Backpack


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hep Hey

I forbindelse med mit vægttab og min øgede cardio power walker jeg jo en del.

Og det er også glimrende. Men efter at strand formen er nået, og 16kg er smidt væk er det jo egentlig ikke ret udfordrende mere.

Så jeg er begyndt at powerwalke med rygsæk med vandflasker i. 10kg pt.

Men den fesne rygsæk jeg bruger gnaver fuldstændig uhæmmet i skuldre og armhuler.

Vægten i sig selv er minimal udfordring i forhold til at udholde 45min smerte.

Hehe

Nogen der har et bud på en god rygsæk. Jeg tror man skal ha fat i en af dem der kan spændes hen over brystet. I øvrigt skal den kunne holde en anstændig mængde vægt fordi 10kg er næppe nok ret længe

Link to comment
Share on other sites

er det ikk noget med det ikke er særligt sundt at have en så tung vægt på ryggen når man går.

mener at have hørt det er skidt for lænden ? :blink:

Hvilken netop er grunden til at blackice skal finde sig en rygsæk der fordeler vægten.

Jeg mindes at Angel har skrevet lidt om rygsæk-preferencer for ikke så længe siden.

Link to comment
Share on other sites

Til vandreture kan jeg varmt anbefale Berghaus' Freeflow-modeller. (Konstruktion, hvor tasken holdes fri af det meste af ryggen, så der kan komme luft til.)

Jeg har selv gået med en 30+6 liters-model i op til 10 timer om dagen i hårdt terræn uden problemer.

Link to comment
Share on other sites

Du skal gå efter en rygsæk med et ordentligt bæresystem, som Serious siger. Der skal altså være en god konstruktion, der hviler på hoften. Du er nødt til at smutte ned i butikken og prøve et par stykker for at finde ud af, hvad der sidder bedst på dig.

Den rygsæk du linker til er vist mest til skolebrug. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share