BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

okay det var jeg ikke klar over, men det er da bittert for ham.. Hvordan kan det være du mener martinez har en god chance i år?

Så vidt jeg er orienteret har han faktisk overvejet tidligt retirement pga han stadig mærker sin skade...?

Martinez har vist før at han kan vinde, han var den rigtige vinder i 2007.

Har ikke hørt noget om at han skulle trække sig tilbage, men kan sagtens have overset det.

Link to comment
Share on other sites

Ønske top 5:

1. Phil Heath

2. Roelly

3. Martinez

4. Wolf

5. Rockel

Jeg ville virkeligt gerne have at Wolf stoppede med at træne som en kælling og at han stoppede med at opføre sig som en forkælet snotunge. Forbedringer i nedre ryg, læg, hams og glutes ønskes ligeledes.

Realistisk top 5:

1. Cutler

2. Heath

3. Kai

4. Dexter

5. Branch

Så håber jeg næste år at Pakulski, McMillan og Centopani kvalificerer sig.

Link to comment
Share on other sites

Du tror ikke at Martinez kan slå Branch og Dexter?

Jeg håber at han kan, spørgsmålet er om dommerne kan. Forudsat at alle kommer ind knivskarpe, så tror jeg ikke at de vil sende en tidligere mr. O og sidste års nummer 2 så langt ned i rækkerne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber at han kan, spørgsmålet er om dommerne kan. Forudsat at alle kommer ind knivskarpe, så tror jeg ikke at de vil sende en tidligere mr. O og sidste års nummer 2 så langt ned i rækkerne.

Jeg tror kun at Branch fik en 2. plads sidste år pga at Cutler fik 1. pladsen, ment på den måde at hvis de belønner en fysik som Jay's så må de også belønne Branch. De andre der stillede op sidste var slet ikke så "blocky" som Jay og Branch.

Umiddelbart ud fra billederne jeg har set af Branch i år, er han ikke blevet bedre, nærmere dårligere.

Mht. Dexter så vandt han kun fordi det var en ret svag line-up det år, og Jay havde glemt at gå på diæt.

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg se ingen af jer BB-kyndige har Wolf med i toppen. Det er kun nogle få år siden han jagtede Cutler rundt på scenen og fremviste en lovende fysik.

Hvad er det, der efter jeres mening er gået galt/mangler? Hvorfor er han ikke bookmakernes klare favorit i år? (hvilket han vel kunne være, var det gået fremad siden den posedown)

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg se ingen af jer BB-kyndige har Wolf med i toppen. Det er kun nogle få år siden han jagtede Cutler rundt på scenen og fremviste en lovende fysik.

Hvad er det, der efter jeres mening er gået galt/mangler? Hvorfor er han ikke bookmakernes klare favorit i år? (hvilket han vel kunne være, var det gået fremad siden den posedown)

Jeg citerer lige mig selv:

Jeg ville virkeligt gerne have at Wolf stoppede med at træne som en kælling og at han stoppede med at opføre sig som en forkælet snotunge. Forbedringer i nedre ryg, læg, hams og glutes ønskes ligeledes.

Til sidste Mr. O gik det helt galt for ham og han endte sidst. Det lignede at han ikke havde været på diæt. Og han har efterfølgende bøvlet en del med sine trænere. Bl.a. til New York Pro, hvor han blev nummer 3 (dog foran Toney Freeman) efter Hidetada og Roelly.

Link to comment
Share on other sites

1. Cutler

2. Kai

3. Phil

4. Dexter (Han har set stor ud off-season)

5. Martinez (Er alt for ofte blød og er benene med?)

6. Roelly (Fugly midsection)

7. Rockel

8. Branch (Højre lat er hel færdig, men masse+grainyness sikrer ham mindst 8.)

9. Freeman (håber)

Hvordan kan du brokke dig over Roelly's midsection men ikke Kai's?

Link to comment
Share on other sites

Til sidste Mr. O gik det helt galt for ham og han endte sidst. Det lignede at han ikke havde været på diæt. Og han har efterfølgende bøvlet en del med sine trænere. Bl.a. til New York Pro, hvor han blev nummer 3 (dog foran Toney Freeman) efter Hidetada og Roelly.

Præcis, flere af de guruer som har prøvet at arbejde sammen med ham, har på det seneste stået frem og forklaret hvor komplet umulig Wolf er at arbejde med.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du brokke dig over Roelly's midsection men ikke Kai's?

Kai har gut, men forholdsvis smal talje og små obliques. Derudover synes jeg ikke Kais mave er et så stort et problem på scenen, fordi han poserer godt og suger den ind. Imo er den meget mere tydelig off-season.

Roelly har det der weird melted abs look imo.

Edit: Kai mangler også upper traps og har for kort torso

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Kai har gut, men forholdsvis smal talje og små obliques. Derudover synes jeg ikke Kais mave er et så stort et problem på scenen, fordi han poserer godt og suger den ind. Imo er den meget mere tydelig off-season.

Roelly har det der weird melted abs look imo.

Edit: Kai mangler også upper traps og har for kort torso

Synes du han suger den specielt meget ind her? ASC 2010

Kai_Greene_Arnold_Classic_2010.jpg

Lidt Roelly fra ASC 2010

Roelly_Winklaar_Arnold_Classic_2010.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share