31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Dagens Træning!

rubber-duck-dogs-head-bath-13625934326.g

Pres

15x40 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

3x65 kg

3x65 kg

3x65 kg

3x65 kg

3x65 kg

15x40 kg

Gode, solide løft med fint overskud

Tilbagelænet Pull Down

15x50

5x90

5x90

5x90

5x90

5x90

3x100

3x100

3x100

3x100

3x100

15x50

CG Bænk

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

5x90 kg

5x90 kg

Og så slog det mig, at jeg nok burde være lidt god ved mine skuldre

EZ Bar Curl

10x45 kg

10x45 kg

10x45 kg

10x45 kg

10x45 kg

Sikke da en dejlig træning! :smile:

I aften har jeg fri (wat?) og et eller andet skal der da nok ske. Jeg ved ikke helt hvad endnu

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da lige foreslå Apparatjik på SMK. Det ville jeg gerne have set/hørt, men kan desværre ikke i aften. Og ellers er der God goes deep i Vor frue kirke - det ville jeg egentlig også gerne have oplevet, men det kommer jeg nok til en af de andre fredage :smile:

Hav en dejlig aften :sun:

Hej Marianne!

Læser du stadig med i smug? Kommer loggen op at køre igen?

Jeg er begyndt at lave træningsmix igen.. jeg tænkte på dig sidste gang jeg uploadede :smile:

Nå anyways.. God goes deep ser ret fedt ud, men jeg må nok erkende, at det bliver vanskeligt at overbevise mine kumpaner om at det er det vi skal. Det ender nok med at vi tager på Zen eller et eller andet åndssvagt

Link to comment
Share on other sites

Eller også er der unge piger og

Jeg kan da lige foreslå Apparatjik på SMK. Det ville jeg gerne have set/hørt, men kan desværre ikke i aften. Og ellers er der God goes deep i Vor frue kirke - det ville jeg egentlig også gerne have oplevet, men det kommer jeg nok til en af de andre fredage :smile:

Hav en dejlig aften :sun:

Eller unge piger og lorte-musik til I/O

Eller dullede damer til Creative Circles efterfest i Pumpehuset

Link to comment
Share on other sites

God goes deep, ser da i den grad fedt ud! Det må jeg sgu se om ikke jeg kan få passet ind en af de kommende fredage. Tak for tippet Marianne.

BTW Bro - det DJB - Gym Mix #6 du smed på foregående side er sateme fyldt med god energi. Var inde og træne igår for første gang efter ferien, så skal egentlig ikke træne før mandag, men det mix trækker da virkelig i mig for en tur mere i dag.

Edited by Q-base
Link to comment
Share on other sites

Tak for rådene, venner :smile:

Jeg fulgte ikke nogen af dem.

I går havde jeg frygtelige tømmermænd og nåede kun en god halv times ynkelig træning, før jeg erkendte min utilstrækkelighed.

I dag fik jeg kørt en hæderlig omgang lactate, så den kosmiske balance er tilbage..

Vedhæftet er en sød ung dame og lidt søndagsmusik :smile:

ZKP4nC7.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=HwaijXtuCOA

Link to comment
Share on other sites

Det her kommer til at blive en lidt træls update..

Er lige kommet hjem fra centeret, hvor det var meningen, at jeg ville køre tung underkrop.

Under opvarmningen til dødløft, hvor jeg kørte et par serier med 10x100 kg, får jeg et pludseligt riv i lænden. ER man en bare nogenlunde fast loglæser, så ved man at det ikke ligefrem er første gang det sker. Lige da jeg mærkede det, og i de 2 min den første smerte varede, var jeg seriøst tæt på en total sammensmeltning i hovedet og jeg var klar til bare at lukke øjnene og give mig til at tude. Jeg ved, at der er en risiko for at jeg bliver ude af stand til at bevæge mig i lang tid, hvilket vil være et stort problem i forbindelse med arbejde og egentlig alt andet også..

Efter et minuts tid mere, prøver jeg at rulle om på ryggen hvor jeg kan vurdere skaden. Jeg kan heldigvis strække benene uden mærkbare smerter og jeg kan også rejse mig og humpe lidt afsted. Jeg tænker udelukkende på at få noget smertestillende i kroppen og komme hjem og ligge på ryggen inden mine musker bliver kolde.

..og her ligger jeg så nu. Jeg tror ikke det er gået SÅ galt og jeg har heldigvis et par fridage.

Well, dødløft, jeg tror vi to skal have en lille pause fra hinanden. Jeg er virkelig glad for dig, men du sårer mig bare gang på gang

Link to comment
Share on other sites

Fuck dødløft - der er bare nogle mennesker der ikke er bygget til den øvelse. Troels fuckede jo sin lænd fuldkommen op under en 120kg dødløft og var sengeliggende i 2 uger med masser af smertestillende - og er stadig ikke 100 % i orden her knap 2 måneder efter.

