TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

140311

7km tempoløb!

Forsøgte mig med hjemme klatring i judobælte.. UBEHAGELIG grip træning! Da bæltet er så tyndt skal man klemme sindsyg hårdt! Rev næsten lige så voldsomt i køllerne som AW :blink: ..!?

Belt climbs:

1 belt: 3x1

2 belt: 3x1

Dobbelt belt: 3x1

Skød en video af to x climbs :devil: .. fed hjemmetræning!

Wuhuuu ... You rock man :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Stud!

Det er sateneeme noget lækkert træning du får skudt af!

Slædetræning holder MAX! Få dig et godt reb og lav nogle hand over hand sledgedrags - det er spitze! Derudover er der også lækkerier at hente i plank pulls - altså ligge i planken og trække slæden ind til dig.

Hvad hulen laver man under 1 times armwrestling? Det er vel ikke bare at mose derudaf i en time?

Link to comment
Share on other sites

Daisy --> Ska være ENG-klar :4thumbup: ..

Kauf--> Ja slædetræning spiller MAX.. Mega fed træning.. Jedd Johnson har to super goe artikler liggende på dieselcrew.com ang slædetræning.. Ja hand over hand er spitze! Jeg har et 50m tov nede i skuret også :devil: .. Plank pulls!? Har du link?... Jo det er mere eller mindre en time på fuld skrue! Min træningsmakker siger at uanset hvad gør det bare ond i hele armen det første års tid :devil::devil: :devil: :devil: ......

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Daisy --> Ska være ENG-klar :4thumbup: ..

Kauf--> Ja slædetræning spiller MAX.. Mega fed træning.. Jedd Johnson har to super goe artikler liggende på dieselcrew.com ang slædetræning.. Ja hand over hand er spitze! Jeg har et 50m tov nede i skuret også :devil: .. Plank pulls!? Har du link?... Jo det er mere eller mindre en time på fuld skrue! Min træningsmakker siger at uanset hvad gør det bare ond i hele armen det første års tid :devil::devil: :devil: :devil: ......

Det lyder modbydeligt!!! :crazy: Mine skuldre ville ryge af led eller bare falde af!!! :crazy:

Plankpulls:

:devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Èn af mine gym buddies snuppede lige 75 kg på wristrolleren forleden.

Overkanten af stablen af vægtskiver (5x15 kg) nåede faktisk op over enden af loading pin´en!

Jeg troede, han jokede, da han sagde, at han ville gøre det, men den var sgu god nok.

Jeg skal nok lade være med at spille tough de steder, hvor han er bouncer! :crazy:

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

150311 

BW 91kg

10cm Pinch: 20kg x 15sek,

40kg x 8sek

160311

COC 1,5: 2x3

COC 1,5 inverted: 2x1

COC 2 inverted: 3x1

RB210: 2 forsøg

Jf. Jedd er 210eren en tand hårdere end coc2,5 og lidt nemmere end 3eren. Manglede 1mm for at lukke den med højre! Næste gang!!

Bouldering hygge en times tid. Alt for længe siden jeg har været derude, og har savnet det.. Køllerne fik en pause fra AW idag...

Link to comment
Share on other sites

200311

2 timers fed fed bouldering.. Hvis jeg havde disciplin til det ville jeg godt udelukkende lave bouldering og armwrestling, men kan ikke lade være med at lave ekstra gøjl også...

Kørte en masse pinch træning på rafters til sidst samt lidt lateral raise og rev. wrist curls..

Har hele ugen kørt GTG håndstand og det bliver bedre for hver gang :w00t: ... Tror de næste to dage bliver rest..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Real stud .. hvordan står det til med træningen til DM?? :w00t:

Jeg kan desværre ikke komme d. 30. og heppe på dig, da jeg er til teambuildingsevent med jobbet hele dagen. Det ville jeg ellers gerne have set!

I øvrigt fik jeg en mail af ham, der står for den der DM facebook gruppe, og han synes jeg skal prøve kræfter med armbrydning. Det er da værd at overveje, nu hvor det ikke bliver til noget med en strålende CrossFit karriere :tongue: Så det kan være jeg spørger dig en dag til råds om, hvordan man gør ...

Og jeg ved ikke, om det bare er mig, der er langsom .. men i søndags så jeg, at der nu er kommet en rigtig pullup stang (sådan én af metal og med en fornuftig diameter, så man kan tage fat om den) på stativet i engen. Det kan være, den har været der længe, men jeg har først nu lagt mærke til den. Så flår du ikke dine hænder i stykker når vi skal lave 1000-challenge til sommer :wink:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Kaos --> Tak tak.. Men endnu en gang har jeg måtte konstatere at mol simpelthen er en tidsrøver af rang. Hver gang jeg vælger at holde loggen opdateret ender jeg med at bruge +1time dagligt, og det er sq for moj...

Træningen er minded på DM i armwrestling d. 30 april..!

Link to comment
Share on other sites

Kaos --> Tak tak.. Men endnu en gang har jeg måtte konstatere at mol simpelthen er en tidsrøver af rang. Hver gang jeg vælger at holde loggen opdateret ender jeg med at bruge +1time dagligt, og det er sq for moj...

Træningen er minded på DM i armwrestling d. 30 april..!

