specifikt puls program til spinning


Jørgensen
 Share

Recommended Posts

Hey

Vi har i vores center som eftersigende de første i danmark fået et nyt pulssystem med storskærm der viser alle deltagers puls. Nu er det jo så vi skal igang med at lave nogle dedikerede puls timer.

så jeg ville høre om der er nogle kloge folk derude der har nogle programmer/ideer... tanken er at lave nogle interval programmer der gerne skulle være med til at forbedre kundernes kondition...

men kunne godt bruge lidt inspiration til at sammesætte sådanne programmer til alle de forskellige niveauer... nogle ideer?

Jørgensen

Link to comment
Share on other sites

Hey

Vi har i vores center som eftersigende de første i danmark fået et nyt pulssystem med storskærm der viser alle deltagers puls. Nu er det jo så vi skal igang med at lave nogle dedikerede puls timer.

så jeg ville høre om der er nogle kloge folk derude der har nogle programmer/ideer... tanken er at lave nogle interval programmer der gerne skulle være med til at forbedre kundernes kondition...

men kunne godt bruge lidt inspiration til at sammesætte sådanne programmer til alle de forskellige niveauer... nogle ideer?

Jørgensen

Det lyder spændende :smile: Vil dog formode at et puls-program skal være en procent af ens maksimale puls eller hvordan? For en spinner på 20 har jo langt højere maks-puls end en på 40. Dvs. den 20-årige sagtens kan vise en langt højere puls på storskærmen end den 40-årige mens de arbejder lige hårdt.

Måske du kunne bruge noget i denne artikel? http://www.motion-online.dk/konditionstrae...paa_kondicykel/ Der er programmer i hvert fald, og så kan man vel udfra dem lave nogle puls-zoner ellers sådan noget.

Spændende projekt i hvert fald!

Link to comment
Share on other sites

så er min første time med det nye system gennemført og synes selv det gik godt... er en noget anderledes form end vi er vant men fedt...

ja der er en touchscreen hvor man taster sit nr( på pulsmåleren derved er der heller ikke andre der behøves vide hvilket nr man har hvis man ikke ønsker at oplyse det) ind og sin max puls så vi kører efter % af max

Link to comment
Share on other sites

så er min første time med det nye system gennemført og synes selv det gik godt... er en noget anderledes form end vi er vant men fedt...

ja der er en touchscreen hvor man taster sit nr( på pulsmåleren derved er der heller ikke andre der behøves vide hvilket nr man har hvis man ikke ønsker at oplyse det) ind og sin max puls så vi kører efter % af max

Godt med en god generalprøve :smile:

Årh hvor lir :superman: Fedt! Hvilket center taler vi om?

Link to comment
Share on other sites

Årh hvor lir :superman: Fedt! Hvilket center taler vi om?

Vejen Idrætscenter... :smile:

kan da så lige tilføje at der er stor fitnessmesse lørdag d. 30/9 hvor der vil blive kørt 4 timer med det hvis nogle gerne vil se det... ( medmindre det er imod reglerne om reklame, så må i undskylde

Edited by Jørgensen
Link to comment
Share on other sites

Hey

Vi har i vores center som eftersigende de første i danmark fået et nyt pulssystem med storskærm der viser alle deltagers puls. Nu er det jo så vi skal igang med at lave nogle dedikerede puls timer.

så jeg ville høre om der er nogle kloge folk derude der har nogle programmer/ideer... tanken er at lave nogle interval programmer der gerne skulle være med til at forbedre kundernes kondition...

men kunne godt bruge lidt inspiration til at sammesætte sådanne programmer til alle de forskellige niveauer... nogle ideer?

Jørgensen

Vejen Idrætscenter... :smile:

kan da så lige tilføje at der er stor fitnessmesse lørdag d. 30/9 hvor der vil blive kørt 4 timer med det hvis nogle gerne vil se det... ( medmindre det er imod reglerne om reklame, så må i undskylde

Hejsa

Ved du hvad ca. det udstyr koster og kan du henvise til en forhandler/importør ? Det lyder utroligt spændende....

Mvh

Olsson

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Ja det lyder godt nok som en god gang lir!

Det glæder jeg mig ihvertfald til at se mere til på messen!

Men kan det virkelig passe at der slet ikke er nogen herinde der kender til forhandlere og lign af det gear? Der burde da være en kvik sælger der ringet til mig med det samme og fortalte mig hvad det kostede.. Så vi kunne få det installeret inden weekenden i mit center :cool:

Michael

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Ja det lyder godt nok som en god gang lir!

Det glæder jeg mig ihvertfald til at se mere til på messen!

Men kan det virkelig passe at der slet ikke er nogen herinde der kender til forhandlere og lign af det gear? Der burde da være en kvik sælger der ringet til mig med det samme og fortalte mig hvad det kostede.. Så vi kunne få det installeret inden weekenden i mit center :cool:

Michael

har forhørt mig. det er Pedan der skal have forhandlingen af det her i dk. der arbejdes på de kommer d. 30 og fortæller om det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Vejen Idrætscenter... :smile:

kan da så lige tilføje at der er stor fitnessmesse lørdag d. 30/9 hvor der vil blive kørt 4 timer med det hvis nogle gerne vil se det... ( medmindre det er imod reglerne om reklame, så må i undskylde

Hej Jørgensen,

Jeg skal undervise BODYCOMBAT timen til jeres fitnessmesse, så jeg kommer helt sikkert ned og ser dit nye gear :4thumbup: . Jeg så det kortvarigt på NIKE ( tror det hedder Activo Cycling ) og det ser ganske cool ud :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jørgensen,

Jeg skal undervise BODYCOMBAT timen til jeres fitnessmesse, så jeg kommer helt sikkert ned og ser dit nye gear :4thumbup: . Jeg så det kortvarigt på NIKE ( tror det hedder Activo Cycling ) og det ser ganske cool ud :cool:

hey FUNCZION kanon... :4thumbup: kommer også lige forbi og ser combat timen... :4boxing: Ja det er Activo kan se pedan har det på deres hjemmeside...

Link to comment
Share on other sites

Hej

Er hel ny her på siden :laugh: Ville bare lige kommentere Activio pulssystem, som jeg havde den fornøjelse af, at stifte bekendsskab med på Nike convention. Super fedt, vildt motiverende og absolut værd at anbefale.

Velkommen til :4thumbup:

Glæder mig også til at se udstyret igen - biking og nyeste tech...lækker kombination :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share