Btw - lige en fyi, selvom du sagde du var ligeglad - jeg synes stadig det er værd at tænke over at indtage sådan noget på jævnlig basis:

http://news.bodylab.dk/kort-nyt/4014-fodevarestyrelsen-advarer-imod-kosttilskuddet-craze-

Link to comment
Share on other sites

Fuck mand, god bedring! :crybaby:

Det er homoseksuelt på en dårlig måde

Øv. God bedring.

Feel better soon :-(

Fuck dødløft - der er bare nogle mennesker der ikke er bygget til den øvelse. Troels fuckede jo sin lænd fuldkommen op under en 120kg dødløft og var sengeliggende i 2 uger med masser af smertestillende - og er stadig ikke 100 % i orden her knap 2 måneder efter.

Btw - lige en fyi, selvom du sagde du var ligeglad - jeg synes stadig det er værd at tænke over at indtage sådan noget på jævnlig basis:

http://news.bodylab.dk/kort-nyt/4014-fodevarestyrelsen-advarer-imod-kosttilskuddet-craze-

Tak for tankerne, friends.

Her på andendagen føles det lidt som om, at min over- og underkrop ikke rigtig er forbundet af anden end en gennemtæret elastik. Det mest irriterende er at det gør ondt konstant. Smerten har ikke været væk siden jeg kom hjem i går, og med den håndkøbsmedicin jeg har nu, føles det som at slå i en pude. Det gør ondt når jeg skal vende mig, når jeg skal flytte på min computer, når jeg skal række ud efter min shake - alt bevægelse er bare et forstærkende jag i den konstante smerte.

Jeg ved dog med mig selv, at det er noget, der går over igen, og jeg forsøger efter bedste evne, at angribe det stoisk. Det er sådan noget, der stiller virkelige, kroniske smerter i et helt andet lys, og får mig til at sætte pris på mit ellers fremragende helbred. Det er selvfølgelig ærgeligt at måtte droppe dødløft, men nu har jeg fucket med min lænd ved både squat, rack pulls og sumu dødløft. Fælles for de tre gange, er at vægten på ingen måde har været tung og skaden er bare kommet som lyn fra en klar himmel. Fuck you.. thats why!

Ellers sker der ikke så meget.. jeg får set noget GoT lol

Link to comment
Share on other sites

Hva så, friends? :smile:

Tirsdag var fandme en træls dag. Jeg sov kun i små intervaller og vågnede hver gang jeg rørte på mig. Kl. 03.30 var jeg oppe for at pisse (Hvilket sker måske en-to gange om året) og jeg kunne ikke stå op længe nok til at blive færdig, hvilket medførte, at jeg nærmest måtte ned på knæ og kramme kummen for at finde støtte.. det var ikke et majestætisk øjeblik.

Det går dog helt sikkert den rigtige vej, og i dag kom jeg ud af sengen, tog et bad, fik mig barberet og cyklede en rolig tur. Fuck hvor var det lækkert at komme udenfor!

Jeg er nu nået ind i 3. sæson af GoT, hvilket betyder at jeg har slugt 23 timers tv på tre dage. Har lige fået en sending nye bøger, så jeg tror "Darkness at Noon" står for tur nu.

Min originale roomie er i øvrigt kommet tilbage fra en tur til Indien, og de historier han fortæller gør også, at jeg ikke kan ligge og have ondt af mig selv. Han har været de fleste steder i Asien, Afrika og Sydamerika og han siger at den fattigdom og elendighed han oplevede i Indien var noget af det værste. Det første han sagde til mig, var "Dont go to India, Morten"

Vi har det sgu godt, venner! Selvom man har brugt lidt for mange penge i byen eller har lidt ondt i ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Fattigdom og elendighed findes overalt i verden, og er nok en ret relativ størrelse når det kommer til stykket. Jeg er lige kommet hjem fra Indien, efter at have været der for første gang i mit liv. Jeg så fattige mennesker, skrald overalt, uhygiejniske forhold, udsultede hunde osv. Blandt alt dette, har jeg mødt de mest fantastiske mennesker i mit liv. Så positive, gæstfrie og imødekommende. Alle steder uden undtagelse, blev jeg mødt med smil og venlighed - måske fordi jeg lignede én der lige var landet fra Mars, måske fordi jeg var åben overfor deres kultur og viste stor interesse.

