Proteinpulver


Hessel
 Share

Recommended Posts

Mit proteinpulver er ved at slippe op og derfor var jeg lige inde på getbig.dk for at finde ud af hvad jeg skal købe. Men hvad er egentlig bedst? Jeg søger et hurtigt optageligt whey-produkt, med så lidt fedt som muligt. Smagen og prisen er af mindre betydning da jeg kun spiser ca. 25 gram om dagen. Er her nogen som har nogle bud på hvad jeg specielt skal ligge mærke til ved køb af proteinpulver?

Nogle bud?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger selv Whey 100 fra star nutrition

100 gram indeholder

90 gram protein

under 0,5 gram fedt

1 gram kulhydrater

BV mellem 153-159

4 kg koster ca 950 kr. og jordbær smager udmærket. vanillie bryder jeg mig ik specielt meget om. og chokolade er også udmærket

du kan købe det hos www.gymgrossisten.dk

men hvis du er ligglad med prisen kan du købe Nitro Tech protein. en er de bedste af slagsen men al for dyr efter min mening.

du kan købe den hos www.sublimsport.dk

Link to comment
Share on other sites

Optimum Nutritions indeholder en del mindre protein end Champion Nutritions så sålænge prisen er den samme vil jeg vælge champion nutrition. Den smager mums.

Vær opmærksom på at nogle produkter indeholder meget lidt protein pr. 100g Udregn prisen pr. gram protein og vælg så ud fra det. Whey / valle protein er klart den foretrukne kilde, men også den dyreste.

Link to comment
Share on other sites

WHATEVER YOU DO...DON'T CHOOSE PROLABS JORDBÆR.....FØJ FOR H......!!!!!! :retard:

Men hvad med Whey fra Gymgrosissten..lidt dyrt...men højt på protein!

Kan nu ikke fortælle hvordan det smager, dog påstår de selv at det smager godt....

(men på den anden side, påstår Prolab også deres pulver smager godt...men det gør det ikke skulle jeg huske og sige)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun købt proteinpulver en enkelt gang, og det var Prolab Pure Whey, som indeholder 22 g. protein per. 32 g. (doseringsske - er med). Jeg har været yderst tilfreds med det, men kan ikke sige så meget om kvaliteten i forhold til andet.

Man kan købe 2 x 2,5 kg. hos Getbig Shop til 949.00 kr.

Jeg fik med choko smag, hvilket smager udemærket, så længe man bruger kakaomælk til opblandingen. Men vi har jo ale forskellig smag ;)

OBS!! Jeg har ingen økonomsik interesser i produktet.

Lasse

Link to comment
Share on other sites

med hensyn til star nutritions whey protein hos gymgrossisten så hold jer væk fra whey 100 vanillie det smager bestemt ikke godt.

Normalt bruger jeg whey100 jordbær eller fra getbig.

whey 100 jordbær smager faktisk udmærket ikke det helt store men ganske udmærket. Den er dog ik så let at blande op som påstået. man skal helst brug en shaker.. at blande det op med ske holder ikke.

Derimod kan jeg varmt anbefale whey 80. den skal jeg køre når jeg er færdig med mit. den kan man godt oplande med ske og smager rigtig godt (har kun smagt jordbær) og så er den jo også noget billigere. Alt taget i betragtning (pris, smag, proteiner, fedt osv) Så mener jeg whey 80 er bedst... medmindre man er rig

:wave:

Link to comment
Share on other sites

De go'e

Nutrisport Whey Isolate m Choco | MUMS! :w00t:

Eiselt Protec+ | God smag, tyk konsistens, både whey og kassein.

AST VP2 | Smager godt, men koster kassen!!!

De klamme

Danlab | Adbadr! Kan ik få stadset ned!

Nutrisport 90+ | Smager af ærter, og det ER ærteprotein :ugone2far:

AST VyoPro | YUK! Det koster kassen, og det smager KLAAAMT!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share