Mesterskabs-tråden!


salt
 Share

Recommended Posts

Bare indrøm det Humse, BIF halser efter de kommende mestre på alle områder efterhånden.

FCK som mesterhold de næste mange år???? - ikke usandsynligt. Specielt hvis Laudrup fortsætter..

Nu var det jo ikke fordi, at FCK vinder med et forspring 12 point :wink:

Du må da meget gerne uddybe det med Laudrup.

Link to comment
Share on other sites

Nu var det jo ikke fordi, at FCK vinder med et forspring 12 point :wink:

Du må da meget gerne uddybe det med Laudrup.

Han har ikke været i stand til at skabe et tilstrækkeligt bundniveau. Når man taber 4-1 til Horsens når man har en chance for at vinde guldet, så er der bare noget der ikke stemmer. Og en gang guld på 4 år, er vel heller ikke tilfredsstillende.

Desuden synes jeg han virker for hovski-snovski til en arbejderklub som Brøndby. Tror ikke han er den rigtige til at skabe den rette stemning i truppen og få dem til at kæmpe igennem. Men det er så bare min lomme-analyse.

Tror du han er fremtidens mand for dem da?

Link to comment
Share on other sites

jeg ved ikke om laudrup er den rigtige mand(jeg kan i bund og grund også være ligeglad da jeg er fc'er), men personligt har jeg et godt indtryk af ham selvom han ikke har fået det til at spille optimalt i bif.

angående det med tribunen så er der flere tilskuere per kamp hos/mod fck(jævnfør onside.dk)

Tilskuertal (gennemsnit per kamp)

Hold Hjemme Ude Total

FCK 15504 5907 10705

BIF 12212 5610 8911

det er muligt at biftilhængere siger mere, men man behøver jo ikke råbe højest for at "vinde" en diskussion - det gælder om at have det bedste argument (med mindre man snakker med børn, teenager tøser eller fuld folk... - så kan humseper selv bestemme hvem af de tre han ønsker at være :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

jeg ved ikke om laudrup er den rigtige mand(jeg kan i bund og grund også være ligeglad da jeg er fc'er), men personligt har jeg et godt indtryk af ham selvom han ikke har fået det til at spille optimalt i bif.

angående det med tribunen så er der flere tilskuere per kamp hos/mod fck(jævnfør onside.dk)

Tilskuertal (gennemsnit per kamp)

Hold Hjemme Ude Total

FCK 15504 5907 10705

BIF 12212 5610 8911

det er muligt at biftilhængere siger mere, men man behøver jo ikke råbe højest for at "vinde" en diskussion - det gælder om at have det bedste argument (med mindre man snakker med børn, teenager tøser eller fuld folk... - så kan humseper selv bestemme hvem af de tre han ønsker at være :laugh: )

Bedste argument? Hvad mener du?

Link to comment
Share on other sites

Dansk fodbold ligner pige fodbold kontra tysk/fransk/engelsk/spansk/italiensk m.v. IMO... Når det er sagt, så syntes jeg BIF kan spille det pæneste fodbold, omend noget naivt især på udebane som nok har været nemt at se det meste år. Modsat er FCKs mere defensive udebane taktik med langt mere tålmodighed klart mere effektivt, hvilket har kunne ses i deres mange udesejre som er kommet i land i de sidste par minutter eller i overtiden som mod Horsens for nylig.

Link to comment
Share on other sites

jeg synes ikke man kan sammenligne dansk fodbold med udenlandsk... vi er et land med 5mil indbyggere tyskaland har 80 - der skulle meget gerne være en stor forskel hvilket der da også er! - derudover synes jeg ikke tysk fodbold er videre inspirerende, kun tempoet det spilles i.

jeg er enig i at brøndby kan spille meget flot fodbold, men når det ikke lige går deres vej ligner de dårligt et som ligger i midten af sasligaen - og det kan da ikke være interessant at følge et hold hvis kampe mest leder tankerne hen på en sinuskurve. så er fck's linære ligning mere interessant :laugh: ej, vi har jo alle vores hold og det kan man jo ikke argumentere for og det er jo også lidt ligegyldigt da vi har forskellige grunde til at holde med vores hold.