Den næstsidste dag, kørte jeg med en auto (trehjulede a la tuk tuk), hvor der sidder to fyre. Som de fleste andre gange, er jeg lidt skeptisk da jeg skal køre med dem alene, da min kollega stadig er på vores arbejdsplads. De to er bedste venner og kører altid sammen. Den ene (Srinivas) taler næsten ikke engelsk, så den anden (Ramesh) må oversætte det meste som han forstår. Samtalen kommer hurtigt til at glide, og jeg får af vide jeg er "a very sweet madam". Vi snakker om alt mellem himmel og jord (de spørger hvordan de kan få arbejde i DK), laver jokes og jeg spørger om alt hvad jeg ser omkring mig. Alt i mens, vi suser rundt med slalomkørsel i den gule auto, i byens os og snavs.

Dagen efter skal jeg ud og handle lokalt, de venter på mig ved jobbet, og vi kører afsted igen. Først et par stop ved nogle butikker spredt i området. Bagefter hen til et stort indisk gademarked som de har bestemt vi skulle besøge, hvor de hjælper mig igennem alt. Jeg fortæller til dem hvad jeg gerne vil se/købe/prøve, de kommunikerer det videre til de forretninger vi besøger. Vi går rundt sammen i fem timer, og alle kigger på os tre, og vi er hele tiden centrum for folks blikke. Jeg prøver indiske kjoler, de hjælper med at vælge farver og designs. Jeg spørger flere gange, om jeg ikke må købe noget at drikke/spise til dem - de takker hele tiden nej. Til sidst, da vi er ved at være på vej hjem, får jeg dem overtalt til at jeg må købe Red Bull. Men de vil kun have jeg køber én, som de så vælger at dele... Tiden rinder ud, og vi er tilbage ved mit hotel, da der kun er et par timer til jeg skal flyve. Jeg giver dem hvad jeg synes er passende, samt de to æsker med indiske specialiteter som jeg havde købt til dem tidligere, uden de vidste det. De kan næsten ikke tage i mod det, men jeg holder fast, og siger de skal tage det med hjem til deres familier.

I had the time of my life, and I would do it again. Go to India Morten.

post-18762-0-09747900-1368305093_thumb.j

post-18762-0-40977400-1368305103_thumb.j

post-18762-0-49001000-1368305114_thumb.j

post-18762-0-65334200-1368305987_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Fattigdom og elendighed findes overalt i verden, og er nok en ret relativ størrelse når det kommer til stykket. Jeg er lige kommet hjem fra Indien, efter at have været der for første gang i mit liv. Jeg så fattige mennesker, skrald overalt, uhygiejniske forhold, udsultede hunde osv. Blandt alt dette, har jeg mødt de mest fantastiske mennesker i mit liv. Så positive, gæstfrie og imødekommende. Alle steder uden undtagelse, blev jeg mødt med smil og venlighed - måske fordi jeg lignede én der lige var landet fra Mars, måske fordi jeg var åben overfor deres kultur og viste stor interesse.

Den næstsidste dag, kørte jeg med en auto (trehjulede a la tuk tuk), hvor der sidder to fyre. Som de fleste andre gange, er jeg lidt skeptisk da jeg skal køre med dem alene, da min kollega stadig er på vores arbejdsplads. De to er bedste venner og kører altid sammen. Den ene (Srinivas) taler næsten ikke engelsk, så den anden (Ramesh) må oversætte det meste som han forstår. Samtalen kommer hurtigt til at glide, og jeg får af vide jeg er "a very sweet madam". Vi snakker om alt mellem himmel og jord (de spørger hvordan de kan få arbejde i DK), laver jokes og jeg spørger om alt hvad jeg ser omkring mig. Alt i mens, vi suser rundt med slalomkørsel i den gule auto, i byens os og snavs.

Dagen efter skal jeg ud og handle lokalt, de venter på mig ved jobbet, og vi kører afsted igen. Først et par stop ved nogle butikker spredt i området. Bagefter hen til et stort indisk gademarked som de har bestemt vi skulle besøge, hvor de hjælper mig igennem alt. Jeg fortæller til dem hvad jeg gerne vil se/købe/prøve, de kommunikerer det videre til de forretninger vi besøger. Vi går rundt sammen i fem timer, og alle kigger på os tre, og vi er hele tiden centrum for folks blikke. Jeg prøver indiske kjoler, de hjælper med at vælge farver og designs. Jeg spørger flere gange, om jeg ikke må købe noget at drikke/spise til dem - de takker hele tiden nej. Til sidst, da vi er ved at være på vej hjem, får jeg dem overtalt til at jeg må købe Red Bull. Men de vil kun have jeg køber én, som de så vælger at dele... Tiden rinder ud, og vi er tilbage ved mit hotel, da der kun er et par timer til jeg skal flyve. Jeg giver dem hvad jeg synes er passende, samt de to æsker med indiske specialiteter som jeg havde købt til dem tidligere, uden de vidste det. De kan næsten ikke tage i mod det, men jeg holder fast, og siger de skal tage det med hjem til deres familier.

