kom med noget positivt og nega!


Kma
 Share

Recommended Posts

hejsa ! jeg har lavet et 2 dags spilt målet er masse og styrke ! vi køre 3 venner sammen så køre øvelserne næsten lige efter hinanden ! så vi har lige kørt 4 måneder med fullbody! 5*5 og er nu lige gået over til det her! så sig jeres menning men vi er nu rimelig tilfreds med det intil vidre :D ps ... køre 5*8 i basis (plus skulder der de halter) alle andre 3*8 vi træner 2 dage og holder en osv!! altså 5 dage om ugen !

2 dags Split

1dag

Skulder

Skulderpres Stående 5*8

Lathern rise 3*8

Bryst

Bænkpres 5*8

Skråbænkpres 3*8

Triceps

Smalbænk 3*8

Pulldown 3*8

2dag

Ben

Squat 5*8

Ryg

Dødløft 5*8

Seated row 3*8

Chin ups 3*8

biceps

Lever curls 3*8

Curl kabel 3*8

Link to comment
Share on other sites

Lige et par løse kommentarer;

Hvis I vil træne for styrke, kan I godt bruge færre reps end 8, og på det punkt, hvor I er nu, synes jeg at 5 reps lyder fint :smile:

Jeg synes, at I har for mange øvelser; hvis jeg var jer, ville jeg benytte færre øvelser, men koncentrere mig om de store og lave en rigtigt høj volumen i disse, hvilket I jo som sådan også gør, men gerne endnu højere.

Du skriver, at I træner pulldowns dag 1; jeg går ud fra at du mener pushdowns, altså til triceps :wink:

Start med at træne de største muskelgrupper først; dvs træn bænk før skulderøvelserne. Desuden vil trætte skuldre hæmme jer i bænken og være potentielt skadeligt for skuldrene.

Lathern raise? Jeg tror du mener laterals raises :smile:

Desuden ville jeg droppe det ene omgang kabel biceps til fordel for nogle tungere DB/BB curls, og så gemme øvelse nr. 2 til at brænde de sidste streger ind i gaaaarnz :superman:

Ellers ser det meget fornuftigt ud, synes jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hva med at træne den klassiske: Mandag tirsdag- torsdag fredag?

Fks mandag: Bryst skuldre triceps, Tirsdag: Ben ryg biceps, og gentag samme tors og fredag,

hvor man og tirs er tungt og tors fredag er medium.

Mig der har misforstået noget, når jeg kører split-program med progression over 8 uger? Hører det sig kun til i fullbody?

Mener du man kan træne med noget der ligner sit max mandag og tirsdag og så lidt mindre torsdag og fredag, og gøre dette hele vejen gennem programmets forløb?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share