Udstyr fra Eleiko


søren
 Share

Recommended Posts

sidder lige og kigger på http://www.eleikosport.se/

De vægtløftningssko de har derinde:

http://www.eleikosport.se/swe/Product.asp?...&Product_Id=105

Er det nøjagtigt det samme som en squat sko? Nogen der har erfaringer med Eleiko skoene..?

Og hvad er der lige med de her Rehband thermopads:

http://www.eleikosport.se/swe/Product.asp?...3&Product_Id=61

Hvorfor bruger man dem..? udelukkende for at holde knæet varm eller hva..? Har man det hele tiden på, eller i hvilke situationer? Det ryger vel af inden wraps'ne ryger på?! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mht. knækogerne:

Anatomical knee support. Heat conserving effect. Protects against traumas and pressure. 7 mm thick.

Så jeg vil da godt oversætte det for dig, men er det nødvendigt? :wink:

Og ja, det skal af, inden man tager wraps på :smile:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Ja Søren, de sko er de samme som dem jeg bruger. Skal du til at give den gas? :devil:

dine er vel adidas.. men du mener vel at det også er squat-sko..? altså ikke sådan en vægtløfter-sko der ligner en squat-sko..?! EN SQUAT-SKO?

Har da hele tiden givet den gas.. næsten.. har længe gerne villet have noget ordentligt fodtøj, men de der adidas er jo lidt pebrede

moos.. det er vel noget at de holder på varmen og beskytter mod skader.. så langt kom jeg.. fiskede lidt efter om det er nødvendigt/effektivt eller bare noget pjat..?

Edited by søren
Link to comment
Share on other sites

moos.. det er vel noget at de holder på varmen og beskytter mod skader.. så langt kom jeg.. fiskede lidt efter om det er nødvendigt/effektivt eller bare noget pjat..?

Nødvendige er måske så meget sagt, men jeg kender rigtigt mange, der ikke ville undvære dem, mig selv inklusiv. Mine knæ elsker dem :smile:

Link to comment
Share on other sites

dine er vel adidas.. men du mener vel at det også er squat-sko..? altså ikke sådan en vægtløfter-sko der ligner en squat-sko..?! EN SQUAT-SKO?
Ja det er en sko du kan bruge til at squatte i.
moos.. det er vel noget at de holder på varmen og beskytter mod skader.. så langt kom jeg.. fiskede lidt efter om det er nødvendigt/effektivt eller bare noget pjat..?

Nødvendigt er det vel ikke min de er da meget rare at have, jeg mærker ihvertfald ikke det store til mine knæ efter jeg har købt nogen. Det behøves så heller ikke lige være den model, man kan også få nogen i Bilka.

Link to comment
Share on other sites

Jeg købte mine i Rema1000 for 20,-

Ja, men du er også jyde, så et eller andet skal jo muntre dig op...

Jeg fik mine af Moos, det er nogen han har bundet sammen af hør oppe i Thy lejren så de økologiske, det er nemlig +10kg på squatten.

Ja, fordi jeg elsker dig :wub:

Link to comment
Share on other sites

ok tak.. er der så nogen der ved om der bliver solgt eleiko i dk..? evt. en adresse..? deres egen webshop er nemlig ikke åbnet endnu og ved heller ikke hvor let det bliver at bestille fra sverige landet

Det gør der, mig bekendt, ikke. Du kan dog bestille udstyr hos udstyrspusher nr. 1, www.inzer.dk

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu påpeje at mange brugere på udenlandske boards er MEGET glade for Rehband og mener de er mærkbart bedre.

jeg har selv prioriteret økonomi frem for kvalitet i dette tilfælde.

Mht. Squatsko så ER de dyre -men holder næsten evigt og mange er utroligt glade for deres sko.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nu påpeje at mange brugere på udenlandske boards er MEGET glade for Rehband og mener de er mærkbart bedre.

jeg har selv prioriteret økonomi frem for kvalitet i dette tilfælde.

Mht. Squatsko så ER de dyre -men holder næsten evigt og mange er utroligt glade for deres sko.

snakker du generelt om squatsko, eller er det adidas el. eleiko?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share