Energimad


dissing
 Share

Recommended Posts

Søger nogle gode råd om eller nej søger et godt og ikke mindst realistisk kost-program for et ungt-menneske. Med det mener jeg selvfølgelig at der skal være plads til "svipsere" - lidt øl en gang i´mellem og lidt usundt. Det jeg søger er et struktureret program for sportsudøvere, dyrker meget sport og forbrænder meget i løbet af sådan en dag og synes ofte jeg lider af mangel på energi (træthed og dårlig restitution). Hva er godt før og efter træning og hvor meget ska man spise af hvad når man vejer xxkg osv.. ? '

Link to comment
Share on other sites

Tja jeg er ikke ekspert men jeg døjer med lavt blodsukker og derfor spiser jeg ret tit, tror du skal prøve det samme en masse kulhydrater fks i groft brød, havregryn pasta og kartofler etc.

Du skal huske proteiner det er livets byggesten som opbygger og vedligeholder ens væv, fks muskler hud og indre organer.

Spis et kulhydrat rigt måltid inden træning fks hvis det er morgen eller formiddags træning en stor portion havregryn eller A-38 med muesli.

Man skal også have lov til at hygge sig man er vel bare et mennese ikke en træningsrobot?! :tongue:

Hva angår vægt og kalorieindtag så er jeg ikke inde i sagerne men jeg vejer omkring de 75-77kg og skal bruge 3000kcal om dagen for at beholde min vægt, men vil jeg over og ja det vil jeg så skal jeg bruge op mod 4000kcal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share