Det lyder fedt med Armwrestling. Jeg stank altid til det førhen, så jeg holdt op! :dry:

Men det en über macho sport! :wink:

Og ja .... MOL er ligesom så mange andre tidsrøvere. Det griber om sig hvis man ikke passer på!

Link to comment
Share on other sites

Kør 100 eccentriske (striiict) MUs om dagen - så vinder du DM!

Iøvrigt cool vid med rafters-gutten.

Hvor tit har man ikke stået under nogle bjælker og tænkt hvor sejt, det ville være, hvis man kunne holde sig fast i dem som ham!!

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt cool vid med rafters-gutten.

Hvor tit har man ikke stået under nogle bjælker og tænkt hvor sejt, det ville være, hvis man kunne holde sig fast i dem som ham!!

Det var egentlig også det jeg tænkte.

Bagefter tænkte jeg at han formentlig har et jævnt fast håndtryk! :crazy:

@Guarden: Kunne vi ikke få et billede af din sandsæk? :tongue:

Edited by kaoshjerte
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Shit, det så intenst ud igår! Jeg så et kort klip i TV2 News her til morgen! BOM!!!

Grimt med Kenneth Jay - var det dig, der var bæst nok til at rive hans brystmuskel over?!? :crazy:

Hvordan blev det samlede resultat fra din side?

- Næste gang tager du titlen fra Joachim B! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Kauf ->

Mega fed dag med en masse super atleter samlet på et sted.. Fik hilst på og trukket med nogle rigtig stærke gutter.. Min vægtklasse gik rigtig skidt og var ikke til freds med nogen a mine kampe faktisk.. Overall vandt jeg et par stykker men intet vildt.. Næste år kommer jeg tilbage MEGET stærkere! Joachim havde taget en god håndfuld atletikfolk med der alle stillede op. Vanvittigt stærke og sympatiske gutter!! Fedt med flere folk til sporten..

Rykkede med Joachim men kunne ikke gøre noget mod hans brutale biceps styrke. Min bror fik ham dog :devil: ...

Ja det var noget skidt med KJ. Det var i vores 2. kamp at han fik et tear. Den øverste hæftning blev revet halvt over..

Har fået en mindre skade i min venstre albue tror jeg. Hørte en "klik" lyd ved min første kamp og fik efterfølgende vanvittigt ondt på indersiden af albuen..

Sku du få mod på en omgang armbrydning så giv lyd fra dig skipper...!

Link to comment
Share on other sites

Kauf ->

Mega fed dag med en masse super atleter samlet på et sted.. Fik hilst på og trukket med nogle rigtig stærke gutter.. Min vægtklasse gik rigtig skidt og var ikke til freds med nogen a mine kampe faktisk.. Overall vandt jeg et par stykker men intet vildt.. Næste år kommer jeg tilbage MEGET stærkere! Joachim havde taget en god håndfuld atletikfolk med der alle stillede op. Vanvittigt stærke og sympatiske gutter!! Fedt med flere folk til sporten..

Rykkede med Joachim men kunne ikke gøre noget mod hans brutale biceps styrke. Min bror fik ham dog :devil: ...

Ja det var noget skidt med KJ. Det var i vores 2. kamp at han fik et tear. Den øverste hæftning blev revet halvt over..

Har fået en mindre skade i min venstre albue tror jeg. Hørte en "klik" lyd ved min første kamp og fik efterfølgende vanvittigt ondt på indersiden af albuen..

Sku du få mod på en omgang armbrydning så giv lyd fra dig skipper...!

Tak for referatet! Det lyder som om det har været en fed omgang i den trænge lejlighed! Fandme i orden at din bror rev Joachim B. midtover! Der er sgu' nogle store guns, der skal tærskes igennem!

Skidt med Kenneth - så skal der genoptrænes.

Mine skuldre kan sgu' ikke holde til armlægning - de er lavet af glas begge to, så ellers tak - desuden er mine guns lavet af kogte dåseporrer, så det bliver ikke i dette liv, men tak for tilbuddet.

Forresten burde du lige få tjekket den albue. Jeg smider gerne et tlf. nr. til en god behandler.

Link to comment
Share on other sites

Kauf --> Tak tak.. Jeg giver den lige en uges tid for at se hvor meget bedring der er i den. Uanset hvad vil alt rehab jo være træning inden for smerte grænsen og rest..!? Jeg sover med kompressionsbind og isser den ned i dagstimerne.. Jeg skriver lige til dig ang. behandler om en uges tid...

Durden --> jeg ved ikke om det decideret var mig der rev den over. Det var nok nærmere ham selv :smile: . Men ihvertfald i vores kamp.. Iøvrigt, så ka jeg ik finde mine ringstropper!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

200511

CoC 4 negative: 8x1

CoC 2 OC: 8x1

Pinch 50: 3x3 + grip gejl

190511

MP:

5 x 20, 30, 40, 50, 3 x 70

Chins:

5 x BW, +10, 20, 30, 2 x 50

2400m løb @ 9min

CoC 4 negative: 8x1

CoC 2 OC: 8x1

Small pinch 45: 5x1

Fat DB curl: 8,7,5,5

One arm ext 16: 3x8/8

Fat DB laterals 10: 2x10/10

BW @ 91,1 kg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share