Semifinale: Portugal vs Frankrig


cookie_sq
 Share

Hvem vinder  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kan Frankring holde kadencen fra Brasilien-kampen oppe, så vinder de ikke bare over Portugal, men også finalen ved VM. Der er få ting der kan gøre et gammelt fodboldhjerte blødt, som at se Zidane trylle på midtbanen :wub:

Selvom spillet ikke har fungeret under hele VM, har den franske defensiv, som I også har været inde på, været meget stærk.

At det så formentlig bliver de to hold med den stærkeste defensiv, der mødes i finalen i år, er på ét eller andet plan lidt usexet.

Link to comment
Share on other sites

Så er det i aften af Portugal giver Frankrig på tuden!

Hvem tror i vinder, og hvorfor?

Jeg har self smidt 100$ på Portugal til Odds 4, da det er money in the bank! :bigsmile:

Du bør vist bare holde dig til poker :tongue:

Frankrig vinder, no sweat.

Link to comment
Share on other sites

At det så formentlig bliver de to hold med den stærkeste defensiv, der mødes i finalen i år, er på ét eller andet plan lidt usexet.

Hvad med Schweitz, dem er der ikke blevet scoret imod overhovedet (bortset fra straffesparkskonkurrencen). Det må da være stærkeste defensiv, men de er næppe savnet i en finale.

Link to comment
Share on other sites

Frankrig startede ret fesent og der var da også håb for at de kunne ryge ud i de indledende runder. Men man må give dem at de er kommet meget godt igen mod både Spanien og Brasilien og de har dermed slået nogle af de største hold ud under denne turnering, så tror også de tromler Portugiserne over og derefter Italien i finalen.

Link to comment
Share on other sites

Franskmændene er de nye tyskere; kompetent betonfodbold uden mange fejl, men heller ikke megen charme.

Deco er en flødebolle. Jeg tror det i bund og grund generer ham, at der findes ti andre spillere på hans hold, han ville helst selv have bolden og opmærksomheden hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Dommeren er jo rigged. :devil:

Ja, der bliver filmet meget, og det straffespark var også film. Så ufortjent.

.. Havde skrevet en masse gylde, men slettede det igen. Holder mig til at skrive at Portugal skal banke 2 mere i kassen, så jeg kan få mine penge.

Mere Ronaldo spil, og mindre Deco. (Den mand kan tydeligvis ikke sparke hjørnespark).

:devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share