Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Plejer at skrive om min træning i mit blog, men nu går jeg lige over til "loggen" ligesom så mange af jer andre :bigsmile:

Har uploadet de første af mine billeder til mit galleri, der vil komme flere hen af vejen, for nu skal jeg for alvor igang igen med styrketræningen. Jeg har ikke holdt pause fra cardio-træningen, så konditionen er tip top :4thumbup:

Lige lidt fakta herfra:

Kvinde på 25 år.

Højde: 156 cm.

Vægt: cirka 48 kg.

Lår (målt det tykkeste sted) 50 cm

Talje (målt oven på navlen) 63,5 cm

Hofte (målt på det bredeste sted) 90 cm

Kærlig hilsen Bambi :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har du nogen stats på dine løft? :smile:

Rommel

Tak for jeres søde hilsner.

Til Rommel.

Tror måske nok at det var et spørgsmål til mig... eller?

Da jeg sluttede sidst jeg styrketrænede var mine max løft:

Brystpres med håndvægte: 18 kg

Flyes: 16 kg

Bicepscurl med stang: 20 kg

Skulderpres med håndvægte: 14 kg

Triceps extension med stang: 20 kg

Ryg: Bent-over row med håndvægte: 22 kg

Bent-over row med stang: 40 kg

Det er vist okay - jeg er jo bare en lille pige :laugh:

Ved ikke rigtig hvor meget jeg satser på at komme op på igen, jeg har tabt mig 6 - 7 kg og det er selvfølgelig gået noget ud over musklerne, men håber på at få et okay look med lav fedtprocent. Da jeg havde min max løft sprang musklerne ikke så meget frem pga en højere fedtprocent end den jeg har i dag.

Kærlg hilsen og go træning til jer alle.

Bambi.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sgu stadig øm fra styrketræningen i mandags :crazy: Det er hårdt at komme igang igen.

I dag har jeg "bare" løbet en tur på 13 km, det tog 1 time og 10 min (cirka 11 km/time) Så formen er vist tip top :4thumbup:

I morgen skal jeg ind og hente mit pulsur ved urmageren, det er godt nok længe siden jeg har trænet med det, så det bliver lidt spændende, at se hvad pulsen og kalorieforbrændingen siger.... Kan forstå at jeg gerne må få lidt mere kød på kroppen, så må hellere ud og lave mig noget frokost :tongue:

Kærlig hilsen Bambi.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sgu stadig øm fra styrketræningen i mandags :crazy: Det er hårdt at komme igang igen.

I dag har jeg "bare" løbet en tur på 13 km, det tog 1 time og 10 min (cirka 11 km/time) Så formen er vist tip top :4thumbup:

I morgen skal jeg ind og hente mit pulsur ved urmageren, det er godt nok længe siden jeg har trænet med det, så det bliver lidt spændende, at se hvad pulsen og kalorieforbrændingen siger.... Kan forstå at jeg gerne må få lidt mere kød på kroppen, så må hellere ud og lave mig noget frokost :tongue:

Kærlig hilsen Bambi.

Squuuuuuuuuuuuuuuuuat Bambi!

post-9814-1154604569_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da jeg sluttede sidst jeg styrketrænede var mine max løft:

Brystpres med håndvægte: 18 kg

Flyes: 16 kg

Bicepscurl med stang: 20 kg

Skulderpres med håndvægte: 14 kg

Triceps extension med stang: 20 kg

Ryg: Bent-over row med håndvægte: 22 kg

Bent-over row med stang: 40 kg

Ja ja, man hvor meget løfter du i squat og dødløft? :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, man hvor meget løfter du i squat og dødløft? :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Dødløft har jeg kun prøvet at lave nogle få gange, og kan faktisk ikke huske hvor meget jeg løftede.

Squat hmmmmm, kan huske at jeg lavede lunges med 30 kg i hver ende på smith stativet, squat var vist ikke nær så meget.... Hold kæft man glemmer hurtigt - skræmmende. (Alzheimer light)

Link to comment
Share on other sites

tænk, så lidt der skal til nogle gange :smile:

Det kunne nu være sjovt at se sådan lidt mere udførligt beskrevne træningspas - resultatet er jo tilsyneladende meget godt. :bigsmile:

De kommer når jeg lige er kørt helt ind i rutinen igen :bigsmile:

Har bestemt mig for at kører 2-split i stedet for fullbody, det er nemmere at give sig 100 % når man kører split program - synes jeg.

Ellers bliver det til spinning og løb ved siden af.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg mine 3 nattevagter overstået, og kunne endelig får tid og energi til træningen igen :bigsmile:

Har fået hentet mit pulsur hos urmageren, så nu skulle det prøves. Havde dog lidt svært ved (som altid) at finde ud af hvad min maxpuls er. Prøvede de to nedenstående formler, for at få et estimat for min maxpuls, men jeg ved altså ikke rigtig. :unhappy:

220 - alder = 195

208 - 0,7 * alder = 190

Jeg valgte at sætte den til 195, og pressede mig meget under løbeturen, men kunne ikke komme længere op end 176 :nonono: Tænker på om ens højde og drøjde spiller ind i forhold til maxpulsen..?

Nå men jeg kom i hvert fald ud og løbe, og det gik jo forrygende :walking:

Distance: 12,5 km

Tid: 1 time, 5 min, 12 sek

Gennemsnitspuls: 158 slag/min

Forbrænding: 530 kcal

Hastighed: 11,5 km/timen

:1356:

- Bambi :wub:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg mine 3 nattevagter overstået, og kunne endelig får tid og energi til træningen igen :bigsmile:

Har fået hentet mit pulsur hos urmageren, så nu skulle det prøves. Havde dog lidt svært ved (som altid) at finde ud af hvad min maxpuls er. Prøvede de to nedenstående formler, for at få et estimat for min maxpuls, men jeg ved altså ikke rigtig. :unhappy:

220 - alder = 195

208 - 0,7 * alder = 190

Jeg valgte at sætte den til 195, og pressede mig meget under løbeturen, men kunne ikke komme længere op end 176 :nonono: Tænker på om ens højde og drøjde spiller ind i forhold til maxpulsen..?

Nå men jeg kom i hvert fald ud og løbe, og det gik jo forrygende :walking:

Distance: 12,5 km

Tid: 1 time, 5 min, 12 sek

Gennemsnitspuls: 158 slag/min

Forbrænding: 530 kcal

Hastighed: 11,5 km/timen

:1356:

- Bambi :wub:

Tror bestemt ikke det er højde og drøjde, for som du selv har sagt er vi to ca lige store. Og min puls kan snildt ramme de 195 og derover på en løbetur. Og på de fleste af mine ture ligger min gennemsnitspuls mellem 170 og 180.

Jeg tror nærmere det er genetisk bestemt og ikke noget du skal bekymre dig om. Du løber jo pænt til som det er :cool:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share