I had the time of my life, and I would do it again. Go to India Morten.

Havde det været min mor, der havde sagt det, så var det heller ikke noget jeg havde tænkt så meget over. Hans meninger/observationer i den retning har dog ret stor vægt hos mig..

Når det så er sagt, så er det da virkelig dejligt at læse din positive historie - tak for deling :smile:

Nu vi snakker om rejser, så er jeg selv i gang med at planlægge en tur til Sydamerika. Det er naturligvis totalt uoverskueligt, men jeg tror det kommer til at blive bygget op omkring en tur til Galapagos. Det ville være et kæmpe, kæmpe kryds på min bucket list!

Mht ryggen, så går det sgu ret ok. Jeg var til Springsteen koncert i går, og selvom det selvfølgelig var trættende at stå på den samme m2 i tre timer så gik det ok. At det hjalp rigtig meget at komme ud og gå, gør mig også mere positiv. Jeg tror, jeg er ved at være nået dertil, hvor det er bedre for mig at aktivere musklerne i stedet for at give dem hvile.

Med det i mente tog jeg i dag ned i centeret til en omgang skånetræning.

Sofacykel

15 min

A1 Squat med bold bag ryggen

10

10

10

A2 Birddog

10

10

10

A3 Etbens Airfucks

10

10

10

Face Pull

10x17,5

10x17,5

10x17,5

Skulderpres i maskine

10x40

10x40

10x40

Sofacykel

12 min

Arbejde i aften. Jeg er lidt spændt på tilstanden i morgen

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Selv tak - jeg var netop lige landet, og læste din log. Synes det var ærgerligt, at skære hele landet over én karm, på baggrund af hvad din ven har oplevet i et område, så derfor ville jeg dele min historie :smile:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en lille skånetræning i dag - ikke så meget at berette fra selve træningen, men det er sgu dejligt, at der ikke er flere smerter i ryggen. Den føles stadig "træt" og deraf svag, men det skal bare lige have lidt mere tid.

I skrivende stund er jeg lige kommet hjem fra Kgs. Have. København om sommeren altså..

Link to comment
Share on other sites

Det går godt med ryggen, og jeg arbejder uden problemer - det er trods alt det vigtigste :smile:

Mht træningen, så holder jeg stadig lidt igen, eftersom jeg stadig lige mangler de sidste 5%. I dag stod den på back extensions, let military, leg extensions, leg curl og lidt guf til armene inden 20 min PW. Hvad angår vægten/diet, så havde jeg jo bevidst lagt en lille periode ind hvor jeg var lidt lax, så jeg kunne føle mig motiveret for at give den en skalle igen. Det var selvfølgelig lige der det gik galt med ryggen, så tanker desangående røg i anden række.

Jeg føler mig ovenpå igen, så nu er det tilbage i gamet. Hopper på vægten i morgen, så jeg har en idé om hvor galt det er gået..

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Cross Trainer

15 min

Chins

8

8

Lunges med hævet fod

10

10

10

10

Squat med bold bag ryggen

10

10

Band Pull-Apart

10

10

10

10

Skulderpres i maskine

10x50

10x50

10x50

10x50

10x50

Cable Front Raise

10x5

10x5

10x5

Cykel

10 min

Lidt træthed omkring lænden. Jeg incher mig tilbage :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne!

Læser du stadig med i smug? Kommer loggen op at køre igen?

Jeg er begyndt at lave træningsmix igen.. jeg tænkte på dig sidste gang jeg uploadede :smile:

Nå anyways.. God goes deep ser ret fedt ud, men jeg må nok erkende, at det bliver vanskeligt at overbevise mine kumpaner om at det er det vi skal. Det ender nok med at vi tager på Zen eller et eller andet åndssvagt

Ja, jeg kigger da stadig med, når jeg lige skal have en dosis fell good :) Godt at læse, at ryggen er ved at være god igen. Jeg har ikke lige planer om at starte loggen igen, men træningen kører fint. Det er stadig mest VL og der kommer små rekorder nu og da.

Jeg havde ikke fanget, at det var et af dine træningsmix, du havde lagt i loggen, men nu er det down loadet.

Jeg var inde til God goes deep i fredags og det var sjovt nok at opleve, men det var vir-ke-lig roligt. Nærmest meditativt og slet ingen fest. Konceptet med at ligge på fatboys og bare se farvet lys og høre musik var dog skønt, men ikke lige optakt til en glad aften i byen, så I valgte nok rigtigt med at tage på Zen eller Zefside.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share