Apprenti: Dårlige argumenter. Vi ved jo alle at 90% af dem der kommer i parken har sponsorbilletter :wink:

Desuden er snittet et par tusinde højere end 15504....

snittet for fck er 21k, men det er jo inklusiv de andres hold tilskuere og der er jo ikke interessant. det mest interessante er hvor mange fans af et givent hold der kommer.

men denne tråd er jo sådanset kommet helt ud af den oprindelige hensigt! - nemlig at fejre byens hold.

så hvor mange skal ind og se ball i morgen? jeg overvejer det stærkt - jeg skal ind til en tøs i aften som bor på østerbro så det er bare et par drengehop og to øl så er jeg henne på stationet.

men tror at man skal stå i kø meget lang tid inden for at få en billet - og så er det alligevel ikke med god udsigt...

Link to comment
Share on other sites

Jeg står på Kongens Nytorv kl. 11.30. Derefter går vi guldmarch til PARKEN/fælledparken.

Jeg tror at du skal være heldig for at få billet. Sidst jeg læste var der kun et par tusinde tilbage og det var kun på Cola-tribunen.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Ja for det ville blive en spændende kamp... :sleeping:

Haha nok ikke lige så spændende som når Brøndby er i Jylland, som fx i Horsens :laugh: En endnu mere spændende kamp kunne være mellem Randers og BIF målt i, hvem der er vundet flest trofæer i år, hvor mange er det lige Brøndby har vundet :tongue:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Haha nok ikke lige så spændende som når Brøndby er i Jylland, som fx i Horsens :laugh: En endnu mere spændende kamp kunne være mellem Randers og BIF målt i, hvem der er vundet flest trofæer i år, hvor mange er det lige Brøndby har vundet :tongue:

:blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vi mangler en tradition i Danmark, som de har fx i England, hvor ligavinderen spiller mod pokalvinderen. FCK-Randers :4thumbup:

OMFG! Det er en helt fantastisk idé. Utroligt at ingen har tænkt på det noget før her i Danmark; man kunne evt. kalde det Super Cuppen......

Så kunne man, hvis denne Super Cup viste sig ikke at være en publikumsmagnet (meget fortænkt, ved det), arrangere at top 3 fra ligaen hver spillede en halvleg mod hinanden, så man på den måde fandt en samlet vinder............

Wauh, the excitement!

Link to comment
Share on other sites

OMFG! Det er en helt fantastisk idé. Utroligt at ingen har tænkt på det noget før her i Danmark; man kunne evt. kalde det Super Cuppen......

Så kunne man, hvis denne Super Cup viste sig ikke at være en publikumsmagnet (meget fortænkt, ved det), arrangere at top 3 fra ligaen hver spillede en halvleg mod hinanden, så man på den måde fandt en samlet vinder............

Wauh, the excitement!

:laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

FCK for the win! :4thumbup: :superman:

Alt for nice og fuck fed stemning i guldmarchen og inde i Parken.. havde ikke billet, men fik fixet en billet til øvre C og nåede lige at sætte mig ned med en masse øl inden kampen begyndte.. smukt!

Det har været en genial sæson og klart fortjent.. Bundby har sku spillet flot fodbold engang imellem og de kan spille noget af det flotteste fodbold, men som tidligere nævnt i tråden så nytter det ikke når det kun lykkeds hver 4 kamp. Næ nej, send Laudrup væk til Spanien, han har da snart plettet sin ellers gloværdige karriere nok ved at omgås folk i gult og blåt :tongue:

Viiii eeeer F-C-K.. Viiii eeeer byens stolthed.. Klæææædt i blå og hvid.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share