i stedet for. "Nå, det ser da spændende ud" siger kvinden (som så i øvrigt hedder Birgit - og har døbt sønnen til Mikkel Mikkelsen... :wacko: ) "Er du sygeplejerske?" spørger hun med et stort smil og ser meget interesseret ud. "Nej, jeg arbejder som kirurg" siger jeg hvorpå hun pludselig ser helt forskrækket ud? Jeg ved ikke helt hvad det var, men jeg kan næsten se hende hastigt rykke sig væk fra mig når jeg siger det. Oms det var mig der så meget sur ud når jeg sagde det eller om det af en eller anden grund var det værste man kunne være i hendes øjne. Fordi fra at være mega snaksagelig siger hun bare "Ja, det kan man jo også være" og bliver stille.

Det sjoveste af alt var i hvert fald når der så kort efter stiger en ung fyr på i Roskilde og lige når at sætte sig ned, før drengen skal spørge om hans navn. Han ser helt chokkeret ud :bigsmile: Og kort efter beynder moren at synge for knægten om kirsebærstræer :laugh: Heldigvis skulle jeg af i Valby.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, alt det går jeg jo glip af når jeg sidder oppe foran alene. Meeeen der er nu lidt spas alligevel.

Dagens grin: lidet charmerende er folk i deres brandert. Specielt ikke hende der kom med en burger i den ene hånd og en øl i den anden. Dressingen fra burgeren har hun fået smurt godt rundt i fjæset og da hun skulle drikke af øllen rendte det ud af munden igen i en hvid skumstribe og ned af hagen. Det ødelagde helhedsindtrykket ret meget.

Eller for et par dage siden (godt nok en kollegas men vi grinede meget af den): han holdt på Vesterport og ude på perronen stod to revisorer og skrev afgifter til tre yngre kvinder. Da han skulle til at køre fløj der en papirskugle i retning mod revisorne lige da dørene næsten var lukkede. Den ene gjorde tegn og dørene kunne åbnes. Ud kom to knægte som var skyld i papirskuglen. Lokoføreren var nu så venlig at han ville give dem en chance for at komme videre efter endt "skideballe" men i stedet kom "bødeblokken" frem igen - een til hver. Kæft en kegle at køre gratis og tiltrække sig opmærksomheden, at betale 2x750kr. Gad vide om vennen til ham der kastede papiret var helt tilfreds med spøgen.

Undskyld forstyrrelsen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mine skinneben driller igen igen :dry: Så nu skal der bare køres en ordentlig kur! Desværre kan man jo ikke få 600 mg Iprener i det her forbudsland, så må bare spise en herre masse 200 mg... Så, en uge med Diklofenak og Ipren, samt ingen løbning venter! Så håber jeg at det skal gøre en forskel, ellers bliver det af sted til akupunktur :smile: Autist som man er, bliver man jo så nød at planlægge lidt... (Pump tæller med som cardio...)

Mandag: Pump, tung ryg i Parken

Tirsdag: Spinning FrbSvhl, skuldre

Onsdag: Roergometer, ben på Nbro eller Købmagergade

Torsdag: Spinning Nbro, pecs og arme

Fredag: Roergometer, let ryg

Lørdag: Spinning i Hvidovre

Søndag: Spinning på Købmagergade, skuldre

Så der skal bare smøres, masseres og strækkes ud hver dag nu. Så kan de lægge lære det :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, alt det går jeg jo glip af når jeg sidder oppe foran alene. Meeeen der er nu lidt spas alligevel.

Dagens grin: lidet charmerende er folk i deres brandert. Specielt ikke hende der kom med en burger i den ene hånd og en øl i den anden. Dressingen fra burgeren har hun fået smurt godt rundt i fjæset og da hun skulle drikke af øllen rendte det ud af munden igen i en hvid skumstribe og ned af hagen. Det ødelagde helhedsindtrykket ret meget.

Eller for et par dage siden (godt nok en kollegas men vi grinede meget af den): han holdt på Vesterport og ude på perronen stod to revisorer og skrev afgifter til tre yngre kvinder. Da han skulle til at køre fløj der en papirskugle i retning mod revisorne lige da dørene næsten var lukkede. Den ene gjorde tegn og dørene kunne åbnes. Ud kom to knægte som var skyld i papirskuglen. Lokoføreren var nu så venlig at han ville give dem en chance for at komme videre efter endt "skideballe" men i stedet kom "bødeblokken" frem igen - een til hver. Kæft en kegle at køre gratis og tiltrække sig opmærksomheden, at betale 2x750kr. Gad vide om vennen til ham der kastede papiret var helt tilfreds med spøgen.

Undskyld forstyrrelsen :blush:

Hæhæ, kan godt forestille mig at man får se både et og andet som chauffør.

Apropos bøder, sat i dag til morgen på metroen, på vej på arbejde. Overfor mig sat to damer og diskutterede det her med bøder. De kom frem til at de unge som prøver at snyde, de skulle ikke have en bøde - det forstår de sig ikke på. Tæv, derimod, det er noget unge forstår! Så de skulle bare have en ordentlig én på hovedet i stedet for at betale penge :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må køre for lidt med offentlig transport (eller not) for jeg oplever aldrig så sjove ting som dig.... eller også ser jeg dem bare ikke. Gode beretninger du kommer med :laugh:

God bedring med skinnebenene :smile:

Hehe, det kan være at det er mig der tænker lidt ekstra over det. Ind i mellem er det mest underholdende, men det sker også at der kommer idioter på, som gør at man næsten har lyst at skifte vogn.

Link to comment
Share on other sites

Ang. dine skinneben hvor gør de så ondt henne? Og hvornår og hvordan plejer irritationen at opstå?

Det betændte område løber typisk langs tibialis mediale kant - der hvor fascian omkring det bagerste compartement hæfter ind. Starter cirka 4 cm over den mediale malleol og strækker sig 5 til 6 cm proximalt. Jeg får det når jeg løber i dårlige sko og ikke sørger for at strække mine lægmuskler ordentlig ud (de er ret stramme og jeg har før kunnet holde betændelsen væk ved omhyggelig massage af triceps surae, især soleus). Men nu løb jeg for længe i mine gamle sko fra sidste år... so I had i coming :innocent: Det blev bedre efter at jeg købt et nyt par, men det har ikke lagt sig helt og jeg er dum nok at blive ved med at løbe på det. Så nu skal det bare væk!

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Countdown 223

Prøver lige med en lat spread som update i dag :smile: Jeg skal stadig væk øve meget, meget mere på at posere når jeg ikke har et spejl foran mig. Og synes også at man tydeligt kan se at jeg været dårlig til at passe min mad optimalt i sidste uge; er meget mere væsket at se på. Heldigvis er ikke vægten gået op :blink: Og jeg håber at det ikke skyldes tab af muskelmasse og lagring af fedt :wink:

post-10656-1240154748_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share